Ik vind niet-moderne kunst juist vaak geweldig, maar heb eigenlijk niets met moderne kunst.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het een poepkleier zelf of verkoopt ie poep op doek?
Of is het een van de weinige mensen die niet-moderne kunst kan waarderen?
Ikeilde eigenlijk wel naar de meet komen. Jammer dat ik er pas de volgende achterkwam dat het de avond ervoor was.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t overwogen om na de meet daar heen te lopen
Waar je wel goed kan eten: restaurant Tot-Straks in de Drieharingstraat! Iets prijziger, maar heb er super gegeten afgelopen vrijdag!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog naar Michel de Hey in de Winkel geweest.
Ik vrees van niet. Teveel mensen die niet van house en/of techno houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Boudibou het volgende:
Daar zouden we moeten meeten, de Poema. Dat zou de band onderling hier doen verstevigen
Broadway. Steaks.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waar je wel goed kan eten: restaurant Tot-Straks in de Drieharingstraat! Iets prijziger, maar heb er super gegeten afgelopen vrijdag!
Dank dank....... wij moeten eens meeten! Ik werk tegenwoordig in Utrechtquote:
* mompelt iets over een select gezelschapquote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Teveel mensen die niet van house en/of techno houden.
Meen je niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank dank....... wij moeten eens meeten! Ik werk tegenwoordig in Utrecht
één van mijn favo DJ's.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog naar Michel de Hey in de Winkel geweest.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
* mompelt iets over een select gezelschap
Ik vandaag niet..toos make up loosquote:
Haha, heb er wel eens gegeten (gelunched dan). Vond het wel prima, diner echter niet gedaan daar. Maar ook daar zijn er betere plekken voor als het niet bevalt, hehe.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is er verder wel leuk, maar diner kan ik gewoon afraden.
Vraag maar aan Lotuss.
Dock154quote:
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Kluts het volgende:
* mompelt iets over een select gezelschap
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.quote:
Er is niks mis met ouwe lullenmuziek.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
één van mijn favo DJ's.
Die had vroeger (en nu laat ik echt zien dat ik een ouwe lul ben) zijn eigen avond in de kelder van NightTown rotterdam. Heel klein, heel simpel hij was toen nog niet zo bekend. (Hij had nog lang haar toen) maar draaien dat die kan.
Maar tussen 1998 en 2005 is er geloof ik geen feest wat ik gemist heb en geen club die ik niet van binnen gezien heb. En het mooie begint als je vrienden krijgt onder de dj's dan kom je overal op de gastenlijst.
Meest top blijft gewoon de LoveParade, moet ik alleen even het beste jaar kiezen van de 6 keer dat ik in Berlijn ben geweest. 1999. Dat was de beste met 1.5 miljoen tieten
De een is voor vlees, de ander voor vis?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het dat de slagersfileermessen van Victorinox goedkoper zijn dan de koksfileermessen?
*checkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |