Ik hoop dus dat jij daar komt te werken...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar hebben ze daar dozen vol van
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
MM, wat ben je allemaal aan het doen met je avatar? Nu alweer een andere...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet me wel kunnen vereenzelvigen met m'n avatar...
Stilstand is achteruitgang..quote:
Roep maar, ik maak 'm wel...quote:Ik wil ook een nieuwe, denk ik...
Soms is stilstand ook goed om vooruit te kunnen kijken.quote:
Das lief van je. Ik zal binnenkort eens kijken welke plaatjes ik erin wil hebben!quote:[..]
Roep maar, ik maak 'm wel...
Ik heb een hele tijd gedacht dat jij dat was in die avatar, totdat ik die Audrey Hepburn afbeelding bij iemand in de huiskamer zag hangen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb wel es een andere avatar gehad, maar ik ik wil dan na een tijdje toch deze terug, ik hou wel van stilstand![]()
Maar ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou eigenlijk denken dat ie uit Breakfast at Tiffany's is, maar ik weet t niet zeker
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iedereen met facebook het piraten-Engels al ingesteld?
Ik lach me de hele dag al een breuk
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan het ook doen, maar ik moet een pseudoniem gebruiken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik dan toch maar gaan Facebooken
Zoals ik vanmorgen al vroeg, je gaat dus weer sporten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Soempie het volgende:
Ik mag volgende week op training voor m'n werk.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En laat ik niet merken dat iemand Etcetera Kelly noemt, ja?
Dodelijk zelfs...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee de gevolgen zullen hard zijn
Dutch Securities Institute. Ook wel deskundigheid, screening en integriteit. Accreditatie voor ""mijn" vakgebiedquote:
Zag 'm eerder ook al, hilarischquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik stuur je net een DM (voor de afwisseling, maar voordat je weer pleite bent of ben ik nu alweer te laat...)quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef iamredleader het volgende:
MM, krijgen we nog instructies per PM waar we moeten wezen zaterdag?
Direct message, rechtsonder in je scherm krijg je dan een pop-up.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Een DM? Wat is dat? Is dat net als een PM?
"Alleen op de Wereld" van Hector Malot?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik jullie hulp even inschakelen? En dan vooral die van de lezers onder onsik zoek de titel en schrijver van een jeugdboek. Enige wat ik weet is dat de schrijver vooral bekend is geworden door te schrijven voor volwassenen. En dat de kaft donker is met geel/fel groen op de voorkant.
Oh en het gaat geloof ik over een jongen die zo ongeveer alleen op de wereld is achtergebleven.
Duidelijk he
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Alleen op de Wereld" van Hector Malot?
Die past wel precies in het plaatjequote:
Dan kun je vast ook wel zeggen welk boek het is?quote:
War ligt de grens voor jou qua 'kosher'?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef iamredleader het volgende:
MM, ik zou wel eens haggis willen proeven... Helaas is het "nogal" niet kosher
Ik ben vrij strikt, dus alleen kosher vleesquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef MadMaster het volgende:
War ligt de grens voor jou qua 'kosher'?
Dan ben ik gelukkig niet de enige die het proeven ervan bombardeertquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben vrij strikt, dus alleen kosher vlees
Leg ik anders zaterdag wel in meer detail uit
Whisky = haggis zoals Bier = pissen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige die het proeven ervan bombardeert
Ik wist niet eens dat het op het programma stond?
Mja, als niet whiskydrinker weet je zoiets natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky = haggis zoals Bier = pissen...
Zoalsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef Soempie het volgende:
The Green Hornet gezien in de bios. Was een leuke avond.
Etcie, leuke trui.Ik had iets heel anders in gedachten.
Zaterdag binden we je vast op en stoel en mag je niet eerder weg dan 1.00 uur...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga tukken. Ben niet normaal moe
We gingen zaterdag toch stappen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag binden we je vast op en stoel en mag je niet eerder weg dan 1.00 uur...
Ja, na 1.00 uur, dan gaan we pas weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We gingen zaterdag toch stappen?
Dan moet 'ie wel mee, vind ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, na 1.00 uur, dan gaan we pas weg.
Zeg ik toch?
Ja, en dan gaan we dit soort muziek opzoeken:quote:
Spannend, klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef lubje25 het volgende:
![]()
middag allemaal.
Ben volop aan t verhuizen en het internet in mijn oude woning is vrijdagnacht afgesloten. Overdag verhuizen en klussen. 's Avonds in mijn kroeg aan het werk.
Hello.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had de neiging om de volgende zin alweer te posten..
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Moeten we wel snel zijn. Anders is MM weer de spelbreker.
Helaas zit ik gewoon saai in mn upje op mn werkquote:
Maandag...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef iamredleader het volgende:
Zo, maandag een bezichting! Huisje gezien, makelaar gebeld, afspraak gemaakt, gelijk spijkers met koppen slaan![]()
Ik weet natuurlijk niet hoe het maandag met me gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Maandag...
Denk je dat je dan al bijgekomen bent van het weekend (en met name de zatrdag) om een weloverwogen keuze te kunnen maken v.w.b. dat huisje?
Ja stom he? Als je af en toe ziet hoe lazarus ze zijn, weet je zeker dat ze meer "proeven" dan uitzendenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
'Oz and Hugh raise the bar' aan het kijken. Gaan ze naar een café met 500 soorten whisky, proeven er een, ruiken er nog zes en gaan weer weg
In aflevering 1 had Oz al een kater. Nu aflevering 2, dus dat moment kom ik vanzelf nog wel tegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja stom he? Als je af en toe ziet hoe lazarus ze zijn, weet je zeker dat ze meer "proeven" dan uitzenden
Moet je maar eens in de wasbak van ze kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |