Kaiser Brötchen mit Käsequote:
Ik nog nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
RAWRRRRRRRRRR ik wil mijn rijbewijs
He jakkes *ril* ik vind smeerkaas zo ranzigquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Boterhammen met smeerkaas en een tomatensoepje![]()
![]()
maar dat zijn woningen.. eens kijken naar on(t)roerend goedquote:Gemeente rekent volgens de Nota Grondprijsbeleid marktconforme prijzen op maat voor de verwerving van grond ten behoeve van de opwaardering van wooncomplexen en leefomgeving in het kader herstructureringsprojecten: voor kleine oppervlakten (< 50 m2) wordt voor grond met bebouwingsmogelijkheden een prijs gerekend van ¤ 286/m2 en voor grond zonder bebouwingsmogelijkheden een prijs van ¤ 130/m2
Ik dus eentje ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik lees nu die voorwaarden en ik vind het allemaal weer een beetje wazig
Vind je het gekquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sop mijn boterhammen ook nog in mijn soepjequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
He jakkes *ril* ik vind smeerkaas zo ranzighet plakt vies enzo
nouik wilde zo graag autorijden vandaag
vies kindquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sop mijn boterhammen ook nog in mijn soepje![]()
Vooral die 2000 euro eigen risico vind ik niet watquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sop mijn boterhammen ook nog in mijn soepje![]()
En waarom niet autorijden?![]()
Om heel eerlijk te zijn vind ik die 2000 euro eigen risico maar een peulenschilquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die 2000 euro eigen risico vind ik niet wat
[..]Eet smakelijk!
Dankjewelquote:
Nou, ik geef dat geld liever uit aan iets anders mocht ik een schade makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik die 2000 euro eigen risico maar een peulenschil
Is het lekker?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Hoe gaat het met jou vandaag?
Ik ook maar als je na gaat dat die auto's 100 x zo duur zijn is 2000 euro niks, maar voor ons is het als nog een hoop geld en meer een soort van pas opquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik geef dat geld liever uit aan iets anders mocht ik een schade maken
[..]
Is het lekker?
Mwah
Wanneer kom je spelen, ik heb bijna superweekend, dusquote:
Helleuquote:
Ik zou zondag kunnen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer kom je spelen, ik heb bijna superweekend, dus![]()
Ga je mee naar de ballenbak en het springkussen enzo?
Jamaar dan zijn al die andere kutkinderen er ookquote:
dusss..quote:Tabel 6.2 Bandbreedten grondprijzen detailhandel en horeca
Niveau Bandbreedte (¤/m² uitgeefbaar, exclusief BTW)
Regionaal >¤ 1.300
Gemeentelijk centrum ¤ 700-¤ 1.300
Wijkcentrum ¤ 425-¤ 800
Buurtcentrum ¤ 200-¤ 450
misschien eens een bezoekje aan eyewishquote:
Ja dat vind ik ook. Wat ik vreemder vind is dat niemand weet wie "de organisator" is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik die 2000 euro eigen risico maar een peulenschil
Dus nu is de vraag waar komt die overige 73300 vandaan, ik zie dat niet in waarde van dat pandquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dusss..
26 * 450 = 11700 eur aan grond prijs...
Ik zie "bandbreedte"? Is dat niet eerder een maat voor de verschillen tussen prijzen dan voor de prijzen op zich?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dusss..
26 * 450 = 11700 eur aan grond prijs...
En dat ze meer dingen niet hebben uitgezocht, vooral deze regel vind ik raar:quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Wat ik vreemder vind is dat niemand weet wie "de organisator" is.
is Koen jouw kindquote:
De andere dagen zit ik al volquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar dan zijn al die andere kutkinderen er ook
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
misschien eens een bezoekje aan eyewish
Ja, dat is ook wel een beetje pauper idd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat ze meer dingen niet hebben uitgezocht, vooral deze regel vind ik raar:
Mocht de lengte van de ronde meer dan 5 km. bedragen, zal het aantal ronden tot 1 beperkt blijven.
Nou moe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
De andere dagen zit ik al volMorgen werken, vrijdag naar Rotterdam, zaterdag naar Arnhem...
Volgende week zou ik woensdag of vrijdag kunnen
En zo dus meer dingen, ik heb echt het idee dat je wordt dood gemaakt met een blij vogeltjequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een beetje pauper idd.
ik moest lachenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo dus meer dingen, ik heb echt het idee dat je wordt dood gemaakt met een blij vogeltje
Ja, sorryquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Volgende week vrijdag dan misschien?
Nou ja of wat die ene gast dus zegt he. Voor 2000 euro heb je je leven lang een puik verhaal op verjaardagenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo dus meer dingen, ik heb echt het idee dat je wordt dood gemaakt met een blij vogeltje
Dat was ook maar kortquote:
en ik dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorryVolgende week vrijdag is prima
3 minuten is niet zo snel hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet als je zo snel na je zelf blijft reageren
Hoi Stu, wat ben je vroeg vandaagquote:
Punkrock KSC is dead, and I fucking killed itquote:
Ja, ben er maar voor anderhalf uur hoor en dan vanavond weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi Stu, wat ben je vroeg vandaag
[..]
Punkrock KSC is dead, and I fucking killed it
Okeequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben er maar voor anderhalf uur hoor en dan vanavond weer
Eigenlijk nog best lang wel, anderhalf uurquote:
Ja, dacht ik ook al, maar vond het niet postwaardigquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best lang wel, anderhalf uur
Ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al, maar vond het niet postwaardig
Ik kom aanstaande vrijdag toch bij jou?quote:
Hier is het gewoon simpel broodquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
Vanavond eten we sausages, mash, carrots, peas, broccoli en gravy
Nee joh, anders valt het hier ook maar stilquote:
Aha, lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, net al aardappels, doperwtjes en worteltjes gehad met een sateburger
ja 1 dagjequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom aanstaande vrijdag toch bij jou?
*GezelligGezellig*quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, anders valt het hier ook maar stil
Al langquote:
RockNijntje killed the KSC starquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
Punkrock KSC is dead, and I fucking killed it
Hey, Trevquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ktp
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
[..]
Was het lekker?
Woohooquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al langMaare... heb je last van me dan?
![]()
So just don't do itquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef Stuart het volgende:
Ik ben te lui om een knappe lunch te maken
Yayquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef summer2bird het volgende:
Fiew, een 6,1 voor bio... teminste een voldoende
Ja, maar ik lust eigenlijk best een stir-fryquote:
Zit je nog op school?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef summer2bird het volgende:
Fiew, een 6,1 voor bio... teminste een voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |