Zoals filmpjes kijken op dinsdagochtend. Jouw leven rocktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:04 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen dan mijn leven te verspillen aan werken voor een bedrijf.
Ieder z'n eigen keuze, toch? Liberaal van jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:06 schreef ethiraseth het volgende:
Och, het is een keuze. Heel veel geld heb ik daardoor niet, maar dat vind ik niet erg.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:04 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen dan mijn leven te verspillen aan werken voor een bedrijf.
quote:
Laat haar toch, Picchiaquote:
Moeten ze maar carrière makenquote:
Dan moeten ze een (betere) baan zoeken. Misschien zoekt ethisareth nog collega's.quote:
Dat is niet voor iedereen weggelegd. Overigens is het ook onmogelijk dat iedereen carriere maakt. Er zullen altijd onderbetaalde, IQ-loze kansarmen bestaan.quote:
Misschien ontbeert Edje nog een zaaddonor, is dit een aanbod van je, Tem?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:14 schreef Tem het volgende:
Vrouwen moeten kinderen baren en het huishouden doen, niks carrière!
eens. Voor nazaten zorgen gaat vóór carrière. Is goed voor de wereld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:14 schreef Tem het volgende:
Vrouwen moeten kinderen baren en het huishouden doen, niks carrière!
Nee, ik doe niet aan polygamie. Teveel gedoequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ontbeert Edje nog een zaaddonor, is dit een aanbod van je, Tem?
Dus die moeten we meer geld geven voor werk dat het eigenlijk niet waard is?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen weggelegd. Overigens is het ook onmogelijk dat iedereen carriere maakt. Er zullen altijd onderbetaalde, IQ-loze kansarmen bestaan.
ik dacht dat dat aan mij lag, maar gelukkig niet!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:16 schreef betyar het volgende:
ó sinds wanneer is dit er? best irritant.
Als je niet wilt dat die armen jou beroven, ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus die moeten we meer geld geven voor werk dat het eigenlijk niet waard is?
Nederland heeft een van de hoogste Europese minimumlonen. Het wettelijk minimumloon loopt uiteen van 92 euro per maand in Bulgarije tot 1570 euro in Luxemburg. In Nederland is het minimumloon met 1301 euro per maand relatief hoog. In Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Zweden, Italië en Cyprus bestaat helemaal geen wettelijk minimumloon.
In Bulgarije liggen de kosten voor het levensonderhoud ook een stuk lager he. Die kut rechtse wijzen altijd naar het buitenland, behalve als iets daar beter is. Dan geven ze niet thuis.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus die moeten we meer geld geven voor werk dat het eigenlijk niet waard is?
Nederland heeft een van de hoogste Europese minimumlonen. Het wettelijk minimumloon loopt uiteen van 92 euro per maand in Bulgarije tot 1570 euro in Luxemburg. In Nederland is het minimumloon met 1301 euro per maand relatief hoog. In Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Zweden, Italië en Cyprus bestaat helemaal geen wettelijk minimumloon.
Want in Duitsland worden alle rijken beroofd door de armen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat die armen jou beroven, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |