zal wel lukkenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:07 schreef crv het volgende:
Aangezien ik hier ook vrij nieuw ben, ga ik zo eerst het hele team maar eens toespreken en duidelijk maken hoe ik over processen en teamwerken en verantwoordleijkheden denk.
Misschien valt het kwartje bij de juiste persoon en anders gaan we volgende week actie ondernemen
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat minder gamen
Ik ben maar een muis kopen, Bis Later Lui![]()
laters trevquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat minder gamen
Ik ben maar een muis kopen, Bis Later Lui![]()
Weet nog steeds niet wat voor vis thoughquote:
Ja, soms gaat het snel. Ligt niet aan mij hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
ah, even telefoon en 60 posts verder
nee... niet alleen aan jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soms gaat het snel. Ligt niet aan mij hoor
quote:
Doe ik vaak zat al.quote:
Precies, die paar posts van mij maken het verschil nietquote:
dooie visquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat voor vis though
die maken wel verschil... anders waren het er 40 geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, die paar posts van mij maken het verschil niet
Zover was ik wel want dat heb ik nog gelezenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die maken wel verschil... anders waren het er 40 geweest
ja toch, niet dan...quote:
Kijk, nog meerquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat ik niet rijk ben. Dan weet ik tenminste zeker dat het een vrouw om mij gaat en niet om mijn geld.
Hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel rijk willen zijn hoor, dan zou ik iedere avond naar GF's club gaan
Sym is niet bejaardquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef Toekito het volgende:
Wie wil er een kale bejaarde man van rond de 40 kado krijgen?
Ik snap die manquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gister een patiënt tegen mij (aardige vent hoor, niet zo'n engerd): 'Als je 37 was had ik thuis wat ingeruild!'
![]()
wellicht...quote:
JIJ hioeft daar h-niet eens zo heel rijk voor te zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel rijk willen zijn hoor, dan zou ik iedere avond naar GF's club gaan
Casual seks ftwquote:
Weet je wel wat die reis kostquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
JIJ hioeft daar h-niet eens zo heel rijk voor te zijn...
Ik daarentegen...
MPG bedoelde te zeggen dat hij je ophaalt... dus die reis kost hem geld, jou niet!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Casual seks ftw
[..]
Weet je wel wat die reis kost
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG bedoelde te zeggen dat hij je ophaalt... dus die reis kost hem geld, jou niet!
oeh!!!quote:
Dat dus. De oudste van mijn vrienden is inmiddels 43quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toekje? Iemand van 40 is niet bejaard![]()
* MaleDuck mompelt iets met bloemetjes en bijtjes...quote:
Ik zie het.quote:
Een woordquote:
Niks als je met mij (mee) rijdtquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Casual seks ftw
[..]
Weet je wel wat die reis kost
quote:
Ja maar ja maar, okeequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG bedoelde te zeggen dat hij je ophaalt... dus die reis kost hem geld, jou niet!
Zal ik een keer sushi voor je maken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh!!!
wanneer gaan we op sushi date??
Iets ehm iets ehm iets voor volwassenenquote:
gingen we toch hier in DH eten??quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik een keer sushi voor je maken?
Verstandige editquote:
Wat betekent het?quote:[..]
Een woord
neuhquote:
DH is beter te bereikenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gingen we toch hier in DH eten??
maar.. ik wil best een keer naar zwolle komen voor de sushi hoor!
Let me tell you about the birds and the bees and the flowers and the trees and a thing called love!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets met bloemetjes en bijtjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |