Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat dacht ik nou ookquote:
Whoaa deze computer heeft al moeite met éénquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
Ik probeer 3 SC's bij te houden op dit moment
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
Wil het nog een beetje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
doe ikquote:
Ik zit hier, TAL SC en GRTD en een spelletje in MENquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whoaa deze computer heeft al moeite met één
ik maar 2... dus ik kom gelijk niet meer aan werken toe zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
TAL en GRTD zijn relatief rustig in verhouding met dezequote:
Je gaat voor de 5.000 posts op een dag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit hier, TAL SC en GRTD en een spelletje in MEN
Ja, gaat snel genoeg inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik maar 2... dus ik kom gelijk niet meer aan werken toe zo
donequote:
Ik denk haast dat de meeste SC dat wel zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
TAL en GRTD zijn relatief rustig in verhouding met deze
ja, valt nu gelukkig weer wat mee... met die snelheid hier...quote:
Deze is iets drukker op het momentquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk haast dat de meeste SC dat wel zijn
Dan moeten we daar iets aan doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, valt nu gelukkig weer wat mee... met die snelheid hier...
ik doe mn best... meer kan ik niet doen...quote:
Ik merk het zelf ook welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze is iets drukker op het moment
Whehe zo kom je d'r welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat voor de 5.000 posts op een dag?.
Ik doe dat ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik doe mn best... meer kan ik niet doen...
Ja, hoe is het eigenlijk met je rib?quote:
Niet als ik ook nog moet werken natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat voor de 5.000 posts op een dag?.
Jaaaaquote:
Op zich wel goed, niet veel last van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met je rib?
das goed om te horenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel goed, niet veel last van.
Hopen dat het zo blijft
Geen paracetamol meer nodig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft
Dus je moet volgende week weer aan de slagquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typenquote:
Zekerquote:
Die slikte ik al nietquote:
Ik hoop dat ik dan weer wat kan gaan doen ja, thuiszitten is niks voor mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je moet volgende week weer aan de slag
en ook nog foutloosquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typen
Een week of 2 niets doen vind ik wel heerlijk hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:56 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop dat ik dan weer wat kan gaan doen ja, thuiszitten is niks voor mij
Haha ja dat scheelt ook hequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typen
Ik heb er 3 gehad ofzo in mijn hele levenquote:
goede school danquote:
Als vakantie en dat ik dan voor de rest ook nog een weg kan/mag want nu dus niet het geval isquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een week of 2 niets doen vind ik wel heerlijk hoor![]()
Ja, moet ook altijd lachen om dat soort mensen. Ik kan ook gewoon typen en met iemand praten en ik hoef uiteraard ook niet te kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt ook he![]()
Ik ben ook echt zo blij met mn typecursus destijds in groep 8
![]()
als ik nu collega's met 2 vingers zie typen, dat gaat zoooo langzaam.....
Ik ben er niet zoveel tijd aan kwijt gelukkig, al dat administratieve gedoe.
Ik dus wel iets meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad ofzo in mijn hele leven![]()
Ook niet nemen danquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wel iets meer
slaan bij mij niet aan
Golddigger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toekje? Iemand van 40 is niet bejaardEnneh, is ie heel rijk en gaat ie snel dood? Dan houd ik me aanbevolen
pfff ik heb het ect te drukquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]nee, dat is het niet, ik las te snel
En hoi![]()
Hoe is het met je pootje?
ja, inderdaad, als je dan soms mailtjes van dat soorten gasten krijgt, dan denk ik wel eens: dat had sneller gekundquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt ook he![]()
Ik ben ook echt zo blij met mn typecursus destijds in groep 8
![]()
als ik nu collega's met 2 vingers zie typen, dat gaat zoooo langzaam.....
Ik ben er niet zoveel tijd aan kwijt gelukkig, al dat administratieve gedoe.
Niet verhongeren in dit halfuur!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
Nog een half uur en dan ga ik eten maken
Nee joh, dat overleef ik nog netquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet verhongeren in dit halfuur!![]()
Je blijft wel uitstellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
slaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
godver, der loopt er 1 in een van mijn teams de kantjes eraf te lopen, terwijl we daar al mensen tekort komen.
Werkse GF en tot later vanavondquote:
Nu zie ik echt zo'n boze enge Stu voor me; RAWWWWRRRquote:
nog een half uur dan ga ik het mijne alweer uitschijtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
Laat iemand die persoon schoppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
godver, der loopt er 1 in een van mijn teams de kantjes eraf te lopen, terwijl we daar al mensen tekort komen.
Bedreigen met de doodquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toekje? Iemand van 40 is niet bejaardEnneh, is ie heel rijk en gaat ie snel dood? Dan houd ik me aanbevolen
Hahahaha ja DAT!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet ook altijd lachen om dat soort mensen. Ik kan ook gewoon typen en met iemand praten en ik hoef uiteraard ook niet te kijken![]()
Hahaha jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, inderdaad, als je dan soms mailtjes van dat soorten gasten krijgt, dan denk ik wel eens: dat had sneller gekund
fixedquote:
Nee hoor. Waar heb ik gezegd dat ik eerder weg zou gaan dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat iemand die persoon schoppen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu zie ik echt zo'n boze enge Stu voor me; RAWWWWRRR
dan wordt ik gepakt op discriminatie, hij is diep donker zwartquote:
Bespaar me de smerige detailsquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
nog een half uur dan ga ik het mijne alweer uitschijten
ik schop hem er persoonlijk uit, hij krijgt 1 waarschuwing van mij. schijnt dat ie dat al eerder op een ander project heeft gefliktquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat iemand die persoon schoppen
Zo moeilijk is het niet maar je moet wel hebben geoefend natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha ja DAT!![]()
Ik vind dat ook heel normaal maar mensen kijken me dan echt zo aan van
![]()
Luister je wel? XD
zeker wetenquote:
Ontken alles en zeg dat je hem nog nooit heb gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
dan wordt ik gepakt op discriminatie, hij is diep donker zwart
Dat is het zekerquote:
Ik geef je groot gelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik schop hem er persoonlijk uit, hij krijgt 1 waarschuwing van mij. schijnt dat ie dat al eerder op een ander project heeft geflikt
Jaaaaaaaquote:
testen van software voor messaging binnen de payments sektor van UBS.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker
[..]
Ik geef je groot gelijk.
Om wat voor een project gaat het?
Stop eens met lekkere nummers plaatsen, zit op werk.quote:
Dan luister je ze thuisquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Stop eens met lekkere nummers plaatsen, zit op werk.
And proud of itquote:
als ik tijd hebquote:
Geschiedenisquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ow ow wat leren we weer goed, ik weet nu al dat het geschiedenisproefwerk over de 1e Wereldoorlog en de interbellum gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |