Mooi zijn dat soort acties...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest
De Gameworks ook trouwens. Daar was een besloten feestje en iedere gast kreeg een unlimited gamecard (het is een arcade hal) en open bar. Good times
quote:
Maar je bent dus wel al terug?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Whiteguy het volgende:
Nou, mijn voorbereiding gaat bestaan uit nu wat bij slapen. Net 14 uur in een bus gezeten - een plek waar ik geen slaap kan vatten ondanks extreme vermoeidheid
![]()
Doe maar wel, ik kan daar later met de whisky namelijk prima op inhaken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Is het leuk als ik morgen wat over het brouwprocres vertel of gelooft iedereen dat wel?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier en in New York in de M&M winkels geweest.
Daar hebben ze alle kleuren van de regenboog en... M&M's met pure chocola...
[ afbeelding ]
http://www.mymms.com/merchandise/
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
zou kunnen, maar ik doelde op LB en jou chocoplaatje
alleen als je me iets nieuws kan vertellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Is het leuk als ik morgen wat over het brouwprocres vertel of gelooft iedereen dat wel?
Ga nou niks verklappen vóór morgen of probeer je de niet-komers nu alsnog over te halen wel te komen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen als je me iets nieuws kan vertellen
Voor mij is praten over bierbrouwen/whiskybrouwen beroepsdeformatie, dus toegestaan
Beide processen zijn tot na vergisiting redelijk identiek
Waarschijnlijk niet maar de rest misschien welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen als je me iets nieuws kan vertellen
Dat klopt, met kleine verschillen, dus wellicht wel leuk om toch over te vertellen. Dan kan MM dat ook doen en de verschillen ( en de gevolgen daarvan) belichten.quote:Voor mij is praten over bierbrouwen/whiskybrouwen beroepsdeformatie, dus toegestaan
Beide processen zijn tot na vergisiting redelijk identiek
Vertel maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Daarom wil ik naar New Yorkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier en in New York in de M&M winkels geweest.
Daar hebben ze alle kleuren van de regenboog en... M&M's met pure chocola...
[ afbeelding ]
http://www.mymms.com/merchandise/
Dan mag ik toch nog wel andere steden bezoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar, er gaat toch niets boven Groningen
Je bent toch net in Heerenveen geweest? Daar kan toch niks tegen op?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan mag ik toch nog wel andere steden bezoeken
Ben je daar wel al eens geweest?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Op dit moment staatLonden
bovenaan mijn favoriete steden lijstje
2xquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je daar wel al eens geweest?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.soloshairstudi(...)n_kinder_kapper.html
Pijnlijk![]()
In dit geval Twitterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook wel het niveau dat je van een kapsalon mag verwachten natuurlijk...
Hoe kom je in godsnaam toch steeds op dat soort sites?
En daarom gaan jullie niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Peace wil ook nog naar Barcelona, maar daar ben ik al geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |