primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:44 schreef Weissman het volgende:
ik heb het niet zo met oorlogs-films...ik pas.
nr.1 was duidelijk genoeg...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:46 schreef RacerDKB het volgende:
Welke film was #1 en hoe presteer je het om zulke slechte kwaliteitsplaatjes te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nr.1 was duidelijk genoeg...
was trouwens transporter 3..Dat zei ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
ja.. keihardquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:48 schreef Weissman het volgende:
hurt locker heb ik wel gezien...faal ik nu ?
Nee, oepsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:41 schreef Weissman het volgende:
is die wel 22:22-gecertificeerd ?
geen idee trouwens.
Nee hoor, er is maar 1 pagina.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef One_conundrum het volgende:
Hurt Locker
edit; haha. we zijn al op de volgende pagina
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn er 5.![]()
wacht eens even... Zou je dat zelf kunnen aanpassen?
Dacht dat die rechter John Goodman was?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
Ik kan hem ook niet als een ander plaatsen dan Chris Evans.
Geen idee hier!
Die rechter is in ieder geval wel een John. Overigens niet een heel bekende, althans: hij heeft niet in veel films gespeeld. En geen Chris Evans.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dacht dat die rechter John Goodman was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |