ik moest lachenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo dus meer dingen, ik heb echt het idee dat je wordt dood gemaakt met een blij vogeltje
Ja, sorryquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Volgende week vrijdag dan misschien?
Nou ja of wat die ene gast dus zegt he. Voor 2000 euro heb je je leven lang een puik verhaal op verjaardagenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo dus meer dingen, ik heb echt het idee dat je wordt dood gemaakt met een blij vogeltje
Dat was ook maar kortquote:
en ik dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorryVolgende week vrijdag is prima
3 minuten is niet zo snel hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet als je zo snel na je zelf blijft reageren
Hoi Stu, wat ben je vroeg vandaagquote:
Punkrock KSC is dead, and I fucking killed itquote:
Ja, ben er maar voor anderhalf uur hoor en dan vanavond weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi Stu, wat ben je vroeg vandaag
[..]
Punkrock KSC is dead, and I fucking killed it
Okeequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben er maar voor anderhalf uur hoor en dan vanavond weer
Eigenlijk nog best lang wel, anderhalf uurquote:
Ja, dacht ik ook al, maar vond het niet postwaardigquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best lang wel, anderhalf uur
Ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al, maar vond het niet postwaardig
Ik kom aanstaande vrijdag toch bij jou?quote:
Hier is het gewoon simpel broodquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
Vanavond eten we sausages, mash, carrots, peas, broccoli en gravy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |