abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91836626
quote:
TILBURG - Een van de grootste elektronicaketens van Nederland, It's Electronics, staat op het punt om te vallen. Alle ruim 1000 werknemers hebben gisteravond laat van hun bedrijfsleiders te horen gekregen dat ze vandaag niet hoeven te komen werken. De salarissen zijn nog niet uitgekeerd.

Het moederbedrijf IMpact Retail vraagt vandaag uitstel van betaling aan. Onder IMpact Retail vallen It's Electronics, Modern.nl en PrijsTopper.

De bank heeft nieuwe sloten op alle winkels van It's Electronics laten aanbrengen, vertelt een woordvoerder aan De Telegraaf. Op de deuren van de vestigingen hangt een briefje over de sluiting en dat deze te maken heeft met een reorganisatie van IMpact Retail.

"Er wordt gestreefd naar zo min mogelijk overlast. Vandaag zal iedereen verder op de hoogte gebracht worden", aldus de woordvoerder. Volgens de man zijn de vakbonden niet ingeschakeld.

'Doorstart'

Op de website van IMpact Retail staat een mededeling van de directie dat het bedrijf uitstel van betaling heeft aangevraagd en dat daarom alle winkels en webshops gesloten zijn. "Wanneer u nog een bestelling heeft lopen of een product ter reparatie heeft aangeboden, dan krijgt u van ons persoonlijk bericht", meldt de website.

"De directie van Impact Retail bekijkt momenteel onder meer de mogelijkheden van een doorstart van de winkels en webshops."

'Zo veel mogelijk omzet'

Een medewerker van It's Electronics, die gisteravond onaangenaam verrast werd door het telefoontje van zijn bedrijfsleider, meldt aan De Telegraaf dat de werknemers onlangs de opdracht kregen om afgelopen week zoveel mogelijk omzet te draaien. Hij heeft deze maand nog geen salaris gekregen. Het loyale personeel is volgens de man volledig geknakt.
Ik vond het toch al een klote winkel. Slechte service, en alles wat ik er gekocht heb ging niet langer dan een maand mee. :{
pi_91836673
Was ergens wel te verwachten, ze bieden niks extra's (meer) tov de diverse webshops. Goede voorlichting geven die omhoog gevallen stagiares niet, en puur op prijs winnen ze het niet van de grotere webshops.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:08:32 #3
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_91836741
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef fruityloop het volgende:
Was ergens wel te verwachten, ze bieden niks extra's (meer) tov de diverse webshops. Goede voorlichting geven die omhoog gevallen stagiares niet, en puur op prijs winnen ze het niet van de grotere webshops.
Wat ik vooral vreselijk vind, is dat zodra je die It's toko's binnen stapt er iemand naar je toegesneld komt om je iets aan te smeren. Bij die andere electronicazaken is dat een stuk minder
"Er valt altijd wat aan de prijs te doen hoor meneer, en als je gelijk beslist krijg je er een usbkabeltje bij."

Laat mensen toch eerst eens rustig kijken.
pi_91836773
Door dit soort berichten in de media weet je zeker dat ze failliet gaan en geen doorstart meer kunnen maken :')
#winning
pi_91836823
Waarom begin je zelf geen nieuwssite met gekopieerde berichten ? Ik zie echt dagelijks vele topics van je voorbijkomen met directe copy paste van nu.nl en telegraaf.nl. ben je in dienst van hen ofzo :`) ..

On topic: Mooi klote voor de medewerkers en hun gezinnen, een volle maand werken en misschien wel kunnen fluiten naar je salaris. :N, erg triest.
pi_91836830
*denkt terug aan zijn bijbaantje bij Megapool toendertijd.
pi_91836841
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat ik vooral vreselijk vind, is dat zodra je die It's toko's binnen stapt er iemand naar je toegesneld komt om je iets aan te smeren. Bij die andere electronicazaken is dat een stuk minder
"Er valt altijd wat aan de prijs te doen hoor meneer, en als je gelijk beslist krijg je er een usbkabeltje bij."

Laat mensen toch eerst eens rustig kijken.
Wat dat betreeft verliezen ze het ook van de Saturns en Mediamarkten, daar kan je rustig je gang gaan, omdat het er gewoon te groot is om alle klanten binnen 2 minuten op de nek te springen. Ze vielen net wat tussen de grotere webshops, grote witgoed ketens, en de dynabyte en dixons die ook de telecom en game markten bedienen, en vaak toch een iets beter advies geven.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91836848
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef DutchieBre het volgende:

On topic: Mooi klote voor de medewerkers en hun gezinnen, een volle maand werken en misschien wel kunnen fluiten naar je salaris. :N, erg triest.
Dat salaris wordt dan overgenomen door het UWV. :) (maximaal 6 weken; faillissementsuitkering, inclusief vakantiegeld)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:13:50 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_91836861
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef DutchieBre het volgende:
Waarom begin je zelf geen nieuwssite met gekopieerde berichten ? Ik zie echt dagelijks vele topics van je voorbijkomen met directe copy paste van nu.nl en telegraaf.nl. ben je in dienst van hen ofzo
Wat denk je dat de frontpage-redactie de hele dag doet?

CTRL + C
CTRL + V
Where law ends, tyrrany begins.
pi_91836971
Blijven er nog wel wat electronica zaken dadelijk over, of hebben we straks alleen nog maar de keus uit de mediamarkt of saturn (welke dezelfde moedermaatschappij hebben)?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:18:44 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91836976
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat ik vooral vreselijk vind, is dat zodra je die It's toko's binnen stapt er iemand naar je toegesneld komt om je iets aan te smeren. Bij die andere electronicazaken is dat een stuk minder
"Er valt altijd wat aan de prijs te doen hoor meneer, en als je gelijk beslist krijg je er een usbkabeltje bij."

Laat mensen toch eerst eens rustig kijken.
Dit inderdaad. :')

En bij de Media Markt moet je soms een paar uur wachten voordat je geholpen wordt. :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91836981
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:13 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat salaris wordt dan overgenomen door het UWV. :) (maximaal 6 weken; faillissementsuitkering, inclusief vakantiegeld)
Is dat zo ? Ik kan me namelijk ook nog een faillissement herinneren van iemand in mijn omgeving waar het loon ook niet meer werd uitgekeerd. Vervolgens moest echt alles door de curator worden verkocht voordat er iets uitbetaald kon worden.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:19:17 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91836991
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef Basp1 het volgende:
Blijven er nog wel wat electronica zaken dadelijk over, of hebben we straks alleen nog maar de keus uit de mediamarkt of saturn (welke dezelfde moedermaatschappij hebben)?
BCC, Expert en zo?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91837033
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Is dat zo ? Ik kan me namelijk ook nog een faillissement herinneren van iemand in mijn omgeving waar het loon ook niet meer werd uitgekeerd. Vervolgens moest echt alles door de curator worden verkocht voordat er iets uitbetaald kon worden.
Dat is zo. (been there, done that ;) ) Zie ook hier: klik
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:21:35 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_91837043
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

BCC, Expert en zo?
Ik denk dat alleen BCC zich serieus staande kan houden tegen die andere.
Er wordt wel gekeken naar een doorstart trouwens.
pi_91837054
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

BCC, Expert en zo?
Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
pi_91837092
Stevenmac26 werkt toch toch daar? :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91837106
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat is zo. (been there, done that ;) ) Zie ook hier: klik
Ik hoop toch nooit in zo'n situatie verzeild te geraken :N.
pi_91837328
Balen voor de werknemers, wat kan je anders nog gaan doen als electonica-verkoop-kneusje?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:33:43 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91837330
Zuur als je daar zojuist iets gekocht hebt. Krijg je een hoop gedoe met de garantie.
The End Times are wild
pi_91837387
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
Van Radio Modern vond ik hun webshop wel handig. Geen verzendkosten, en voor dezelfde/goedkopere prijs als in de winkel. Handig voor de kleinere prut.

Helaas horen ze ook bij die moederbedrijf van It's

quote:
Beste Modern.nl bezoeker,

IMpact Retail, moederbedrijf van Modern.nl, reorganiseert

De directie van IMpact Retail, het moederbedrijf van Modern.nl, heeft uitstel van betaling aangevraagd. Dat betekent op dit moment dat onze webshop gesloten is.

Wanneer u nog een bestelling heeft lopen of een product ter reparatie heeft aangeboden, dan krijgt u van ons persoonlijk bericht. Mochten wij geen gegevens van u hebben, dan kunt u via dit webformulier uw gegevens achterlaten. Mocht u andere vragen hebben, dan kunt u mogelijk antwoord vinden op deze pagina Vragen & Antwoorden.

De directie van IMpact Retail bekijkt momenteel onder meer de mogelijkheden van een doorstart van de webshop. Vanzelfsprekend streven wij er naar om u als klant hierbij zo minmogelijk overlast te bezorgen. Er hebben zich hiervoor al verschillende mogelijke partners gemeld. Wij houden u daarover via de website www.impactretail.nl op de hoogte.

Directie
IMpact Retail
pi_91837389
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
BCC zal niet vallen, hoogstens uit de markt verdwijnen, daar zit een partij geld achter waar je u tegen zegt.
pi_91837404
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:36 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

BCC zal niet vallen, hoogstens uit de markt verdwijnen, daar zit een partij geld achter waar je u tegen zegt.
Haha dat zeiden ze 6 jaar geleden ook over It's, toen Megapool viel.
pi_91837420
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:23 schreef Stokstaart het volgende:
Stevenmac26 werkt toch toch daar? :D
:') Hopelijk gaat hij dan wat verdienen met het modereren van fok.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:39:14 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91837452
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:02 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik vond het toch al een klote winkel. Slechte service, en alles wat ik er gekocht heb ging niet langer dan een maand mee. :{
Aangezien It's Electronics dezelfde merken verkoopt als andere winkels, is dit bullshit.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:40:14 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_91837476
Kutwinkel, missen we niets aan.
For great justice!
pi_91837507
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:37 schreef Monstarr het volgende:

[..]

Haha dat zeiden ze 6 jaar geleden ook over It's, toen Megapool viel.
Met het grote verschil dat er achter BCC een grote internationale onderneming (met behoorlijk wat geld) zit en dat Impact Retail slechts alleen in Nederland opereert.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:42:44 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91837526
Retail zal het sowieso moeilijk krijgen in Nederland.

De huurprijzen van winkelpanden rijzen de pan uit. Hierdoor en omdat ze voortdurend mensen in die winkels moeten zetten, ze verwarmen, verlichten, etc, kunnen ze onmogelijk concurreren met een internetshop die een loods op het industrieterrein heeft.

Het verschil in prijs is gewoon te groot. Ik moest een fietskar hebben, die ze bij de fietsenmaker wel voor me wilden bestellen voor 400 euro. (Ze hadden hem niet staan). Ik dacht, bestellen kan ik zelf ook en op internet vond ik dezelfde voor 290 euro. Die 110 euro is wel héél gemakkelijk verdiend zo.

Als de rest van Nederland dit ook in de gaten krijgt breken magere tijden voor de detailhandel aan. Ze moeten of veel expertise en service bieden om hun hogere prijzen te rechtvaardigen (wat al die ketens niet doen, het personeel bestaat uit scholieren want lekker goedkoop) en anders is het binnen 10 jaar afgelopen voor 25% van de winkels.
The End Times are wild
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:52:30 #29
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_91837755
Zonde hoor, maar ja.... survival of the fittest

Moet nu een andere winkel zien te vinden

Saturn/BCC/Block
pi_91837793
Erg voor alle medewerkers.

Maar goed, ik heb het onderscheidende vermogen van It's tov de competitie nooit gezien. Tevens geloof ik niet echt in dit soort ketens. Het leeuwendeel koopt naar mijn idee toch online bij de grotere clubs
pi_91837859
http://www.itsonline.nl/
Das niet tof, gewoon op de achtergrond de site laten draaien met de aanbiedingen, maar je mag er niet daadwerkelijk naartoe :')
en geld ook voor http://www.modern.nl/
Dan denk ik gooi dan gewoon een grijze pagina met die melding op, dit is gemeen :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_91837995
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:42 schreef LXIV het volgende:
Retail zal het sowieso moeilijk krijgen in Nederland.

Als de rest van Nederland dit ook in de gaten krijgt breken magere tijden voor de detailhandel aan. Ze moeten of veel expertise en service bieden om hun hogere prijzen te rechtvaardigen (wat al die ketens niet doen, het personeel bestaat uit scholieren want lekker goedkoop) en anders is het binnen 10 jaar afgelopen voor 25% van de winkels.
Men moet afvragen WAAROM je soms toch naar een echte winkel gaan.

Voor mij zijn er een aantal redenen:
*) je kan het product direct meenemen (klein prut) ipv dat je minimaal 1 of meer dagen moet wachten
*) het is goedkoper om naar de winkel te gaan (ov of auto) dan de verzendkosten.
*) het is makkelijker regelen voor garantie

Als een winkel dus naast de fysieke winkel ook een goede webshop heeft en redelijke prijzen biedt, dan overleeft ie wel.
Webshops hebben immers ook hun nadelen. (waarom kan je als klant niet direct bij de fabrikant bestellen, als een gemiddelde webshop dat ook doet.... fabrikanten: cut the middleman)
pi_91838034
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
pi_91838050
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
Nu gehaald, nooit betaald? Top toch! :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_91838061
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
pi_91838081
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
Da's ongetwijfeld via Primeline ofzo geregeld, dus daar kom je niet onderuit.
pi_91838108
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Da's ongetwijfeld via Primeline ofzo geregeld, dus daar kom je niet onderuit.
Nee, dat zal ook wel. Het klonk alleen even leuk. :)
pi_91838183
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
pi_91838235
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
Vrees dat die redelijk waardeloos gaat worden als ze echt failliet worden verklaard.
pi_91838315
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
pwnd
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:13:40 #41
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91838369
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
Dat zou wel jammer zijn, ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met Expert.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91838514
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat zou wel jammer zijn, ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met Expert.
Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
pi_91838547
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
Ik zou 'm inlijsten.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:26:26 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91838753
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:01 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Men moet afvragen WAAROM je soms toch naar een echte winkel gaan.

Voor mij zijn er een aantal redenen:
*) je kan het product direct meenemen (klein prut) ipv dat je minimaal 1 of meer dagen moet wachten
*) het is goedkoper om naar de winkel te gaan (ov of auto) dan de verzendkosten.
*) het is makkelijker regelen voor garantie

Als een winkel dus naast de fysieke winkel ook een goede webshop heeft en redelijke prijzen biedt, dan overleeft ie wel.
Webshops hebben immers ook hun nadelen. (waarom kan je als klant niet direct bij de fabrikant bestellen, als een gemiddelde webshop dat ook doet.... fabrikanten: cut the middleman)
Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
The End Times are wild
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:31:06 #45
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91838897
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
Ja inderdaad, in sommige dorpen is het handiger om naar de plaatselijke Expert te gaan dan naar een Media Markt die op een afstand ligt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91838948
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
Volgens mij zijn er nog niet veel webshops die huishoudelijk spul verkopen. In vergelijking met computerspul dan he.
Waar computerspul een ratio heeft van 1 fysieke winkel vs 1000 webshops, zal voor huishoudelijk spul toch maar 1 vs 10 zijn.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:33:33 #47
325522 Nikker
All Power to the People
pi_91838983
Grappig, vroeg me vanmorgen al af waarom hij dicht was.
All Power to the People
pi_91838997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nog niet veel webshops die huishoudelijk spul verkopen. In vergelijking met computerspul dan he.
Waar computerspul een ratio heeft van 1 fysieke winkel vs 1000 webshops, zal voor huishoudelijk spul toch maar 1 vs 10 zijn.
Da's ook al genoeg :). Zolang die webshops prima vindbaar zijn, is dat behoorlijke concurrentie voor fysieke winkels.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:41:14 #49
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91839272
Niet echt een groot verlies voor de nederlandse detailhandel. Was gewoon een zaak waar ik me als klant nooit prettig voelde door de agressieve verkoopmethoden. Kom liever bij de mediamarkt en Bcc.
Niet altijd serieus
pi_91839469
Ik heb er naast mijn studie gewerkt van 2003 -2005 oid. Hele leuke tijd gehad! :D Dat direct op de nek springen als je binnenkomt als klant: ja, doet moest van het management :') Erg fanatiek waren we daar niet in, in Zwolle. Kennis was ook ver te zoeken: ik als parttimer wist nog een beetje hoe die apparaten in elkaar staken, de meeste andere collega's (niet allemaal) waren "echte verkopers" die alles wisten te verkopen zonder er verstand van te hebben.

Daarnaast: de klant vertellen dat zijn garantie-reparatie ongeveer 6 weken ging duren :X Dat soort dingen: dat kon echt niet en had echt beter gemoeten...

In 2005 merkte ik al dat het steeds rustiger werd in de winkel: zo nu en dan stonden we met 7 mensen een kroket te eten terwijl er geen klant in de winkel was! het valt mij nog mee dat ze het nog zo lang hebben kunnen rekken. Ook de komst van de MediaMarkt in Zwolle was duidelijk merkbaar: veel minder klanten...

Uiteindelijk zullen dit soort ketens één voor één omvallen en zal het meeste verkocht worden door webshops. Al denk ik dat de MediaMarkt wel blijft bestaan: die heeft het imago van goedkoop en het is er altijd superdruk ("dus moet het wel goedkoop zijn")...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:48:03 #51
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_91839479
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:41 schreef themole het volgende:
Niet echt een groot verlies voor de nederlandse detailhandel. Was gewoon een zaak waar ik me als klant nooit prettig voelde door de agressieve verkoopmethoden. Kom liever bij de mediamarkt en Bcc.
Over agressieve verkoopmethoden gesproken _O-

Godsamme, bij de BCC hier in de stad kom ik nooit meer omdat ze me wilden oplichten met garantie. Bij de It's heb ik NOOIT problemen gehad. (nee ik ben geen ex-medewerker)
pi_91839873
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv. Bij een webshop scheelt me dat al snel meer als 200 euro in vergelijking met een gewone winkel. En ze bezorgen hem ook nog aan de deur. Denk je dan dat ik nog naar een winkel ga?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91839925
Mooi. Kut bedrijf.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:03:32 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91839933
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
Expert zit hier ongeveer 50 meter bij de BCC vandaan. Ik vind Expert overigens een baggerwinkel met klote-personeel.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_91840160
Mooi kut, zit nu thuis en heb nog geen salaris gehad. :{
Werd gisteravond gebeld dat ik vandaag niet hoefde komen werken.

Net de FNV gebeld en die adviseerde om in ieder geval een aangetekende brief te sturen dat ik beschikbaar ben voor werk en dat ik mijn salaris uitbetaald wil hebben.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:13:41 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91840279
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:10 schreef swollywood het volgende:
Mooi kut, zit nu thuis en heb nog geen salaris gehad. :{
Werd gisteravond gebeld dat ik vandaag niet hoefde komen werken.

Net de FNV gebeld en die adviseerde om in ieder geval een aangetekende brief te sturen dat ik beschikbaar ben voor werk en dat ik mijn salaris uitbetaald wil hebben.
Ik zou tegelijkertijd wel meteen (vandaag!) beginnen met solliciteren. Dan ben je de grote massa van afwachtende sollicitanten voor. Gewoon meteen 5 brieven de deur uit doen, of langs een paar soortgelijke zaken fietsen om het te vragen. Je hebt nu toch er tijd voor.
Dan blijf je toch beschikbaar voor werk, want als ze je nog zouden bellen kun je nog gewoon komen.

En als je iets vindt het meteen aannemen. Die ene maand salaris die je nog kunt krijgen en waar je waarschijnlijk lang op moet wachten, weegt niet op tegen het terughebben van je zekerheid.

Succes ermee!
The End Times are wild
pi_91840576
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:48 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Over agressieve verkoopmethoden gesproken _O-

Godsamme, bij de BCC hier in de stad kom ik nooit meer omdat ze me wilden oplichten met garantie. Bij de It's heb ik NOOIT problemen gehad. (nee ik ben geen ex-medewerker)
Bij de MM is men dan weer vaak te afwachtend, als je sowieso al een verkoper ziet.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:28:19 #58
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_91840784
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Bij de MM is men dan weer vaak te afwachtend, als je sowieso al een verkoper ziet.
Daar is het tenminste druk, en hebben de verkopers iets te doen (niet dat ze verstand van zaken hebben, maar daar is het internet voor)
pi_91841724
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Bij de MM is men dan weer vaak te afwachtend, als je sowieso al een verkoper ziet.
Loop dan zelf naar een verkoper toe als je vindt dat ze te afwachtend zijn :)
pi_91842105
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Loop dan zelf naar een verkoper toe als je vindt dat ze te afwachtend zijn :)
Als ik er 1 zie doe ik dat ook, maar vind het opzich ook wel fijn dat als ik 10 minuten bij bijvoorbeeld de fototoestellen sta te kijken iemand komt vragen of ik nog hulp of advies nodig heb.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:07:03 #61
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_91842254
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:10 schreef swollywood het volgende:
Mooi kut, zit nu thuis en heb nog geen salaris gehad. :{
Werd gisteravond gebeld dat ik vandaag niet hoefde komen werken.

Net de FNV gebeld en die adviseerde om in ieder geval een aangetekende brief te sturen dat ik beschikbaar ben voor werk en dat ik mijn salaris uitbetaald wil hebben.
Wanneer hoor je weer iets? Heb je al met collega's gebeld wat zij nu gaan doen?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:09:29 #62
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91842337
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als ik er 1 zie doe ik dat ook, maar vind het opzich ook wel fijn dat als ik 10 minuten bij bijvoorbeeld de fototoestellen sta te kijken iemand komt vragen of ik nog hulp of advies nodig heb.
Daar heb ik dus een hekel aan, ik vraag wel om hulp als ik het nodig heb.
Niet altijd serieus
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:09:36 #63
260098 Codiac
Back in business
pi_91842345
Er is uitstel van betaling aangevraagd. Volgens NU.nl lijdt dat in 98% van de gevallen tot een faillissement. Dus waarschijnlijk verdwijnt IT's uit het Nederlandse straatbeeld
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:14:33 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91842505
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Codiac het volgende:
Er is uitstel van betaling aangevraagd. Volgens NU.nl lijdt dat in 98% van de gevallen tot een faillissement. Dus waarschijnlijk verdwijnt IT's uit het Nederlandse straatbeeld
Er kan ook na een faillissement een doorstart gemaakt worden, zelfs onder dezelfde handelsnaam, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:17:02 #65
260098 Codiac
Back in business
pi_91842573
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Er kan ook na een faillissement een doorstart gemaakt worden, zelfs onder dezelfde handelsnaam, hoor.
Dat is waar, maar dan zal er nog flink gekort worden op de kosten. Maar het is niet IT's die in de problemen zit (indirect wel natuurlijk), maar het moederbedrijf. Misschien wordt IT's wel verkocht om de schuldeisers te kunnen betalen.
pi_91842656
Wat voor bedrag zouden de curatoren hangen aan de goodwill die de naam IT's zou hebben.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:19:43 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91842658
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Codiac het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dan zal er nog flink gekort worden op de kosten. Maar het is niet IT's die in de problemen zit (indirect wel natuurlijk), maar het moederbedrijf. Misschien wordt IT's wel verkocht om de schuldeisers te kunnen betalen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Codiac het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dan zal er nog flink gekort worden op de kosten. Maar het is niet IT's die in de problemen zit (indirect wel natuurlijk), maar het moederbedrijf. Misschien wordt IT's wel verkocht om de schuldeisers te kunnen betalen.
Wie wil zo'n verliesgevende keten, waarvan er ook nog eens te veel zijn in Nederland nu kopen? De marges zijn nihil en groei kun je al helemaal niet verwachten, eerder krimp.
Het is een logisch proces dat er een aantal van die ketens omvallen, er is gewoon te weinig ruimte voor. Zelfs in het dorp waar ik woon zijn er al 2 grote electronica-zaken! Dat is toch veel te veel, je ziet zelden iemand binnen.
The End Times are wild
pi_91842861
Dan ben ik benieuwd wat voor winkel er in de plaats voor komt, langs de A20 bij Rotterdam staat er ook een hele grote Its! winkel. Zet daar maar een mediamarkt neer :P
pi_91842866
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Wanneer hoor je weer iets? Heb je al met collega's gebeld wat zij nu gaan doen?
Moet de website www.impactretail.nl in de gaten houden.
Heb een aantal collega's gebeld en die hebben een nogal afwachtende houding.

Ik ga straks maar even brieven schrijven.
pi_91843121
Als ik bij de wat kleinere electronicazaken kijk zoals Expert, EP en Scheer&Foppen dan zijn zeker 80% van de klanten die ik de winkel zie 50+.
Deze categorie is vaak nog niet zo bedreven met internet of wat huiverig om online te bestellen.

Dat blijft denk ik ook nog wel een tijdje zo.
pi_91843125
Was idd wel te verwachten, die keten had echt geen toegevoegde waarde. Geen interessante producten, prijzen of service, maar wel (IT's iig) panden op redelijk dure locaties. Persoonlijk vind ik Dixons ook zo'n winkel waarvan ik me afvraag hoe die kan bestaan. Beperkt assortiment en totaal geen kennis bij het personeel. Laatst vroeg ik of ze ook een NAS hadden...wist die verkoper niet eens wat het was!
Van het weekend werd ik bij Computerland zelfs naar een webshop verwezen omdat ze iets niet hadden (3,5" naar 5,25" conversie setje) omdat het te 'specialistisch' was. Ik snap dat op een laptop meer marge zit, maar toch geeft 't aan dat zelfs als je naar een fysieke winkel gaat je soms alsnog bij een webshop uitkomt.

Maar voor het personeel natuurlijk wel zwaar klote.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_91843917
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef Loohcs het volgende:
Van het weekend werd ik bij Computerland zelfs naar een webshop verwezen omdat ze iets niet hadden (3,5" naar 5,25" conversie setje) omdat het te 'specialistisch' was. Ik snap dat op een laptop meer marge zit, maar toch geeft 't aan dat zelfs als je naar een fysieke winkel gaat je soms alsnog bij een webshop uitkomt.

Maar voor het personeel natuurlijk wel zwaar klote.
Denk dat er op zo'n kabel meer marge zit dan op een laptop (procentueel gezien).
pi_91844030
Wie is de volgende?

Expert? Electro World? Dixons? Kwestie van tijd.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_91844100
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wie is de volgende?

Expert? Electro World? Dixons? Kwestie van tijd.
Wat mij betreft Dixons, die heeft in mijn ogen totaal geen toegevoegde waarde.
pi_91844192
Dixons en Dynabite ook niet. Terwijl een Mycom het prima doet maar wat gebeurd er nu met de producten van de its? Massale opkoop door een andere winkel? Lijkt me niet dat ze het per klant gaan verkopen want natuurlijk wel mooi zou zijn.
pi_91844329
Dixons en Dynabyte gaan spoedig volgen. Matige service, dure handel, weinig toegevoegde waarde. Kan je ook oproepen tot een jobrun ?
pi_91845017
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als ik er 1 zie doe ik dat ook, maar vind het opzich ook wel fijn dat als ik 10 minuten bij bijvoorbeeld de fototoestellen sta te kijken iemand komt vragen of ik nog hulp of advies nodig heb.
Ik snap dat soort problemen nooit zo, als ik even rustig wil kijken dan zeg ik dat tegen de verkoper die op me af komt gerend en als ik vragen heb dan roep ik er personeel bij.

Overigens zijn juist fototoestellen zoiets waarbij winkels nog wel een kans hebben. Het is iets waar een deskundige echt wel meer over kan vertellen en waarin de klant snel het spoor bijster kan raken. Maar dan dus niet de winkels waarbij een middelbaar scholier het aantal megapixels kan opdreunen.

Ik denk dat het of winkels met echte deskundigheid worden wanneer het product zich daarvoor leent, of loodsen op industrieterreinen. De toegevoegde waarde van dit soort winkelketens is er eigenlijk niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_91845463
Dit soort winkels zullen over een jaar of 5 ook niet meer bestaan, tenminste niet in de huidige vorm, het zullen meer showrooms worden waar je je eventuele internetaankopen kunt bekijken en testen, nadruk zal liggen op experience en service, niet op verkoop (dat doe je lekker thuis).
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_91845496
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wie is de volgende?

Expert? Electro World? Dixons? Kwestie van tijd.
Expert doet volgens mij nog wel redelijk met witgoed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_91845773
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Expert doet volgens mij nog wel redelijk met witgoed.
Kwestie van tijd voordat witgoed ook voor het merendeel online besteld wordt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef bluemoon23 het volgende:
Als ik bij de wat kleinere electronicazaken kijk zoals Expert, EP en Scheer&Foppen dan zijn zeker 80% van de klanten die ik de winkel zie 50+.
Deze categorie is vaak nog niet zo bedreven met internet of wat huiverig om online te bestellen.

Dat blijft denk ik ook nog wel een tijdje zo.
Natuurlijk niet. De aankomende generatie 50+ klanten besteld gewoon online.
pi_91845814
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef kikoooooo het volgende:
Kwestie van tijd voordat witgoed ook voor het merendeel online besteld wordt.
Klopt, natuurlijk ook de natte droom van de fabrikanten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:54:16 #82
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_91845902
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat ik vooral vreselijk vind, is dat zodra je die It's toko's binnen stapt er iemand naar je toegesneld komt om je iets aan te smeren. Bij die andere electronicazaken is dat een stuk minder
"Er valt altijd wat aan de prijs te doen hoor meneer, en als je gelijk beslist krijg je er een usbkabeltje bij."

Laat mensen toch eerst eens rustig kijken.
Precies de reden waarom ik die winkel altijd links liet liggen...
Ik ben een eckte rapnegert
pi_91848073
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:52 schreef DeTolk het volgende:
Zonde hoor, maar ja.... survival of the fittest

Moet nu een andere winkel zien te vinden

Saturn/BCC/Block
het jammere is dat de concurrentie in normale winkels dus meer en meer verdwijnt...
pi_91848375
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zou tegelijkertijd wel meteen (vandaag!) beginnen met solliciteren. Dan ben je de grote massa van afwachtende sollicitanten voor. Gewoon meteen 5 brieven de deur uit doen, of langs een paar soortgelijke zaken fietsen om het te vragen. Je hebt nu toch er tijd voor.
Dan blijf je toch beschikbaar voor werk, want als ze je nog zouden bellen kun je nog gewoon komen.

En als je iets vindt het meteen aannemen. Die ene maand salaris die je nog kunt krijgen en waar je waarschijnlijk lang op moet wachten, weegt niet op tegen het terughebben van je zekerheid.

Succes ermee!
voor dit soort omheil, betaal je dus ww premie, zodat je op je gemak een andere baan kan zoeken.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:49:55 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91848603
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

voor dit soort omheil, betaal je dus ww premie, zodat je op je gemak een andere baan kan zoeken.
Natuurlijk heb je recht op WW. Maar er zijn straks honderden mensen met ervaring in het verkopen van electronica die een baan zoeken. Dan kun jij toch het beste al voorzien zijn?

Als ik de sollicitatiebrief van Swollywood vanmiddag al op mijn bureau heb en die van jou over twee weken 'omdat je het op je gemak wilde doen', aan wie denk je dat ik ongezien de voorkeur geef? Aan diegene die actief, alert en assertief is. Want dat zoek ik in een verkoper. Geen mensen die op hun gemak wachten tot het allemaal komt aanwaaien.
The End Times are wild
pi_91849462
Verdomme hadden ze dit niet morgen kunnen doen?
Me nieuwe koelkast zou vandaag geleverd worden. Wordt ik vanochtend gebeld dat die niet meer komt. Er wordt later nog contact opgenomen over het afhandelen..

Ben bang dat ik me 500 euro gewoon kwijt ben :(
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:15:05 #87
325522 Nikker
All Power to the People
pi_91849571
Overigens zat de ITS hier nog maar net, was eerst een Prijstopper. Toch wel balen want nu mis ik weer een elektronica winkel hier in de buurt.
All Power to the People
pi_91849714
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef lelouch het volgende:
Verdomme hadden ze dit niet morgen kunnen doen?
Me nieuwe koelkast zou vandaag geleverd worden. Wordt ik vanochtend gebeld dat die niet meer komt. Er wordt later nog contact opgenomen over het afhandelen..

Ben bang dat ik me 500 euro gewoon kwijt ben :(
dat is erg balen en ook voor mensen die dingen in reparatie hebben en garantie hebben
pi_91850276
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef Nikker het volgende:
Overigens zat de ITS hier nog maar net, was eerst een Prijstopper. Toch wel balen want nu mis ik weer een elektronica winkel hier in de buurt.
Missen? Je komt er dagelijks?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91850484
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef Basp1 het volgende:
Blijven er nog wel wat electronica zaken dadelijk over, of hebben we straks alleen nog maar de keus uit de mediamarkt of saturn (welke dezelfde moedermaatschappij hebben)?
Met een beetje pech wel ja :')
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:40:42 #91
325522 Nikker
All Power to the People
pi_91850659
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Missen? Je komt er dagelijks?
Nee? Maar wel regelmatig als ik iets wil kopen doe ik vaak een rondje door de buurt voor prijsvergelijkingen, overigens was de ITS niet echt duur ofzo...
All Power to the People
pi_91851971
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef lelouch het volgende:
Verdomme hadden ze dit niet morgen kunnen doen?
Me nieuwe koelkast zou vandaag geleverd worden. Wordt ik vanochtend gebeld dat die niet meer komt. Er wordt later nog contact opgenomen over het afhandelen..

Ben bang dat ik me 500 euro gewoon kwijt ben :(
Waarom betaal je uberhaupt voor een product wat nog geleverd moet worden |:( |:( |:(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_91852612
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je recht op WW. Maar er zijn straks honderden mensen met ervaring in het verkopen van electronica die een baan zoeken. Dan kun jij toch het beste al voorzien zijn?

Als ik de sollicitatiebrief van Swollywood vanmiddag al op mijn bureau heb en die van jou over twee weken 'omdat je het op je gemak wilde doen', aan wie denk je dat ik ongezien de voorkeur geef? Aan diegene die actief, alert en assertief is. Want dat zoek ik in een verkoper. Geen mensen die op hun gemak wachten tot het allemaal komt aanwaaien.
Ik ben/was niet werkzaam als verkoper overigens, maar werkte in het magazijn.
Heb me ondertussen ingeschreven bij UWV Werkbedrijf.
Ik ga niet afwachtend thuiszitten, maar actief bezig. UWV, Vacaturesites etc. en uitstel van betaling aanvragen voor mijn vaste lasten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef lelouch het volgende:
Verdomme hadden ze dit niet morgen kunnen doen?
Me nieuwe koelkast zou vandaag geleverd worden. Wordt ik vanochtend gebeld dat die niet meer komt. Er wordt later nog contact opgenomen over het afhandelen..

Ben bang dat ik me 500 euro gewoon kwijt ben :(
Had ook liever gehad dat ze het morgen gedaan hadden. Dan had mijn salaris namelijk op mijn rekening gestaan. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door swollywood op 25-01-2011 16:28:26 ]
pi_91852976
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_91853307
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O-
pi_91853446
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef swollywood het volgende:

[..]

Had ook liever gehad dat ze het morgen gedaan hadden. Dan had mijn salaris namelijk op mijn rekening gestaan. :')
Hebben ze expres gewacht tot 1 dag voor de salarissen moeten worden uitgekeerd? Dat is wel heel naaiend :{
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_91853658
Was ook een kut winkel
pi_91854307
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O_
pi_91855039
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef lelouch het volgende:
Verdomme hadden ze dit niet morgen kunnen doen?
Me nieuwe koelkast zou vandaag geleverd worden. Wordt ik vanochtend gebeld dat die niet meer komt. Er wordt later nog contact opgenomen over het afhandelen..

Ben bang dat ik me 500 euro gewoon kwijt ben :(
Volgens mij is het zo dat je gewoon aanspraak kan maken op je product, jouw koelkast mag dan wel in het magazijn staan maar dat wil niet zeggen dat de curator daar beslag op kan leggen. Mijn broer heeft ooit eens zoiets gehad en nadat hij dreigde met het doen van aangifte tegen de curator mocht hij zijn spullen komen ophalen.
Het lijkt mij dat sinds je betaald hebt en een bevestiging van levering hebt gekregen dat er een koelkast in hun magazijn staat die jouw eigendom is en dat dit aan te tonen valt. Misschien dat er hier iemand lurkt met de juiste juridische kennis die uitsluitsel kan geven?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_91855114
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat je gewoon aanspraak kan maken op je product, jouw koelkast mag dan wel in het magazijn staan maar dat wil niet zeggen dat de curator daar beslag op kan leggen. Mijn broer heeft ooit eens zoiets gehad en nadat hij dreigde met het doen van aangifte tegen de curator mocht hij zijn spullen komen ophalen.
Het lijkt mij dat sinds je betaald hebt en een bevestiging van levering hebt gekregen dat er een koelkast in hun magazijn staat die jouw eigendom is en dat dit aan te tonen valt. Misschien dat er hier iemand lurkt met de juiste juridische kennis die uitsluitsel kan geven?
Volgens mij gaat dat verhaal wel op als je bijvoorbeeld je motor laat repareren bij een motorzaak en die dan failliet gaat, in dit geval heb je al vooruitbetaald, maar levert de leverancier simpelweg niet. Ik blijf het ook zeggen: NOOIT vooruit betalen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')