We hebben het niet over het zelfde denk ik.quote:
Binnenkort moet RTL4 ook op zoek naar een mol, als je de geruchten gelooft...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet een nieuwe mol gaan zoeken voor volgende week. Degene die ik (alleen gebaseerd op de persfoto's voor de serie begon) had uitgezocht ligt er nu uit
zoiets bedoel ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We hebben het niet over het zelfde denk ik.
Je haar ook niet. Maar dan heb je wel een excuus om je uit te leven met je Lush haarmaskers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Etcetera het volgende:
Maar die chloorlucht word ik niet blij van![]()
Oeh, I like the way you thinkquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je haar ook niet. Maar dan heb je wel een excuus om je uit te leven met je Lush haarmaskers.
Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar toch ook weer nietquote:Ik ga in bed liggen. Het is niet eens dat ik zo ontzettend moe ben, maar het is één of andere sterke drang die ik heb. Raar.
En ik zoiets.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoiets bedoel ik
[ afbeelding ]
Da's iets andersquote:
Gaat dit dan over die houten kontquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik al, eentje die veul te groot is en best lekker warm om in te slapen
Nee over een slaapzakquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat dit dan over die houten kont
Ben ik hier de enige die ze allemaal gezien/meegemaakt heeft?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
Vanaf '85 was het op tv te zien, dus dat waren er maar drie in totaal ('85, '86, '97 dus).
Het sleutelwoord is "bewust"quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige hier die ze allemaal gezien/meegemaakt heeft?
Twee keer Evert van Benthem en in '97 Henk Angenent...
Ik was 19 in 1985 en zat in militaire dienst.quote:
Ik was 4 en weet dat de TV aanstond maar kan me niet herinneren dat ik "bewust" de boel in de gaten heb gehouden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was 19 in 1985 en zat in militaire dienst.
Putten graven op de hei bij Amersfoort in een grond die dat niet toeliet, rondjes lopen om warm te worden in veel te koude kleding en schoenen, pissen in het bos waarbij je straal al bevroren was voordat 'ie de grond geraakt had.
Dat waren nog eens tijden...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee over een slaapzak
http://belgiq.eu/
Robert Smith met melk op z'n bovenlip, voor degene die net als ik ook een rood kruisje zien...quote:
Nee, als 4-jarige zal het begrip Elfstedentocht niet veel indruk op je gemaakt hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was 4 en weet dat de TV aanstond maar kan me niet herinneren dat ik "bewust" de boel in de gaten heb gehouden.
Ben je alweer 21 met 6 jaar ervaring?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik was 2 en 3, die van '97 kan ik me wel herinneren
21 met 5 jaar ervaringquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je alweer 21 met 6 jaar ervaring?!
Jij bent dus straks van de 'de elfstedentocht?'-generatie...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom uit '87 dus de enige die is geweest tijdens mijn leven was die van '97. En toen heb ik lekker niet gekeken
Dan zou je uit '84 komen en kan je niet ouder dan 1 zijn geweest bij de tocht van '85, right?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zou je uit '84 komen en kan je niet ouder dan 1 zijn geweest bij de tocht van '85, right?
Ja ik heb het ook altijd grappig gevonden...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
www.pabo.nl
Ongelukkige naam t.o.v. de studie...
Doen ze in Stadskanaal nog steeds aan ruilhandel? Zo ja, wat is de actuele wisselkoers kippen - euro's?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Etcetera het volgende:
En ik werk ook niet met financiele dingen
'85 zat ik voor de buis. '86 stond ik op/langs de route en in '97 was ik daar aan het werk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die ze allemaal gezien/meegemaakt heeft?
Twee keer Evert van Benthem en in '97 Henk Angenent...
Ik weet nog wel dat echt het hele land plat lag in '85. En dan niet als tijdens de wk finale maar echt plat. Bij mij in de stad waren de scholen gesloten om iedereen de kans te geven te gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het ook gezien toen
was wel wat aan de jonge in die tijd
Ah, die jonge.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sinds vannacht weer aan de jonge, heb de fles cognac weer omgeruild
Was ergens om 00:30 pas thuis omdat de Thalys waarmee ik terug kwam voor Brussel problemen kreeg. Vervolgens 40 minuten vertraging...
Nu maar eens op m'n werk gaan kijken
Mogguh MM.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:54 schreef MadMaster het volgende:
Thuiswerken vandaag, dus rustig aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |