abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91836626
quote:
TILBURG - Een van de grootste elektronicaketens van Nederland, It's Electronics, staat op het punt om te vallen. Alle ruim 1000 werknemers hebben gisteravond laat van hun bedrijfsleiders te horen gekregen dat ze vandaag niet hoeven te komen werken. De salarissen zijn nog niet uitgekeerd.

Het moederbedrijf IMpact Retail vraagt vandaag uitstel van betaling aan. Onder IMpact Retail vallen It's Electronics, Modern.nl en PrijsTopper.

De bank heeft nieuwe sloten op alle winkels van It's Electronics laten aanbrengen, vertelt een woordvoerder aan De Telegraaf. Op de deuren van de vestigingen hangt een briefje over de sluiting en dat deze te maken heeft met een reorganisatie van IMpact Retail.

"Er wordt gestreefd naar zo min mogelijk overlast. Vandaag zal iedereen verder op de hoogte gebracht worden", aldus de woordvoerder. Volgens de man zijn de vakbonden niet ingeschakeld.

'Doorstart'

Op de website van IMpact Retail staat een mededeling van de directie dat het bedrijf uitstel van betaling heeft aangevraagd en dat daarom alle winkels en webshops gesloten zijn. "Wanneer u nog een bestelling heeft lopen of een product ter reparatie heeft aangeboden, dan krijgt u van ons persoonlijk bericht", meldt de website.

"De directie van Impact Retail bekijkt momenteel onder meer de mogelijkheden van een doorstart van de winkels en webshops."

'Zo veel mogelijk omzet'

Een medewerker van It's Electronics, die gisteravond onaangenaam verrast werd door het telefoontje van zijn bedrijfsleider, meldt aan De Telegraaf dat de werknemers onlangs de opdracht kregen om afgelopen week zoveel mogelijk omzet te draaien. Hij heeft deze maand nog geen salaris gekregen. Het loyale personeel is volgens de man volledig geknakt.
Ik vond het toch al een klote winkel. Slechte service, en alles wat ik er gekocht heb ging niet langer dan een maand mee. :{
pi_91836673
Was ergens wel te verwachten, ze bieden niks extra's (meer) tov de diverse webshops. Goede voorlichting geven die omhoog gevallen stagiares niet, en puur op prijs winnen ze het niet van de grotere webshops.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:08:32 #3
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_91836741
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef fruityloop het volgende:
Was ergens wel te verwachten, ze bieden niks extra's (meer) tov de diverse webshops. Goede voorlichting geven die omhoog gevallen stagiares niet, en puur op prijs winnen ze het niet van de grotere webshops.
Wat ik vooral vreselijk vind, is dat zodra je die It's toko's binnen stapt er iemand naar je toegesneld komt om je iets aan te smeren. Bij die andere electronicazaken is dat een stuk minder
"Er valt altijd wat aan de prijs te doen hoor meneer, en als je gelijk beslist krijg je er een usbkabeltje bij."

Laat mensen toch eerst eens rustig kijken.
pi_91836773
Door dit soort berichten in de media weet je zeker dat ze failliet gaan en geen doorstart meer kunnen maken :')
#winning
pi_91836823
Waarom begin je zelf geen nieuwssite met gekopieerde berichten ? Ik zie echt dagelijks vele topics van je voorbijkomen met directe copy paste van nu.nl en telegraaf.nl. ben je in dienst van hen ofzo :`) ..

On topic: Mooi klote voor de medewerkers en hun gezinnen, een volle maand werken en misschien wel kunnen fluiten naar je salaris. :N, erg triest.
pi_91836830
*denkt terug aan zijn bijbaantje bij Megapool toendertijd.
pi_91836841
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat ik vooral vreselijk vind, is dat zodra je die It's toko's binnen stapt er iemand naar je toegesneld komt om je iets aan te smeren. Bij die andere electronicazaken is dat een stuk minder
"Er valt altijd wat aan de prijs te doen hoor meneer, en als je gelijk beslist krijg je er een usbkabeltje bij."

Laat mensen toch eerst eens rustig kijken.
Wat dat betreeft verliezen ze het ook van de Saturns en Mediamarkten, daar kan je rustig je gang gaan, omdat het er gewoon te groot is om alle klanten binnen 2 minuten op de nek te springen. Ze vielen net wat tussen de grotere webshops, grote witgoed ketens, en de dynabyte en dixons die ook de telecom en game markten bedienen, en vaak toch een iets beter advies geven.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91836848
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef DutchieBre het volgende:

On topic: Mooi klote voor de medewerkers en hun gezinnen, een volle maand werken en misschien wel kunnen fluiten naar je salaris. :N, erg triest.
Dat salaris wordt dan overgenomen door het UWV. :) (maximaal 6 weken; faillissementsuitkering, inclusief vakantiegeld)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:13:50 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_91836861
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef DutchieBre het volgende:
Waarom begin je zelf geen nieuwssite met gekopieerde berichten ? Ik zie echt dagelijks vele topics van je voorbijkomen met directe copy paste van nu.nl en telegraaf.nl. ben je in dienst van hen ofzo
Wat denk je dat de frontpage-redactie de hele dag doet?

CTRL + C
CTRL + V
Where law ends, tyrrany begins.
pi_91836971
Blijven er nog wel wat electronica zaken dadelijk over, of hebben we straks alleen nog maar de keus uit de mediamarkt of saturn (welke dezelfde moedermaatschappij hebben)?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:18:44 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91836976
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat ik vooral vreselijk vind, is dat zodra je die It's toko's binnen stapt er iemand naar je toegesneld komt om je iets aan te smeren. Bij die andere electronicazaken is dat een stuk minder
"Er valt altijd wat aan de prijs te doen hoor meneer, en als je gelijk beslist krijg je er een usbkabeltje bij."

Laat mensen toch eerst eens rustig kijken.
Dit inderdaad. :')

En bij de Media Markt moet je soms een paar uur wachten voordat je geholpen wordt. :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91836981
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:13 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat salaris wordt dan overgenomen door het UWV. :) (maximaal 6 weken; faillissementsuitkering, inclusief vakantiegeld)
Is dat zo ? Ik kan me namelijk ook nog een faillissement herinneren van iemand in mijn omgeving waar het loon ook niet meer werd uitgekeerd. Vervolgens moest echt alles door de curator worden verkocht voordat er iets uitbetaald kon worden.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:19:17 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91836991
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef Basp1 het volgende:
Blijven er nog wel wat electronica zaken dadelijk over, of hebben we straks alleen nog maar de keus uit de mediamarkt of saturn (welke dezelfde moedermaatschappij hebben)?
BCC, Expert en zo?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91837033
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Is dat zo ? Ik kan me namelijk ook nog een faillissement herinneren van iemand in mijn omgeving waar het loon ook niet meer werd uitgekeerd. Vervolgens moest echt alles door de curator worden verkocht voordat er iets uitbetaald kon worden.
Dat is zo. (been there, done that ;) ) Zie ook hier: klik
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:21:35 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_91837043
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

BCC, Expert en zo?
Ik denk dat alleen BCC zich serieus staande kan houden tegen die andere.
Er wordt wel gekeken naar een doorstart trouwens.
pi_91837054
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

BCC, Expert en zo?
Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
pi_91837092
Stevenmac26 werkt toch toch daar? :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91837106
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat is zo. (been there, done that ;) ) Zie ook hier: klik
Ik hoop toch nooit in zo'n situatie verzeild te geraken :N.
pi_91837328
Balen voor de werknemers, wat kan je anders nog gaan doen als electonica-verkoop-kneusje?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:33:43 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91837330
Zuur als je daar zojuist iets gekocht hebt. Krijg je een hoop gedoe met de garantie.
The End Times are wild
pi_91837387
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
Van Radio Modern vond ik hun webshop wel handig. Geen verzendkosten, en voor dezelfde/goedkopere prijs als in de winkel. Handig voor de kleinere prut.

Helaas horen ze ook bij die moederbedrijf van It's

quote:
Beste Modern.nl bezoeker,

IMpact Retail, moederbedrijf van Modern.nl, reorganiseert

De directie van IMpact Retail, het moederbedrijf van Modern.nl, heeft uitstel van betaling aangevraagd. Dat betekent op dit moment dat onze webshop gesloten is.

Wanneer u nog een bestelling heeft lopen of een product ter reparatie heeft aangeboden, dan krijgt u van ons persoonlijk bericht. Mochten wij geen gegevens van u hebben, dan kunt u via dit webformulier uw gegevens achterlaten. Mocht u andere vragen hebben, dan kunt u mogelijk antwoord vinden op deze pagina Vragen & Antwoorden.

De directie van IMpact Retail bekijkt momenteel onder meer de mogelijkheden van een doorstart van de webshop. Vanzelfsprekend streven wij er naar om u als klant hierbij zo minmogelijk overlast te bezorgen. Er hebben zich hiervoor al verschillende mogelijke partners gemeld. Wij houden u daarover via de website www.impactretail.nl op de hoogte.

Directie
IMpact Retail
pi_91837389
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
BCC zal niet vallen, hoogstens uit de markt verdwijnen, daar zit een partij geld achter waar je u tegen zegt.
pi_91837404
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:36 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

BCC zal niet vallen, hoogstens uit de markt verdwijnen, daar zit een partij geld achter waar je u tegen zegt.
Haha dat zeiden ze 6 jaar geleden ook over It's, toen Megapool viel.
pi_91837420
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:23 schreef Stokstaart het volgende:
Stevenmac26 werkt toch toch daar? :D
:') Hopelijk gaat hij dan wat verdienen met het modereren van fok.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:39:14 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91837452
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:02 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik vond het toch al een klote winkel. Slechte service, en alles wat ik er gekocht heb ging niet langer dan een maand mee. :{
Aangezien It's Electronics dezelfde merken verkoopt als andere winkels, is dit bullshit.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:40:14 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_91837476
Kutwinkel, missen we niets aan.
For great justice!
pi_91837507
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:37 schreef Monstarr het volgende:

[..]

Haha dat zeiden ze 6 jaar geleden ook over It's, toen Megapool viel.
Met het grote verschil dat er achter BCC een grote internationale onderneming (met behoorlijk wat geld) zit en dat Impact Retail slechts alleen in Nederland opereert.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:42:44 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91837526
Retail zal het sowieso moeilijk krijgen in Nederland.

De huurprijzen van winkelpanden rijzen de pan uit. Hierdoor en omdat ze voortdurend mensen in die winkels moeten zetten, ze verwarmen, verlichten, etc, kunnen ze onmogelijk concurreren met een internetshop die een loods op het industrieterrein heeft.

Het verschil in prijs is gewoon te groot. Ik moest een fietskar hebben, die ze bij de fietsenmaker wel voor me wilden bestellen voor 400 euro. (Ze hadden hem niet staan). Ik dacht, bestellen kan ik zelf ook en op internet vond ik dezelfde voor 290 euro. Die 110 euro is wel héél gemakkelijk verdiend zo.

Als de rest van Nederland dit ook in de gaten krijgt breken magere tijden voor de detailhandel aan. Ze moeten of veel expertise en service bieden om hun hogere prijzen te rechtvaardigen (wat al die ketens niet doen, het personeel bestaat uit scholieren want lekker goedkoop) en anders is het binnen 10 jaar afgelopen voor 25% van de winkels.
The End Times are wild
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:52:30 #29
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_91837755
Zonde hoor, maar ja.... survival of the fittest

Moet nu een andere winkel zien te vinden

Saturn/BCC/Block
pi_91837793
Erg voor alle medewerkers.

Maar goed, ik heb het onderscheidende vermogen van It's tov de competitie nooit gezien. Tevens geloof ik niet echt in dit soort ketens. Het leeuwendeel koopt naar mijn idee toch online bij de grotere clubs
pi_91837859
http://www.itsonline.nl/
Das niet tof, gewoon op de achtergrond de site laten draaien met de aanbiedingen, maar je mag er niet daadwerkelijk naartoe :')
en geld ook voor http://www.modern.nl/
Dan denk ik gooi dan gewoon een grijze pagina met die melding op, dit is gemeen :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_91837995
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:42 schreef LXIV het volgende:
Retail zal het sowieso moeilijk krijgen in Nederland.

Als de rest van Nederland dit ook in de gaten krijgt breken magere tijden voor de detailhandel aan. Ze moeten of veel expertise en service bieden om hun hogere prijzen te rechtvaardigen (wat al die ketens niet doen, het personeel bestaat uit scholieren want lekker goedkoop) en anders is het binnen 10 jaar afgelopen voor 25% van de winkels.
Men moet afvragen WAAROM je soms toch naar een echte winkel gaan.

Voor mij zijn er een aantal redenen:
*) je kan het product direct meenemen (klein prut) ipv dat je minimaal 1 of meer dagen moet wachten
*) het is goedkoper om naar de winkel te gaan (ov of auto) dan de verzendkosten.
*) het is makkelijker regelen voor garantie

Als een winkel dus naast de fysieke winkel ook een goede webshop heeft en redelijke prijzen biedt, dan overleeft ie wel.
Webshops hebben immers ook hun nadelen. (waarom kan je als klant niet direct bij de fabrikant bestellen, als een gemiddelde webshop dat ook doet.... fabrikanten: cut the middleman)
pi_91838034
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
pi_91838050
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
Nu gehaald, nooit betaald? Top toch! :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_91838061
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
pi_91838081
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
Da's ongetwijfeld via Primeline ofzo geregeld, dus daar kom je niet onderuit.
pi_91838108
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Da's ongetwijfeld via Primeline ofzo geregeld, dus daar kom je niet onderuit.
Nee, dat zal ook wel. Het klonk alleen even leuk. :)
pi_91838183
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
pi_91838235
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
Vrees dat die redelijk waardeloos gaat worden als ze echt failliet worden verklaard.
pi_91838315
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
pwnd
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:13:40 #41
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91838369
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
Dat zou wel jammer zijn, ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met Expert.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91838514
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat zou wel jammer zijn, ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met Expert.
Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
pi_91838547
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
Ik zou 'm inlijsten.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:26:26 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91838753
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:01 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Men moet afvragen WAAROM je soms toch naar een echte winkel gaan.

Voor mij zijn er een aantal redenen:
*) je kan het product direct meenemen (klein prut) ipv dat je minimaal 1 of meer dagen moet wachten
*) het is goedkoper om naar de winkel te gaan (ov of auto) dan de verzendkosten.
*) het is makkelijker regelen voor garantie

Als een winkel dus naast de fysieke winkel ook een goede webshop heeft en redelijke prijzen biedt, dan overleeft ie wel.
Webshops hebben immers ook hun nadelen. (waarom kan je als klant niet direct bij de fabrikant bestellen, als een gemiddelde webshop dat ook doet.... fabrikanten: cut the middleman)
Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
The End Times are wild
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:31:06 #45
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91838897
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
Ja inderdaad, in sommige dorpen is het handiger om naar de plaatselijke Expert te gaan dan naar een Media Markt die op een afstand ligt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91838948
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
Volgens mij zijn er nog niet veel webshops die huishoudelijk spul verkopen. In vergelijking met computerspul dan he.
Waar computerspul een ratio heeft van 1 fysieke winkel vs 1000 webshops, zal voor huishoudelijk spul toch maar 1 vs 10 zijn.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:33:33 #47
325522 Nikker
All Power to the People
pi_91838983
Grappig, vroeg me vanmorgen al af waarom hij dicht was.
All Power to the People
pi_91838997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nog niet veel webshops die huishoudelijk spul verkopen. In vergelijking met computerspul dan he.
Waar computerspul een ratio heeft van 1 fysieke winkel vs 1000 webshops, zal voor huishoudelijk spul toch maar 1 vs 10 zijn.
Da's ook al genoeg :). Zolang die webshops prima vindbaar zijn, is dat behoorlijke concurrentie voor fysieke winkels.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:41:14 #49
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91839272
Niet echt een groot verlies voor de nederlandse detailhandel. Was gewoon een zaak waar ik me als klant nooit prettig voelde door de agressieve verkoopmethoden. Kom liever bij de mediamarkt en Bcc.
Niet altijd serieus
pi_91839469
Ik heb er naast mijn studie gewerkt van 2003 -2005 oid. Hele leuke tijd gehad! :D Dat direct op de nek springen als je binnenkomt als klant: ja, doet moest van het management :') Erg fanatiek waren we daar niet in, in Zwolle. Kennis was ook ver te zoeken: ik als parttimer wist nog een beetje hoe die apparaten in elkaar staken, de meeste andere collega's (niet allemaal) waren "echte verkopers" die alles wisten te verkopen zonder er verstand van te hebben.

Daarnaast: de klant vertellen dat zijn garantie-reparatie ongeveer 6 weken ging duren :X Dat soort dingen: dat kon echt niet en had echt beter gemoeten...

In 2005 merkte ik al dat het steeds rustiger werd in de winkel: zo nu en dan stonden we met 7 mensen een kroket te eten terwijl er geen klant in de winkel was! het valt mij nog mee dat ze het nog zo lang hebben kunnen rekken. Ook de komst van de MediaMarkt in Zwolle was duidelijk merkbaar: veel minder klanten...

Uiteindelijk zullen dit soort ketens één voor één omvallen en zal het meeste verkocht worden door webshops. Al denk ik dat de MediaMarkt wel blijft bestaan: die heeft het imago van goedkoop en het is er altijd superdruk ("dus moet het wel goedkoop zijn")...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')