quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:22 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Gizmodo
Ideetje voor hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
Ik geef het een halve dag, voordat (een aantal van) die dingen hier vernield zijn door sneue tokkies.Tevens -purist.
En dan maken ze het gedrocht nog roze ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:07 schreef NoBody122 het volgende:
Onder welk te lage viaduct heeft hij geprobeerd door te rijden?
Gezien de staat van die bus, zou het zomaar kunnen, dat roze niet de originele kleur is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan maken ze het gedrocht nog roze ook
Maakt niet uit of het origineel is; één of andere hork heeft het ding mismaakt, en alsof dat niet erg genoeg was, hebben ze hem ook maar roze gemaakt; dat ding schaamt zich dood, kán niet andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Gezien de staat van die bus, zou het zomaar kunnen, dat roze niet de originele kleur is.
in de tussentijd is het angstvallig stil gebleven.quote:Aanbesteding Qliner 315 Groningen - Lelystad
.............
Naar verwachting wordt het Bestek voor deze aanbesteding rond 17 september gepubliceerd. De inschrijving zal sluiten op 13 december 2010 en de gunning wordt volgens de planning op 25 januari 2011 bekend gemaakt.
Inschrijvers waren xx Tours en Arriva Touring voor zover ik weetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:21 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
in de tussentijd is het angstvallig stil gebleven.
Absoluut:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef Bitlord het volgende:
In 2008 reisde ik met deze wagen van Pskov naar Novgorod, Rusland. Ooit zoiets lelijks gezien?
[ afbeelding ]
Die is ook lelijk, maar heeft zo gelukkig nooit bestaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef BeefRWijker het volgende:
Ook een vorm van je middelvinger opsteken
[..]
Absoluut:
[ afbeelding ]
Inderdaad. En het is allemaal beter dan het Cxx materieel wat in Friesland rond rijdt..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet zo huilen, blij zijn dat er überhaupt bussen rijden.
Niets mis met onze Integro's hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is allemaal beter dan het Cxx materieel wat in Friesland rond rijdt..
Ik doel eigenlijk op alles behalve de Integro's. Ik zat laatst in een Man op lijn 50, dat ding maakte echt een herrie. Fryskers, ook zulk leuk materiaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Niets mis met onze Integro's hoor
En de meeste MAN Lion's City's zijn ook te doen.
Was dat dan niet een Caetano, die op lijn 50?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op alles behalve de Integro's. Ik zat laatst in een Man op lijn 50, dat ding maakte echt een herrie. Fryskers, ook zulk leuk materiaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Treinreiziger.nlDie laatst ingestroomde Zaanse wagens hebben idd het nieuwe dashboardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Er duiken ook meer bussen uit de nieuwere serie Ramba's op in Fryslân en die zijn al een heel stuk beter dan eerste serie. Geloof dat het omslagpunt bij xx bij een wagenparknummer rond de 8445 ligt.8800's reutelen over 't algemeen behoorlijk vergeleken met de 3800's.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lijn 50 is toch Leeuwarden - Dokkum en dan in de snelle vorm? Maar nee, het was echt zo'n Man, als ik mij niet vergis de 8835.
Maar soms verbaas je je omdat een specifieke 8800 eigenlijk best lekker rijdt en een zekere
3800 dan juist weer groffer klinkt dan je uit je herinnering eigenlijk zou verwachten. Heel dubbel.Hebben jullie dan ook wel 2 of 3 van hè, (als ze 't doen, tenminste).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Niets mis met onze Integro's hoor
[.]
Zo te horen (weer 'Ramba' op 350) zijn die 5 à 6 wagens van Harlingen toch geconfisqueerd door touring of een andere vestiging.
[ Bericht 13% gewijzigd door BeefRWijker op 26-01-2011 15:02:29 ]Beef R. Wijker
Dat zal wel een wagen zijn geweest die voorheen in Delft heeft gereden, daar reden namelijk de Caetano's van CXX.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Was dat dan niet een Caetano, die op lijn 50?
8428/29quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Er duiken ook meer bussen uit de nieuwere serie Ramba's op in Fryslân en die zijn al een heel stuk beter dan eerste serie. Geloof dat het omslagpunt bij xx bij een wagenparknummer rond de 8445 ligt.
Nope. Ben geen fotograaf, maar ik weet zeker dat ze er wel moeten zijn op internet.quote:
Die gele Alliance Kubussies zijn dus naar Tuzla, blijkens een foto op OViB/dezeweek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef marcel.nl het volgende:
Gezien op OViB, foto gemaakt door Harald Jans:
[foto GD Citaro met pompeblêdden is al weer foetsie]
Ik vind hem tenenkrommend lelijk zo
quote:Strippenkaart blijft nog maanden in Friesland
Gepubliceerd op 27 januari 2011, 16:26
LEEUWARDEN - Friese busreizigers kunnen nog bijna heel 2011 gebruik maken van de strippenkaart.
Groningen en Drenthe stappen pas in het laatste kwartaal van dit jaar over op de ov-chipkaart. Friesland zal dat niet eerder doen, zegt verkeersminister Melanie Schultz van Haegen in een brief aan de Tweede Kamer. Friesland zou eind 2010 al overstappen, maar moest pas op de plaats maken.
quote:AMSTERDAM - De bezuinigingen in het openbaar vervoer hebben grote gevolgen voor Amsterdam.
© ANP
De gemeente is van plan 13 miljoen euro te bezuinigen, bevestigde een woordvoerster van VVD-wethouder Eric Wiebes (verkeer en vervoer) dinsdag naar aanleiding van een bericht in Het Parool.
Vervoersbedrijf GVB moet volgend jaar al avond- en weekeindediensten van bus- en tramlijnen schrappen. Daarnaast worden routes ingekort.
Forse klappen
De wethouder maakt deze week in een brief aan de gemeenteraad bekend waar de klappen precies vallen. Hij spreekt van forse ingrepen waar veel Amsterdammers last van krijgen.
De 13 miljoen euro is nog maar een begin. Tussen 2013 en 2017 moet jaarlijks zo'n 70 miljoen euro worden bezuinigd.
Dit is het gevolg van het regeerakkoord van het huidige kabinet. Amsterdam, Rotterdam en Den Haag moeten samen 120 miljoen euro per jaar besparen op het openbaar vervoer. De hoofdstad draagt daar voor het grootste deel aan bij.
Overstappen
Volgens de wethouder moeten er van de zestien tramlijnen zes verdwijnen en van de 44 buslijnen blijven er slechts 24 over. Mensen die met de metro reizen, zullen vaker moeten overstappen.
Wiebes staat open voor bezuinigingen, maar vindt de plannen van het kabinet veel te ver gaan. Hij vreest dat de bereikbaarheid van de stad in het geding komt. Het is volgens hem bijna niet mogelijk te besparen op onderhoud en infrastructuur.
Het geld moet dus vooral uit het exploitatiebudget van 122 miljoen euro per jaar komen. ,,Dat wordt vanaf 2013 dus gehalveerd'', aldus de wethouder.
http://www.nu.nl/economie(...)n-amsterdams-ov.html
Mag ie gratis mee van 'de bus' en dan ook nog klagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef Brembo het volgende:
Van de buschauffeur mocht ik niet zo hard op de bus kloppen, zometeen zat er een deuk in. Mijn inziens, zag de bus mij aankomen rennen en had ook eventjes kunnen wachten, de eikel! Hij reed al vier minuten voor zijn rooster... Alle OV-chipkaartapparatuur was ook al defect, nou weet niet hoe ze geld willen verdienen bij Syntus maar zo word ik er niet vrolijk van.
quote:DEN HAAG (AFN) - Minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur) ziet geen reden om de beoogde fusie tussen de Franse vervoersbedrijven Veolia Transport en Transdev te blokkeren. De ondernemingen zijn in Nederland actief via dochterbedrijven Connexxion en Veolia Transport.
In de Tweede Kamer was dinsdag een debat over de kwestie. Een deel van de Kamer vreest dat het fusiebedrijf straks te groot wordt op de Nederlandse markt, wat weer slecht zou kunnen uitpakken voor reizigers maar ook voor werknemers. Maar Schultz stelde dat er ,,voldoende markt zal overblijven''. Eerder gaf de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) groen licht voor de fusie.
Volgens sommige oppositiepartijen kan het kabinet een veto uitspreken over de fusie, omdat Nederland nog een derde van de aandelen in Connexxion heeft. Maar Schultz ziet daar geen reden voor. Zij gelooft dat de positie van werknemers van de beide vervoersbedrijven, zoals die van chauffeurs, goed beschermd is. ,,Ze kunnen niet als een speelbal gebruikt worden bij deze fusie'', zei ze.
Filialisering
Maar .......
quote:Gunning regio Utrecht ongedaan gemaakt
De rechter heeft hedenmiddag 3 februari het verzoek van Connexxion tot schorsing van het gunningsbesluit van Bestuur Regio Utrecht toegewezen. Daarmee is de gunning aan Qbuzz van de concessie voor het openbaar vervoer in de regio Utrecht ongedaan gemaakt.
Wij gaan, als zittend vervoerder, graag met Bestuur Regio Utrecht in overleg over de thans ontstane situatie en de daaruit voortvloeiende consequenties.
Ons doel is daarbij goede dienstverlening aan onze reizigers te continueren.
Bron: Connexxion
stopte je lijn 22 wel gewoon bij de manege? Of was dit ECHT het spannendste wat je vandaag mee hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Genoeg studenten die vanmiddag vanuit Leeuwarden om 16.00 uur naar Alkmaar wilden, maar geen versterkingsbus die op kwam dagen. De gewone Qliner kon natuurlijk niet iedereen meenemen, dus leken er mensen te moeten wachten op de volgende die een uur later pas gaat.
Vanuit mijn eigen bus kon ik zien dat er wel een touringcar op de buffer stond en dat de sjoof van de Qliner met hem stond te praten. Hoe dat afgelopen is en of de bus alsnog op de dienst van 16:00 uur is ingezet weet ik helaas niet.
Er zal vandaag vast wel een keer eentje gestopt zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stopte je lijn 22 wel gewoon bij de manege?
Uiteraardquote:Of was dit ECHT het spannendste wat je vandaag mee hebt gemaakt?
Dat de chaufs met elkaar stonden te praten, zegt natuurlijk niks. Er stonden vandaag overigens sowieso aardig wat touringcars, van voornamelijk Arriva volgens mij, op de buffer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Genoeg studenten die vanmiddag vanuit Leeuwarden om 16.00 uur naar Alkmaar wilden, maar geen versterkingsbus die op kwam dagen. De gewone Qliner kon natuurlijk niet iedereen meenemen, dus leken er mensen te moeten wachten op de volgende die een uur later pas gaat.
Vanuit mijn eigen bus kon ik zien dat er wel een touringcar op de buffer stond en dat de sjoof van de Qliner met hem stond te praten. Hoe dat afgelopen is en of de bus alsnog op de dienst van 16:00 uur is ingezet weet ik helaas niet.
haha inderdaadquote:
Da's het kontje van een Neoplan Centroliner. Rijdt daar ook rond in onder anderen een gelede uitvoering en als dubbeldekker:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef BeefRWijker het volgende:
En dit hier lijkt ook een VDL produkt maar is 't dat wel?
[ afbeelding ]
Volgens bijschrift zou 't een citaro zijn.
Overijsselse huisstijl staat 'm goedquote:
Maar een touringcar kan toch veel harder dan een vrachtwagen? Hoe krijg je het dan voor elkaar om ingehaald te worden, mijn ervaring is juist dat ik als vrachtwagen chauffeur juist ingehaald wordt door touringcars of had deze Spanjool zijn begrenzer eraf liggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef wesleycool het volgende:
Dus deze touringcar chauf zat in Madrid en was (gelukkig) helemaal leeg (behalve ik en de 2e chauffeur). een of andere Spaanse vrachtwagen chauffeur kan zijn eigen lengte niet inschatten bij het inhalen en raakt met zijn trailer heel de hoek v/d voorkant! kabots! het resultaat van wat een stomme Spanjaard kan aanrichten op mijn bus: [ afbeelding ]
is geen Pegaso toch? Maar de eerste bus die ze hadden was een Smit op Pegaso chassis, en daarom dat logo blijven gebruiken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef wesleycool het volgende:
[..]
haha inderdaadi love that bus (L) misschien ooit gehoord van: Sabeh Tours? daar is deze bus nl. van.
haha ik denk dat z'n begrenzer eraf wasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:21 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Maar een touringcar kan toch veel harder dan een vrachtwagen? Hoe krijg je het dan voor elkaar om ingehaald te worden, mijn ervaring is juist dat ik als vrachtwagen chauffeur juist ingehaald wordt door touringcars of had deze Spanjool zijn begrenzer eraf liggen?
het is/was wel een bedrijf van Pegaso. maar of dat de eerste bus was weet ik niet XD. maar voorzover ikweet was de eerste bus een VanHool. deze bus is een: VDL Berkhofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is geen Pegaso toch? Maar de eerste bus die ze hadden was een Smit op Pegaso chassis, en daarom dat logo blijven gebruiken?
onoplettende "Espanjol'' zegmaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef Je-zus het volgende:
Gezien de schade aan de rechterkant was jij zelf van plan om de vrachtwagen in te halen?
Normaal gesproken zijn het juist de Polen die bezopen achter het stuur zitten. Wellicht had deze Spanjool iets te veel Sangria op ofzo... Mooi klote voor je, is die Spanjool nog gestopt of is ie doorgereden...?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef wesleycool het volgende:
[..]
onoplettende "Espanjol'' zegmaarhij kwam ineenkeer van rechts naar links toe en toen ging het BOTS!
hij is gestopt om te helpen en het papierwerk te doen. de kosten zijn voor dat bedrijfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn het juist de Polen die bezopen achter het stuur zitten. Wellicht had deze Spanjool iets te veel Sangria op ofzo... Mooi klote voor je, is die Spanjool nog gestopt of is ie doorgereden...?
www.tinypic.com. is ook een goedequote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Xanland het volgende:
Even toch een vraagje met betrekking tot foto's. Ben zelf sinds kort ook geïnteresseerd in bussen (don't ask how and why), en ook leuk om op de buffer te rondbanjeren.
Ik maak zelf atm foto's van de bussen op de buffer in Apeldoorn (zal het ook wel bij blijven, gok ik). Iemand toevallig nog een goede, handige of bekenbare site om ze up te loaden? Geen idee namelijk of zo'n site bestaat.
Jup, en dan komen je interessantste foto's vanzelf op imageshack terechtquote:
Stop eens te janken man, jij jat ook fotos van Jan en Alleman om ze in dit topic te posten... Of ben je zelf naar dubai geweest?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Jup, en dan komen je interessantste foto's vanzelf op imageshack terecht![]()
Zet ze op een permanente site (eentje die direct linking toestaat) opdat niemand geneigd is
ze zelf dan maar (maar dan zonder jouw toestemming) ergens anders naar toe te kopieren.
Even een paar voorbeelden van illegaal naar imageshack gekopieerde fotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch, Busfotodotnl?
Jij weet donders goed dat ik geen foto's "jat" om ze hier te laten zien Alexxxxx dus dat neem je maar terug.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stop eens te janken man, jij jat ook fotos van Jan en Alleman om ze in dit topic te posten... Of ben je zelf naar dubai geweest?
Busfotodotnl weet precies wat er van hem verwacht wordt, dat hoeft niet nog eens via pm herhaald te worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
Beef: -> ouwe koe, vlees is bedorven, vecht dat even uit via PM ofzo [ afbeelding ]
Dat geldt ook voor jou, lees die PM even die ik je heb gestuurd...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Busfotodotnl weet precies wat er van hem verwacht wordt, dat hoeft niet nog eens via pm herhaald te worden.
Imageshack; dat werkt niet ..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Je-zus het volgende:
Een plaatje van een (parttime)sjoof dan maar? Niet erom vechten hè jongens![]()
[ afbeelding ]
Het is andersom. Imageshack (die baggerboer) wil soms niet dat de plaatjes op FOK! te zien zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef BeefRWijker het volgende:
Niet via FOK in ieder geval, zoals ik net gemerkt heb.
Zelfs links niet terwijl ze vanuit een lege browser wel goed werken.
Blijkbaar is er iets in FOK dat 't vernaggelt.
En, wat kost dat nou, zo'n Nokia E72 en bevalt het nog een beetje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Je-zus het volgende:
Een plaatje* van een (parttime)sjoof dan maar? Niet erom vechten hè jongens![]()
[ afbeelding ]
*Mede mogelijk gemaakt door imageshack tinypic
keek voor de gein even op de site van egged:quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:06 schreef BeefRWijker het volgende:
Israëlisch bedrijf aast op Waterlands busvervoer
Daar kunnen ze een wortel aan een touwtje aan hangen om de paardenkrachten onder de motorkap harder te laten lopenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar kunnen ze een wortel aan een touwtje aan hangen om de paardenkrachten onder de motorkap harder te laten lopen
Meervoud.quote:
Kijkende naar de gebruikersvoorwaarden van Fok zie ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Peter het volgende:
Jongens, het is heel simpel:
Heb je geen expliciete toestemming van de fotograaf ( hetzij op schrift, op mail of met een creative commons licence online), dan zit je altijd fout. Ookal noem je de bron of fotograaf.
Dat je niet snel gepakt wordt wegens het schenden van copyright is een tweede. Verder lijkt mij een discussie hierover meer in het subforum Fotografie thuishoren, niet hier.
En als een fotograaf bij FOK! ( admins@fok.nl / forum@fok.nl ) aangeeft dat zijn foto's ergens door een user zonder toestemming zijn gepost, worden deze weggehaald. Crew post niet zomaar foto's zonder toestemming op Frontpage, games, sport e.d. Dat is niet voor niets.
En hup, bussen maarweer, niet zo zemelen over die bijkomende dingetjes.
De zinsnede "Hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot" impliceert dat foto's niet alleen door Fok! gebruikt mogen worden, maar ook door een ieder ander, onbeperkt, onbegrensd en onvoorwaardelijk. Maar als Beef er problemen mee heeft dan wil ik er met jou foto's wel mee stoppen.quote:User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto's en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto's en ander (audio)visueel materiaal. Hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere
berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
Frequentie/aantal ritten van lijn 350 blijft in ieder geval tot december 2011 onveranderd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef NoBody122 het volgende:
In welke mate heeft dat gevolgen voor lijn 350?
Lijkt me sterk dat er zomaar een Alkmaarse omloop tussenuit gaat. Dan krijg je een onregelmatige dienstregeling..
er is met Duke Travel (duke for life) niets aan de hand hoor. het is de schuld van de groepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
let je wel op met namen van werkgevers icm gebeurtenissen? Niet iedere baas vind het leuk dat soort dingen terug te lezen he?
ja zoiets was hetquote:
Ja, dat is ook wel zo, maar toch gooi je eigenlijk vertrouwelijke bedrijfsinfo op het net.. maargoed, suit yourself, maar je bent niet de eerste die om zoiets de zak zou krijgen, al eerder gebeurd, en niet één keer, maar al meerdere kerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef wesleycool het volgende:
[..]
er is met Duke Travel (duke for life) niets aan de hand hoor. het is de schuld van de groep
quote:
lol, ''vertrouwelijke info'' dit maakt toch niets uit? als ik nou echte gegevens op het net zou gooien... oké. maar wat er die dag is gebeurt enz? zou eigenlijk niet veel uit moeten makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar toch gooi je eigenlijk vertrouwelijke bedrijfsinfo op het net.. maargoed, suit yourself, maar je bent niet de eerste die om zoiets de zak zou krijgen, al eerder gebeurd, en niet één keer, maar al meerdere keren
tuurlijk is het interessant om zulke dingen te lezen, maar het is imho niet echt nodig om man en paard te noemen, nogmaals; mij maakt het niet uit, maar werkgevers hebben al mensen voor minder ontslagen omdat er dingen op FOK! waren gepost.. je moet het helemaal zelf wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:13 schreef wesleycool het volgende:
[..]
lol, ''vertrouwelijke info'' dit maakt toch niets uit? als ik nou echte gegevens op het net zou gooien... oké. maar wat er die dag is gebeurt enz? zou eigenlijk niet veel uit moeten maken
50% NS, 50% Keolis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Syntus is deels toch een NS dochter? of niet (meer?)
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |