BOEKENquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zelfde voor mensen die boeken lezen.
Eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Von der Dunk heeft bijvoorbeeld gelijk wanneer hij stelt dat het zorgwekkend en ergens zelfs gevaarlijk is dat Wilders zich zo laatdunkend uitspreekt over onze rechterlijke macht. Wanneer zelfs politici lak hebben aan de Nederlandse rechtsstaat, waarom zou de Nederlander er dan anders tegenaan kijken?
Bovendien, het is allemaal zo voorspelbaar. Ik heb de beste man tot op heden nog niet op een onverwachte of originele invalshoek op de actualiteit weten te betrappen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens.
Dat maakt von der Dunk echter nog geen orakel. Ik heb vooral een hekel aan zijn goedkope retoriek, morele superioriteit (om maar weer eens een dooddoener erbij te pakken), pogingen de PVV alsnog als radicale xenofobe partij weg te zetten, hautaine houding tegen D66 omdat ze niet in het linkse cordon meegaan, scheve vergelijkingen en metaforen (dictaturen en kindermisbruik?), onnodig ridiculiseren van personen en spelers in Europa, afschuw van het democratisch proces, gebrek aan historisch besef en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens.
Dat maakt von der Dunk echter nog geen orakel. Ik heb vooral een hekel aan zijn goedkope retoriek, morele superioriteit (om maar weer eens een dooddoener erbij te pakken), pogingen de PVV alsnog als radicale xenofobe partij weg te zetten, hautaine houding tegen D66 omdat ze niet in het linkse cordon meegaan, scheve vergelijkingen en metaforen (dictaturen en kindermisbruik?), onnodig ridiculiseren van personen en spelers in Europa, afschuw van het democratisch proces, gebrek aan historisch besef en zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zijn mening komt simpelweg overeen met de waarheid.
Je ogen zijn verblind door duisternis, mijn broeder. Omarm het licht!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je ogen zijn verblind door duisternis, mijn broeder. Omarm het licht!
Niemand vraagt om een cordon sanitaire (hoewel ik daar wel voor zou hebben gekozen indien ik politicus was). Ik wil dat het CDA en de VVD duidelijk afstand nemen van de PVV wanneer zij weer een absurd en semi-racistisch idee oppert. Nu lijkt het alsof Wilders en zijn collega's er een compleet normale visie op nahouden. En dat is gewoonweg niet het geval.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat uitsluiten van deelname aan het politiek proces een nog veel grotere schade zou doen en de achterban van de PVV enkel erger zou doen radicaliseren. Cordon sanitaire, in welke vorm dan ook, is natuurlijk uiterst regentesk en elitair gedrag jegens de achterban die toch al uit onvrede op de PVV stemt. Eén van de redenen waarom ik de rechtszaak tegen Wilders ook betreur, goedkope publiciteit voor de gespeelde vermoorde onschuld en minachting jegens het stemvee.
Begrijp me goed, ik had liever een fatsoenlijke partij op het pluche gezien, één die een lange termijnsvisie heeft en zich niet van populistisch rechts bediend terwijl het tegelijkertijd noodzakelijke hervormingen dwarsboomt, maar het abnormaliseren of ridiculiseren van de Grote Geperoxideerde, zoals von der Dunk het noemt, gaat echt niet rurale Limbo's het politiek midden doen herontdekken.
Redelijkquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens.
Amen. Als Von der Dunk je profeet is dan is het wel héél triest met je gesteld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien, het is allemaal zo voorspelbaar. Ik heb de beste man tot op heden nog niet op een onverwachte of originele invalshoek op de actualiteit weten te betrappen.
Schreef Von der Dunk dat? Je moet die man niet zo nablaten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:28 schreef ethiraseth het volgende:
Dit is de beste album-cover:
[ link | afbeelding ]
Zodra jij stopt met het pijpen van dit kabinet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Schreef Von der Dunk dat? Je moet die man niet zo nablaten.
Wij linksen lopen niet blind achter een politicus of opiniemaker aan. Ach, en zolang rechts het moet hebben van columnisten als Elian en Kluveld, is kritiek op Von der Dunk ronduit lachwekkend te noemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Amen. Als Von der Dunk je profeet is dan is het wel héél triest met je gesteld.
Altijd ruk die derde dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
RedelijkNu alleen gigantisch last van spierpijn.
Dit is inmiddels de vijfde dag en alles doet nog steeds zeer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |