Waar je wel goed kan eten: restaurant Tot-Straks in de Drieharingstraat! Iets prijziger, maar heb er super gegeten afgelopen vrijdag!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog naar Michel de Hey in de Winkel geweest.
Ik vrees van niet. Teveel mensen die niet van house en/of techno houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Boudibou het volgende:
Daar zouden we moeten meeten, de Poema. Dat zou de band onderling hier doen verstevigen
Broadway. Steaks.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waar je wel goed kan eten: restaurant Tot-Straks in de Drieharingstraat! Iets prijziger, maar heb er super gegeten afgelopen vrijdag!
Dank dank....... wij moeten eens meeten! Ik werk tegenwoordig in Utrechtquote:
* mompelt iets over een select gezelschapquote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Teveel mensen die niet van house en/of techno houden.
Meen je niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank dank....... wij moeten eens meeten! Ik werk tegenwoordig in Utrecht
één van mijn favo DJ's.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog naar Michel de Hey in de Winkel geweest.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
* mompelt iets over een select gezelschap
Ik vandaag niet..toos make up loosquote:
Haha, heb er wel eens gegeten (gelunched dan). Vond het wel prima, diner echter niet gedaan daar. Maar ook daar zijn er betere plekken voor als het niet bevalt, hehe.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is er verder wel leuk, maar diner kan ik gewoon afraden.
Vraag maar aan Lotuss.
Dock154quote:
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Kluts het volgende:
* mompelt iets over een select gezelschap
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.quote:
Er is niks mis met ouwe lullenmuziek.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
één van mijn favo DJ's.
Die had vroeger (en nu laat ik echt zien dat ik een ouwe lul ben) zijn eigen avond in de kelder van NightTown rotterdam. Heel klein, heel simpel hij was toen nog niet zo bekend. (Hij had nog lang haar toen) maar draaien dat die kan.
Maar tussen 1998 en 2005 is er geloof ik geen feest wat ik gemist heb en geen club die ik niet van binnen gezien heb. En het mooie begint als je vrienden krijgt onder de dj's dan kom je overal op de gastenlijst.
Meest top blijft gewoon de LoveParade, moet ik alleen even het beste jaar kiezen van de 6 keer dat ik in Berlijn ben geweest. 1999. Dat was de beste met 1.5 miljoen tieten
De een is voor vlees, de ander voor vis?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het dat de slagersfileermessen van Victorinox goedkoper zijn dan de koksfileermessen?
*checkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.
Dat klopt, maar er zijn er gelukkig genoeg die daar wel van houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Teveel mensen die niet van house en/of techno houden.
Ik ga nooit meerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met ouwe lullenmuziek.
Ik wou dat ik een paar jaar eerder geboren was, dan had ik die dingen ook meer meegekregen. Ik ging het meest naar feestjes rond 2000-2005, maar ga nu echt nog maar heel af en toe.
The Basement.. daar was ik vroeger zo'n beetje stamgast.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
één van mijn favo DJ's.
Die had vroeger (en nu laat ik echt zien dat ik een ouwe lul ben) zijn eigen avond in de kelder van NightTown rotterdam. Heel klein, heel simpel hij was toen nog niet zo bekend. (Hij had nog lang haar toen) maar draaien dat die kan.
Maar tussen 1998 en 2005 is er geloof ik geen feest wat ik gemist heb en geen club die ik niet van binnen gezien heb. En het mooie begint als je vrienden krijgt onder de dj's dan kom je overal op de gastenlijst.
Meest top blijft gewoon de LoveParade, moet ik alleen even het beste jaar kiezen van de 6 keer dat ik in Berlijn ben geweest. 1999. Dat was de beste met 1.5 miljoen tieten
Er staat bij de slagersfileermessen vlees/vis... Anders zou het idd logisch zijn geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De een is voor vlees, de ander voor vis?
hertog janquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.
Ah, neequote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Kluts het volgende:
Marco van Basten die engels spreekt: eedjex.
Oh, je bedoelde Ajax!
Dan moet je het ook niet zo lang laten staanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hertog jan![]()
behalve die ene keer toen ik terug moest naar de super omdat toen ik het six pack opendeed er allemaal schimmel tussen de blikken zat
Ja, superdepuper.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.te!Hoe is het poppedopje?!
Je begint tegen lunchtijd..jammer, had best lunch voor je mee willen brengen als je vroeg moest beginnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30
Hmmm, gratis schimmel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hertog jan![]()
behalve die ene keer toen ik terug moest naar de super omdat toen ik het six pack opendeed er allemaal schimmel tussen de blikken zat
Je mag alsnog wel langskomenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je begint tegen lunchtijd..jammer, had best lunch voor je mee willen brengen als je vroeg moest beginnen.
Een slager die vis snijdt is een beetje als broodje kaas bestellen bij de viskar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat bij de slagersfileermessen vlees/vis... Anders zou het idd logisch zijn geweest.
Als ik er aan denk kom ik wel ff buurten woensdag.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag alsnog wel langskomen![]()
Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet
ik had het six pack net 4 minuten geleden kochtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet zo lang laten staan
Heerlijk ik kon niet wachten om aan de schimmel te beginnenquote:
Woepiedepoepie!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flexieplexiesexy! I feel like ik kan vliegen!
Dan leer je het maar leuk vinden, ik vind AC/DC ook leuk.quote:
Uiteraard moet ik hierop reagerenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Kluts het volgende:
Marco van Basten die engels spreekt: eedjex.
Oh, je bedoelde Ajax!
Was het gisteren helemaal supercalifragilisticexpialidocious?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flexieplexiesexy! I feel like ik kan vliegen!
Schandalig lang!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik had het six pack net 4 minuten geleden kocht
Ik maakte een fout, die fileermessen zijn niet per definitie slagersfileermessen. Het is een subcategorie en 4 keer goed koper of zo dan de koksfileermessen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een slager die vis snijdt is een beetje als broodje kaas bestellen bij de viskar.
Waarom zoek je een fileermes?
Woeiiiiquote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik er aan denk kom ik wel ff buurten woensdag.
Ik vind het nu niet meer leuk eigenlijk. En we slikten ook iets teveel pilletjes met z'n allen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met ouwe lullenmuziek.
Ik wou dat ik een paar jaar eerder geboren was, dan had ik die dingen ook meer meegekregen. Ik ging het meest naar feestjes rond 2000-2005, maar ga nu echt nog maar heel af en toe.
Wat leuk! Je moet eens komen eten dan ofzo!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30
Ja, maar dat is AC/DCquote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan leer je het maar leuk vinden, ik vind AC/DC ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |