Die heb ik laatst nog gedownload, als kind wel 100 keer gezien.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga Beauty and the Beast kijken, dat is wel echt een tekenfilm.
Al is de Lapo nog zo snel, E-M maakt hem wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
LaPo's hunten en dan nog zo traag zijn met het nieuwe deel...
Multitasken, ouwe.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
Lukt je blijkbaar niet hahaquote:
En tuurlijkquote:
Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gedownload, als kind wel 100 keer gezien.
Ik ken nog steeds alle liedjes uit mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dat duurde lang he, Techno?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Kluts het volgende:
Oh, en EM, volgens beetman lijk ik niet op die chick waarvan ik denk dat jij die bedoeld.Jij bent geen rood kruisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Ik in de blauwequote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook ooit als Belle verkleed geweest met carnaval, in die gele jurk.
Oh, en EM, volgens beetman lijk ik niet op die chick waarvan ik denk dat jij die bedoeld.ForbiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have permission to access /images/uploads/iw9/people/NicholaBurleyDonkeyPunch.jpg on this server.
Oke, andere foto dan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /images/uploads/iw9/people/NicholaBurleyDonkeyPunch.jpg on this server.
We hebben een vrijwilliger.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dus E_M jij houdt er van om gespankt te worden als je paal verwend wordt
Oh, en EM, volgens beetman lijk ik niet op die chick waarvan ik denk dat jij die bedoeld.eg welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee. Al is het alleen maar omdat ik blauwe ogen heb.quote:
Het is wel heul toevallig, niet?quote:
Mits vastgebonden aan een andreaskruis.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dus E_M jij houdt er van om gespankt te worden als je paal verwend wordt
Dat, en zij heeft een rare neus.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Al is het alleen maar omdat ik blauwe ogen heb.
En natuurlijke lippen.
Oh, dan komt zo dat stukje met Gaston! Hilarisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel heul toevallig, niet?
Ze zit nu op de fontein met haar boekje
MI van knuffelmeisje die E_M verwendquote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mits vastgebonden aan een andreaskruis.
Gaston is net aan het zingen iddquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan komt zo dat stukje met Gaston! Hilarisch.
En dan komt ze bij haar pa die om een vierkante rondbektang vraagt.
Ik heb m in het nederlands omdat ik 'm als kind ook in NL keek. Dat vond ik in dit geval dan leuker.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaston is net aan het zingen iddEngels, uiteraard
Ik heb 'm op videoband inderdaad ook in het Nederlands, die kan ik meepraten. Maar ik vind Engels leukerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb m in het nederlands omdat ik 'm als kind ook in NL keek. Dat vond ik in dit geval dan leuker.
Goedkopere messenset dan maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Ik moet trouwens nog wel even kijken hoe ik met de financiën zit
Dat moet je ook niet onderschatten, dat is best moeilijk hoor!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Kluts het volgende:
Voetbalfans op tv. Nu met Ajacieden die niet in een rechte lijn kunnen lopen en kauwgomkauwen tegelijkertijd.
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Ik moet trouwens nog wel even kijken hoe ik met de financiën zit
Dat moet toch aanlokkelijk zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.
Maar je wilt toch ook nog naar die club of zo? Mja, ik moet even kijken van de week, dan wordt 't schoolgeld afgeschreven.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.
Hij had het over een specifiek merk, dus ik wil eerst kijken wat die kost.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon wat spul van Sabatier, is goed genoeg hoor voor wat hij wil en redelijk betaalbaar.
Ken je haar budget? Anders kan je het niet weten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon wat spul van Sabatier, is goed genoeg hoor voor wat hij wil en redelijk betaalbaar.
http://www.intermediair.n(...)llicitatiebrief.htmlquote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand een site ofzo waar ik goeie voorbeelden van een sollicitatiebrief vandaan kan halen? Ik heb inspiratie nodig en zit een beetje vast.
Dat helaas niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand een site ofzo waar ik goeie voorbeelden van een sollicitatiebrief vandaan kan halen? Ik heb inspiratie nodig en zit een beetje vast.
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)llicitatiebrief.html
Het moet uiteindelijk toch uit jezelf komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.
Ja, daarom juist. Anders had ik wel Zwillings o.i.d. aangeraden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
Ken je haar budget? Anders kan je het niet weten.
Het is misschien wat extreem soms, maar kijk er eens naar: http://www.hongkiat.com/b(...)me-curriculum-vitae/quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.
Ik vind het ook erg moeilijk... Ik moet de inspiratie soms uit m'n tenen halenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk het sowieso nietquote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
En kan iemand mij uitleggen waarom Boer Zoekt Vrouw 5.1 miljoen kijkers haalt..
Geen idee, ik hoor niet bij die 5.1 miljoen kijkers.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
En kan iemand mij uitleggen waarom Boer Zoekt Vrouw 5.1 miljoen kijkers haalt..
Dat is zo. Overigens schijnt volgens een paar vrienden het merk van Herman de Blijker ook goed te zijn (bij de Blokker te koop).quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Anders had ik wel Zwillings o.i.d. aangeraden.
Victorinox is trouwens ook goed èn betaalbaar.
Nee, Zwillings is afgekeurd, ik ga geen 120 euro betalen voor een mes. Volgens mij is dat ook niet het merk dat pa wil hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht besteden aan de brief zeg ik dan. Selectie gebeurt vooral op je cv. Je brief wordt voor de vorm nog naar gekeken en daar word je alleen op afgewezen als die vol staat met taal-, stijl- of grammaticafouten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet uiteindelijk toch uit jezelf komen.
Zucht.quote:Het gaat niet alleen om diploma's en werkervaring, het gaat er om wie jij bent en wat jij te bieden hebt, vindt Van Zwieten. Een onderdeel van de cursus is daarom het maken van een moodboard. Door plaatjes uit tijdschriften te knippen en op te plakken maken de cursisten een sfeerbeeld van zichzelf. 'Sommige mensen nemen hun moodboard mee naar het sollicitatiegesprek. Dan krijg je dus automatisch een veel persoonlijker gesprek.'
Is laatst wel erg achteruitgegaan in kwaliteit heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Van Zwieten, waar ken ik die naam toch van...?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Zucht.
* pakt lijm, schaar en tijdschriften.
Een fucking moodboard naar je sollicitatie meenemenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Zucht.
* pakt lijm, schaar en tijdschriften.
Victorinox is wel (als we het over dezelfde messen hebben) van erg zacht staal gemaakt dat voor slagers fijn is maar wel heel vaak geslepen moet worden (wat voor dezelfde slagers weer geen probleem is) wat vervelend kan zijn vor een thuissituatie.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik krijg altijd positief commentaar over mijn CV. Die is duidelijk, maar er blijft nog wel ruimte voor een gesprek over. Ik heb alleen bij de brief zelf al snel dat ik denk "nu heb ik wel gezegd wat ik wilde zeggen". En dan heb ik 1.5 alinea.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht besteden aan de brief zeg ik dan. Selectie gebeurt vooral op je cv. Je brief wordt voor de vorm nog naar gekeken en daar word je alleen op afgewezen als die vol staat met taal-, stijl- of grammaticafouten.
Is dat zo? Zou best kunnen. Ik heb er 2 en die zijn al meer dan 20 jaar oud. En die zijn nog steeds perfect.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
Is laatst wel erg achteruitgegaan in kwaliteit heb ik me laten vertellen
geen idee, het komt van die site die Q postte.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van Zwieten, waar ken ik die naam toch van...?
Pa is een slager he... Maar hij zal de messen wel voor thuis gebruiken, want de slagerij is al meer dan 25 jaar gesloten. Als het niet meer is.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Victorinox is wel (als we het over dezelfde messen hebben) van erg zacht staal gemaakt dat voor slagers fijn is maar wel heel vaak geslepen moet worden (wat voor dezelfde slagers weer geen probleem is) wat vervelend kan zijn vor een thuissituatie.
Hierbij is Sabatier trouwens een streek in Frankrijk, je hebt meerdere fabrikanten die met deze naam schermen. Net zoiets als Solingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat zo? Zou best kunnen. Ik heb er 2 en die zijn al meer dan 20 jaar oud. En die zijn nog steeds perfect.
Intermediair, toch niet een hele onbekende site op zich.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
geen idee, het komt van die site die Q postte.
Prima toch? Twee regels erbij om je brief te openen en 1 regel om je brief te sluiten en daar is je sollicitatiebrief. Laat je niet verleiden tot een herhaling van je cv of semi-grappige zinsnedes. De kans dat de lezer jouw gevoel voor humor niet deelt, is best aanwezig namelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Kluts het volgende:
Ik krijg altijd positief commentaar over mijn CV. Die is duidelijk, maar er blijft nog wel ruimte voor een gesprek over. Ik heb alleen bij de brief zelf al snel dat ik denk "nu heb ik wel gezegd wat ik wilde zeggen". En dan heb ik 1.5 alinea.Taalkundig klopt het sowieso, daar zorg ik wel voor.
Die naam komt me vaag voor uit een film of zo... Ah! Het Huis Anubisquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
geen idee, het komt van die site die Q postte.
Slagerijen zijn dol op Victorinox messen omdat ze onverwoestbaar zijn, HACCP-codes hebben en makkelijk te slijpen. En goedkoop. En lekkere grip met vette klauwen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa is een slager he... Maar hij zal de messen wel voor thuis gebruiken, want de slagerij is al meer dan 25 jaar gesloten. Als het niet meer is.
Ze zien me aankomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een fucking moodboard naar je sollicitatie meenemen
Jij bent ook van alle markten thuis he, fashionista/keukenprinses.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Victorinox is wel (als we het over dezelfde messen hebben) van erg zacht staal gemaakt dat voor slagers fijn is maar wel heel vaak geslepen moet worden (wat voor dezelfde slagers weer geen probleem is) wat vervelend kan zijn vor een thuissituatie.
Nee, ik kende het ook wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Intermediair, toch niet een hele onbekende site op zich.
Het kan best zijn dat hij die messen bedoelt hoor... Ik kan me alleen het merk niet herinneren. Ik heb het ook nog niet gevraagdquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slagerijen zijn dol op Victorinox messen omdat ze onverwoestbaar zijn, HACCP-codes hebben en makkelijk te slijpen. En goedkoop. En lekkere grip met vette klauwen.
Ik heb in een slagerij gewerkt en me met een Victorinox klauwhard in mijn vinger gesneden, niet normaal meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat hij die messen bedoelt hoor... Ik kan me alleen het merk niet herinneren. Ik heb het ook nog niet gevraagd
Sorry babe.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle markten thuis he, fashionista/keukenprinses.
Dat dus. En dan had ik niet eens aan jouw wervelwind-karaktertrekken gedachtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen.
Volgens mij kom ik dan half strompelend ala Kramer in Seinfeld naar binnen stuiteren, achter me aan fladderen nog wat restjes papier die van het moodbord afvliegen in de wervelwind die Kluts heet.
Dat probeer ik idd te vermijden, een brief langer maken omdat het zo hoort. Die brief moet zijn hoe ik ben, en ik ben zelf ook van het niet lullen maar poetsen. En daarbij, ik wil dat ze nieuwsgierig worden, niet gelijk al een oordeel kunnen hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima toch? Twee regels erbij om je brief te openen en 1 regel om je brief te sluiten en daar is je sollicitatiebrief. Laat je niet verleiden tot een herhaling van je cv of semi-grappige zinsnedes. De kans dat de lezer jouw gevoel voor humor niet deelt, is best aanwezig namelijk.
Ja, die messen zijn scherp. Die heb ik volgens mij ook in de handen gehad toen ik nog in de slagerij stond.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb in een slagerij gewerkt en me met een Victorinox klauwhard in mijn vinger gesneden, niet normaal meer.
Dat klopt ja. Zwillings blijft trouwens wel mijn favoriet, maar dat is dus te duur voor haar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
Hierbij is Sabatier trouwens een streek in Frankrijk, je hebt meerdere fabrikanten die met deze naam schermen. Net zoiets als Solingen.
Mijn ex heeft zich er ooit mee in zijn buik gestoken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb in een slagerij gewerkt en me met een Victorinox klauwhard in mijn vinger gesneden, niet normaal meer.
Ze hebben alleen in die slagersserie geen echt lekkere koksmessen, die lopen wat schuin naar mijn mening. Maar de grip.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat hij die messen bedoelt hoor... Ik kan me alleen het merk niet herinneren. Ik heb het ook nog niet gevraagd
Alsof Singles-meets hier doorgaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Toch een keer naar een meet gaan, sommige mensen hier wil ik gewoon eens in het echt gezien hebben.
Nu willen wij natuurlijk weten: Wie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Toch een keer naar een meet gaan, sommige mensen hier wil ik gewoon eens in het echt gezien hebben.
Pa wil de messen voor het bewerken van vlees, dus ik denk dat juist slagersmessen wel geschikt zijn dan. Uitbenen en fileren en zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze hebben alleen in die slagersserie geen echt lekkere koksmessen, die lopen wat schuin naar mijn mening. Maar de grip.
Onze geliefde mod!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu willen wij natuurlijk weten: Wie?
Oeh, wat wilde hij daarmee bereiken?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft zich er ooit mee in zijn buik gestoken.
Namen willen we horen!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Jou kennende zal het vast de Tiet-100 van vrouwelijk Fok! zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Q. het volgende:
Toch leuk wat je tegenkomt in je Ontvangen MSN bestanden map na 5 jaar verzamelen.
Dan moet je zeker Victorinox hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil de messen voor het bewerken van vlees, dus ik denk dat juist slagersmessen wel geschikt zijn dan. Uitbenen en fileren en zo.
100 maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jou kennende zal het vast de Tiet-100 van vrouwelijk Fok! zijn.Onder andere.
Tijdens het slachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, wat wilde hij daarmee bereiken?
Nu ik er over nadenk, kon hij dat merk nog best eens genoemd hebben. Ik vraag het nog wel eens naquote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je zeker Victorinox hebben.
Ik gebruikte die uitbeenmessen voor ALLES thuis.
Krassen dus.... Daar zijn aparte topics voor heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Kluts het volgende:
Ah, naar Homeij gaan dan maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil de messen voor het bewerken van vlees, dus ik denk dat juist slagersmessen wel geschikt zijn dan. Uitbenen en fileren en zo.
jou, amongst others.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu willen wij natuurlijk weten: Wie?
Oeh, dat is wel dom. Ik kan zo ook niet op de naam komen, trouwensquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tijdens het slachten.Bedrijfsongeval dus. Hij had niet zo'n malienkolder aan.
( heet anders, maar ik kom er ff niet op.)
Natuurlijk niet, meets in het algemeen werken niet meer. Iedereen is wel een beetje uitgemeet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar idd ik geloof dat die meets allemaal gedoemd zijn te falen? Zou het liggen aan stairway?
Zoals het hoort.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat probeer ik idd te vermijden, een brief langer maken omdat het zo hoort. Die brief moet zijn hoe ik ben, en ik ben zelf ook van het niet lullen maar poetsen. En daarbij, ik wil dat ze nieuwsgierig worden, niet gelijk al een oordeel kunnen hebben.
Ik? Hoezo?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
jou, amongst others.
Er zijn er hier enkelen die opvallen door karakter over verschijning. Lijkt me grappig om te zien hoe dat er irl uitziet.
Maar idd ik geloof dat die meets allemaal gedoemd zijn te falen? Zou het liggen aan stairway?
Zaterdag 6 man? Best netjes eigenlijk, en we zijn idd maar 10-15min in de Stairway geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
jou, amongst others.
Er zijn er hier enkelen die opvallen door karakter over verschijning. Lijkt me grappig om te zien hoe dat er irl uitziet.
Als je Zwilling maar gewoon uitspreekt als [tswilling] en niet [zwilling].quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Zwillings blijft trouwens wel mijn favoriet, maar dat is dus te duur voor haar.
Meer namenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
jou, amongst others.
Hij was een varken aan het uitbenen, en dan maak je zo'n beweging met je mes die kant op ongeveer, althans, dat begreep ik. Hoe langer je gevaarlijke dingen als werk doet, hoe lakser je vaker wordt he.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel dom. Ik kan zo ook niet op de naam komen, trouwensIk heb ze zelf nog gedragen...
Thanks.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals het hoort.Als je wat meer inhoudelijke feedback wil, mag je ook wel es een brief doorsturen hoor.
Whut?!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook dat heb ik al een paar maanden niet meer gedaan!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welke nog meer? Overigens wordt er volgens mij veel onderling gemeet
Mocht ik nog eens een nieuwe willen dan houd ik dat in mijn achterhoofd.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
Als je Zwilling maar gewoon uitspreekt als [tswilling] en niet [zwilling].
Anders die molenmessen bekijken? (Windmühlenmesser). Zijn scherper dan Wusthof Classic en Zwilling bij elkaar.
Ja, klopt. Wel meer bewegingen. En dat lakse snap ik, dat hadden m'n opa en pa ook heel erg.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij was een varken aan het uitbenen, en dan maak je zo'n beweging met je mes die kant op ongeveer, althans, dat begreep ik. Hoe langer je gevaarlijke dingen als werk doet, hoe lakser je vaker wordt he.
Ik had het zelf ook toen ik in een slagerij werkte. Toen sneed ik met zo'n vleeswarensnijmachine ook een keer een reep van mijn vinger af omdat ik haast had en snel een klant wilde helpen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel meer bewegingen. En dat lakse snap ik, dat hadden m'n opa en pa ook heel erg.
Overigens zijn de Jamie Oliver-messen ook best fatsoenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Mocht ik nog eens een nieuwe willen dan houd ik dat in mijn achterhoofd.
Ik heb een hekel aan die machinesquote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook toen ik in een slagerij werkte. Toen sneed ik met zo'n vleeswarensnijmachine ook een keer een reep van mijn vinger af omdat ik haast had en snel een klant wilde helpen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
jou, amongst others.
Ik vind de stairway anders wel leuk.quote:
Anders denken ze straks dat je een tweeling wilt hebben..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Mocht ik nog eens een nieuwe willen dan houd ik dat in mijn achterhoofd.
Derrick!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind de stairway anders wel leuk.
Maar nu moet ik ook zeggen dat ik verder in utreg niet echt iets ken.
Ja, winkel van sinkel, niet eten daar!
En de Poema.
Daarvandaan dat de kunsthandel van mijn broer failliet is. Hij is een goede kennis van henk en heeft daar een paar keer exposities gehouden.quote:
Ga je nog namen geven of mogen we er allemaal van uit gaan dat je ons allemaal wilt meeten?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarvandaan dat de kunsthandel van mijn broer failliet is. Hij is een goede kennis van henk en heeft daar een paar keer exposities gehouden.
Ik ben misschien een ouwe lul en ik weet niet of het er nu nog is, maar Club Risc @ Winkel van Sinkel was altijd erg vermakelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de Poema.
Ik had t overwogen om na de meet daar heen te lopenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Derrick!!
Was ik zaterdag nog. Supertoll!
Daar zouden we moeten meeten, de Poema. Dat zou de band onderling hier doen verstevigenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de Poema.
Ik ben laatst nog naar Michel de Hey in de Winkel geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben misschien een ouwe lul en ik weet niet of het er nu nog is, maar Club Risc @ Winkel van Sinkel was altijd erg vermakelijk.
Ja, het is er verder wel leuk, maar diner kan ik gewoon afraden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daar zouden we moeten meeten, de Poema. Dat zou de band onderling hier doen verstevigen
WvS is wel leuk..vooral in de zomer op het terras.
Is het een poepkleier zelf of verkoopt ie poep op doek?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarvandaan dat de kunsthandel van mijn broer failliet is. Hij is een goede kennis van henk en heeft daar een paar keer exposities gehouden.
Ik vind niet-moderne kunst juist vaak geweldig, maar heb eigenlijk niets met moderne kunst.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het een poepkleier zelf of verkoopt ie poep op doek?
Of is het een van de weinige mensen die niet-moderne kunst kan waarderen?
Ikeilde eigenlijk wel naar de meet komen. Jammer dat ik er pas de volgende achterkwam dat het de avond ervoor was.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t overwogen om na de meet daar heen te lopen
Waar je wel goed kan eten: restaurant Tot-Straks in de Drieharingstraat! Iets prijziger, maar heb er super gegeten afgelopen vrijdag!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog naar Michel de Hey in de Winkel geweest.
Ik vrees van niet. Teveel mensen die niet van house en/of techno houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Boudibou het volgende:
Daar zouden we moeten meeten, de Poema. Dat zou de band onderling hier doen verstevigen
Broadway. Steaks.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waar je wel goed kan eten: restaurant Tot-Straks in de Drieharingstraat! Iets prijziger, maar heb er super gegeten afgelopen vrijdag!
Dank dank....... wij moeten eens meeten! Ik werk tegenwoordig in Utrechtquote:
* mompelt iets over een select gezelschapquote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Teveel mensen die niet van house en/of techno houden.
Meen je niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank dank....... wij moeten eens meeten! Ik werk tegenwoordig in Utrecht
één van mijn favo DJ's.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog naar Michel de Hey in de Winkel geweest.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
* mompelt iets over een select gezelschap
Ik vandaag niet..toos make up loosquote:
Haha, heb er wel eens gegeten (gelunched dan). Vond het wel prima, diner echter niet gedaan daar. Maar ook daar zijn er betere plekken voor als het niet bevalt, hehe.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is er verder wel leuk, maar diner kan ik gewoon afraden.
Vraag maar aan Lotuss.
Dock154quote:
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Kluts het volgende:
* mompelt iets over een select gezelschap
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.quote:
Er is niks mis met ouwe lullenmuziek.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
één van mijn favo DJ's.
Die had vroeger (en nu laat ik echt zien dat ik een ouwe lul ben) zijn eigen avond in de kelder van NightTown rotterdam. Heel klein, heel simpel hij was toen nog niet zo bekend. (Hij had nog lang haar toen) maar draaien dat die kan.
Maar tussen 1998 en 2005 is er geloof ik geen feest wat ik gemist heb en geen club die ik niet van binnen gezien heb. En het mooie begint als je vrienden krijgt onder de dj's dan kom je overal op de gastenlijst.
Meest top blijft gewoon de LoveParade, moet ik alleen even het beste jaar kiezen van de 6 keer dat ik in Berlijn ben geweest. 1999. Dat was de beste met 1.5 miljoen tieten
De een is voor vlees, de ander voor vis?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het dat de slagersfileermessen van Victorinox goedkoper zijn dan de koksfileermessen?
*checkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.
Dat klopt, maar er zijn er gelukkig genoeg die daar wel van houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Teveel mensen die niet van house en/of techno houden.
Ik ga nooit meerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met ouwe lullenmuziek.
Ik wou dat ik een paar jaar eerder geboren was, dan had ik die dingen ook meer meegekregen. Ik ging het meest naar feestjes rond 2000-2005, maar ga nu echt nog maar heel af en toe.
The Basement.. daar was ik vroeger zo'n beetje stamgast.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
één van mijn favo DJ's.
Die had vroeger (en nu laat ik echt zien dat ik een ouwe lul ben) zijn eigen avond in de kelder van NightTown rotterdam. Heel klein, heel simpel hij was toen nog niet zo bekend. (Hij had nog lang haar toen) maar draaien dat die kan.
Maar tussen 1998 en 2005 is er geloof ik geen feest wat ik gemist heb en geen club die ik niet van binnen gezien heb. En het mooie begint als je vrienden krijgt onder de dj's dan kom je overal op de gastenlijst.
Meest top blijft gewoon de LoveParade, moet ik alleen even het beste jaar kiezen van de 6 keer dat ik in Berlijn ben geweest. 1999. Dat was de beste met 1.5 miljoen tieten
Er staat bij de slagersfileermessen vlees/vis... Anders zou het idd logisch zijn geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De een is voor vlees, de ander voor vis?
hertog janquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.
Ah, neequote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Kluts het volgende:
Marco van Basten die engels spreekt: eedjex.
Oh, je bedoelde Ajax!
Dan moet je het ook niet zo lang laten staanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hertog jan![]()
behalve die ene keer toen ik terug moest naar de super omdat toen ik het six pack opendeed er allemaal schimmel tussen de blikken zat
Ja, superdepuper.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.te!Hoe is het poppedopje?!
Je begint tegen lunchtijd..jammer, had best lunch voor je mee willen brengen als je vroeg moest beginnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30
Hmmm, gratis schimmel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hertog jan![]()
behalve die ene keer toen ik terug moest naar de super omdat toen ik het six pack opendeed er allemaal schimmel tussen de blikken zat
Je mag alsnog wel langskomenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je begint tegen lunchtijd..jammer, had best lunch voor je mee willen brengen als je vroeg moest beginnen.
Een slager die vis snijdt is een beetje als broodje kaas bestellen bij de viskar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat bij de slagersfileermessen vlees/vis... Anders zou het idd logisch zijn geweest.
Als ik er aan denk kom ik wel ff buurten woensdag.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag alsnog wel langskomen![]()
Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet
ik had het six pack net 4 minuten geleden kochtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet zo lang laten staan
Heerlijk ik kon niet wachten om aan de schimmel te beginnenquote:
Woepiedepoepie!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flexieplexiesexy! I feel like ik kan vliegen!
Dan leer je het maar leuk vinden, ik vind AC/DC ook leuk.quote:
Uiteraard moet ik hierop reagerenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Kluts het volgende:
Marco van Basten die engels spreekt: eedjex.
Oh, je bedoelde Ajax!
Was het gisteren helemaal supercalifragilisticexpialidocious?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flexieplexiesexy! I feel like ik kan vliegen!
Schandalig lang!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik had het six pack net 4 minuten geleden kocht
Ik maakte een fout, die fileermessen zijn niet per definitie slagersfileermessen. Het is een subcategorie en 4 keer goed koper of zo dan de koksfileermessen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een slager die vis snijdt is een beetje als broodje kaas bestellen bij de viskar.
Waarom zoek je een fileermes?
Woeiiiiquote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik er aan denk kom ik wel ff buurten woensdag.
Ik vind het nu niet meer leuk eigenlijk. En we slikten ook iets teveel pilletjes met z'n allen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met ouwe lullenmuziek.
Ik wou dat ik een paar jaar eerder geboren was, dan had ik die dingen ook meer meegekregen. Ik ging het meest naar feestjes rond 2000-2005, maar ga nu echt nog maar heel af en toe.
Wat leuk! Je moet eens komen eten dan ofzo!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30
Ja, maar dat is AC/DCquote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan leer je het maar leuk vinden, ik vind AC/DC ook leuk.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was het gisteren helemaal supercalifragilisticexpialidocious?
ik moest toch eerst ff naar huis zien te lopen, want anders krijg je weer een boete voor het drinken in het openbaar, politiebureau naast supermarktquote:
Ik kom dan tussen de middag langs, ik heb woensdagavond nog andere plannen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiiii
En daarna biertje doen/eten? Ben donderdag vrij!
Je merkt het wel als ik binnenkom..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag alsnog wel langskomen![]()
Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet
Maar ook echt een hele set? Ik zou zelf liever 1 mes maar dan een betere krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een fout, die fileermessen zijn niet per definitie slagersfileermessen. Het is een subcategorie en 4 keer goed koper of zo dan de koksfileermessen.
Ik wil pa een mooie messen set voor zijn verjaardag cadeau doen
Ja. Das 3,5 minuten te lang laten staanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik had het six pack net 4 minuten geleden kocht
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat leuk! Je moet eens komen eten dan ofzo!
Die twee harige exemplaren die hier rond lopen? Goed hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe staat het met de vrouwiewouwies?
No prob. Dan ga ik woensdagavond gewoon bij Kluts etenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom dan tussen de middag langs, ik heb woensdagavond nog andere plannen.
Iedereen grijpt naar zijn/haar geld/telefoonquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je merkt het wel als ik binnenkom..
De plek wordt ineens verlicht, je hoort engelen een 'haaaaaaaaa' geluid maken terwijl ik in slow-motion mijn haren wapper.
Spinnen ze nog lief als je er over streelt?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Die twee harige exemplaren die hier rond lopen? Goed hoor..
om het veilig op te bergenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen grijpt naar zijn/haar geld/telefoon
Ik heb net begrepen dat Victorinox van goede kwaliteit is. En ik heb geen geld voor Zwellinger of zo iets.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ook echt een hele set? Ik zou zelf liever 1 mes maar dan een betere krijgen
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat Victorinox van goede kwaliteit is. En ik heb geen geld voor Zwellinger of zo iets.
Ik ga sowieso eerst vragen welk merk pa ook weer wil, en als het Victorinox is, dan kan ik een mooie set wel betalen denk ik
Immer!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Spinnen ze nog lief als je er over streelt?
De Hemkade. Ja, dat ken ik nog wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind het nu niet meer leuk eigenlijk. En we slikten ook iets teveel pilletjes met z'n allen.
Was er weer een loveparade in Berlijn, dan zou ik morgen mijn spulletjes al bij elkaar gaan zoeken hotel boeken vrij vragen etc etc.
Mijn vriendin wilde nog naar Duisburg. Maar ik vind het zo'n slap aftreksel.
Maar ook vooral Berlijn, tersor en WMF 2 verschrikkelijke underground clubs echt geweldig.
WMF lijkt nog het meest op de Hemkade48 (shit laat ik weer zien dat ik een ouwe lul ben) ik bedoel nord sea avenue heet dat geloof ik. (of voor de nog oudere lullen onder ons, per's timemachine).
Oh.. dus eigenlijk is mn pa helemaal niet blij met de kaartjes voor het Nicker Simon concert waar ie met mams naartoe mag?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat Victorinox van goede kwaliteit is. En ik heb geen geld voor Zwellinger of zo iets.
Ik ga sowieso eerst vragen welk merk pa ook weer wil, en als het Victorinox is, dan kan ik een mooie set wel betalen denk ik
En daarbij ben jij mijn pa natuurlijk niet, die blij is met alles wat hij van zijn dochter krijgt, want zo zijn vaders
Het merk doet er niet zo toe eigenlijk. Staal is staal. Neem gewoon een setje goedkope messen en ga langs een (instrumenten)slijper. Scherper en beter dan dat kan je ze niet krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een fout, die fileermessen zijn niet per definitie slagersfileermessen. Het is een subcategorie en 4 keer goed koper of zo dan de koksfileermessen.
Ik wil pa een mooie messen set voor zijn verjaardag cadeau doen
Maar inderdaad gewoon een paar fatsoenlijke messen kopen, en die nutteloze tussenmesjes weglaten. Je kan vrijwel alles snijden met een ~23 cm koksmes. Dus je hebt dan niet nog een 18 cm en 16 cm nodig. Santoku kan voor platte groenten nog wel fijn maar is nou niet echt prio.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarbij ben jij mijn pa natuurlijk niet, die blij is met alles wat hij van zijn dochter krijgt, want zo zijn vaders
Uhm, nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het merk doet er niet zo toe eigenlijk. Staal is staal. Neem gewoon een setje goedkope messen en ga langs een (instrumenten)slijper. Scherper en beter dan dat kan je ze niet krijgen.
Vast welquote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh.. dus eigenlijk is mn pa helemaal niet blij met de kaartjes voor het Nicker Simon concert waar ie met mams naartoe mag?
Ik zou ook het liefst 1 grote en een kleine hebben, alles er tussen gebruik je zelden/nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar inderdaad gewoon een paar fatsoenlijke messen kopen, en die nutteloze tussenmesjes weglaten. Je kan vrijwel alles snijden met een ~23 cm koksmes. Dus je hebt dan niet nog een 18 cm en 16 cm nodig. Santoku kan voor platte groenten nog wel fijn maar is nou niet echt prio.
Maar je pa wilde verder uitbenen of gewoon alles voor daily use?
Engel!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef -Engel- het volgende:
Dus onze nieuwe R&P mod wil ons meeten?
Ja, daar trap ik dus niet inquote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het merk doet er niet zo toe eigenlijk. Staal is staal. Neem gewoon een setje goedkope messen en ga langs een (instrumenten)slijper. Scherper en beter dan dat kan je ze niet krijgen.
Hij wil ze specifiek voor het vlees. Dus ik zat te denken aan een blokmes, uitbeenmes en fileermes. Eventueel nog een steekmes... Maar ik denk niet dat die heel erg noodzakelijk is.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar inderdaad gewoon een paar fatsoenlijke messen kopen, en die nutteloze tussenmesjes weglaten. Je kan vrijwel alles snijden met een ~23 cm koksmes. Dus je hebt dan niet nog een 18 cm en 16 cm nodig. Santoku kan voor platte groenten nog wel fijn maar is nou niet echt prio.
Maar je pa wilde verder uitbenen of gewoon alles voor daily use?
Geniaal Peuquote:Op maandag 24 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen grijpt naar zijn/haar geld/telefoon
Hij moest gelijk de cd 1000x draaien die ie erbij had gekregen. toen had ik spijt van het kadoquote:
Dat moet je tegen vriendin zeggen als ze geen zin heeft om te neuken.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij moest gelijk de cd 1000x draaien die ie erbij had gekregen. toen had ik spijt van het kado
Helaas is het wel zo:quote:
En maar zn dansje doen, waarbij ie met zn heupen heen en weer wiegt, en zn handen in een vuist heeft, maar zn pink en duimen uitgestrekt, en dan draaien met die polsenquote:
\m/ !quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En maar zn dansje doen, waarbij ie met zn heupen heen en weer wiegt, en zn handen in een vuist heeft, maar zn pink en duimen uitgestrekt, en dan draaien met die polsen![]()
#schaamt
Waar lees je dat? Want het gaat over 1 specifiek mes. Van titanium.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Helaas is het wel zo:
http://www.keuringsdienst.nl/page/7480/nl
Neem anders een Duitse Herder. Dat waren de enige echt goede messen tussen al die messen die ze hadden getest.
Ik ga 'm even bekijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo:
Neem anders een Duitse Herder. Dat waren de enige echt goede messen tussen al die messen die ze hadden getest.
Ja sorry, Rotterdammer hequote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He he.. we hebben iemand gevonden die je grap waardeert.
He jij daar! Hoe gaat het dezer dagen met jou en je knie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En maar zn dansje doen, waarbij ie met zn heupen heen en weer wiegt, en zn handen in een vuist heeft, maar zn pink en duimen uitgestrekt, en dan draaien met die polsen![]()
#schaamt
Ik weet dat jouw pa slager is, maar de mijne heeft al zn vingers nog, dus:quote:
Mijn knie blijft fucked upquote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He jij daar! Hoe gaat het dezer dagen met jou en je knie?
Ik weet het..je kan er niks aan doen dat je uit Rotje komt, waar ik aankomende vrijdag overigens zal zijn, wat ik jammer vind..quote:
Als je je pink en duim uitgestrekt hebt, dan heb je toch nog alleen je wijs-, middel- en ringvinger die gebogen zijn???quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet dat jouw pa slager is, maar de mijne heeft al zn vingers nog, dus:
\mn/
Zo typ je dat tekenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet dat jouw pa slager is, maar de mijne heeft al zn vingers nog, dus:
\mn/
Ohnoes! Nu is het helemaal gedaan met de rust in de stad!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet het..je kan er niks aan doen dat je uit Rotje komt, waar ik aankomende vrijdag overigens zal zijn, wat ik jammer vind..
Ja, maar ik vind dat die vingers dik moeten zijn, dus ik pak de binnenste dingen, want dubbelgevouwen,dus dikkerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je je pink en duim uitgestrekt hebt, dan heb je toch nog alleen je wijs-ring- en middelvinger die gebogen zijn???
ik vind dat meer een wijsvinger pinkquote:
Nee, das voor metal, dan gebruik je pink en wijsvinger, niet pink en duim, dus een extra vinger tertussen makenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, das voor metal, dan gebruik je pink en wijsvinger, niet pink en duim, dus een extra vinger tertussen maken
Molenmessen zijn al langsgekomen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo:
Weten ze inmiddels NU WEL wat er mee aan de hand is of krijg je het kwakzalveradvies in de trant van "doe er rustig aan mee en til geen zware dingen"?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn knie blijft fucked up
dus nu een heule schandalig dure kut kniebrace gekocht, en die om als ik de deur uit ga.. stukken minder last wel, maar t houd niet op met de pijn
\ = wijsvingerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, das voor metal, dan gebruik je pink en wijsvinger, niet pink en duim, dus een extra vinger tertussen maken
Documentaire gezien. Dan gaat die vent allerlei dure messen testen en dan komen ze uiteindelijk uit op dat merk dat zijn messen nog met de hand slijpt met walrussenhuid et cetera.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Want het gaat over 1 specifiek mes. Van titanium.
Dat is wel jammer... Ik heb echt het meest briljante schoenenmerk gevondenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn knie blijft fucked up
dus nu een heule schandalig dure kut kniebrace gekocht, en die om als ik de deur uit ga.. stukken minder last wel, maar t houd niet op met de pijn
Oeh vertel!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer... Ik heb echt het meest briljante schoenenmerk gevonden
Nee, het is de aanhechting van de pees, boven en onder de knieschijf die niet recht boven elkaar staan maar waar 11mm verschil in zit.. niet abnormaal genoeg om te opereren, dus leef er maar meequote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weten ze inmiddels NU WEL wat er mee aan de hand is of krijg je het kwakzalveradvies in de trant van "doe er rustig aan mee en til geen zware dingen"?
Je snijdt er een vlees/groente/fruit et cetera mee. Je bouwt er geen schepen mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Molenmessen zijn al langsgekomen hoor.
Maar koolstofstaal is echt wezenlijk anders dan roestvast (inox=inoxidable) staal. Het meeste "Japanse" staal is ook nog eens flink verontreinigd met Vanadium geloof ik. De slijteigenschappen zijn gewoon anders.
duim en pinkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
\ = wijsvinger
M = middelvinger en ringvinger
/ = pink.
Of G. bedoelt iets heel anders. Dat kan ook.
Bata? Prima schoenen. Jaren gehad.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, misschien dat het over een paar jaar goed kwam (of misschien alsnog operatiequote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
duim vouw je altijd weg achter je hand?quote:
Ja en?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je snijdt er een vlees/groente/fruit et cetera mee. Je bouwt er geen schepen mee.
Beschamend iigquote:
Jeetjequote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, misschien dat het over een paar jaar goed kwam (of misschien alsnog operatie)
Ah, zo. Want uit dat linkje bleek dat niet echt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Documentaire gezien. Dan gaat die vent allerlei dure messen testen en dan komen ze uiteindelijk uit op dat merk dat zijn messen nog met de hand slijpt met walrussenhuid et cetera.
Degene die mede test is een instrumentenslijper en die toetst de hoek en wijze van slijpen en al die dure standaard messen waren onder een bepaalde hoek geslepen, omdat het qua fabricage het gemakkelijkste was. Dat is in de keuken dus een verkeerde hoek.
??quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
duim vouw je altijd weg achter je hand?
Leef er maar mee... dat je binnen enkele jaren niet kan lopen maakt niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, het is de aanhechting van de pees, boven en onder de knieschijf die niet recht boven elkaar staan maar waar 11mm verschil in zit.. niet abnormaal genoeg om te opereren, dus leef er maar mee
Ik kon die conclusie idd ook niet vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, zo. Want uit dat linkje bleek dat niet echt.
Dat durfde ie niet te zeggen. Dus ik doe lekker waar ik zin in heb en draag hakken als ik voornamelijk moet zittenquote:
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beschamend iig![]()
En hij vind zichzelf dan zo tof
Vooral met wat bier op
Kijk aan, hakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat durfde ie niet te zeggen. Dus ik doe lekker waar ik zin in heb en draag hakken als ik voornamelijk moet zitten
Daarom werd ik een beetje boos en zei ie dat ik maar een brace moest nemen voor als ik moest werken/veel lopenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Leef er maar mee... dat je binnen enkele jaren niet kan lopen maakt niet uit.
Wow... geniaal mooie pumps!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aan, hakken
In dat geval moet je zeker Iron Fist bekijken! Die zijn echt geweldig! Helaas in NL niet meer in mijn maat... Over een half jaar weer
Wij hebben dezelfde maat, en ik geen geldquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aan, hakken
In dat geval moet je zeker Iron Fist bekijken! Die zijn echt geweldig! Helaas in NL niet meer in mijn maat... Over een half jaar weer
Kon geen beter linkje vinden! En mijn geheugen is ook net als Google he. Ik onthoud alleen de laatste data.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, zo. Want uit dat linkje bleek dat niet echt.
Gelukkug maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom werd ik een beetje boos en zei ie dat ik maar een brace moest nemen voor als ik moest werken/veel lopen![]()
Maar werkt wel een stuk hoor
Adios vaarwelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gelukkug maar.![]()
Even film afkijken.
Dat laatste is geen issue, onze maat is er toch niet in NLquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde maat, en ik geen geld
succes alvastquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Mja, slapen. Morgen nog even leren en dan tentamen maken![]()
Succes morgenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Mja, slapen. Morgen nog even leren en dan tentamen maken![]()
Thanks, jij ookquote:
Black Swan met Nathalie Portmanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef -Engel- het volgende:
Die Hard Rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Die befscène zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Black Swan met Nathalie Portmanrules
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |