Lief en Lief schat!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, een beetje welMaar dan bewaar ik ze voor jou
Oh en dit is die hoes die ik over heb voor de bank:
[ afbeelding ]
De leuningen hebben weer een ander motiefje. Als jullie willen, kan ik die dus ook mee nemen vrijdag
Dikke knuffel voor lieve wok!quote:
Liefde!quote:
de wie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
TOEK! ik heb evt nog turquoise grand foulards
quote:
Oeh, zou ik er daar evt eentje van mogen hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
TOEK! ik heb evt nog turquoise grand foulards
Ik denk het. Ik ken kats verslapen nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ram verslapen? Is dat net iets als kats verslapen?
Nee hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lief en Lief schat!
Je verwend ons teveel!![]()
ik heb een grote en een kleine... weet zo niet de afmetingen... en ze moeten wel eerst ff een wassie hebben (muf)quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, zou ik er daar evt eentje van mogen hebben?Want de hoes die ik nu heb is zwart en dat is naast saai ook een kleur waarop je alle kattenharen ziet
![]()
Ik heb beide uitdrukkingen nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ken kats verslapen niet
regel maar met Muck meiden, die is van de inrichtingquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, zou ik er daar evt eentje van mogen hebben?Want de hoes die ik nu heb is zwart en dat is naast saai ook een kleur waarop je alle kattenharen ziet
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Toekito het volgende:
MZ die kat is er toch bij inbegrepen?
Wassen kan ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een grote en een kleine... weet zo niet de afmetingen... en ze moeten wel eerst ff een wassie hebben (muf)
oehquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hilde is van mij
Je mag haar wel eens komen knuffelen though
ze had toch al ja gezegd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorMaar alleen als jullie em mooi vinden hoor
Dus overleg anders even met Muckje
Moet ik nog oefenen voor als ik binnenkort langskom?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
regel maar met Muck meiden, die is van de inrichtingik ben van het gamen.
Kats wel, wat zeg jij dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb beide uitdrukkingen nog nooit gehoord.
mja van die rollers kopen van een euro bij de aldiquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wassen kan ikZou allang blij zijn met iets leuks tegen haren
![]()
Ik wist het niet meer zekerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
oeh
[..]
ze had toch al ja gezegd?
Ik had er dus serieus 3 gezetquote:
heb je een wii gekocht dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik nog oefenen voor als ik binnenkort langskom?
Ja hoiquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die geen nee accepteren...
Die heb ik uiteraard welquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja van die rollers kopen van een euro bij de aldien dan rollen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |