Het was wel in Amsterdam jaquote:
Meh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.
Je kan zeggen wat die wil, op zo'n manier wil toch iedereen in dat vak aan z'n einde komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen toen ie voor Williams ging rijden wist je gewoon dat het verkeerd af moest lopen
Nee. Maar mijn ouders waren de oploskoffie beu dus ze gaven me hun oude senseoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
Iehw, drink je die chocomel voor de Senseo?
'Precies,leg het die jonkies maar eens uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Jacques, zijn zoon.
Meervoud he gozerquote:
Nou, ik geloof niet dat het Senna's plan was om dood te gaan op het circuitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat die wil, op zo'n manier wil toch iedereen in dat vak aan z'n einde komen.
Zou je denken? Negerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Die verdwijnen niet vanzelf.
Die moet je uitroeien.
In zijn dromen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Meervoud he gozer
die bleven aan de gang....
Maar schummi zou beide in zijn goede jaren hebben verslagen!
Ik heb alleen nog een blauwe Senseo staan als reservequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn ouders waren de oploskoffie beu dus ze gaven me hun oude senseo
Ben jij al zo oud dat je Gilles live hebt zien rijden Tech?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Jacques, zijn zoon.
Ja, op Zandvoort zelfs.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben jij al zo oud dat je Gilles live hebt zien rijden Tech?
HA! HA, zeg ik!quote:
Als je zo rijdt, dan wéét je dat je dood gaat op t circuitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat het Senna's plan was om dood te gaan op het circuitAl zou je dat soms niet zeggen als hij op het randje ging
Fucking hell!quote:
Hij faalde zelfs in het verslaan met crashenquote:
quote:
Dat was een zeer gecontroleerde manoeuvre waar Prost de risico's verkeerd inschattequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je zo rijdt, dan wéét je dat je dood gaat op t circuitkom op, express jezelf en iemand anders laten crashen om t kampioenschap te winnen
Welnee, hij had t later toegegevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was een zeer gecontroleerde manoeuvre waar Prost de risico's verkeerd inschatte
Group B had de suicide group moeten hetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef asfalthooligan het volgende:
De group b,s waren ook altijd super om te zien damn dat ging pas hard
Ik had 'm ook mooi laten staan iig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, hij had t later toegegeven
Je vergeet: auto'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Godfuckingdamnit, dit is echt een PTA topic geworden.
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Mja, is het niet PTA dan is het wel OUD hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Snel, plant er een ''ik heb gisteravond met die en die geneukt'' post doorheen !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Maar ik heb het hele weekend ziek op bed gelegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snel, plant er een ''ik heb gisteravond met die en die geneukt'' post doorheen !
Dat had hij in zijn tijd bij Benneton. Hij ging alleen steeds in de grindbak spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Jos The Boss zou iedereen eruit hebben gereden, als ie het juiste materiaal had gehad.
Klapperen met hun kunstgebitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nog ff geduld en op naar de bejaarden van Thin Lizzy, eens kijken of die nog iets kunnen.
Ik volg het ook nauwelijks meer sinds Senna dood isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb niet zoveel meer met F1, op een gegeven moment werd het zo saai dat ik ben afgehaakt.
Dat er geen Nederland meedoet helpt ook niet echt.
Wel 1 keer als VIP bij de GP van Hockenheim geweest, dat was wel erg tof, dat geluid van die auto's vergeet ik nooit meer.
Wat een teleurstelling moet dat geweest zijn toen hij er achter kwam dat je van grind geen kastelen kan bouwen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef asfalthooligan het volgende:
jeugd sentiment van jos denk ik dat ie de grindbakken op zocht
Dat was nog eens racenquote:
Race jij ook met je paarden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zal er nog even een F&F'je aan toevoegen.
Ik was net bij Rio en hij kwam als een gek al hinnikend naar me toe gegaloppeerd, schatje
En dat is een DIGje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, mijn outlook doet het opeens ook weer sinds een paar dagen
Zo slecht heeft hij het toen niet gedaan bij benneton, hij had daar alleen niet zo snel weg moeten gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had hij in zijn tijd bij Benneton. Hij ging alleen steeds in de grindbak spelen
Het regent!quote:
Ja, ik verwacht op zich wel dat ik binnen nu en 2 weken een baan heb.quote:
Ik maak rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik deed al een MUZ.
Kan ook nog een CUL doen, moet nog ff wat eten zo.
Mijn zusje is burrito's aan het makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik maak rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst.
Hier is het droog met zelfs redelijk wat blauw.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het regent!
Klacht: Nattigheid in Nederland houd maar niet op
Ouwe zemelaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef stbabylon het volgende:
In vervolg elke post aangeven aan het begin (of onder de pi) wat het is: CUL, OUD, PTA, etc. En dat je dan kan filteren
* stbabylon wandelt straks wel naar het restaurantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik deed al een MUZ.
Kan ook nog een CUL doen, moet nog ff wat eten zo.
Het klaart net wat opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is het droog met zelfs redelijk wat blauw.
wtf? ik typte 'blouw'![]()
OUDje of GCtjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
Weer terug van moeders... blij dat ik thuis ben.
Ik heb echt enorme honger, dus ik hoop dat 't snel klaar isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, zit nu nog op m'n werk.
gewoon een R&P'tje hoor...quote:
Kutweer toen ik wegging uit Zwolle, kutweer op Schiphol en al de hele dag kutweer in Brum. Het zit me niet mee.quote:
Wel thuis, maar geen zin om lasagna te maken (kom er maar in kluts)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, zit nu nog op m'n werk.
Oh nee, God please niet. Van die vage polsensnijders motten we hier niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
R&P'tjes doen we niet aan in dit topic.
Arme jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kutweer toen ik wegging uit Zwolle, kutweer op Schiphol en al de hele dag kutweer in Brum. Het zit me niet mee.
Da's ff pech... ik zit nog aan de pillen ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, God please niet. Van die vage polsensnijders motten we hier niet.
Ik zeg helemaal niks. Wil je anders wat Pringles?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel thuis, maar geen zin om lasagna te maken (kom er maar in kluts)
ja zo'n casettebandje zat dan bij de poppetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Shera was tof. We hadden er zelfs een cassettebandje en poppetjes van.
k eet geen pringles meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
Ik zeg helemaal niks. Wil je anders wat Pringles?
Once you popped you couldn't stop en nu heb je 5 kinnen?quote:
Oh, ik heb ze pas geleden nog gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pringles zijn de eerste paar bussen lekker en daarna vreet je ze nooit meer
De kilo's gaan allemaal in mijn penis zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Once you popped you couldn't stop en nu heb je 5 kinnen?
Tis nep-chips.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pringles zijn de eerste paar bussen lekker en daarna vreet je ze nooit meer
Inderdaad... ik had een bus sour cream and onion die gewoon naar natural smaakte.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze doen er steeds minder kruiden op. En ik eet nu Lays BBQ ofzoiets.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kilo's gaan allemaal in mijn penis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |