ik heb ook koppijn van het wroeten in mijn geheugenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
Heb Dexter in zijn geheel 2 keer gezien maar herken hem er niet écht in. Maar het zou kunnen.
Ik ben echt geneigd om m'n geschiedenisleraar op te bellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Weissman het volgende:
Kom op mensen, snel raden; ik heb zin in een nieuw plaatje
!!! bekend middeleeuws meisjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben echt geneigd om m'n geschiedenisleraar op te bellen
Zal nog ff nadenken, gewoon de naam van zo'n fucking bekend meisje van de middeleeuwen was het.
Ja ik ook of die ene meid die Paus werd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
!!! bekend middeleeuws meisje
dan denk ik aan
The Messenger over Jeanne d'Arc
Zo heet dat wijf ja, Joan d'Arc ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
!!! bekend middeleeuws meisje
dan denk ik aan
The Messenger over Jeanne d'Arc
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Waaghals het volgende:
Grunge ligt al op der luie reet in bed zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zit nog wel op FOK!, maar ik vergeef het haar omdat ze goede muziek luistert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Waaghals het volgende:
Grunge ligt al op der luie reet in bed zeker
Dankquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze zit nog wel op FOK!, maar ik vergeef het haar omdat ze goede muziek luistert.
Oh God...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:54 schreef Waaghals het volgende:
lol
deze heeft veel aanknopingspunten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |