stopte je lijn 22 wel gewoon bij de manege? Of was dit ECHT het spannendste wat je vandaag mee hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Genoeg studenten die vanmiddag vanuit Leeuwarden om 16.00 uur naar Alkmaar wilden, maar geen versterkingsbus die op kwam dagen. De gewone Qliner kon natuurlijk niet iedereen meenemen, dus leken er mensen te moeten wachten op de volgende die een uur later pas gaat.
Vanuit mijn eigen bus kon ik zien dat er wel een touringcar op de buffer stond en dat de sjoof van de Qliner met hem stond te praten. Hoe dat afgelopen is en of de bus alsnog op de dienst van 16:00 uur is ingezet weet ik helaas niet.
Er zal vandaag vast wel een keer eentje gestopt zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stopte je lijn 22 wel gewoon bij de manege?
Uiteraardquote:Of was dit ECHT het spannendste wat je vandaag mee hebt gemaakt?
Dat de chaufs met elkaar stonden te praten, zegt natuurlijk niks. Er stonden vandaag overigens sowieso aardig wat touringcars, van voornamelijk Arriva volgens mij, op de buffer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Genoeg studenten die vanmiddag vanuit Leeuwarden om 16.00 uur naar Alkmaar wilden, maar geen versterkingsbus die op kwam dagen. De gewone Qliner kon natuurlijk niet iedereen meenemen, dus leken er mensen te moeten wachten op de volgende die een uur later pas gaat.
Vanuit mijn eigen bus kon ik zien dat er wel een touringcar op de buffer stond en dat de sjoof van de Qliner met hem stond te praten. Hoe dat afgelopen is en of de bus alsnog op de dienst van 16:00 uur is ingezet weet ik helaas niet.
haha inderdaadquote:
Da's het kontje van een Neoplan Centroliner. Rijdt daar ook rond in onder anderen een gelede uitvoering en als dubbeldekker:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef BeefRWijker het volgende:
En dit hier lijkt ook een VDL produkt maar is 't dat wel?
[ afbeelding ]
Volgens bijschrift zou 't een citaro zijn.
Overijsselse huisstijl staat 'm goedquote:
Maar een touringcar kan toch veel harder dan een vrachtwagen? Hoe krijg je het dan voor elkaar om ingehaald te worden, mijn ervaring is juist dat ik als vrachtwagen chauffeur juist ingehaald wordt door touringcars of had deze Spanjool zijn begrenzer eraf liggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef wesleycool het volgende:
Dus deze touringcar chauf zat in Madrid en was (gelukkig) helemaal leeg (behalve ik en de 2e chauffeur). een of andere Spaanse vrachtwagen chauffeur kan zijn eigen lengte niet inschatten bij het inhalen en raakt met zijn trailer heel de hoek v/d voorkant! kabots! het resultaat van wat een stomme Spanjaard kan aanrichten op mijn bus: [ afbeelding ]
is geen Pegaso toch? Maar de eerste bus die ze hadden was een Smit op Pegaso chassis, en daarom dat logo blijven gebruiken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef wesleycool het volgende:
[..]
haha inderdaadi love that bus (L) misschien ooit gehoord van: Sabeh Tours? daar is deze bus nl. van.
haha ik denk dat z'n begrenzer eraf wasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:21 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Maar een touringcar kan toch veel harder dan een vrachtwagen? Hoe krijg je het dan voor elkaar om ingehaald te worden, mijn ervaring is juist dat ik als vrachtwagen chauffeur juist ingehaald wordt door touringcars of had deze Spanjool zijn begrenzer eraf liggen?
het is/was wel een bedrijf van Pegaso. maar of dat de eerste bus was weet ik niet XD. maar voorzover ikweet was de eerste bus een VanHool. deze bus is een: VDL Berkhofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is geen Pegaso toch? Maar de eerste bus die ze hadden was een Smit op Pegaso chassis, en daarom dat logo blijven gebruiken?
onoplettende "Espanjol'' zegmaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef Je-zus het volgende:
Gezien de schade aan de rechterkant was jij zelf van plan om de vrachtwagen in te halen?
Normaal gesproken zijn het juist de Polen die bezopen achter het stuur zitten. Wellicht had deze Spanjool iets te veel Sangria op ofzo... Mooi klote voor je, is die Spanjool nog gestopt of is ie doorgereden...?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef wesleycool het volgende:
[..]
onoplettende "Espanjol'' zegmaarhij kwam ineenkeer van rechts naar links toe en toen ging het BOTS!
hij is gestopt om te helpen en het papierwerk te doen. de kosten zijn voor dat bedrijfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn het juist de Polen die bezopen achter het stuur zitten. Wellicht had deze Spanjool iets te veel Sangria op ofzo... Mooi klote voor je, is die Spanjool nog gestopt of is ie doorgereden...?
www.tinypic.com. is ook een goedequote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Xanland het volgende:
Even toch een vraagje met betrekking tot foto's. Ben zelf sinds kort ook geïnteresseerd in bussen (don't ask how and why), en ook leuk om op de buffer te rondbanjeren.
Ik maak zelf atm foto's van de bussen op de buffer in Apeldoorn (zal het ook wel bij blijven, gok ik). Iemand toevallig nog een goede, handige of bekenbare site om ze up te loaden? Geen idee namelijk of zo'n site bestaat.
Jup, en dan komen je interessantste foto's vanzelf op imageshack terechtquote:
Stop eens te janken man, jij jat ook fotos van Jan en Alleman om ze in dit topic te posten... Of ben je zelf naar dubai geweest?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Jup, en dan komen je interessantste foto's vanzelf op imageshack terecht![]()
Zet ze op een permanente site (eentje die direct linking toestaat) opdat niemand geneigd is
ze zelf dan maar (maar dan zonder jouw toestemming) ergens anders naar toe te kopieren.
Even een paar voorbeelden van illegaal naar imageshack gekopieerde fotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch, Busfotodotnl?
Jij weet donders goed dat ik geen foto's "jat" om ze hier te laten zien Alexxxxx dus dat neem je maar terug.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stop eens te janken man, jij jat ook fotos van Jan en Alleman om ze in dit topic te posten... Of ben je zelf naar dubai geweest?
Busfotodotnl weet precies wat er van hem verwacht wordt, dat hoeft niet nog eens via pm herhaald te worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
Beef: -> ouwe koe, vlees is bedorven, vecht dat even uit via PM ofzo [ afbeelding ]
Dat geldt ook voor jou, lees die PM even die ik je heb gestuurd...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Busfotodotnl weet precies wat er van hem verwacht wordt, dat hoeft niet nog eens via pm herhaald te worden.
Imageshack; dat werkt niet ..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Je-zus het volgende:
Een plaatje van een (parttime)sjoof dan maar? Niet erom vechten hè jongens![]()
[ afbeelding ]
Het is andersom. Imageshack (die baggerboer) wil soms niet dat de plaatjes op FOK! te zien zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef BeefRWijker het volgende:
Niet via FOK in ieder geval, zoals ik net gemerkt heb.
Zelfs links niet terwijl ze vanuit een lege browser wel goed werken.
Blijkbaar is er iets in FOK dat 't vernaggelt.
En, wat kost dat nou, zo'n Nokia E72 en bevalt het nog een beetje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Je-zus het volgende:
Een plaatje* van een (parttime)sjoof dan maar? Niet erom vechten hè jongens![]()
[ afbeelding ]
*Mede mogelijk gemaakt door imageshack tinypic
keek voor de gein even op de site van egged:quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:06 schreef BeefRWijker het volgende:
Israëlisch bedrijf aast op Waterlands busvervoer
Daar kunnen ze een wortel aan een touwtje aan hangen om de paardenkrachten onder de motorkap harder te laten lopenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar kunnen ze een wortel aan een touwtje aan hangen om de paardenkrachten onder de motorkap harder te laten lopen
Meervoud.quote:
Kijkende naar de gebruikersvoorwaarden van Fok zie ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Peter het volgende:
Jongens, het is heel simpel:
Heb je geen expliciete toestemming van de fotograaf ( hetzij op schrift, op mail of met een creative commons licence online), dan zit je altijd fout. Ookal noem je de bron of fotograaf.
Dat je niet snel gepakt wordt wegens het schenden van copyright is een tweede. Verder lijkt mij een discussie hierover meer in het subforum Fotografie thuishoren, niet hier.
En als een fotograaf bij FOK! ( admins@fok.nl / forum@fok.nl ) aangeeft dat zijn foto's ergens door een user zonder toestemming zijn gepost, worden deze weggehaald. Crew post niet zomaar foto's zonder toestemming op Frontpage, games, sport e.d. Dat is niet voor niets.
En hup, bussen maarweer, niet zo zemelen over die bijkomende dingetjes.
De zinsnede "Hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot" impliceert dat foto's niet alleen door Fok! gebruikt mogen worden, maar ook door een ieder ander, onbeperkt, onbegrensd en onvoorwaardelijk. Maar als Beef er problemen mee heeft dan wil ik er met jou foto's wel mee stoppen.quote:User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto's en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto's en ander (audio)visueel materiaal. Hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere
berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |