is primaquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wist het niet meer zekerIk geloof dat ze met jou wilde overleggen
Ik sms d'r wel ff voor vrijdag
Voor mij of voor die mensen?quote:
Probeerde iemand jou wat aan te smeren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die geen nee accepteren...
Nee, ik heb een goedkoper alternatief bedacht: ik koop wel een gamecontroller voor de PC, kan ik eerst eens kijken hoe vaak ik überhaupt spellen speelquote:
Hilde knuffelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hilde is van mij
Je mag haar wel eens komen knuffelen though
Ik werd zonder wekker op tijd wakker terwijl ik pas om 2 uur sliepquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch maar eens eerder naar bed toe gaan
Je wist dat MPG zich zou verslapen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Panda72 het volgende:
En ja hoor ik wist dat dit zou gebeuren. GVD
Ik weet hoe fijn het kan zijn om sommige dingen te krijgenquote:
Voor mensen die geen nee accepteren natuurlijkquote:
Succes!quote:
Wat is dit, de balletjes misterie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Panda72 het volgende:
En ja hoor ik wist dat dit zou gebeuren. GVD
Bis Later LLquote:
Tot laterquote:
Nee, ze bleven zeuren of ik in dodelijk saai groepsgesprek kwam op msnquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeerde iemand jou wat aan te smeren?
Block, deleten, klaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ze bleven zeuren of ik in dodelijk saai groepsgesprek kwam op msn
hoe wil je dan tegen mij gamen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb een goedkoper alternatief bedacht: ik koop wel een gamecontroller voor de PC, kan ik eerst eens kijken hoe vaak ik überhaupt spellen speel.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat hoeft niet iedereen te weten
Nee ik wil de geintresseerden wel een pm sturen. Wil het niet hier neerzetten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dit, de balletjes misterie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |