quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km
• Land: 79,99 km
• Water: 10,60 km
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema 'Westland'. Er wordt dan besloten dat het bandje 'Bakkie pleur' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in 'Kromme jongens'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als 'Rond van boven', 'Ronde mis' en 'Schuurfeest' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk 'k wil weer naar het Westland gaan', met als dubbele A-kant 'Julia'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
Zat ik ook al te denken ;pquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef dubidub het volgende:
Was het niet beter een zomer-geöriënteerde TT te nemen? Tegen de tijd dat deze begint te lopen zitten we toch al met de voetjes in 't zand.
Misschien moet er dan echt iets interessants in het Westland gebeurenquote:
Optredens van de kromme jongens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien moet er dan echt iets interessants in het Westlan
d gebeuren
Vertelquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
Over 2 maanden kan mijn woonplaats aangepast worden. Heb een toffe casa gekocht
Een huisje in Esselanden. Eengezinswoning. Trek er 1 april in. (true story)quote:
Ok tof, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een huisje in Esselanden. Eengezinswoning. Trek er 1 april in. (true story)
Als er dan nog rellen zijn, halen wij ook nog het landelijk nieuws. Reunie-optreden regio-rockband loopt uit de klauwen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Optredens van de kromme jongens.
Ja tuurlijk, je moet toch op je gemak de ramptoerist kunnen uithangen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef ThaRooP het volgende:
http://www.wos.nl/nieuws/(...)2190f2387f593818b282
Hierdoor moest er zelfs op de A20 langzamer gereden worden
Aanschouw de reden waarom ik altijd de touwtjes uit de capouchons van m'n werktruien haalquote:Met sjaal verstrikt in oppotmachine
Bij een bedrijfsongeval aan de Emmastraat in Monster raakte dinsdagmiddag om 17.10 uur een 56-jarige Monstenaar gewond. De man raakte met zijn sjaal verstrikt in een oppotmachine, waardoor hij in ademnood kwam. Een ambulance heeft de man in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis gebracht.
(26-01-11 10:21) Categorie: Monster, Politie
Dank jequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok tof, gefeliciteerd!
Had wel google nodig voor dat Esselanden
Staat nu een vrachtwagen in de brand op de a20 bij maasland, richting vlaardingen. Reed er net langs, zonne grote vuurbal, bam!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien moet er dan echt iets interessants in het Westland gebeuren
Zat je in bus 86 toen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Staat nu een vrachtwagen in de brand op de a20 bij maasland, richting vlaardingen. Reed er net langs, zonne grote vuurbal, bam!
Ik zat idd in 86 toen. Op met moment van schrijven reden we de snelweg weer opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zat je in bus 86 toen?
Dan heb ik dat dus verdorie net gemist, al had ik een half uurtje later die bus genomen had ik het ook gezien denk ik
Ik ook wel eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zat idd in 86 toen. Op met moment van schrijven reden we de snelweg weer op.
Edit: Zit jij wel eens in 86!?!
Ik zit bijna elke dag in 128 dus vergeleken met die is 86 oneindig keer zo relaxt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:16 schreef BoerBert het volgende:
Bus 86, ben die lijn zo zat onderhand
Een keer in 128 gezeten en wat dat betreft heb je wel een puntquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik zit bijna elke dag in 128 dus vergeleken met die is 86 oneindig keer zo relaxt!
Hahaha die editquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zat idd in 86 toen. Op met moment van schrijven reden we de snelweg weer op.
Edit: Zit jij wel eens in 86!?!
Ik heb ook één keer in die bus gezeten:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik zit bijna elke dag in 128 dus vergeleken met die is 86 oneindig keer zo relaxt!
Geef mij maar die Interliner terug...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik kan er nu best mee omgaan.
Er rijden ook veel touringcars in de spits op lijn 86quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geef mij maar die Interliner terug...
Oh wacht, ik heb gewoon een auto
Die dingen mogen ze voortaan wel vanaf half 4 laten rijden. Het lijkt wel alsof het 2 keer zo druk is als vorig jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:51 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Er rijden ook veel touringcars in de spits op lijn 86
En mij lijkt het juist dat veolia veel meer op tijd rijdt dan Connexxion
Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe laat je reist. Ik pak elke dag om 0646 de 86 naar Schiedam en die is in 16 weken 1x te laat gekomen. Moet wel zeggen dat ik in die week met ernstig veel sneeuw een week vrij was, plus de week die erna kwam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat de laatste 7 maanden hooguit 5 keer met de bus naar werk ben geweest.. Meestal waren ze te laat.. maar goed
Ik zat om half 2 idd in een volle bus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die dingen mogen ze voortaan wel vanaf half 4 laten rijden. Het lijkt wel alsof het 2 keer zo druk is als vorig jaarZelfs om half 2 zit ik soms al in een volle bus.
Je kan aan de chauffeur vragen of die bus 34 laat wachten !quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zat om half 2 idd in een volle bus.
Het is natuurlijk wel een goeie verbinding dus je kan t verwachten. Alleen ben ik als ik de 86 neem wel altijd bang dat ik net m'n aansluiting op de 34 misTijden staan zo krap daar bij de Verdilaan.
Ik kan altijd nog de 31 nemenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:53 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Je kan aan de chauffeur vragen of die bus 34 laat wachten !
Neuh, bevalt goed.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zou je niet eens uitstappen dan?
Morgenochtend 0746?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog de 31 nemen
FOK!meet in bus 86 straks haha
Ik ga naar Breda nooit via Naaldwijk want dan moet ik met de 86 naar R'dam Centraal en ik weet helemaal niet waar de bussen daar stoppen oidquote:
Volgens mij stopt er zelfs een trein naar breda in schiedamquote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ga naar Breda nooit via Naaldwijk want dan moet ik met de 86 naar R'dam Centraal en ik weet helemaal niet waar de bussen daar stoppen oidDus ik ga gewoon via Den Haag haha
Had ik maar de meet door laten gaan. Heb drie kwartier op bus 35 staan wachten (besloot toch via HvH te gaan omdat ik 31 net mistequote:Op maandag 31 januari 2011 09:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij stopt er zelfs een trein naar breda in schiedamDe bussen op rotterdam centraal stoppen aan de voorkant. Het is best een stukje lopen naar de perrons. Daarom stap ik in schiedam in de trein en hoef ik naar 4 of 5 sporen over te steken. Wel jammer dat de bus 86 meet niet doorgaat.
86 reed gewoon op tijd. Heb hem alleen om 0831 gepakt, ipv 0746. Maandag hè.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Had ik maar de meet door laten gaan. Heb drie kwartier op bus 35 staan wachten (besloot toch via HvH te gaan omdat ik 31 net miste). Uur later in Breda aangekomen dan de bedoeling was
![]()
Klopt idd van die trein wat je zegt, er stopt een sneltrein richting Breda in Schiedam.
Succesquote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik koester het nu nog even. Woensdag scriptieverdediging -> OV inleveren
Ik had daar dus gewoon voor jan doedel kunnen staanquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
86 reed gewoon op tijd. Heb hem alleen om 0831 gepakt, ipv 0746. Maandag hè.
Sowieso wachten op het OV.. in de kou en in de regenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:09 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had daar dus gewoon voor jan doedel kunnen staan
Ja ik kan het ook niet helpen als die kutbus gewoon niet komt opdagen. Sowieso kloppen de tijden van bus 35 bij Zandeveltplein totaal niet ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sowieso wachten op het OV.. in de kou en in de regen
Dat was vroeger ook zo.. Stond je er 5 minuten voor niks te wachten... en ging ie nog een minuut te vroeg wegquote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen als die kutbus gewoon niet komt opdagen. Sowieso kloppen de tijden van bus 35 bij Zandeveltplein totaal niet ofzo
Geen dienstregeling.. Lekker handig.. we rijden... ooitquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef dubidub het volgende:
Bij de halte van de 86 in Schiedam hebben ze trouwens de tijden compleet weggehaald. Ze rijden gewoon, punt uit. En als 't niet nu is, dan straks. Zo moet je een beetje met Veolia reizen
Ja dat viel me ook al op, heel zo'n bord om aan te geven dat de 86 daar stopt en meer nietquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef dubidub het volgende:
Bij de halte van de 86 in Schiedam hebben ze trouwens de tijden compleet weggehaald. Ze rijden gewoon, punt uit. En als 't niet nu is, dan straks. Zo moet je een beetje met Veolia reizen
Dat elektronische bord doet het inderdaad eindelijk en dat bord waar je wél wat aan hebt is wegquote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op, heel zo'n bord om aan te geven dat de 86 daar stopt en meer niet
Die paal waar dat bord op gemonteerd zat, was echt ideaal. Als je dan aan de verkeerde kant stond, kon je hem ronddraaien, in plaats van dat je moest omlopen. Gemakzucht dient de mensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Creatix het volgende:
Dat bord is weggehaald omdat het vernielt was en niet goed vast meer stond. De bussen houden zich nog wel aan het rij en tijd schema, heb anders nog wel een foto voor desbetreffende persoon die het bordt mist.
Ik had er goed vertrouwen in dat het goed zou komen. maar met gepaste trots kan ik nu melden dat ik met een 9 ben afgestudeerd. Groetjes, dubidub B Engquote:
Nice!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik had er goed vertrouwen in dat het goed zou komen. maar met gepaste trots kan ik nu melden dat ik met een 9 ben afgestudeerd. Groetjes, dubidub B Eng
Dat kon beter dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik had er goed vertrouwen in dat het goed zou komen. maar met gepaste trots kan ik nu melden dat ik met een 9 ben afgestudeerd. Groetjes, dubidub B Eng
Sinds wanneer heeft de bus invloed op je inkomen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben blij dat ik de binnenkant van de bus al een flinke tijd niet heb gezien..
In die tijd verdiende ik dus ook lang niet zoveel als nu.
Ten minste.. Ik verdiende het wel, maar kréeg het niet..
Ik zat laatst tussen de verdilaan en maasland in me eentje in bus 86 van 1301quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Net met z'n vijven in bus 86. Wat een rust
Sinds de tijd dat ik met het OV naar mijn school ging, en met de auto naar mijn werk ;Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de bus invloed op je inkomen?
Met de auto naar de IH DH.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef 67Impala het volgende:
Met de auto naar werk![]()
Met de auto naar de HHS
Whaha ouch!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mag je wel zeer blij zijn dat je met dat diploma een baan kon krijgen
Nja er komen is geen probleem, alleen het parkeren..... duur en anders ver lopen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met de auto naar de IH DH.
Record staat op 12 minuten
Niet lullig bedoeld ofzo maar het is toch absurd hoe negatief InHolland tegenwoordig in het nieuws is.quote:
Ik ben zelf nog wel eens wezen kijken op een open dag van InHolland, maar had het binnen een uurtje alweer gezien. Maar dat lag voornamelijk aan het feit dat ik zag dat de opleiding die ik voor ogen had totaal niet aan mijn verwachten voldeed. Buiten dat vond ik dat er geen sfeer hing, maargoed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:13 schreef 67Impala het volgende:
Haha ik zit er ook totaal niet mee, want heb toendertijd al niet voor Inholland gekozen vanwege slechte recensies. Niet dat de HHS alles is maar goed..
Dat ter zijde.. het klopt wel.. Mensen die wel hun best doen op Inholland worden zwaar benadeeld..
HHSquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:13 schreef 67Impala het volgende:
Haha ik zit er ook totaal niet mee, want heb toendertijd al niet voor Inholland gekozen vanwege slechte recensies. Niet dat de HHS alles is maar goed..
Dat ter zijde.. het klopt wel.. Mensen die wel hun best doen op Inholland worden zwaar benadeeld..
Ohh.. Hoe wat en wanneerquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef xxiessiexx het volgende:
@67Impala: Jij hebt trouwens bij mij op school gezeten
Ik heb het over hoofdvestiging zal wel heel verschillend zijn met vestiging Rijswijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
HHSHet slechtste wat de Technische Hogeschool Rijswijk ooit is overkomen
.
Ja da's eng hequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef 67Impala het volgende:
Ja das inderdaad jaartje of vier geleden ja, maar das vrij naar dat jij wel weet wie ik ben, en ik geen flauw idee wie jij ben haha
![]()
Bij de way, al aan het afstuderen dan ?
Nee anoniem is anders hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef 67Impala het volgende:
Nja mijn FOK! profiel verhult ook niet veel haha!
Ooh wel beter dat je gelijk in je tweede jaar kon beginnen.. scheelt weer!
Ik ben opt moment aan het afstuderen alleen is mijn voorstel definitief afgekeurd... dus ben als een speer met wat anders bezig om dat eventueel door te krijgen.. Dus het is al een lekker stressig schooljaar
Oh dus je bent net terug?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef 67Impala het volgende:
Ja komt wel goed![]()
Nja SBRM is echt mega breed.. 1e twee jaar staan vooral in het teken van Marketing & Organisatie kunde. en een beetje opvul vakken zoals rechten en bedrijfseconomie achtige dingen..
3e jaar is kiezen tussen Small Business (SB) of Retailmanagement (RM) , SB is eigen zaak op richten en RM is vooral een hogere functie binnen een bedrijf / retailketen. En vooral verdiepingsvakken.
4e jaar stelt inhoudelijk geen reet voor, hoogtepunt is dan wel de businesstrip naar New York van 23 januari tot 1 februari![]()
Dit is het wel een btje in een nutshell
Het was nog geeneens dat ik het niet goed kon (nja ik kon het dus niet goed haha) maar ik vond het gewoon echt een heel vervelend oninteressant vakquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:38 schreef 67Impala het volgende:
Ja net een weekjewas echt super gaaf!
Haha nou economie was op de havo ook niet mijn meest favoriete vak... Hendriksen kon blijkbaar niet uitleggen want op het HBO ging het een stuk makkelijker :p
Nog steeds dikke creds voor datquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met de auto naar de IH DH.
Record staat op 12 minuten
Hij was vrij langdradig jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:00 schreef 67Impala het volgende:
Whahah ieder ze ding natuurlijk![]()
Havermans had ik voor M&O .. Met al ze verhalen over familie en vakanties.... Wordt je idd snel zat :p
Idd hoe meer bloed hoe beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef 67Impala het volgende:
Geschiedenis films bij dullaert.. Martelingen en middeleeuwse veldslagen heerlijk!
Eco films gelukkig nooit gehad :p En daar was opletten toch nooit aan de orde met H5druken als ik het probeerde snapte ik het toch niet. Toch wel altijd wonderbaarlijk zesjes halen
Klopt. Maar hij kon wel goed lesgeven. Alleen wilde hij dat niet horen want dat vatte hij op als slijmenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef 67Impala het volgende:
Ik vond Derks altijd zo vreselijk arrogant op een of andere manier... Vervelende vent
In die bak van mn pa moet ik het toch wel binnen 10 minuten redden..? Alleen even de nummerborden wegschroeven ivm trajectcontrolequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog steeds dikke creds voor dat
Tja, dat was er toen nog nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In die bak van mn pa moet ik het toch wel binnen 10 minuten redden..? Alleen even de nummerborden wegschroeven ivm trajectcontrole
Haha je ziet wel vaak dezelfde. Zij zijn wel de reden dat ik me bij die halte vrij asociaal gedraag, als in tas op de stoel naast me of gewoon langs t gangpad gaan zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef 67Impala het volgende:
Was weer een pareltje vandaag in bus 31.. Vervelende dronken getinte parnassia klant begon zich de hele tijd te mengen in mijn gesprek... Kunnen ze die lui niet voortaan nooit meer vrij laten ofzo..
Via Schiedam lijkt me sneller en sowieso véél comfortabelerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha je ziet wel vaak dezelfde. Zij zijn wel de reden dat ik me bij die halte vrij asociaal gedraag, als in tas op de stoel naast me of gewoon langs t gangpad gaan zitten
Wordt morgen via Delft gestuurd, echt vaag...de ene keer stuurt 9292ov me via Den Haag, dan weer via Rotterdam, dan weer via Schiedam en nu Delft. Ik vind het best, wordt helaas wel bus 128 (en een klim over het station haha).
Ik heb geen vaste route, omdat ik geen vast rooster heb. Op de verschillende tijdstippen zijn blijkbaar verschillende routes sneller.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef 67Impala het volgende:
Ja same here.. Deze kerel kende ik nog niet, maar ben helemaal bijgepraat met verhalen over Marokkogewoon doorpraten had nul zin..
Haha heb je niet inmiddels een vaste busroute dan? Ik zit al bijna 4 jaar in dezelfde busmoet denk maar een boek schrijven met al die gekken daar :p
Ja, maar er gaat maar een keer in het uur een sneltrein naar Schiedam vanaf Breda dus dat komt qua rooster niet bepaald goed uit. En ik vind het wel leuk om telkens een andere route te rijden, als ik maar een beetje op tijd thuis benquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Via Schiedam lijkt me sneller en sowieso véél comfortabeler
Je mag best een keer die 9292ov site niet opvolgen hoor
Soms vraag je je echt af.. wie heeft besloten om jou los te laten in de "normale" wereld.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef 67Impala het volgende:
Inderdaad, ben keer op keer benieuwd wat voor sociaal uitgedaagde er nu weer in stapt...
Ik heb het echt zelden meegemaakt dat de bus niet kwam opdagenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Hopen dat morgen bus 31 wél komt opdagen. Heb nou nog nooit op maandagochtend m'n geplande reis kunnen maken.
Díe bus inderdaad zelden. De 35 heb ik een aantal keer doodgewenstquote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb het echt zelden meegemaakt dat de bus niet kwam opdagen
Haha heb je nog een poging gewaagd?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:52 schreef 67Impala het volgende:
Staakt de htm morgen? Waarom kom ik daar nu pas achterdan kan ik morgen niet naar school...
Vet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik kwam gisteren Jokertje tegen van oh oh cherso
Daar moet je ook maar blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Is hij jullie idool niet danquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:41 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Daar moet je ook maar blij mee zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaten zijn haartjes goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Wel veel gel.. hij liep met een blonde..quote:
Ik ben ze net misgelopen in Kirchberg, Oostenrijk...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef PieterBas het volgende:
En weer een stereotype bevestigtquote:
Het is in de buurt van de Rolpaal las ik. Kon zelf niet iets vinden op Google Maps dat er verdacht uitzietquote:Op woensdag 23 februari 2011 05:50 schreef dubidub het volgende:
Weet iemand om welk huis het gaat? Hij staat aan de Burgemeester Elzenweg, moet dus wel te herkennen zijn denk ik.
Misschien in dat nieuwe, grote huis vlakbij de rolpaal? 't moest tenslotte ergens van betaald worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het is in de buurt van de Rolpaal las ik. Kon zelf niet iets vinden op Google Maps dat er verdacht uitziet
http://maps.google.com/ma(...)24,0.001321&t=h&z=20quote:Op woensdag 23 februari 2011 05:50 schreef dubidub het volgende:
Weet iemand om welk huis het gaat? Hij staat aan de Burgemeester Elzenweg, moet dus wel te herkennen zijn denk ik.
Goeie kandidaat jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)24,0.001321&t=h&z=20
Deze geloof ik..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef Marvelous het volgende:
Ben toch blij dat ik in loosduinen ben gaan wonen! hier is het nog lekker dorps
Die reacties op dat berichtquote:Op zondag 27 februari 2011 12:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Geert Wilders in de Hey
http://westlanders.nu/ind(...)ndag-naar-ter-heijde
http://www.powned.tv/nieu(...)ht_pvv_afgelast.htmlquote:Op zondag 27 februari 2011 12:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Geert Wilders in de Hey
http://westlanders.nu/ind(...)ndag-naar-ter-heijde
Als het vanwege wind niet doorgaat, dan gaat het wss nooit door hierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:20 schreef dubidub het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)ht_pvv_afgelast.html
Hij was bang dat z'n kapsel in de war ging
Sweet! Heb je een linkje?quote:
Ik reed er gister langs met de bus toen het net gebeurd was.. Toen waren de files nog niet zo heel lang gelukkig..!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef PieterBas het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)tussen-auto-en-motor
Zeker ergens in of bij de Obrechtlaan dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef 67Impala het volgende:
Bij mij in de straat wel te verstaan..
Weet nu wel dat ik een zogenaamde componistenbuurt woonaldus de krant
Inderdaad.....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef PieterBas het volgende:
Tja, je gaat tegenwoordig ook traag door het Westland..
Overal zijn de wegen opengebroken
Zeker een verdacht persoon bezig... lag lekker te pittenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef 67Impala het volgende:
Wagenaarhof, dacht dat het altijd gewoon Zandevelt wasEdelstenenwijk weet ik maar had nog nooit van een componistenbuurt gehoord
![]()
btw is het iemand anders nog opgevallen dat er rond twaalven vannacht een aantal helicopters overvlogen? mega irritant..
Arcade halve marathon is toch wel aardig in het nieuws geweest.. ook voor de wedstrijd. Maar je komt 's-Gravenzande echt niet uit zonder wegwerkzaamheden..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Inderdaad.....
Ik moest zatermiddag in het centrum van Naaldwijk zijn vanuit 's-Gravenzande. Rijnvaartweg afgesloten, Naaldwijkseweg opengebroken en daardoor flinke file, Middelbroekweg afgesloten, die weg tussen Monster en 's-gravenzande afgesloten......en dat allemaal wegens die klote halve marathon waar niemand wat van wist.
Uiteindelijk na een uur (!!!) de auto maar geparkeerd bij de Gamma....om vervolgens bus 34 (?) vier keer langs te zien rijden daar. Ook die wist de route niet meer...
echt heerlijk geregeld toen allemaal
Vandaag was ik nog in het centrum van Naaldwijik! Wel politie gezien, dit vrouwmensch niet...quote:Oh Oh Tijgertje is een diefje
Tatjana aka Tijgertje in Oh Oh Tirol heeft weer eens lopen rellen. Ze zou vandaag in Naaldwijk door de politie in haar kraagje zijn gevat, omdat ze probeerde kleding achterover te drukken. Dat meldt Telegraaf.nl.
Op twitter werd live verslag gedaan van het voorval. Zo twitterde iemand: "Ik ben één keer in Naaldwijk, gelijk getuige van Tijgertje en de moeder die kleren meepikte." Iemand anders schreef: "Een vriendin is in Naaldwijk aan het winkelen en kwam Tijgertje tegen van Oh Oh Tirol tegen, ze wordt nu aangehouden, omdat ze aan het stelen was."
Bij Eyeworks zijn ze verbaasd. Ze weten niets van de arrestatie. Tijgertje is een doerakje, want eerder deze maand werd ze aangehouden voor het rijden zonder rijbewijs. Ze zegt zelf dat ze dat deed omdat ze haar kind naar het ziekenhuis moest brengen.
quote:
Ondertitel was trouwens ook best grappigquote:
Die heeft dan te diep... in de sloot gekekenquote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
huuuuu! Zeker dronken na het stappen de sloot ingefietst?
Daar heb ik gister nog gereden op m'n brommerquote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef 67Impala het volgende:
Lijk gevonden in Naaldwijk
, staat alleen niet echt heel veel info...
Dan is het gelukkig geen bekende van mequote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Wollebrand-lijk: vermiste Pool
Het zondagochtend in recreatiegebied De Wollebrand in Honselersdijk gevonden stoffelijk overschot betreft een 36-jarige Pool, die sinds eind maart vermist werd. Er is geen sprake van een misdrijf, aldus de politie.
De politie werd om 8.10 uur gealarmeerd door een voorbijganger, die in het water aan de Broekpolderlaan een lijk zag drijven. Het is onbekend hoe de man in het water terecht is gekomen.
(03-04-11 18:05)
http://rss.wos.nl/nieuws/(...)240&cHash=a8b010dc55
Hoe stereotypequote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een Pool...dan was hij op zeker dronken
Ik heb mezelf echt tegengehouden dit te typen en dan doe jij het gewoon hahaquote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een Pool...dan was hij op zeker dronken
Tis de waarheidquote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb mezelf echt tegengehouden dit te typen en dan doe jij het gewoon haha
Insert Indiana Jones tunequote:Op maandag 4 april 2011 17:58 schreef xxiessiexx het volgende:
http://www.westlanders.nu(...)j-zandmotor#comments
Haha je zal maar tot je middel in het zand zitten ineens
Dat prikkeldraad stond er dus al hè... Als je er geen verstand van hebt en er gewoon onderdoor/overheen klimt om dan te gaan joggen (quote:Op maandag 4 april 2011 17:58 schreef xxiessiexx het volgende:
http://www.westlanders.nu(...)j-zandmotor#comments
Haha je zal maar tot je middel in het zand zitten ineens
En? Is het een goede of slechte dagstart geworden? Ik reis sinds vorige week weer elke dag met het OV, en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Alleen de terugreis, rond een uurtje of 1700 over de a20quote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Hopen dat bus 34 morgen vandaag voor de grap eens op tijd rijdt. Zou fijn zijn als ik niet alle mogelijke aansluitingen bij de Verdilaan ga missen
Ik ben nog niet wegquote:Op woensdag 6 april 2011 07:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
En? Is het een goede of slechte dagstart geworden? Ik reis sinds vorige week weer elke dag met het OV, en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Alleen de terugreis, rond een uurtje of 1700 over de a20![]()
![]()
Overloperquote:
Bus 34 gaat er mee stoppen stond vandaag in de krantquote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Hopen dat bus 34 morgen vandaag voor de grap eens op tijd rijdt. Zou fijn zijn als ik niet alle mogelijke aansluitingen bij de Verdilaan ga missen
En er zullen minder diensten zijn in de avond en in het weekend.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Bus 34 gaat er mee stoppen stond vandaag in de krant
Nee!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Bus 34 gaat er mee stoppen stond vandaag in de krant
Volgens mij willen ze gewoon Ter Heijde verbannenquote:
Dat mag, maar laat die 34 dan gewoon bij mijn halte blijven rijdenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon Ter Heijde verbannen
Haagweg / Monsterseweg?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
Den Haag
83 rijden waar je maar 50 mag.. ¤ 247,-![]()
Auuwww... waar reed je?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
Den Haag
Lekker domquote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
Den Haag
Daar staat een actieve jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Bootje84 het volgende:
Ockenburgstraat.. verlengde van de Wippolder richting Kijkduin.. Ach, laat ze maar stikken in mijn zuurverdiende centen.
Ja daar woont de oudste der oude gardequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Morgen weer een paar uur ronddwalen in het altijd bruisende gehucht Heenweg![]()
Soms vraag ik me af of er überhaupt wel mensen wonen daar
Ik krijg nog een acceptgiro omdat ik te lang mijn reisproduct op mijn ov chipkaart heb laten staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Bootje84 het volgende:
Ockenburgstraat.. verlengde van de Wippolder richting Kijkduin.. Ach, laat ze maar stikken in mijn zuurverdiende centen.
Die eikels bij de IB-groep komen ook nog ff ¤1900,- halen
Dat zijn de werkbusjes met donkere achterruiten... meestal mercedes vito, maar soms ook een ander merk.. soms staan er 1 an 1 kant maar als ze aan beide kanten staan vallen ze zeker op!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Bootje84 het volgende:
Die eikels bij de IB-groep komen ook nog ff ¤1900,- halen
Zijn ook vaak donkerblauwe Volkswagen Transportersquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat zijn de werkbusjes met donkere achterruiten... meestal mercedes vito, maar soms ook een ander merk.. soms staan er 1 an 1 kant maar als ze aan beide kanten staan vallen ze zeker op!
136 euro dus, hij viel gisterenmiddag op de mat...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik krijg nog een acceptgiro omdat ik te lang mijn reisproduct op mijn ov chipkaart heb laten staan.Kutsysteem.
60 euro per halve maand...
Rijdt bus 128 daar?quote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef PieterBas het volgende:
Gaat nu ook al de N223 dicht!! Verdomme kan er niet eens een weekje geen wegwerkzaamheden zijn
Nee, niet bij de KFC of de McD.. Richting Kijkduin dus...quote:
Oh kut. Als dat waar is, heb ik ook een groot probleem. Heb mijn OV-chipkaart pas 1 maand geleden gede-activeerd. Dat zou dan iets van 6 maanden zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik krijg nog een acceptgiro omdat ik te lang mijn reisproduct op mijn ov chipkaart heb laten staan.Kutsysteem.
60 euro per halve maand...
Kom je een beetje voor ontspanning op een forum, schrik je je half lam door een of ander berichtquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh kut. Als dat waar is, heb ik ook een groot probleem. Heb mijn OV-chipkaart pas 1 maand geleden gede-activeerd. Dat zou dan iets van 6 maanden zijn...![]()
QFT. De tering zeg. Vanavond maar beetje relax gaan Tiki'en voor mijn rust...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kom je een beetje voor ontspanning op een forum, schrik je je half lam door een of ander bericht
Ik heb er vandaag 10 minuten over gedaan om van de bloemenveiling bij de tennisclub in Naaldwijk te komenquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef dubidub het volgende:
Wees niet getreurd: Vanaf volgende week maandag tot medio juni is de Secretaris Verhoeffweg in Naaldwijk ook afgesloten voor alle verkeer. Van een ietsjepietsje doorrijden (zoals vandaag, 15 minuten stilstaan op de Kruisbroekweg) zal vanaf volgende week maandag ook geen sprake meer zijn...
Tja, denk je dat ze klaar zijn, gaan ze 10 meter verder weer aan de slagquote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
Oh en er staan stoplichten op de Julianaweg, er is weer het een en ander afgesloten
Dus.. een omleiding voor mijn sluiproute naar de Veilingroute... Dan maar via Poeldijk naar Leidschendam toequote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n levensader wat doen ze?
Gelukkig kan ik ook nog over de casembroot naar Naaldwijk
Ik weet niet wie die wegwerkzaamheden gepland heeft, maar alle wegen in 's-Gravenzande naar Naaldwijk of naar Monster ligt wel openquote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nog ff dan gaan ze het kruispunt madeweg/molenweg aanpakken. Zal ook wel weer fijn worden
Duhquote:Op woensdag 20 april 2011 10:46 schreef dubidub het volgende:
Kom net terug van een weekje werken in Duitsland. We kunnen zeiken wat we willen over wegafsluitingen, Polen, het CDA of het OV, maar toch: Het Westland
En dit gepaard met het feit dat ik hoorde dat er dit weekend 3 MILJOEN Duitsers deze kant op komen.... (mooie zin overigensquote:Op donderdag 21 april 2011 08:39 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag weer lekker richting het Westland, volgens mij is dat nu de warmste plek van Nederland
Hij is breder?quote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef 67Impala het volgende:
Gister lekker op het strand gelegenwat moet er anders zijn dan vorig jaar dan?
En daarom ben ik blij dat ik nu dagelijks met de auto naar werk kan gaan. Halte Parnassia was altijd een drama...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef 67Impala het volgende:
Mijn hemel, zit ik nu in bus 31 kom ik langs mijn meest favoriete halte.. (Inderdaad parnassia) loopt een of ander labiel oud fossiel vrede op aarde te zingen. Vervolgens wil er zo'n nutcase geen kaartje kopen en sta ik 10 minuten stil...
Conclusie: ik zit weer in een bus met volslagen idioten.. Het zou bijna KLB waardig zijn
Haha, die man met die baard en die leuke geluiden van hem? Jaja ken hem!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef 67Impala het volgende:
Mensen die dealen in de bus, een enorme homo die de buschauffeur wil versieren om niet te hoeven betalen, een Indiase man die alleen maar geluiden produceert en met geld, strippenkaarten en bankafschriften zwaait..
Been there done That and got the t-shirt to
Als je zo van iedereen de verhalen verzamelt kun je een heel boek vol schrijven...
Zwaait die ook altijd met zn handen in de lucht ?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef deman13 het volgende:
[..]
Haha, die man met die baard en die leuke geluiden van hem? Jaja ken hem!
Oh die, dan weet ik ook wel wie je bedoelt.. Die heeft volgens mij Tourette.. Verder geloof ik wel een aardige man.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:37 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Zwaait die ook altijd met zn handen in de lucht ?
Bron: wikipediaquote:KenmerkenDe verschijnselen openbaren zich meestal tussen het vierde en elfde levensjaar. De verschijnselen kunnen na de puberteit verminderen, maar dat is niet noodzakelijk. De volgende tics kunnen al dan niet in combinatie met elkaar voorkomen:
Bewegingstics, ook wel motorische tics genoemd:
knipperen met de ogen
een grimas trekken
wegdraaien van de ogen
optrekken van de neus
schudden met het hoofd
schouders optrekken
knakken van de vingers of andere ledematen en daar geen controle over hebben (dit is lucht tussen het kraakbeen dat zich verplaatst door de beweging) Dit kan soms echt een 'tic' zijn, maar ook een vorm van dwang zoals beneden in dit artikel genoemd wordt.
diverse tics in ledematen
Dit zijn voorbeelden, maar als motorische tic is bijna alles mogelijk.
Geluidstics, ook wel vocale tics genoemd:
keel schrapen
kuchen
grommen
knorren
sisgeluiden
klakken met de tong
uiten van zinloze kreten
uiten van scheld- en schuttingwoorden, vloeken (coprolalie)
herhalen van woorden of zinnen (echolalie of palilalie)
Dit zijn ook voorbeelden, maar als vocale tic is ook heel veel mogelijk.
De bewegingstics kunnen elk lichaamsdeel treffen en de geluidstics kunnen variëren van keel schrapen en snuiven tot het ongewild luidkeels roepen van woorden en zinnen. De eerste verschijnselen van het syndroom manifesteren zich meestal rond de leeftijd van zes tot zeven jaar, soms ook later, maar in principe voor het 21e levensjaar. Voordien waren er vaak al diffuse klachten van overbeweeglijkheid en aandachtsstoornissen. Meestal ziet men aanvankelijk enkel motorische tics zoals oogknipperen, grimassen, hoofdschudden. Een of twee jaar later hoort men de eerste geluiden zoals keel schrapen, grom- of snuifgeluiden. Nog later treden vaak dwanggedachten en -handelingen op. Soms manifesteren de symptomen zich in een andere volgorde of allemaal tegelijk.
Men kan dezelfde tics behouden of steeds nieuwe krijgen die ook nog eens van dag tot dag kunnen wisselen in intensiteit. Er zijn echter geen twee mensen met het syndroom van Gilles de la Tourette hetzelfde, iedereen heeft zijn persoonlijke tics.
Mensen met het syndroom van Gilles de la Tourette (GTS) vangen vaak veel meer prikkels uit de omgeving op dan mensen zonder GTS, te vergelijken met hoog sensitieve mensen. Het verwerken van deze extra prikkels gebeurt vaak door middel van tics. Mensen met GTS zijn vaak gevoelige mensen die niet van verandering houden en minder tics hebben indien hun levenssituatie stabiel is.
Het syndroom van Gilles de la Tourette wordt ten onrechte vaak gebruikt als synoniem voor coprolalie. Deze tic is wellicht de meest bekende, maar zeker niet de meest voorkomende tic bij mensen die lijden aan het syndroom. Het syndroom werd ooit beschouwd als een zeldzame aandoening, maar uit recent onderzoek blijkt dat de prevalentie van het syndroom van Gilles de la Tourette relatief hoog is: ca. 5 op de 100 kinderen en 1 op de 100 volwassenen. Naar schatting is 20% van hen niet op de hoogte en/of zich niet bewust van de aandoening.
Ook kunnen mensen in de omgeving ervoor zorgen dat de tics verergeren, door om de tics te lachen of opmerkingen erover te maken. Dit verhoogt het aantal prikkels en kan de betreffende persoon nerveus en onzeker maken. Soms nemen mensen met tics ook andere tics over van mensen, vooral mensen met dwangstoornissen, bijvoorbeeld op een bijeenkomst van mensen met het Syndroom van Gilles de la Tourette. Hierdoor krijgen mensen met het syndroom van Gilles De La Tourette meer prikkels en worden de tics erger. Als mensen niet op de tics letten, kunnen de tics verminderen.
Die is zwaar irritant!!! Sta je weer 5 minuten stil, en mis je daardoor je tram 2quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef 67Impala het volgende:
een Indiase man die alleen maar geluiden produceert en met geld, strippenkaarten en bankafschriften zwaait..
.
Bron:quote:@cafetwinkeltje
't Winkeltje
Met ingang van heden 10 mei 2011 is cafe 't Winkeltje de Stelling gesloten. Deze gaat niet meer open, ook niet op zaterdag.
Die tent zit toch altijd vol op zaterdag? Waarom gaat ie dicht dan?quote:
Hyvesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef 67Impala het volgende:
Ook melding via hyves.. (ja ik heb Hyves) ..
Best wel bizar eigenlijk, daar gaat weer een stukje jeugdsentiment...
Het zit inderdaad altijd vol zaterdag, ti's een complot zodat iedereen weer naart teejater gaat
pittige kapsels hebben alleen vrouwen van die leeftijd of ze zijn zwangerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
HyvesBen je 37 en heb je een pittig kapsel ofzo?
Café 't Winkeltje sluit deurenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef ThaRooP het volgende:
Die tent zit toch altijd vol op zaterdag? Waarom gaat ie dicht dan?
Ik heb mijn kaartje voor de zaterdagavond doorverkocht.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef Westlander het volgende:
Hebben jullie het nieuwe nummer van de Kromme Jongens al gehoord ?
Krijg steeds meer zin in het concert !
Niet alleen was John het goed zat, 't Winkeltje / De Stelling was ook goed failliet..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Exploitant 't Winkeltje horeca moe
Voor exploitant John Vreugdenhil (40) van café 't Winkeltje in Naaldwijk is het na 25 jaar werken in de horeca mooi geweest. Veel meer wilde hij vanochtend niet zeggen; later vandaag komt er een verdere toelichting op de voor velen plotselinge sluiting van het café.
Vreugdenhil is als tiener begonnen als medewerker in discotheek Teejater in Naaldwijk, was vervolgens overgestapt naar het nabijgelegen Winkeltje en was daarvan de laatste tien jaar de exploitant.
Voor eigenaar Droog Beheer van het horecacomplex aan de Dijkweg kwam afgelopen maandag Vreugdenhils besluit om per direct te stoppen niet helemaal als een verrassing. Men was daar bekend met de twijfels waarmee hij rondliep.
(11-05-11 10:03) Categorie: Naaldwijk
Of je zuipt je daar gewoon klem kom je vanzelf in de moodquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:29 schreef Bootje84 het volgende:
Crazy Pianos in DH is opzich wel leuk. Alleen moet je er het liefst wel aangeschoten zijn of schijt hebben
Waren ze al klaar met de Naaldwijkseweg ?quote:Naaldwijkseweg en Galgeweg op de schop
De Naaldwijkseweg en Galgeweg (N467) tussen Naaldwijk en s-Gravenzande gaat vanaf 6 juni vier maanden op de schop. De provincie voert groot onderhoud uit. De weg krijgt onder meer nieuw asfalt en veiligere uitritten.
De werkzaamheden stonden eerder op de rol, maar werden opgeschoven voor werkzaamheden van de gemeente Westland en Westland Infra. De meeste werkzaamheden worden overdag uitgevoerd tussen 7:00 uur s ochtends en 16:00 uur s middags. Daarnaast gaat de weg enkele weekenden en nachten dicht.
Om overlast te verminderen, werkt de provincie in twee fases: in juni en juli 2011 is het deel Woutersweg-Heenweg aan de beurt, na de bouwvak gaat de provincie aan de slag op het stuk vanaf de Heenweg tot de rotonde Kruisbroekweg. Op dat wegdeel vinden in juli wel enkele voorbereidende werkzaamheden plaats.
Tijdens wegafsluitingen wordt het verkeer omgeleid over de Maasdijk (N220) en Oranjesluisweg (N223). Woningen en bedrijven blijven zo veel mogelijk bereikbaar. Hierover maakt de aannemer apart afspraken met de omwonenden.
De weg krijgt een nieuwe deklaag van geluidsreducerend asfalt en de belijning wordt aangepast aan de actuele veiligheidsnormen. Verder plaatst de provincie verkeerslichten bij de kruising Opstalweg-s Gravenzandseweg, wordt de fietsoversteek bij Dijckerwaal veiliger gemaakt en wordt de verlichting op de Galgeweg vervangen. Ook voert de provincie onderhoud uit aan de Galgebrug en Waalbrug.
Dit kan je toch niet meer als gemeente aan je burgers verkopen... Gaat ie weer 4 maanden dicht..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef ThaRooP het volgende:
http://www.wos.nl/nieuws/(...)D=1&cHash=bf5bb65b8b
[..]
Waren ze al klaar met de Naaldwijkseweg ?
Dit dus, het maakt me echt erg boos. Het is niet normaal dat ik er soms een half uur over doe om op m'n werk te komen, 5 km verderop (bloemenveiling). Ik zou kunnen fietsen maar aangezien ik vanuit m'n werk vrijwel altijd naar de Hoek moet wordt dat hem dus nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet meer als gemeente aan je burgers verkopen... Gaat ie weer 4 maanden dicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |