Pff, maak het even nog lastiger joh. Eerst een film uit 1680 en daar nog zeggen dat het geen Hollywood isquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Mjaa flauwe dit. Het is geen hollywood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 18:35:13 ]
Lol dat is geen Step Upquote:
Oh, maar ik heb ook geen idee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lol dat is geen Step Up
Maar ik wist meteen dat het die Justin Long is, maar aangezien ik maar 2 films ken met hem heb ik geen idee. En heb ook geen zin in een raadspelletje door IMDB titels te posten, dus een ander mag het zeggen
Ik ken alleen Drag me to hell met hem.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lol dat is geen Step Up
Maar ik wist meteen dat het die Justin Long is, maar aangezien ik maar 2 films ken met hem heb ik geen idee. En heb ook geen zin in een raadspelletje door IMDB titels te posten, dus een ander mag het zeggen
Dat lijkt me sterk aangezien plaatje 1 iets anders wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Is het nu nog wel precies 22:22? Anders is het een schande van de bovenste plank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef andreas612 het volgende:
gewoon print screen in paintVerneuk het spelletje nou niet!..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |