Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat dacht ik nou ookquote:
Whoaa deze computer heeft al moeite met éénquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
Ik probeer 3 SC's bij te houden op dit moment
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
Wil het nog een beetje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
doe ikquote:
Ik zit hier, TAL SC en GRTD en een spelletje in MENquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whoaa deze computer heeft al moeite met één
ik maar 2... dus ik kom gelijk niet meer aan werken toe zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
TAL en GRTD zijn relatief rustig in verhouding met dezequote:
Je gaat voor de 5.000 posts op een dag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit hier, TAL SC en GRTD en een spelletje in MEN
Ja, gaat snel genoeg inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik maar 2... dus ik kom gelijk niet meer aan werken toe zo
donequote:
Ik denk haast dat de meeste SC dat wel zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
TAL en GRTD zijn relatief rustig in verhouding met deze
ja, valt nu gelukkig weer wat mee... met die snelheid hier...quote:
Deze is iets drukker op het momentquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk haast dat de meeste SC dat wel zijn
Dan moeten we daar iets aan doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, valt nu gelukkig weer wat mee... met die snelheid hier...
ik doe mn best... meer kan ik niet doen...quote:
Ik merk het zelf ook welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze is iets drukker op het moment
Whehe zo kom je d'r welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat voor de 5.000 posts op een dag?.
Ik doe dat ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik doe mn best... meer kan ik niet doen...
Ja, hoe is het eigenlijk met je rib?quote:
Niet als ik ook nog moet werken natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat voor de 5.000 posts op een dag?.
Jaaaaquote:
Op zich wel goed, niet veel last van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met je rib?
das goed om te horenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel goed, niet veel last van.
Hopen dat het zo blijft
Geen paracetamol meer nodig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft
Dus je moet volgende week weer aan de slagquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typenquote:
Zekerquote:
Die slikte ik al nietquote:
Ik hoop dat ik dan weer wat kan gaan doen ja, thuiszitten is niks voor mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je moet volgende week weer aan de slag
en ook nog foutloosquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typen
Een week of 2 niets doen vind ik wel heerlijk hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:56 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop dat ik dan weer wat kan gaan doen ja, thuiszitten is niks voor mij
Haha ja dat scheelt ook hequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typen
Ik heb er 3 gehad ofzo in mijn hele levenquote:
goede school danquote:
Als vakantie en dat ik dan voor de rest ook nog een weg kan/mag want nu dus niet het geval isquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een week of 2 niets doen vind ik wel heerlijk hoor![]()
Ja, moet ook altijd lachen om dat soort mensen. Ik kan ook gewoon typen en met iemand praten en ik hoef uiteraard ook niet te kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt ook he![]()
Ik ben ook echt zo blij met mn typecursus destijds in groep 8
![]()
als ik nu collega's met 2 vingers zie typen, dat gaat zoooo langzaam.....
Ik ben er niet zoveel tijd aan kwijt gelukkig, al dat administratieve gedoe.
Ik dus wel iets meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad ofzo in mijn hele leven![]()
Ook niet nemen danquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wel iets meer
slaan bij mij niet aan
Golddigger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toekje? Iemand van 40 is niet bejaardEnneh, is ie heel rijk en gaat ie snel dood? Dan houd ik me aanbevolen
pfff ik heb het ect te drukquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]nee, dat is het niet, ik las te snel
En hoi![]()
Hoe is het met je pootje?
ja, inderdaad, als je dan soms mailtjes van dat soorten gasten krijgt, dan denk ik wel eens: dat had sneller gekundquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt ook he![]()
Ik ben ook echt zo blij met mn typecursus destijds in groep 8
![]()
als ik nu collega's met 2 vingers zie typen, dat gaat zoooo langzaam.....
Ik ben er niet zoveel tijd aan kwijt gelukkig, al dat administratieve gedoe.
Niet verhongeren in dit halfuur!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
Nog een half uur en dan ga ik eten maken
Nee joh, dat overleef ik nog netquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet verhongeren in dit halfuur!![]()
Je blijft wel uitstellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
slaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
godver, der loopt er 1 in een van mijn teams de kantjes eraf te lopen, terwijl we daar al mensen tekort komen.
Werkse GF en tot later vanavondquote:
Nu zie ik echt zo'n boze enge Stu voor me; RAWWWWRRRquote:
nog een half uur dan ga ik het mijne alweer uitschijtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
Laat iemand die persoon schoppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
godver, der loopt er 1 in een van mijn teams de kantjes eraf te lopen, terwijl we daar al mensen tekort komen.
Bedreigen met de doodquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toekje? Iemand van 40 is niet bejaardEnneh, is ie heel rijk en gaat ie snel dood? Dan houd ik me aanbevolen
Hahahaha ja DAT!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet ook altijd lachen om dat soort mensen. Ik kan ook gewoon typen en met iemand praten en ik hoef uiteraard ook niet te kijken![]()
Hahaha jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, inderdaad, als je dan soms mailtjes van dat soorten gasten krijgt, dan denk ik wel eens: dat had sneller gekund
fixedquote:
Nee hoor. Waar heb ik gezegd dat ik eerder weg zou gaan dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat iemand die persoon schoppen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu zie ik echt zo'n boze enge Stu voor me; RAWWWWRRR
dan wordt ik gepakt op discriminatie, hij is diep donker zwartquote:
Bespaar me de smerige detailsquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
nog een half uur dan ga ik het mijne alweer uitschijten
ik schop hem er persoonlijk uit, hij krijgt 1 waarschuwing van mij. schijnt dat ie dat al eerder op een ander project heeft gefliktquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat iemand die persoon schoppen
Zo moeilijk is het niet maar je moet wel hebben geoefend natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha ja DAT!![]()
Ik vind dat ook heel normaal maar mensen kijken me dan echt zo aan van
![]()
Luister je wel? XD
zeker wetenquote:
Ontken alles en zeg dat je hem nog nooit heb gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
dan wordt ik gepakt op discriminatie, hij is diep donker zwart
Dat is het zekerquote:
Ik geef je groot gelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik schop hem er persoonlijk uit, hij krijgt 1 waarschuwing van mij. schijnt dat ie dat al eerder op een ander project heeft geflikt
Jaaaaaaaquote:
testen van software voor messaging binnen de payments sektor van UBS.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker
[..]
Ik geef je groot gelijk.
Om wat voor een project gaat het?
Stop eens met lekkere nummers plaatsen, zit op werk.quote:
Dan luister je ze thuisquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Stop eens met lekkere nummers plaatsen, zit op werk.
And proud of itquote:
als ik tijd hebquote:
Geschiedenisquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ow ow wat leren we weer goed, ik weet nu al dat het geschiedenisproefwerk over de 1e Wereldoorlog en de interbellum gaat
zal wel lukkenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:07 schreef crv het volgende:
Aangezien ik hier ook vrij nieuw ben, ga ik zo eerst het hele team maar eens toespreken en duidelijk maken hoe ik over processen en teamwerken en verantwoordleijkheden denk.
Misschien valt het kwartje bij de juiste persoon en anders gaan we volgende week actie ondernemen
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat minder gamen
Ik ben maar een muis kopen, Bis Later Lui![]()
laters trevquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat minder gamen
Ik ben maar een muis kopen, Bis Later Lui![]()
Weet nog steeds niet wat voor vis thoughquote:
Ja, soms gaat het snel. Ligt niet aan mij hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
ah, even telefoon en 60 posts verder
nee... niet alleen aan jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soms gaat het snel. Ligt niet aan mij hoor
quote:
Doe ik vaak zat al.quote:
Precies, die paar posts van mij maken het verschil nietquote:
dooie visquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat voor vis though
die maken wel verschil... anders waren het er 40 geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, die paar posts van mij maken het verschil niet
Zover was ik wel want dat heb ik nog gelezenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die maken wel verschil... anders waren het er 40 geweest
ja toch, niet dan...quote:
Kijk, nog meerquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat ik niet rijk ben. Dan weet ik tenminste zeker dat het een vrouw om mij gaat en niet om mijn geld.
Hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel rijk willen zijn hoor, dan zou ik iedere avond naar GF's club gaan
Sym is niet bejaardquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef Toekito het volgende:
Wie wil er een kale bejaarde man van rond de 40 kado krijgen?
Ik snap die manquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gister een patiënt tegen mij (aardige vent hoor, niet zo'n engerd): 'Als je 37 was had ik thuis wat ingeruild!'
![]()
wellicht...quote:
JIJ hioeft daar h-niet eens zo heel rijk voor te zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel rijk willen zijn hoor, dan zou ik iedere avond naar GF's club gaan
Casual seks ftwquote:
Weet je wel wat die reis kostquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
JIJ hioeft daar h-niet eens zo heel rijk voor te zijn...
Ik daarentegen...
MPG bedoelde te zeggen dat hij je ophaalt... dus die reis kost hem geld, jou niet!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Casual seks ftw
[..]
Weet je wel wat die reis kost
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG bedoelde te zeggen dat hij je ophaalt... dus die reis kost hem geld, jou niet!
oeh!!!quote:
Dat dus. De oudste van mijn vrienden is inmiddels 43quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toekje? Iemand van 40 is niet bejaard![]()
* MaleDuck mompelt iets met bloemetjes en bijtjes...quote:
Ik zie het.quote:
Een woordquote:
Niks als je met mij (mee) rijdtquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Casual seks ftw
[..]
Weet je wel wat die reis kost
quote:
Ja maar ja maar, okeequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG bedoelde te zeggen dat hij je ophaalt... dus die reis kost hem geld, jou niet!
Zal ik een keer sushi voor je maken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh!!!
wanneer gaan we op sushi date??
Iets ehm iets ehm iets voor volwassenenquote:
gingen we toch hier in DH eten??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik een keer sushi voor je maken?
Verstandige editquote:
Wat betekent het?quote:[..]
Een woord
neuhquote:
DH is beter te bereikenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gingen we toch hier in DH eten??
maar.. ik wil best een keer naar zwolle komen voor de sushi hoor!
Let me tell you about the birds and the bees and the flowers and the trees and a thing called love!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets met bloemetjes en bijtjes...
Oke mevrouw!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets ehm iets ehm iets voor volwassenen
Nee, ik hoorde POEPquote:
Is dat ook voor volwassenen?quote:
Ik kan ook bij jou sushi makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gingen we toch hier in DH eten??
maar.. ik wil best een keer naar zwolle komen voor de sushi hoor!
ik weet hoe het werkt hoor marijk... mij hoef je het niet uit te leggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Let me tell you about the birds and the bees and the flowers and the trees and a thing called love!
Nee, met name kleine mensjes hebben er nog wel eens incidenten meequote:
Oh, jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet hoe het werkt hoor marijk... mij hoef je het niet uit te leggen
ook wel PI genoemd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met name kleine mensjes hebben er nog wel eens incidenten mee
Herinner me er niet aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met name kleine mensjes hebben er nog wel eens incidenten mee
Neukenquote:
POEP POEP POEPERDEPOEP INCIDENTENquote:
Ja, sorry, Moet na de lunch weer aan de slagquote:
Wil je het mij nog eens uitleggen? Met praktijkvoorbeeldenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
POEP POEP POEPERDEPOEP INCIDENTEN
quote:
quote:
Okee, werk zequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sorry, Moet na de lunch weer aan de slag
Ben verstandigquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verstandige edit![]()
[..]
Wat betekent het?
Jij bent een man he?quote:
en eerst etenquote:
Heb je in je broek gepoeptquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
POEP POEP POEPERDEPOEP INCIDENTEN
Ja maar dan ben ik hier al uitgelogdquote:
quote:
kee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Sounds like a good plan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ook bij jou sushi maken![]()
Maakt me niets uit
![]()
ja, dat is waar....quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik hier al uitgelogd
Ja, jij begint over een PI terwijl Thijs en Koen niet in de buurt zijnquote:
I love it when a plan comes togetherquote:
Kleurtjesquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wat zei je gisteren nou over je tandjes?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Stuart het volgende:
Ik neem ook heel ongezond cola bij mijn lunch
hehehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Ja, om Nijner te herinnerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij begint over een PI terwijl Thijs en Koen niet in de buurt zijn...
Hier is geen PI te bekennen hoor!
Ja, maar ik poets 2x per dag heel goed en gebruik ook 2x per dag Listerinequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren nou over je tandjes?
Snap goed dat die vrouw zegt dat ze er Kopfschmerzen van krijgtquote:
Ik houd van Muse en metal enzo, maar stiekem ook van dit nummerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap goed dat die vrouw zegt dat ze er Kopfschmerzen van krijgt![]()
![]()
Ooow, dus Nijner heeft in de broek gepoept.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, om Nijner te herinneren
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]Kom maar
damn.. haal ik eerst Wok en jou door de war, nu ook nog Sym..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pppffftt...
Venlo toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van Muse en metal enzo, maar stiekem ook van dit nummer![]()
Zou ik ook doen als ik niet kon pinnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
pfffffffff
Ik stel gewoon een vraag: Wat ziet u in het scherm
Krijg als antwoord: Ja ik kan niet pinnen.
Ja dat snap ik mevrouw, wat staat er in u scherm?
Ja ik kan niet pinnen
Dat begrijp ik mevrouw maar mag ik antwoord op mijn vraag?
Gaat ze totaal los............maffe kut
Muse Spammerd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo![]()
Matt's haartjes hebben ook kleurtjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
damn.. haal ik eerst Wok en jou door de war, nu ook nog Sym..
pppffftt...
Venlo toch??Wok en Sym zijn in de 40 (en niet bejaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en MPG is inderdaad uit Venlo en miden 20
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Sjeeezus wat zijn die mensen die jij spreekt domquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
pfffffffff
Ja ik kan niet pinnen
nou sorry dan ben je bij mij verkeerd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik niet kon pinnen
Heerlijk Helldesk zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
pfffffffff
Ja ik kan niet pinnen
Daarom bellen ze ook met de helpdeksquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sjeeezus wat zijn die mensen die jij spreekt dom![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Toekito het volgende:
pfffffffff
Ja ik kan niet pinnen
quote:
Werkze Stuquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Tot vanavond mensen![]()
Was een grapje hoor Toek
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
damn.. haal ik eerst Wok en jou door de war, nu ook nog Sym..
pppffftt...
Venlo toch??Je verwart mij metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sym
?
Venlo, ja, maar ik kan en wil best reizen hoor.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
dus dat!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Heerlijk Helldesk zijn.
Zo ook met mijn pa, dan belt ie me op met een vraag over zijn pc, ik vraag hem om letterlijk voor te lezen wat er op zijn scherm staat, vertelt ie me alles, behalve de info die ik nodig heb... Ja godverdomme, ik kan toch niet door dat klote lulijzer heen kijken wat er is, idioot, geef antwoord op mijn vragen en doe wat ik zeg en hou verder je smoel!
en veelal weten ze het toch beter dan ons dus krijgen we nog een trap na ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sjeeezus wat zijn die mensen die jij spreekt dom![]()
Ze hebben inderdaad erg hard hulp nodig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom bellen ze ook met de helpdeks
Daaaaaaaag Stuquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
Was een grapje hoor Toek
Werk ze kerel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
Was een grapje hoor Toek
heheh.. een compliment??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Je verwart mij metSym
?
Venlo, ja, maar ik kan en wil best reizen hoor.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent een man he?
Dan is het denk ik niet aan de orde... Ik neuk niet met mannen, sorry.
Exactly, ergens vroeg of laat in bovenstaande door mij beschreven situatie krijg ik een scheldkanonnade over me heen van hier tot tokio dat ik een kutkind ben en niet wil helpen, en niks doe, etcquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dat!
[..]
en veelal weten ze het toch beter dan ons dus krijgen we nog een trap na ook.
slaapze wok!quote:
Vind ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. een compliment??
heb je dan ook zo'n grappig accent??
hij is niet grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
heb je dan ook zo'n grappig accent??
Werkze Merelquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens naar mn werkfijne dag allemaal!
Dat weet jij heul nietquote:
Werk ze enfermerel... enne, niet teveel flirten met die ene patientquote:
Bij jou ook al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind ik wel.
grappig accent?
Nee, tenminste mijn zachte G is nooit eerder grapppig genoemd. Wel geil![]()
...
hmmhmmquote:
Vaker dan één keer zelfsquote:
Hmmhmmquote:
Geil met een zachte G ..quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind ik wel.
grappig accent?
Nee, tenminste mijn zachte G is nooit eerder grapppig genoemd. Wel geil![]()
...
Het klinkt eerlijk gezegd ook wel zwoelerquote:
Ander onderwerpquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt eerlijk gezegd ook wel zwoeler![]()
Ander onderwerp nu
Hmmmhmmmquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Geil met een zachte G ..
uhuh..
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ander onderwerp...
Voordat ze denken dat ik met 14-jarige meisjes over seks praat...
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ander onderwerp...
Voordat ze denken dat ik met 14-jarige meisjes over seks praat...
idd... bijna iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijken
rammen we RN toch het topique uit??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan moet zowat iedereen hierzo uitkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha die is inmiddels al weg gok ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Werk ze enfermerel... enne, niet teveel flirten met die ene patient...
er is nergens een Humor met MPG dvd te koop hoorquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
rammen we RN toch het topique uit??
Kunnen we weer gewoon toegevenaan onze dierlijke verlangensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
Kunnen we weer gewoon toegevenaan onze dierlijke verlangensdoe eens lief tegen kleine lieve meisjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Scheelt het effe dat Humor met Toek wel zo'n bestseller isquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
er is nergens een Humor met MPG dvd te koop hoor
Je stopt je vingers maar in je oren jaquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe eens lief tegen kleine lieve meisjes!
wat hebben jullie toch met elkaar??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheelt het effe dat Humor met Toek wel zo'n bestseller is.
Binnenkort open ik op toekonline.nl een humorsitequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheelt het effe dat Humor met Toek wel zo'n bestseller is.
Alles jullie zo doorgaan word ik emo en stop ik ze in de puntenslijperquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je stopt je vingers maar in je oren ja
dan stop jij ze ergens anders?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
idd!! kan je ook niet meer typen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe eens lief tegen kleine lieve meisjes!
[..]
Kunnen we weer gewoon toegevenaan onze dierlijke verlangensNee, das zielig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze volgt dat advies maar, dan kunnen de dames van (bijna) 30 weer samen met mij toegeven aan al onze dierlijke verlangensquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je stopt je vingers maar in je oren ja![]()
![]()
...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nooit geneustypt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd!! kan je ook niet meer typen!
we dollen altijd, meer nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie toch met elkaar??
behalve Muck....
wel jah.. een trio!quote:
dat wordt het woord van 2011quote:
Oh noes, doe het niet!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles jullie zo doorgaan word ik emo en stop ik ze in de puntenslijper![]()
![]()
Nee, niet in het openbaarquote:
quote:
Helemaal niks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie toch met elkaar??
behalve Muck....
Preciesquote:
ìk had het niet over sex!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel jah.. een trio!
RN is nog steeds in de KSC hoor!
Nee... Geen trioquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel jah.. een trio!
RN is nog steeds in de KSC hoor!
Neusgetypt kan ook nogquote:
Mes nodig, gaat makkelijker?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles jullie zo doorgaan word ik emo en stop ik ze in de puntenslijper![]()
![]()
Gezelligquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
thee doen bij een vriendin is ook veel leuker dan autorijden
Stay away from de puntenslijper!quote:
Puntenslijper geeft leuker effectquote:
Nee, ik denk van niet, maar het is wel leuk je er mee te pestenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Even serieus: denken jullie nou echt dat het mij wat uitmaakt als het hier over seks gaat?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stay away from de puntenslijper!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Even serieus: denken jullie nou echt dat het mij wat uitmaakt als het hier over seks gaat?
Ik heb hem in mijn handquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stay away from de puntenslijper!
doe het niet...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Leuker? Of gezelliger?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
thee doen bij een vriendin is ook veel leuker dan autorijden
Ik bel alvast een ambulancequote:
Whut happenud?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:
Damn, hele planning voor vanavond de mist in
welcome to my world!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:
Nee, maar we plagen graagquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wattan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:
Waar laat je hem heen rijden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bel alvast een ambulance
Deurne.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar laat je hem heen rijden?
Naar een emo-konijn in jonge meisjes landquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar laat je hem heen rijden?
Dat heb ik gemerktquote:
Deurne is grooooootquote:
* RockNijntje pakt puntenslijper weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar een emo-konijn in jonge meisjes land
Dan laat ik je IP tracerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt
[..]
Deurne is groooooot![]()
[..]
* RockNijntje pakt puntenslijper weer
Klinkt leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou vandaag teamuitje hebben met mijn werk, en daarna in hotel in Amsterdam blijven slapen
En dat feest gaat niet doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou vandaag teamuitje hebben met mijn werk, en daarna in hotel in Amsterdam blijven slapen
quote:
Alice in wonderland!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar een emo-konijn in jonge meisjes land
Step away from the puntenslijper!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |