Wacht maar tot over een week.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Oh dear god ik wil geen sneeuw meer
Heerlijk.quote:
nee.quote:
Haggis is heerlijk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef iamredleader het volgende:
Morgen gaan we met het team samen bij een collega eten, het menu is tapas. Ik heb 3 gerechten gemaakt: gehaktballetjes in tomatensaus, een koolvis/ui/sinaasappel/wortel salade en gevulde champignons.
MM, ik zou wel eens haggis willen proeven... Helaas is het "nogal" niet kosher
Sorry, het wordt door mw. MM vers gemaakte tomatensoep met broodjes.quote:
Ook dat klinkt goed!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, het wordt door mw. MM vers gemaakte tomatensoep met broodjes.
Maar dat is ook niet te versmaden...
Sneeuw kennen we nu welquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stuur maar doorals het dan toch koud moet zijn...!
Ik ben voor! Elfstedentocht!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Nu de weergoden nog even overtuigen
Dat lijkt me echt gaaf. Dan zit ik de hele dag voor de TV (of ik ga erheen). Maar keihard lente zou ik ook bijzonder lekker vindenquote:
Als ie komt ga ik heen, slaapplaatsen heb ik al geregeldquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gaaf. Dan zit ik de hele dag voor de TV (of ik ga erheen). Maar keihard lente zou ik ook bijzonder lekker vinden
En dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef wyccie het volgende:
't Is bijna zover! Nog twee nachtjes slapen.
Samen met jouquote:
Super evenement. Ik ben er nu 2 keer geweest. 1 keer met de KLu voor ondersteuning met de verbindingen en 1 keer als toerist.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gaaf. Dan zit ik de hele dag voor de TV (of ik ga erheen). Maar keihard lente zou ik ook bijzonder lekker vinden
MM! Wyccie en Etcie komen toch!quote:
Kom op, Diaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik stem voor geen sneeuw, geen ijs, maar gewoon een lekker zonnetje, bij voorkeur 20 graden, maar iets minder mag ook wel.
Super!!!quote:
Te laat!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Fuck, dat vroeg naar bed gaan is zelfs zo ingeburgerd dat ik de neiging heb om nu in bed te gaan liggen. Het is 21:00h en ik ben niet eens ziek.
Oh wacht....misschien word ik dan ziek. Helaas, ik kan zaterdag niet komen.
Voor meuk niet zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Is spinning nou effectief voor conditie en meuk?
quote:
Meuk = troep = spinning.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beetje een stopwoordje geworden
Zwemmen lijkt me prettiger, geen houten kont en zo. En beter voor al je spieren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet maar eens wat info gaan halen bij de sportschool hier. Twijfel tussen baantjes zwemmen en spinning
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt me prettiger, geen houten kont en zo. En beter voor al je spieren.
Maar die chloorlucht word ik niet blij vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt me prettiger, geen houten kont en zo. En beter voor al je spieren.
Die houten kont valt wel mee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik al, eentje die veul te groot is en best lekker warm om in te slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die houten kont valt wel mee hooren een slaapzak zal etcie niet krijgen
jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik al, eentje die veul te groot is en best lekker warm om in te slapen
Zal ik 'm dan even wakker trappen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik al, eentje die veul te groot is en best lekker warm om in te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |