In mijn ervaring is zo'n 'protocol' bij dit soort bureaucratische organisaties helemaal niet zo strikt als ze je in eerste instantie willen doen geloven. Zeker als je net zegt dat het tot nu toe altijd goed gegaan is. Ik weet zeker dat dat gewoon moet werken als je het netjes uitlegt. En zoals ik al zei, ik heb er ervaring mee dus ik zeg het niet alleen om je een goed gevoel te gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijk ik kan wel bewijs hebben, maar ik kan niet om DUO protocol heen...
Lijkt me een heel goed plan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja is ook zo. Ik stress m gewoon te hard. misschien moet ik gewoon even gaan nappen
Snap ik. Zoals ik al zei, vaak helpt dat een hoopquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat was niet sarcastisch trouwens
Jammer van alle moeite en dan zo'n afknapper qua feest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en MM over die toga's,ja dat was een feest. We zijn er iets van 10 minuten geweest, er was nog nauwelijks iemand, de muziek was slecht, de andere toga's sletterig en we wilden liever naar een ander frathuis, waar onze vrienden bij horen
haha foto's zijn allemaal zelfontspannerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer van alle moeite en dan zo'n afknapper qua feest.
De fotograaf heeft in ieder geval zijn/haar best gedaan.
Heeft Nem ze al gezien/beoordeeld?
Ik ga even borrelen...
Ik heb ze wel gezien, maar niet beoordeeld en ook niet getaggedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer van alle moeite en dan zo'n afknapper qua feest.
De fotograaf heeft in ieder geval zijn/haar best gedaan.
Heeft Nem ze al gezien/beoordeeld?
Ik ga even borrelen...
'wel'... in tegenstelling tot die ene blonde of wat huh?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gezien, maar niet beoordeeld en ook niet getagged
Ik moest er wel om lachen
Die andere blonde is wel leuk
Whehe. En ik had nog expres "andere" erbij gezet omdat anders de usual suspects hier zouden vragen om welke het nou gingquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
'wel'... in tegenstelling tot die ene blonde of wat huh?![]()
De mensen die op de fotos zijn natuurlijkquote:en wat zou je moeten taggen dan?
En daarom heb ik ook niet getaggedquote:Sowieso, het was niet bedoeld voor iemand nders, het was voor ons en het plezier dat we er mee hadden
Daar is over nagedacht, alleen niet zo langquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh
Gaat een rustige dag worden voor mij. De netwerk computer heeft nieuwe beveiligingsoftware gekregen en nu kan ik niet meer inloggen. Net als de rest van mijn collega's in het gebouw.
Blijkt dat er op andere locaties ook al problemen waren. Maar het uitrollen van de software mag niet stoppen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht, alleen niet zo langDan maar tv kijken?
En als de Russen nu komenquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkt dat er op andere locaties ook al problemen waren. Maar het uitrollen van de software mag niet stoppen natuurlijk.
Hup, 10 km met volle bepakking rennen dan! GO, GO, GOquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh
Gaat een rustige dag worden voor mij. De netwerk computer heeft nieuwe beveiligingsoftware gekregen en nu kan ik niet meer inloggen. Net als de rest van mijn collega's in het gebouw.
Ook goedemorgen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hup, 10 km met volle bepakking rennen dan! GO, GO, GO
Nee, ik ga zo werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goedemorgen...
Je gaat weer sporten?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:30 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Zometeen cursus-dagje, heb er zin inaan het eind van deze cursus (en natuurlijk pas na het halen van het examen) ben ik officieel erkend DSI Financieel Adviseur
Je zal maar DSB Financieel Adviseur zijn...quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:30 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Zometeen cursus-dagje, heb er zin inaan het eind van deze cursus (en natuurlijk pas na het halen van het examen) ben ik officieel erkend DSI Financieel Adviseur
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Je zal maar DSB Financieel Adviseur zijn...
Good luck.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm nog even en dan gaat DUO open
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra waar internet jij nu op dan? A.s. maandag wordt bij ons Windows 7 en nieuwe pcs uitgerold, ben benieuwd hoe dat gaat...
Goedemorgen trouwens
Dat is dan goed geregeld.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een netwerk computer en een internet computer staan.
We hebben zaterdag een bier- en whisky meet bij mij thuis, nog geen 15 minuten van Schiphol verwijderd. Je bent welkom...quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou iemand bij DUO gaat haar best doen. Maar de officiele wachttijd voor bezwaar is zes weken. In dat geval kunnen jullie me opwachten op Schiphol binnen afzienbare tijd
Was dat die open sollicitatie met die vestiging in Grun?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Bericht uit Heerenveen: te weinig ervaring, dus geen vervolggesprek. Oh well, had ik ook niet echt verwacht
Toch jammer... op naar de volgende!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Bericht uit Heerenveen: te weinig ervaring, dus geen vervolggesprek. Oh well, had ik ook niet echt verwacht
Jep. En inderdaad jammer, maar er waren anderen met meer ervaring en dan val je al snel af natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat die open sollicitatie met die vestiging in Grun?
Jammer wel...
Ik solliciteer rustig verderquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toch jammer... op naar de volgende!
Ik snap werkelijk waar niet waarom zoiets zo lang zou moeten duren. Zeker niet bij spoedgevallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou iemand bij DUO gaat haar best doen. Maar de officiele wachttijd voor bezwaar is zes weken. In dat geval kunnen jullie me opwachten op Schiphol binnen afzienbare tijd
Echt jammer dit...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mn haakspullen vergeten![]()
Nu zit ik hier dus nog 3 uur zonder iets omhanden...
Zo komen m'n All Stars er nooit...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mn haakspullen vergeten![]()
Nu zit ik hier dus nog 3 uur zonder iets omhanden...
Diggin' In The Dirt...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, het goede nieuws is dat er in elk geval 1 fatsoenlijke vacature te vinden is...
En ik ga een open sollicitatie sturen naar het archeologisch bedrijf waar ik ooit een bijbaantje heb gehad, dat was echt leuk!
Zegt mij niks, komt door de toevoeging 'film' vrees ik...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, opletten! Er is een vraag over filmmuziek in de AKQ
Ik wil nog wel een echte schedel thuis hebben...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Archeologie heeft me altijd al leuk geleken
Daar hebben ze daar dozen vol vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een echte schedel thuis hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |