Oke mevrouw!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets ehm iets ehm iets voor volwassenen
Nee, ik hoorde POEPquote:
Is dat ook voor volwassenen?quote:
Ik kan ook bij jou sushi makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gingen we toch hier in DH eten??
maar.. ik wil best een keer naar zwolle komen voor de sushi hoor!
ik weet hoe het werkt hoor marijk... mij hoef je het niet uit te leggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Let me tell you about the birds and the bees and the flowers and the trees and a thing called love!
Nee, met name kleine mensjes hebben er nog wel eens incidenten meequote:
Oh, jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet hoe het werkt hoor marijk... mij hoef je het niet uit te leggen
ook wel PI genoemd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met name kleine mensjes hebben er nog wel eens incidenten mee
Herinner me er niet aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met name kleine mensjes hebben er nog wel eens incidenten mee
Neukenquote:
POEP POEP POEPERDEPOEP INCIDENTENquote:
Ja, sorry, Moet na de lunch weer aan de slagquote:
Wil je het mij nog eens uitleggen? Met praktijkvoorbeeldenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
POEP POEP POEPERDEPOEP INCIDENTEN
quote:
quote:
Okee, werk zequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sorry, Moet na de lunch weer aan de slag
Ben verstandigquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verstandige edit![]()
[..]
Wat betekent het?
Jij bent een man he?quote:
en eerst etenquote:
Heb je in je broek gepoeptquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
POEP POEP POEPERDEPOEP INCIDENTEN
Ja maar dan ben ik hier al uitgelogdquote:
quote:
kee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Sounds like a good plan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ook bij jou sushi maken![]()
Maakt me niets uit
![]()
ja, dat is waar....quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik hier al uitgelogd
Ja, jij begint over een PI terwijl Thijs en Koen niet in de buurt zijnquote:
I love it when a plan comes togetherquote:
Kleurtjesquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wat zei je gisteren nou over je tandjes?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Stuart het volgende:
Ik neem ook heel ongezond cola bij mijn lunch
hehehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Ja, om Nijner te herinnerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij begint over een PI terwijl Thijs en Koen niet in de buurt zijn...
Hier is geen PI te bekennen hoor!
Ja, maar ik poets 2x per dag heel goed en gebruik ook 2x per dag Listerinequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren nou over je tandjes?
Snap goed dat die vrouw zegt dat ze er Kopfschmerzen van krijgtquote:
Ik houd van Muse en metal enzo, maar stiekem ook van dit nummerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap goed dat die vrouw zegt dat ze er Kopfschmerzen van krijgt![]()
![]()
Ooow, dus Nijner heeft in de broek gepoept.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, om Nijner te herinneren
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]Kom maar
damn.. haal ik eerst Wok en jou door de war, nu ook nog Sym..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pppffftt...
Venlo toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |