stopte je lijn 22 wel gewoon bij de manege? Of was dit ECHT het spannendste wat je vandaag mee hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Genoeg studenten die vanmiddag vanuit Leeuwarden om 16.00 uur naar Alkmaar wilden, maar geen versterkingsbus die op kwam dagen. De gewone Qliner kon natuurlijk niet iedereen meenemen, dus leken er mensen te moeten wachten op de volgende die een uur later pas gaat.
Vanuit mijn eigen bus kon ik zien dat er wel een touringcar op de buffer stond en dat de sjoof van de Qliner met hem stond te praten. Hoe dat afgelopen is en of de bus alsnog op de dienst van 16:00 uur is ingezet weet ik helaas niet.
Er zal vandaag vast wel een keer eentje gestopt zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stopte je lijn 22 wel gewoon bij de manege?
Uiteraardquote:Of was dit ECHT het spannendste wat je vandaag mee hebt gemaakt?
Dat de chaufs met elkaar stonden te praten, zegt natuurlijk niks. Er stonden vandaag overigens sowieso aardig wat touringcars, van voornamelijk Arriva volgens mij, op de buffer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Genoeg studenten die vanmiddag vanuit Leeuwarden om 16.00 uur naar Alkmaar wilden, maar geen versterkingsbus die op kwam dagen. De gewone Qliner kon natuurlijk niet iedereen meenemen, dus leken er mensen te moeten wachten op de volgende die een uur later pas gaat.
Vanuit mijn eigen bus kon ik zien dat er wel een touringcar op de buffer stond en dat de sjoof van de Qliner met hem stond te praten. Hoe dat afgelopen is en of de bus alsnog op de dienst van 16:00 uur is ingezet weet ik helaas niet.
haha inderdaadquote:
Da's het kontje van een Neoplan Centroliner. Rijdt daar ook rond in onder anderen een gelede uitvoering en als dubbeldekker:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef BeefRWijker het volgende:
En dit hier lijkt ook een VDL produkt maar is 't dat wel?
[ afbeelding ]
Volgens bijschrift zou 't een citaro zijn.
Overijsselse huisstijl staat 'm goedquote:
Maar een touringcar kan toch veel harder dan een vrachtwagen? Hoe krijg je het dan voor elkaar om ingehaald te worden, mijn ervaring is juist dat ik als vrachtwagen chauffeur juist ingehaald wordt door touringcars of had deze Spanjool zijn begrenzer eraf liggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef wesleycool het volgende:
Dus deze touringcar chauf zat in Madrid en was (gelukkig) helemaal leeg (behalve ik en de 2e chauffeur). een of andere Spaanse vrachtwagen chauffeur kan zijn eigen lengte niet inschatten bij het inhalen en raakt met zijn trailer heel de hoek v/d voorkant! kabots! het resultaat van wat een stomme Spanjaard kan aanrichten op mijn bus: [ afbeelding ]
is geen Pegaso toch? Maar de eerste bus die ze hadden was een Smit op Pegaso chassis, en daarom dat logo blijven gebruiken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef wesleycool het volgende:
[..]
haha inderdaadi love that bus (L) misschien ooit gehoord van: Sabeh Tours? daar is deze bus nl. van.
haha ik denk dat z'n begrenzer eraf wasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:21 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Maar een touringcar kan toch veel harder dan een vrachtwagen? Hoe krijg je het dan voor elkaar om ingehaald te worden, mijn ervaring is juist dat ik als vrachtwagen chauffeur juist ingehaald wordt door touringcars of had deze Spanjool zijn begrenzer eraf liggen?
het is/was wel een bedrijf van Pegaso. maar of dat de eerste bus was weet ik niet XD. maar voorzover ikweet was de eerste bus een VanHool. deze bus is een: VDL Berkhofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is geen Pegaso toch? Maar de eerste bus die ze hadden was een Smit op Pegaso chassis, en daarom dat logo blijven gebruiken?
onoplettende "Espanjol'' zegmaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef Je-zus het volgende:
Gezien de schade aan de rechterkant was jij zelf van plan om de vrachtwagen in te halen?
Normaal gesproken zijn het juist de Polen die bezopen achter het stuur zitten. Wellicht had deze Spanjool iets te veel Sangria op ofzo... Mooi klote voor je, is die Spanjool nog gestopt of is ie doorgereden...?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef wesleycool het volgende:
[..]
onoplettende "Espanjol'' zegmaarhij kwam ineenkeer van rechts naar links toe en toen ging het BOTS!
hij is gestopt om te helpen en het papierwerk te doen. de kosten zijn voor dat bedrijfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn het juist de Polen die bezopen achter het stuur zitten. Wellicht had deze Spanjool iets te veel Sangria op ofzo... Mooi klote voor je, is die Spanjool nog gestopt of is ie doorgereden...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |