Oooooooooooh!..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is al geraden, I'm not there.
Ga wegquote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef dandybleu het volgende:
een tip : Arnold zwarchenegger speelde niet mee in deze film
Waaghals was, ik denk dat het Splice is maar het is afwachten of het goed is.quote:
Nee, ik vrees dat dit een beetje onbekend is maar ik had even niks andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef Tism het volgende:
Bachelor Party (1984) , die met Tom Hanks?..
Engelstalig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de film van ome willem al op blue ray
Musicalfilm, niet musicalquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:48 schreef Waaghals het volgende:
heb ook geen idee, en nu ik lees dat het een musical is heeft het weinig zin om verder na te denken![]()
die heb ik altijd gemeden
Een musical is in het theaterquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kun je het verschil even uitleggen dan.
Het is dat ik Tommy nog niet gezien heb anders kon ik hem je misschien aanradenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Waaghals het volgende:
sure plays a mean pinball
the who ken ik dan wel weer
deze schone deerne leeft niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef One_conundrum het volgende:
![]()
Nou niet echt voor mij. Ik herken deze schone deerne niet eens...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef One_conundrum het volgende:
![]()
Nou niet echt voor mij. Ik herken deze schone deerne niet eens...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja stinkerd met die laatste hint kan iedereen het
Dame in kwestie is dus Penelope Milford?
Nee,quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef One_conundrum het volgende:
North by Northwest?
edit, neej die is in kleur...
Kim Walkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja stinkerd met die laatste hint kan iedereen het
Dame in kwestie is dus Penelope Milford?
en Schindler's List!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
De enige zwartwitfilm die ik gezien heb is 12 Angry Men. En elke Laurel & Hardy
Geen idee dus.
Allemaal onjuist,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
De enige zwartwitfilm die ik gezien heb is 12 Angry Men. En elke Laurel & Hardy
Geen idee dus.
Correctquote:
Wanted?quote:
Nee helaas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:30 schreef One_conundrum het volgende:
pfff, dit word weer een gokplaatje...
Lord of War?
Nee, ik foefel niet, de derde tip deed het 'em, alleen de screenshot was mij niet duidelijk genoeg..quote:
En wat is het dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, ik foefel niet, de derde tip deed het 'em, alleen de screenshot was mij niet duidelijk genoeg..
Maakt niet uit of het muziekfilms zijn, of niet, films zijn films, gewoon blijven doen..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zal nu stoppen met muziekfilms
Nee, ik post niet nog eens een screenshot uit dezelfde film, 1 keer is wel genoeg wmb..quote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef egeltje1985 het volgende:
V for Vendetta?
Geen idee waarom ik dat denk, maar toch.
Haha, sorry, ik let niet goed genoeg op.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, ik post niet nog eens een screenshot uit dezelfde film, 1 keer is wel genoeg wmb..
Nee waarschijnlijk niet, anders had ik 'm wel geweten. waarschijnlijk een iets onbekende film.quote:
Mja, films met een release date uit de 2e helft van 2010 zijn vaak wat lastiger te raden..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet, anders had ik 'm wel geweten. waarschijnlijk een iets onbekende film.
Ja..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had al een vermoeden dat het een recente film was gezien de kwaliteit (R5?)
Nee..quote:Takers?
Naja moeilijk moeilijk, dat kan je wel met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef Tism het volgende:
Hij is weer moeilijk hè!?..![]()
Ik zal nog ff een tip geven,
Hoofdrolspeelster
..
Ja..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Naja moeilijk moeilijk, dat kan je wel met een korreltje zout nemen.
Salt?
Heb Salt gezien en met ''vrouwelijke hoofdrol'' + 2010 is het niet zo moeilijk meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja..Het is Salt..
Was het een gok of heb je zitten googelen?..
22:22quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik schrok ook een beetje toen ik 'm stil zette bij 22:22.![]()
80's...nee jongens; ik pas...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Deze film werd al in de eerste ronde uitgeschakeld in het 'beste 80s film' tournament van dit jaar.
Ja, zoiets dacht ik ook. Hmz, maar welke dan...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Nee maar het schetst wel een 'portret van een seriemoordenaar'.
Ja, na de hint 'portret van een seriemoordenaar' en Henry kon het eigenlijk niet meer missen.quote:
Okee, komt eraan.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat ie veels te makkelijk was. Maar kheb hier op mn pc niet zoveel staan.
Pff, maak het even nog lastiger joh. Eerst een film uit 1680 en daar nog zeggen dat het geen Hollywood isquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Mjaa flauwe dit. Het is geen hollywood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 18:35:13 ]
Lol dat is geen Step Upquote:
Oh, maar ik heb ook geen idee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lol dat is geen Step Up
Maar ik wist meteen dat het die Justin Long is, maar aangezien ik maar 2 films ken met hem heb ik geen idee. En heb ook geen zin in een raadspelletje door IMDB titels te posten, dus een ander mag het zeggen
Ik ken alleen Drag me to hell met hem.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lol dat is geen Step Up
Maar ik wist meteen dat het die Justin Long is, maar aangezien ik maar 2 films ken met hem heb ik geen idee. En heb ook geen zin in een raadspelletje door IMDB titels te posten, dus een ander mag het zeggen
Dat lijkt me sterk aangezien plaatje 1 iets anders wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Is het nu nog wel precies 22:22? Anders is het een schande van de bovenste plank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef andreas612 het volgende:
gewoon print screen in paintVerneuk het spelletje nou niet!..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:44 schreef Weissman het volgende:
ik heb het niet zo met oorlogs-films...ik pas.
nr.1 was duidelijk genoeg...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:46 schreef RacerDKB het volgende:
Welke film was #1 en hoe presteer je het om zulke slechte kwaliteitsplaatjes te posten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nr.1 was duidelijk genoeg...
was trouwens transporter 3..Dat zei ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
ja.. keihardquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:48 schreef Weissman het volgende:
hurt locker heb ik wel gezien...faal ik nu ?
Nee, oepsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:41 schreef Weissman het volgende:
is die wel 22:22-gecertificeerd ?
geen idee trouwens.
Nee hoor, er is maar 1 pagina.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef One_conundrum het volgende:
Hurt Locker
edit; haha. we zijn al op de volgende pagina
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn er 5.![]()
wacht eens even... Zou je dat zelf kunnen aanpassen?
Dacht dat die rechter John Goodman was?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
Ik kan hem ook niet als een ander plaatsen dan Chris Evans.
Geen idee hier!
Die rechter is in ieder geval wel een John. Overigens niet een heel bekende, althans: hij heeft niet in veel films gespeeld. En geen Chris Evans.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dacht dat die rechter John Goodman was?
ik heb ook koppijn van het wroeten in mijn geheugenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
Heb Dexter in zijn geheel 2 keer gezien maar herken hem er niet écht in. Maar het zou kunnen.
Ik ben echt geneigd om m'n geschiedenisleraar op te bellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Weissman het volgende:
Kom op mensen, snel raden; ik heb zin in een nieuw plaatje
!!! bekend middeleeuws meisjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben echt geneigd om m'n geschiedenisleraar op te bellen
Zal nog ff nadenken, gewoon de naam van zo'n fucking bekend meisje van de middeleeuwen was het.
Ja ik ook of die ene meid die Paus werd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
!!! bekend middeleeuws meisje
dan denk ik aan
The Messenger over Jeanne d'Arc
Zo heet dat wijf ja, Joan d'Arc ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
!!! bekend middeleeuws meisje
dan denk ik aan
The Messenger over Jeanne d'Arc
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Waaghals het volgende:
Grunge ligt al op der luie reet in bed zeker
Ze zit nog wel op FOK!, maar ik vergeef het haar omdat ze goede muziek luistert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Waaghals het volgende:
Grunge ligt al op der luie reet in bed zeker
Dankquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze zit nog wel op FOK!, maar ik vergeef het haar omdat ze goede muziek luistert.
Oh God...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:54 schreef Waaghals het volgende:
lol
deze heeft veel aanknopingspunten
[ afbeelding ]
Als ie nou clair-obscur was geweest had ik 'm mss nog wel gewetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Waaghals het volgende:
kan maar beter andere pakken, toch wat te obscuur misschien
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ie nou clair-obscur was geweest had ik 'm mss nog wel geweten
Oh..ja die...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:06 schreef Waaghals het volgende:
ohja plaatje met oerwoud en rivier was
Cannibal Ferox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe komt er aan...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 00:08:32 ]
Ik screencap tegenwoordig films op 22:22 alvorens ik ze verwijderquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef Waaghals het volgende:
of hij zit te googlen op "screenshots op 22.22"
had de snapshot functie ff over het hoofd gezien, thnx...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
In de OP staan 2 manieren waarop paint niet nodig is
Deed het hier niet...quote:
www.imgur.comquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
had de snapshot functie ff over het hoofd gezien, thnx...
[..]
Deed het hier niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |