Met het grote verschil dat er achter BCC een grote internationale onderneming (met behoorlijk wat geld) zit en dat Impact Retail slechts alleen in Nederland opereert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:37 schreef Monstarr het volgende:
[..]
Haha dat zeiden ze 6 jaar geleden ook over It's, toen Megapool viel.
Men moet afvragen WAAROM je soms toch naar een echte winkel gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:42 schreef LXIV het volgende:
Retail zal het sowieso moeilijk krijgen in Nederland.
Als de rest van Nederland dit ook in de gaten krijgt breken magere tijden voor de detailhandel aan. Ze moeten of veel expertise en service bieden om hun hogere prijzen te rechtvaardigen (wat al die ketens niet doen, het personeel bestaat uit scholieren want lekker goedkoop) en anders is het binnen 10 jaar afgelopen voor 25% van de winkels.
Nu gehaald, nooit betaald? Top toch!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !
?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
?
Da's ongetwijfeld via Primeline ofzo geregeld, dus daar kom je niet onderuit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
?
Nee, dat zal ook wel. Het klonk alleen even leuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's ongetwijfeld via Primeline ofzo geregeld, dus daar kom je niet onderuit.
Vrees dat die redelijk waardeloos gaat worden als ze echt failliet worden verklaard.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
pwndquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
Dat zou wel jammer zijn, ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met Expert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.
Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn, ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met Expert.
Ik zou 'm inlijsten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Men moet afvragen WAAROM je soms toch naar een echte winkel gaan.
Voor mij zijn er een aantal redenen:je kan het product direct meenemen (klein prut) ipv dat je minimaal 1 of meer dagen moet wachten
het is goedkoper om naar de winkel te gaan (ov of auto) dan de verzendkosten.
het is makkelijker regelen voor garantie
Als een winkel dus naast de fysieke winkel ook een goede webshop heeft en redelijke prijzen biedt, dan overleeft ie wel.
Webshops hebben immers ook hun nadelen. (waarom kan je als klant niet direct bij de fabrikant bestellen, als een gemiddelde webshop dat ook doet.... fabrikanten: cut the middleman)
Ja inderdaad, in sommige dorpen is het handiger om naar de plaatselijke Expert te gaan dan naar een Media Markt die op een afstand ligt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
Volgens mij zijn er nog niet veel webshops die huishoudelijk spul verkopen. In vergelijking met computerspul dan he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
Da's ook al genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog niet veel webshops die huishoudelijk spul verkopen. In vergelijking met computerspul dan he.
Waar computerspul een ratio heeft van 1 fysieke winkel vs 1000 webshops, zal voor huishoudelijk spul toch maar 1 vs 10 zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |