abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91837859
http://www.itsonline.nl/
Das niet tof, gewoon op de achtergrond de site laten draaien met de aanbiedingen, maar je mag er niet daadwerkelijk naartoe :')
en geld ook voor http://www.modern.nl/
Dan denk ik gooi dan gewoon een grijze pagina met die melding op, dit is gemeen :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_91837995
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:42 schreef LXIV het volgende:
Retail zal het sowieso moeilijk krijgen in Nederland.

Als de rest van Nederland dit ook in de gaten krijgt breken magere tijden voor de detailhandel aan. Ze moeten of veel expertise en service bieden om hun hogere prijzen te rechtvaardigen (wat al die ketens niet doen, het personeel bestaat uit scholieren want lekker goedkoop) en anders is het binnen 10 jaar afgelopen voor 25% van de winkels.
Men moet afvragen WAAROM je soms toch naar een echte winkel gaan.

Voor mij zijn er een aantal redenen:
*) je kan het product direct meenemen (klein prut) ipv dat je minimaal 1 of meer dagen moet wachten
*) het is goedkoper om naar de winkel te gaan (ov of auto) dan de verzendkosten.
*) het is makkelijker regelen voor garantie

Als een winkel dus naast de fysieke winkel ook een goede webshop heeft en redelijke prijzen biedt, dan overleeft ie wel.
Webshops hebben immers ook hun nadelen. (waarom kan je als klant niet direct bij de fabrikant bestellen, als een gemiddelde webshop dat ook doet.... fabrikanten: cut the middleman)
pi_91838034
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
pi_91838050
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
Nu gehaald, nooit betaald? Top toch! :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_91838061
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
pi_91838081
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
Hoe gaat dat nu verder met :
Nu halen ,in 2012 betalen !

?
Da's ongetwijfeld via Primeline ofzo geregeld, dus daar kom je niet onderuit.
pi_91838108
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Da's ongetwijfeld via Primeline ofzo geregeld, dus daar kom je niet onderuit.
Nee, dat zal ook wel. Het klonk alleen even leuk. :)
pi_91838183
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
pi_91838235
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
Vrees dat die redelijk waardeloos gaat worden als ze echt failliet worden verklaard.
pi_91838315
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
pwnd
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:13:40 #41
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91838369
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die vallen ook nog wel. Net als megapool een paar jaar geleden.

Dat soort winkels kunnen toch niet opboksen tegen internet/media markt.
Dat zou wel jammer zijn, ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met Expert.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91838514
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat zou wel jammer zijn, ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met Expert.
Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
pi_91838547
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef zeeeend het volgende:
....en met mijn Its cadeaukaart van 557 euro?
Ik zou 'm inlijsten.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:26:26 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91838753
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:01 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Men moet afvragen WAAROM je soms toch naar een echte winkel gaan.

Voor mij zijn er een aantal redenen:
*) je kan het product direct meenemen (klein prut) ipv dat je minimaal 1 of meer dagen moet wachten
*) het is goedkoper om naar de winkel te gaan (ov of auto) dan de verzendkosten.
*) het is makkelijker regelen voor garantie

Als een winkel dus naast de fysieke winkel ook een goede webshop heeft en redelijke prijzen biedt, dan overleeft ie wel.
Webshops hebben immers ook hun nadelen. (waarom kan je als klant niet direct bij de fabrikant bestellen, als een gemiddelde webshop dat ook doet.... fabrikanten: cut the middleman)
Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
The End Times are wild
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:31:06 #45
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91838897
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
Ja inderdaad, in sommige dorpen is het handiger om naar de plaatselijke Expert te gaan dan naar een Media Markt die op een afstand ligt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91838948
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
Volgens mij zijn er nog niet veel webshops die huishoudelijk spul verkopen. In vergelijking met computerspul dan he.
Waar computerspul een ratio heeft van 1 fysieke winkel vs 1000 webshops, zal voor huishoudelijk spul toch maar 1 vs 10 zijn.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:33:33 #47
325522 Nikker
All Power to the People
pi_91838983
Grappig, vroeg me vanmorgen al af waarom hij dicht was.
All Power to the People
pi_91838997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nog niet veel webshops die huishoudelijk spul verkopen. In vergelijking met computerspul dan he.
Waar computerspul een ratio heeft van 1 fysieke winkel vs 1000 webshops, zal voor huishoudelijk spul toch maar 1 vs 10 zijn.
Da's ook al genoeg :). Zolang die webshops prima vindbaar zijn, is dat behoorlijke concurrentie voor fysieke winkels.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:41:14 #49
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91839272
Niet echt een groot verlies voor de nederlandse detailhandel. Was gewoon een zaak waar ik me als klant nooit prettig voelde door de agressieve verkoopmethoden. Kom liever bij de mediamarkt en Bcc.
Niet altijd serieus
pi_91839469
Ik heb er naast mijn studie gewerkt van 2003 -2005 oid. Hele leuke tijd gehad! :D Dat direct op de nek springen als je binnenkomt als klant: ja, doet moest van het management :') Erg fanatiek waren we daar niet in, in Zwolle. Kennis was ook ver te zoeken: ik als parttimer wist nog een beetje hoe die apparaten in elkaar staken, de meeste andere collega's (niet allemaal) waren "echte verkopers" die alles wisten te verkopen zonder er verstand van te hebben.

Daarnaast: de klant vertellen dat zijn garantie-reparatie ongeveer 6 weken ging duren :X Dat soort dingen: dat kon echt niet en had echt beter gemoeten...

In 2005 merkte ik al dat het steeds rustiger werd in de winkel: zo nu en dan stonden we met 7 mensen een kroket te eten terwijl er geen klant in de winkel was! het valt mij nog mee dat ze het nog zo lang hebben kunnen rekken. Ook de komst van de MediaMarkt in Zwolle was duidelijk merkbaar: veel minder klanten...

Uiteindelijk zullen dit soort ketens één voor één omvallen en zal het meeste verkocht worden door webshops. Al denk ik dat de MediaMarkt wel blijft bestaan: die heeft het imago van goedkoop en het is er altijd superdruk ("dus moet het wel goedkoop zijn")...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:48:03 #51
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_91839479
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:41 schreef themole het volgende:
Niet echt een groot verlies voor de nederlandse detailhandel. Was gewoon een zaak waar ik me als klant nooit prettig voelde door de agressieve verkoopmethoden. Kom liever bij de mediamarkt en Bcc.
Over agressieve verkoopmethoden gesproken _O-

Godsamme, bij de BCC hier in de stad kom ik nooit meer omdat ze me wilden oplichten met garantie. Bij de It's heb ik NOOIT problemen gehad. (nee ik ben geen ex-medewerker)
pi_91839873
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben winkels ook wel bestaansrecht, maar er zullen er gewoon minder komen als gevolg van de concurrentie met webshops. Voor meer dan 100 euro verschil rijdt ik wel even om.
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv. Bij een webshop scheelt me dat al snel meer als 200 euro in vergelijking met een gewone winkel. En ze bezorgen hem ook nog aan de deur. Denk je dan dat ik nog naar een winkel ga?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91839925
Mooi. Kut bedrijf.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:03:32 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91839933
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Mwah, Expert zit vaak in gebieden waar geen grote directe concurrent is, dus ik denk dat die nog wel redelijk kunnen overleven. Er moeten immers ook kleinere winkels blijven bestaan.
Expert zit hier ongeveer 50 meter bij de BCC vandaan. Ik vind Expert overigens een baggerwinkel met klote-personeel.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_91840160
Mooi kut, zit nu thuis en heb nog geen salaris gehad. :{
Werd gisteravond gebeld dat ik vandaag niet hoefde komen werken.

Net de FNV gebeld en die adviseerde om in ieder geval een aangetekende brief te sturen dat ik beschikbaar ben voor werk en dat ik mijn salaris uitbetaald wil hebben.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:13:41 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91840279
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:10 schreef swollywood het volgende:
Mooi kut, zit nu thuis en heb nog geen salaris gehad. :{
Werd gisteravond gebeld dat ik vandaag niet hoefde komen werken.

Net de FNV gebeld en die adviseerde om in ieder geval een aangetekende brief te sturen dat ik beschikbaar ben voor werk en dat ik mijn salaris uitbetaald wil hebben.
Ik zou tegelijkertijd wel meteen (vandaag!) beginnen met solliciteren. Dan ben je de grote massa van afwachtende sollicitanten voor. Gewoon meteen 5 brieven de deur uit doen, of langs een paar soortgelijke zaken fietsen om het te vragen. Je hebt nu toch er tijd voor.
Dan blijf je toch beschikbaar voor werk, want als ze je nog zouden bellen kun je nog gewoon komen.

En als je iets vindt het meteen aannemen. Die ene maand salaris die je nog kunt krijgen en waar je waarschijnlijk lang op moet wachten, weegt niet op tegen het terughebben van je zekerheid.

Succes ermee!
The End Times are wild
pi_91840576
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:48 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Over agressieve verkoopmethoden gesproken _O-

Godsamme, bij de BCC hier in de stad kom ik nooit meer omdat ze me wilden oplichten met garantie. Bij de It's heb ik NOOIT problemen gehad. (nee ik ben geen ex-medewerker)
Bij de MM is men dan weer vaak te afwachtend, als je sowieso al een verkoper ziet.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:28:19 #58
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_91840784
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Bij de MM is men dan weer vaak te afwachtend, als je sowieso al een verkoper ziet.
Daar is het tenminste druk, en hebben de verkopers iets te doen (niet dat ze verstand van zaken hebben, maar daar is het internet voor)
pi_91841724
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Bij de MM is men dan weer vaak te afwachtend, als je sowieso al een verkoper ziet.
Loop dan zelf naar een verkoper toe als je vindt dat ze te afwachtend zijn :)
pi_91842105
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Loop dan zelf naar een verkoper toe als je vindt dat ze te afwachtend zijn :)
Als ik er 1 zie doe ik dat ook, maar vind het opzich ook wel fijn dat als ik 10 minuten bij bijvoorbeeld de fototoestellen sta te kijken iemand komt vragen of ik nog hulp of advies nodig heb.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')