Ik hoop dus dat jij daar komt te werken...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar hebben ze daar dozen vol van
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
MM, wat ben je allemaal aan het doen met je avatar? Nu alweer een andere...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet me wel kunnen vereenzelvigen met m'n avatar...
Stilstand is achteruitgang..quote:
Roep maar, ik maak 'm wel...quote:Ik wil ook een nieuwe, denk ik...
Soms is stilstand ook goed om vooruit te kunnen kijken.quote:
Das lief van je. Ik zal binnenkort eens kijken welke plaatjes ik erin wil hebben!quote:[..]
Roep maar, ik maak 'm wel...
Ik heb een hele tijd gedacht dat jij dat was in die avatar, totdat ik die Audrey Hepburn afbeelding bij iemand in de huiskamer zag hangen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb wel es een andere avatar gehad, maar ik ik wil dan na een tijdje toch deze terug, ik hou wel van stilstand![]()
Maar ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou eigenlijk denken dat ie uit Breakfast at Tiffany's is, maar ik weet t niet zeker
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iedereen met facebook het piraten-Engels al ingesteld?
Ik lach me de hele dag al een breuk
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan het ook doen, maar ik moet een pseudoniem gebruiken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik dan toch maar gaan Facebooken
Zoals ik vanmorgen al vroeg, je gaat dus weer sporten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Soempie het volgende:
Ik mag volgende week op training voor m'n werk.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En laat ik niet merken dat iemand Etcetera Kelly noemt, ja?
Dodelijk zelfs...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee de gevolgen zullen hard zijn
Dutch Securities Institute. Ook wel deskundigheid, screening en integriteit. Accreditatie voor ""mijn" vakgebiedquote:
Zag 'm eerder ook al, hilarischquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik stuur je net een DM (voor de afwisseling, maar voordat je weer pleite bent of ben ik nu alweer te laat...)quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef iamredleader het volgende:
MM, krijgen we nog instructies per PM waar we moeten wezen zaterdag?
Direct message, rechtsonder in je scherm krijg je dan een pop-up.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Een DM? Wat is dat? Is dat net als een PM?
"Alleen op de Wereld" van Hector Malot?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik jullie hulp even inschakelen? En dan vooral die van de lezers onder onsik zoek de titel en schrijver van een jeugdboek. Enige wat ik weet is dat de schrijver vooral bekend is geworden door te schrijven voor volwassenen. En dat de kaft donker is met geel/fel groen op de voorkant.
Oh en het gaat geloof ik over een jongen die zo ongeveer alleen op de wereld is achtergebleven.
Duidelijk he
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Alleen op de Wereld" van Hector Malot?
Die past wel precies in het plaatjequote:
Dan kun je vast ook wel zeggen welk boek het is?quote:
War ligt de grens voor jou qua 'kosher'?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef iamredleader het volgende:
MM, ik zou wel eens haggis willen proeven... Helaas is het "nogal" niet kosher
Ik ben vrij strikt, dus alleen kosher vleesquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef MadMaster het volgende:
War ligt de grens voor jou qua 'kosher'?
Dan ben ik gelukkig niet de enige die het proeven ervan bombardeertquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben vrij strikt, dus alleen kosher vlees
Leg ik anders zaterdag wel in meer detail uit
Whisky = haggis zoals Bier = pissen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige die het proeven ervan bombardeert
Ik wist niet eens dat het op het programma stond?
Mja, als niet whiskydrinker weet je zoiets natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky = haggis zoals Bier = pissen...
Zoalsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef Soempie het volgende:
The Green Hornet gezien in de bios. Was een leuke avond.
Etcie, leuke trui.Ik had iets heel anders in gedachten.
Zaterdag binden we je vast op en stoel en mag je niet eerder weg dan 1.00 uur...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga tukken. Ben niet normaal moe
We gingen zaterdag toch stappen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag binden we je vast op en stoel en mag je niet eerder weg dan 1.00 uur...
Ja, na 1.00 uur, dan gaan we pas weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We gingen zaterdag toch stappen?
Dan moet 'ie wel mee, vind ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, na 1.00 uur, dan gaan we pas weg.
Zeg ik toch?
Ja, en dan gaan we dit soort muziek opzoeken:quote:
Spannend, klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef lubje25 het volgende:
![]()
middag allemaal.
Ben volop aan t verhuizen en het internet in mijn oude woning is vrijdagnacht afgesloten. Overdag verhuizen en klussen. 's Avonds in mijn kroeg aan het werk.
Hello.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had de neiging om de volgende zin alweer te posten..
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Moeten we wel snel zijn. Anders is MM weer de spelbreker.
Helaas zit ik gewoon saai in mn upje op mn werkquote:
Maandag...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef iamredleader het volgende:
Zo, maandag een bezichting! Huisje gezien, makelaar gebeld, afspraak gemaakt, gelijk spijkers met koppen slaan![]()
Ik weet natuurlijk niet hoe het maandag met me gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Maandag...
Denk je dat je dan al bijgekomen bent van het weekend (en met name de zatrdag) om een weloverwogen keuze te kunnen maken v.w.b. dat huisje?
Ja stom he? Als je af en toe ziet hoe lazarus ze zijn, weet je zeker dat ze meer "proeven" dan uitzendenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
'Oz and Hugh raise the bar' aan het kijken. Gaan ze naar een café met 500 soorten whisky, proeven er een, ruiken er nog zes en gaan weer weg
In aflevering 1 had Oz al een kater. Nu aflevering 2, dus dat moment kom ik vanzelf nog wel tegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja stom he? Als je af en toe ziet hoe lazarus ze zijn, weet je zeker dat ze meer "proeven" dan uitzenden
Moet je maar eens in de wasbak van ze kijken
Wacht maar tot over een week.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Oh dear god ik wil geen sneeuw meer
Heerlijk.quote:
nee.quote:
Haggis is heerlijk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef iamredleader het volgende:
Morgen gaan we met het team samen bij een collega eten, het menu is tapas. Ik heb 3 gerechten gemaakt: gehaktballetjes in tomatensaus, een koolvis/ui/sinaasappel/wortel salade en gevulde champignons.
MM, ik zou wel eens haggis willen proeven... Helaas is het "nogal" niet kosher
Sorry, het wordt door mw. MM vers gemaakte tomatensoep met broodjes.quote:
Ook dat klinkt goed!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, het wordt door mw. MM vers gemaakte tomatensoep met broodjes.
Maar dat is ook niet te versmaden...
Sneeuw kennen we nu welquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stuur maar doorals het dan toch koud moet zijn...!
Ik ben voor! Elfstedentocht!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Nu de weergoden nog even overtuigen
Dat lijkt me echt gaaf. Dan zit ik de hele dag voor de TV (of ik ga erheen). Maar keihard lente zou ik ook bijzonder lekker vindenquote:
Als ie komt ga ik heen, slaapplaatsen heb ik al geregeldquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gaaf. Dan zit ik de hele dag voor de TV (of ik ga erheen). Maar keihard lente zou ik ook bijzonder lekker vinden
En dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef wyccie het volgende:
't Is bijna zover! Nog twee nachtjes slapen.
Samen met jouquote:
Super evenement. Ik ben er nu 2 keer geweest. 1 keer met de KLu voor ondersteuning met de verbindingen en 1 keer als toerist.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gaaf. Dan zit ik de hele dag voor de TV (of ik ga erheen). Maar keihard lente zou ik ook bijzonder lekker vinden
MM! Wyccie en Etcie komen toch!quote:
Kom op, Diaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik stem voor geen sneeuw, geen ijs, maar gewoon een lekker zonnetje, bij voorkeur 20 graden, maar iets minder mag ook wel.
Super!!!quote:
Te laat!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Fuck, dat vroeg naar bed gaan is zelfs zo ingeburgerd dat ik de neiging heb om nu in bed te gaan liggen. Het is 21:00h en ik ben niet eens ziek.
Oh wacht....misschien word ik dan ziek. Helaas, ik kan zaterdag niet komen.
Voor meuk niet zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Is spinning nou effectief voor conditie en meuk?
quote:
Meuk = troep = spinning.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beetje een stopwoordje geworden
Zwemmen lijkt me prettiger, geen houten kont en zo. En beter voor al je spieren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet maar eens wat info gaan halen bij de sportschool hier. Twijfel tussen baantjes zwemmen en spinning
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt me prettiger, geen houten kont en zo. En beter voor al je spieren.
Maar die chloorlucht word ik niet blij vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt me prettiger, geen houten kont en zo. En beter voor al je spieren.
Die houten kont valt wel mee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik al, eentje die veul te groot is en best lekker warm om in te slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die houten kont valt wel mee hooren een slaapzak zal etcie niet krijgen
jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik al, eentje die veul te groot is en best lekker warm om in te slapen
Zal ik 'm dan even wakker trappen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben het niet over het zelfde denk ik.quote:
Binnenkort moet RTL4 ook op zoek naar een mol, als je de geruchten gelooft...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet een nieuwe mol gaan zoeken voor volgende week. Degene die ik (alleen gebaseerd op de persfoto's voor de serie begon) had uitgezocht ligt er nu uit
zoiets bedoel ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We hebben het niet over het zelfde denk ik.
Je haar ook niet. Maar dan heb je wel een excuus om je uit te leven met je Lush haarmaskers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Etcetera het volgende:
Maar die chloorlucht word ik niet blij van![]()
Oeh, I like the way you thinkquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je haar ook niet. Maar dan heb je wel een excuus om je uit te leven met je Lush haarmaskers.
Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar toch ook weer nietquote:Ik ga in bed liggen. Het is niet eens dat ik zo ontzettend moe ben, maar het is één of andere sterke drang die ik heb. Raar.
En ik zoiets.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoiets bedoel ik
[ afbeelding ]
Da's iets andersquote:
Gaat dit dan over die houten kontquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee over een slaapzakquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat dit dan over die houten kont
Ben ik hier de enige die ze allemaal gezien/meegemaakt heeft?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
Vanaf '85 was het op tv te zien, dus dat waren er maar drie in totaal ('85, '86, '97 dus).
Het sleutelwoord is "bewust"quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige hier die ze allemaal gezien/meegemaakt heeft?
Twee keer Evert van Benthem en in '97 Henk Angenent...
Ik was 19 in 1985 en zat in militaire dienst.quote:
Ik was 4 en weet dat de TV aanstond maar kan me niet herinneren dat ik "bewust" de boel in de gaten heb gehouden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was 19 in 1985 en zat in militaire dienst.
Putten graven op de hei bij Amersfoort in een grond die dat niet toeliet, rondjes lopen om warm te worden in veel te koude kleding en schoenen, pissen in het bos waarbij je straal al bevroren was voordat 'ie de grond geraakt had.
Dat waren nog eens tijden...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee over een slaapzak
http://belgiq.eu/
Robert Smith met melk op z'n bovenlip, voor degene die net als ik ook een rood kruisje zien...quote:
Nee, als 4-jarige zal het begrip Elfstedentocht niet veel indruk op je gemaakt hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was 4 en weet dat de TV aanstond maar kan me niet herinneren dat ik "bewust" de boel in de gaten heb gehouden.
Ben je alweer 21 met 6 jaar ervaring?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik was 2 en 3, die van '97 kan ik me wel herinneren
21 met 5 jaar ervaringquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je alweer 21 met 6 jaar ervaring?!
Jij bent dus straks van de 'de elfstedentocht?'-generatie...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom uit '87 dus de enige die is geweest tijdens mijn leven was die van '97. En toen heb ik lekker niet gekeken
Dan zou je uit '84 komen en kan je niet ouder dan 1 zijn geweest bij de tocht van '85, right?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zou je uit '84 komen en kan je niet ouder dan 1 zijn geweest bij de tocht van '85, right?
Ja ik heb het ook altijd grappig gevonden...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
www.pabo.nl
Ongelukkige naam t.o.v. de studie...
Doen ze in Stadskanaal nog steeds aan ruilhandel? Zo ja, wat is de actuele wisselkoers kippen - euro's?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Etcetera het volgende:
En ik werk ook niet met financiele dingen
'85 zat ik voor de buis. '86 stond ik op/langs de route en in '97 was ik daar aan het werk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die ze allemaal gezien/meegemaakt heeft?
Twee keer Evert van Benthem en in '97 Henk Angenent...
Ik weet nog wel dat echt het hele land plat lag in '85. En dan niet als tijdens de wk finale maar echt plat. Bij mij in de stad waren de scholen gesloten om iedereen de kans te geven te gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het ook gezien toen
was wel wat aan de jonge in die tijd
Ah, die jonge.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sinds vannacht weer aan de jonge, heb de fles cognac weer omgeruild
Was ergens om 00:30 pas thuis omdat de Thalys waarmee ik terug kwam voor Brussel problemen kreeg. Vervolgens 40 minuten vertraging...
Nu maar eens op m'n werk gaan kijken
Mogguh MM.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:54 schreef MadMaster het volgende:
Thuiswerken vandaag, dus rustig aan...
Eerst zien, dan geloven. Het is en blijft de overheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Even wat [ afbeelding ] erbij!
Ik nou ja mn werkplek danga maandag (e)migreren naar Windows7 en krijg een nieuwe pc. Vanaf dan wordt alles mooier en beter
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Het is en blijft de overheid.
Instructie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
true. Maar het ziet er allemaal wel heel definitief uit. Maandag om 14:30 krijg ik de instructie, ondertussen wordt mn werkplek heringericht.
Ja, instructie. Omdat de overgang van WindowsXP? geen idee wat we nu hebben naar Windows7 groot is en er een aantal dingen wijzigen en opnieuw ingesteld moeten worden. Op zich wel goed voor de leek onder ons, die zijn er veel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Instructie?![]()
Nu snap ik die missie naar Afghanistan ook:
De overheid, we leggen het u gewoon nog een keer uit...
sorry. Ik niet, dus vandaar... ik heb net gezien dat er tegenwoordig ook oranje m&ms in de zak zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ow Diaan, wat doe jeik ben aan het afkicken van chocola!
Ikke? Juist wel... en kan dan ook weer filmpjes kijken, geloof ik. En de IE is weer een goede, nu hebben we er één die nog maar door weinig sites ondersteund wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mag je dan ook niet meer naar plaatjes kijken
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mag je dan ook niet meer naar plaatjes kijken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ikke? Juist wel... en kan dan ook weer filmpjes kijken, geloof ik. En de IE is weer een goede, nu hebben we er één die nog maar door weinig sites ondersteund wordt.
kom je dan nog wel buiten? Lijkt me lastig om alle reclame niet te zienquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
*kin van grond raapt......*
Oh my god!!!
Ja, en dan te bedenken dat M&M World naast de Coca Cola-store zit in Las Vegas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
*kin van grond raapt......*
Oh my god!!!
Ik ben daar geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat M&M World naast de Coca Cola-store zit in Las Vegas.
Als je al naar die mega-panden kijkt, ben je al 5 kilo aangekomen...
[ afbeelding ]
And what about this:
[ afbeelding ]
Mooi zijn dat soort acties...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest
De Gameworks ook trouwens. Daar was een besloten feestje en iedere gast kreeg een unlimited gamecard (het is een arcade hal) en open bar. Good times
quote:
Maar je bent dus wel al terug?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Whiteguy het volgende:
Nou, mijn voorbereiding gaat bestaan uit nu wat bij slapen. Net 14 uur in een bus gezeten - een plek waar ik geen slaap kan vatten ondanks extreme vermoeidheid
![]()
Doe maar wel, ik kan daar later met de whisky namelijk prima op inhaken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Is het leuk als ik morgen wat over het brouwprocres vertel of gelooft iedereen dat wel?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier en in New York in de M&M winkels geweest.
Daar hebben ze alle kleuren van de regenboog en... M&M's met pure chocola...
[ afbeelding ]
http://www.mymms.com/merchandise/
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
zou kunnen, maar ik doelde op LB en jou chocoplaatje
alleen als je me iets nieuws kan vertellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Is het leuk als ik morgen wat over het brouwprocres vertel of gelooft iedereen dat wel?
Ga nou niks verklappen vóór morgen of probeer je de niet-komers nu alsnog over te halen wel te komen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen als je me iets nieuws kan vertellen
Voor mij is praten over bierbrouwen/whiskybrouwen beroepsdeformatie, dus toegestaan
Beide processen zijn tot na vergisiting redelijk identiek
Waarschijnlijk niet maar de rest misschien welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen als je me iets nieuws kan vertellen
Dat klopt, met kleine verschillen, dus wellicht wel leuk om toch over te vertellen. Dan kan MM dat ook doen en de verschillen ( en de gevolgen daarvan) belichten.quote:Voor mij is praten over bierbrouwen/whiskybrouwen beroepsdeformatie, dus toegestaan
Beide processen zijn tot na vergisiting redelijk identiek
Vertel maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Daarom wil ik naar New Yorkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan mag ik toch nog wel andere steden bezoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar, er gaat toch niets boven Groningen
Je bent toch net in Heerenveen geweest? Daar kan toch niks tegen op?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan mag ik toch nog wel andere steden bezoeken
Ben je daar wel al eens geweest?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Op dit moment staatLonden
bovenaan mijn favoriete steden lijstje
2xquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je daar wel al eens geweest?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.soloshairstudi(...)n_kinder_kapper.html
Pijnlijk![]()
In dit geval Twitterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook wel het niveau dat je van een kapsalon mag verwachten natuurlijk...
Hoe kom je in godsnaam toch steeds op dat soort sites?
En daarom gaan jullie niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Peace wil ook nog naar Barcelona, maar daar ben ik al geweest.
Daar ga ik deze zomer 4 dagen heenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Op dit moment staatLonden
bovenaan mijn favoriete steden lijstje
Weet je zéker dat het naar jou was, anders is het genanterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Trouwens zo genant net..... ik reed naar mn werk, wordt er vanuit een zwarte Ford Ka uitbundig naar mij gezwaaid en getoeterd, dus ik zwaai in een reflex leuk terug, maar ik heb nog steeds géén idee wie het nou geweest zijn![]()
Ik zou er gewoon reguliere expressies op loslaten. Bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:38 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik heb dat ook altijd. En vaak ben ik nog zo aan het proberen te kijken wie het nou is dat ik niet zwaai. En dan later de vraag waarom ik niet zwaaidequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Trouwens zo genant net..... ik reed naar mn werk, wordt er vanuit een zwarte Ford Ka uitbundig naar mij gezwaaid en getoeterd, dus ik zwaai in een reflex leuk terug, maar ik heb nog steeds géén idee wie het nou geweest zijn![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha ja dat heb ik ook wel eens gehad, maar er reed geen andere fietser
Normaal kijk ik ook helemaal niet op als er getoeterd wordt, om die reden, maar nu was het eerst 1x, en toen ik ze een eindje verderop weer naderde, heel vaak achter elkaar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is veelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo, ik heb een tentamen gemaakt. 2 uur en 3 kwartier heb ik aan een stuk door geschreven, ongeveer 9 kantjes vol.Hoop niet dat ik een her moet doen, want ik heb echt geen zin in nog eens zo'n tentamen.
Ja, volgens mij heb ik nog nooit zo lang bij een tentamen gezeten.quote:
Mijn schoonouders vonden Florence niet veel aan. Zo vond ik Venetië niet veel aan trouwens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me geen hoofdstad van een land herinneren die niet mooi was... de sfeer verschilt wel heel erg per stad![]()
Maar ik heb mijn hart verpand aan Florence
Dat klinkt erg aanlokkelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik nog nooit zo lang bij een tentamen gezeten.
En nu ben ik zo moe van het late naar bed gaan, vroege opstaan en het pennen, dat ik lekker in bed kruip.![]()
quote:
Ik baal er nog steeds van dat ik er 2 dagen op een camping heb gestaan(buiten de stad) en niets van de stad heb kunnen zien dankzij een absurde bustijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Florence is een beetje beroepsdeformatie voor mij, het is de bakermat van de kunst waar ik in gespecialiseerd ben
En ik ben er een aantal keer 2 weken lang geweest, dat helpt ook.
Dat gevoel heb ik met behoorlijk wat van die plaatjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..], hoewel ik betwijfel of CAMARO omgezte wordt in CORPSE...
Moet ik ook nog even?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat ik er 2 dagen op een camping heb gestaan(buiten de stad) en niets van de stad heb kunnen zien dankzij een absurde bustijd
En dat werd me nog eens ingewreven door een vriend die er pas geweest is
Ben nog nooit in Florence geweest, lijkt me wel mooi...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Florence is een beetje beroepsdeformatie voor mij, het is de bakermat van de kunst waar ik in gespecialiseerd ben
En ik ben er een aantal keer 2 weken lang geweest, dat helpt ook.
Een wereldreis of gewoon veel kleine tripjes? Wat zou je voorkeur hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Florence geweest, lijkt me wel mooi...
Maar er is nog zo veel moois in de wereld, ik zou elke dag wel willen reizen.
Is echt geen straf. Dit jaar gaan we dan ook een weer een hoop leuks doen op dat gebied, kan niet wachten...
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik vond Athene erg tegenvallen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
Florence is geen indrukwekkende stad zoals Rome of Londen, dat is waarom een heleboel mensen er eigenlijk niet zoveel aan vinden... maar ik vind het juist fijn dat het niet zo'n barokke pompeuze stad is, maar nog heel erg 15e/16e-eeuws
Een wereldreis lijkt me wel wat. Ergens in Azië beginnen en dan via Australië, Nieuw Zeeland richting Hawaii, dan de USA in en dan terug naar Europa. Het Midden-Oosten sla ik dan over, daar wil ik absoluut niet heen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een wereldreis of gewoon veel kleine tripjes? Wat zou je voorkeur hebben?
Al die half afgemaakte en in elkaar gedonderde oude huizen daar ook...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik vond Athene erg tegenvallen...
O ja, vanuit de USA eerst nog naar Afrika voordat we naar Europa terugkeren...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil nog een keer leeuwen zien in Afrika
Oh dat interesseert me niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik met behoorlijk wat van die plaatjes.
Waarom niet, kleine omweg..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, vanuit de USA eerst nog naar Afrika voordat we naar Europa terugkeren...
Done That.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een wereldreis lijkt me wel wat. Ergens in Azië beginnen en dan via Australië, Nieuw Zeeland richting Hawaii, dan de USA in en dan terug naar Europa. Het Midden-Oosten sla ik dan over, daar wil ik absoluut niet heen..
Veel pilaren, heel veel pilaren en veel trappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die half afgemaakte en in elkaar gedonderde oude huizen daar ook...
Done that.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil nog een keer leeuwen zien in Afrika
'Wat hoort niet in dit rijtje thuis?'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Done That.
Amsterdam - Dubai - Singapore - Sydney - Auckland - Whangarei - Auckland - Honolulu - Los Angeles - Amsterdam.
Bedankt! Maar dat was C4quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Nem, geweldige reis heb jij gemaakt zeg!!
Dubai, want Midden Oosten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Wat hoort niet in dit rijtje thuis?'
Wat mij betreft Dubai...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Wat hoort niet in dit rijtje thuis?'
Diaan is vandaag echt van slag af zeg.quote:
Neem morgen de video mee...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Done That.
Amsterdam - Dubai - Singapore - Sydney - Auckland - Whangarei - Auckland - Honolulu - Los Angeles - Amsterdam.
quote:
Het gaat echt niet goed met me hè? Misschien kan ik het wel gewoon niet meer aan... Fok!-en en werken tegelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diaan is vandaag echt van slag af zeg.
quote:
Ja en ze allemaal inscannen is ook zo'n werk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou op, mijn vader legde voorheen alles op dia's vast.
Hele avonden hebben we in het donker gezeten, terwijl m'n vader dan weer op z'n kop een serie dia's in de projector stopte...
Gevolg is wel dat ik nauwelijks foto's uit mijn jeugd heb, dat staat dus allemaal wel op dia, maar is een dievenklus om uit te zoeken...
Mijn zus heeft de hele voorraad dia's in huis sinds het overlijden van mijn ouders en vorig jaar is ze begonnen om e.e.a uit te zoeken. Ze heeft zo'n scannertje gekocht die je aan de computer kan koppelen om e.e.a. te digitaliseren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en ze allemaal inscannen is ook zo'n werk.
Oh dat is wel jammer. Want je kunt er goede resultaten mee boekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de hele voorraad dia's in huis sinds het overlijden van mijn ouders en vorig jaar is ze begonnen om e.e.a uit te zoeken. Ze heeft zo'n scannertje gekocht die je aan de computer kan koppelen om e.e.a. te digitaliseren.
Heb er alleen nog niets concreets van gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |