Kaiser Brötchen mit Käsequote:
Ik nog nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
RAWRRRRRRRRRR ik wil mijn rijbewijs
He jakkes *ril* ik vind smeerkaas zo ranzigquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Boterhammen met smeerkaas en een tomatensoepje![]()
![]()
maar dat zijn woningen.. eens kijken naar on(t)roerend goedquote:Gemeente rekent volgens de Nota Grondprijsbeleid marktconforme prijzen op maat voor de verwerving van grond ten behoeve van de opwaardering van wooncomplexen en leefomgeving in het kader herstructureringsprojecten: voor kleine oppervlakten (< 50 m2) wordt voor grond met bebouwingsmogelijkheden een prijs gerekend van ¤ 286/m2 en voor grond zonder bebouwingsmogelijkheden een prijs van ¤ 130/m2
Ik dus eentje ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik lees nu die voorwaarden en ik vind het allemaal weer een beetje wazig
Vind je het gekquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sop mijn boterhammen ook nog in mijn soepjequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
He jakkes *ril* ik vind smeerkaas zo ranzighet plakt vies enzo
nouik wilde zo graag autorijden vandaag
vies kindquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sop mijn boterhammen ook nog in mijn soepje![]()
Vooral die 2000 euro eigen risico vind ik niet watquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sop mijn boterhammen ook nog in mijn soepje![]()
En waarom niet autorijden?![]()
Om heel eerlijk te zijn vind ik die 2000 euro eigen risico maar een peulenschilquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die 2000 euro eigen risico vind ik niet wat
[..]Eet smakelijk!
Dankjewelquote:
Nou, ik geef dat geld liever uit aan iets anders mocht ik een schade makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik die 2000 euro eigen risico maar een peulenschil
Is het lekker?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Hoe gaat het met jou vandaag?
Ik ook maar als je na gaat dat die auto's 100 x zo duur zijn is 2000 euro niks, maar voor ons is het als nog een hoop geld en meer een soort van pas opquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik geef dat geld liever uit aan iets anders mocht ik een schade maken
[..]
Is het lekker?
Mwah
Wanneer kom je spelen, ik heb bijna superweekend, dusquote:
Helleuquote:
Ik zou zondag kunnen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer kom je spelen, ik heb bijna superweekend, dus![]()
Ga je mee naar de ballenbak en het springkussen enzo?
Jamaar dan zijn al die andere kutkinderen er ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |