primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:44 schreef Weissman het volgende:
ik heb het niet zo met oorlogs-films...ik pas.
nr.1 was duidelijk genoeg...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:46 schreef RacerDKB het volgende:
Welke film was #1 en hoe presteer je het om zulke slechte kwaliteitsplaatjes te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nr.1 was duidelijk genoeg...
was trouwens transporter 3..Dat zei ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
ja.. keihardquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:48 schreef Weissman het volgende:
hurt locker heb ik wel gezien...faal ik nu ?
Nee, oepsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:41 schreef Weissman het volgende:
is die wel 22:22-gecertificeerd ?
geen idee trouwens.
Nee hoor, er is maar 1 pagina.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef One_conundrum het volgende:
Hurt Locker
edit; haha. we zijn al op de volgende pagina
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn er 5.![]()
wacht eens even... Zou je dat zelf kunnen aanpassen?
Dacht dat die rechter John Goodman was?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
Ik kan hem ook niet als een ander plaatsen dan Chris Evans.
Geen idee hier!
Die rechter is in ieder geval wel een John. Overigens niet een heel bekende, althans: hij heeft niet in veel films gespeeld. En geen Chris Evans.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dacht dat die rechter John Goodman was?
ik heb ook koppijn van het wroeten in mijn geheugenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
Heb Dexter in zijn geheel 2 keer gezien maar herken hem er niet écht in. Maar het zou kunnen.
Ik ben echt geneigd om m'n geschiedenisleraar op te bellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Weissman het volgende:
Kom op mensen, snel raden; ik heb zin in een nieuw plaatje
!!! bekend middeleeuws meisjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben echt geneigd om m'n geschiedenisleraar op te bellen
Zal nog ff nadenken, gewoon de naam van zo'n fucking bekend meisje van de middeleeuwen was het.
Ja ik ook of die ene meid die Paus werd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
!!! bekend middeleeuws meisje
dan denk ik aan
The Messenger over Jeanne d'Arc
Zo heet dat wijf ja, Joan d'Arc ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
!!! bekend middeleeuws meisje
dan denk ik aan
The Messenger over Jeanne d'Arc
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Waaghals het volgende:
Grunge ligt al op der luie reet in bed zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zit nog wel op FOK!, maar ik vergeef het haar omdat ze goede muziek luistert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Waaghals het volgende:
Grunge ligt al op der luie reet in bed zeker
Dankquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze zit nog wel op FOK!, maar ik vergeef het haar omdat ze goede muziek luistert.
Oh God...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:54 schreef Waaghals het volgende:
lol
deze heeft veel aanknopingspunten
[ afbeelding ]
Als ie nou clair-obscur was geweest had ik 'm mss nog wel gewetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Waaghals het volgende:
kan maar beter andere pakken, toch wat te obscuur misschien
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ie nou clair-obscur was geweest had ik 'm mss nog wel geweten
Oh..ja die...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:06 schreef Waaghals het volgende:
ohja plaatje met oerwoud en rivier was
Cannibal Ferox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe komt er aan...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 00:08:32 ]
Ik screencap tegenwoordig films op 22:22 alvorens ik ze verwijderquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef Waaghals het volgende:
of hij zit te googlen op "screenshots op 22.22"
had de snapshot functie ff over het hoofd gezien, thnx...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
In de OP staan 2 manieren waarop paint niet nodig is
Deed het hier niet...quote:
www.imgur.comquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
had de snapshot functie ff over het hoofd gezien, thnx...
[..]
Deed het hier niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |