Die heb ik laatst nog gedownload, als kind wel 100 keer gezien.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga Beauty and the Beast kijken, dat is wel echt een tekenfilm.
Al is de Lapo nog zo snel, E-M maakt hem wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
LaPo's hunten en dan nog zo traag zijn met het nieuwe deel...
Multitasken, ouwe.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
Lukt je blijkbaar niet hahaquote:
En tuurlijkquote:
Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gedownload, als kind wel 100 keer gezien.
Ik ken nog steeds alle liedjes uit mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dat duurde lang he, Techno?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Kluts het volgende:
Oh, en EM, volgens beetman lijk ik niet op die chick waarvan ik denk dat jij die bedoeld.Jij bent geen rood kruisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Ik in de blauwequote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook ooit als Belle verkleed geweest met carnaval, in die gele jurk.
Oh, en EM, volgens beetman lijk ik niet op die chick waarvan ik denk dat jij die bedoeld.ForbiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have permission to access /images/uploads/iw9/people/NicholaBurleyDonkeyPunch.jpg on this server.
Oke, andere foto dan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /images/uploads/iw9/people/NicholaBurleyDonkeyPunch.jpg on this server.
We hebben een vrijwilliger.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dus E_M jij houdt er van om gespankt te worden als je paal verwend wordt
Oh, en EM, volgens beetman lijk ik niet op die chick waarvan ik denk dat jij die bedoeld.eg welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee. Al is het alleen maar omdat ik blauwe ogen heb.quote:
Het is wel heul toevallig, niet?quote:
Mits vastgebonden aan een andreaskruis.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dus E_M jij houdt er van om gespankt te worden als je paal verwend wordt
Dat, en zij heeft een rare neus.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Al is het alleen maar omdat ik blauwe ogen heb.
En natuurlijke lippen.
Oh, dan komt zo dat stukje met Gaston! Hilarisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel heul toevallig, niet?
Ze zit nu op de fontein met haar boekje
MI van knuffelmeisje die E_M verwendquote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mits vastgebonden aan een andreaskruis.
Gaston is net aan het zingen iddquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan komt zo dat stukje met Gaston! Hilarisch.
En dan komt ze bij haar pa die om een vierkante rondbektang vraagt.
Ik heb m in het nederlands omdat ik 'm als kind ook in NL keek. Dat vond ik in dit geval dan leuker.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaston is net aan het zingen iddEngels, uiteraard
Ik heb 'm op videoband inderdaad ook in het Nederlands, die kan ik meepraten. Maar ik vind Engels leukerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb m in het nederlands omdat ik 'm als kind ook in NL keek. Dat vond ik in dit geval dan leuker.
Goedkopere messenset dan maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Ik moet trouwens nog wel even kijken hoe ik met de financiën zit
Dat moet je ook niet onderschatten, dat is best moeilijk hoor!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Kluts het volgende:
Voetbalfans op tv. Nu met Ajacieden die niet in een rechte lijn kunnen lopen en kauwgomkauwen tegelijkertijd.
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Ik moet trouwens nog wel even kijken hoe ik met de financiën zit
Dat moet toch aanlokkelijk zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.
Maar je wilt toch ook nog naar die club of zo? Mja, ik moet even kijken van de week, dan wordt 't schoolgeld afgeschreven.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.
Hij had het over een specifiek merk, dus ik wil eerst kijken wat die kost.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon wat spul van Sabatier, is goed genoeg hoor voor wat hij wil en redelijk betaalbaar.
Ken je haar budget? Anders kan je het niet weten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon wat spul van Sabatier, is goed genoeg hoor voor wat hij wil en redelijk betaalbaar.
http://www.intermediair.n(...)llicitatiebrief.htmlquote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand een site ofzo waar ik goeie voorbeelden van een sollicitatiebrief vandaan kan halen? Ik heb inspiratie nodig en zit een beetje vast.
Dat helaas niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand een site ofzo waar ik goeie voorbeelden van een sollicitatiebrief vandaan kan halen? Ik heb inspiratie nodig en zit een beetje vast.
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)llicitatiebrief.html
Het moet uiteindelijk toch uit jezelf komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.
Ja, daarom juist. Anders had ik wel Zwillings o.i.d. aangeraden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
Ken je haar budget? Anders kan je het niet weten.
Het is misschien wat extreem soms, maar kijk er eens naar: http://www.hongkiat.com/b(...)me-curriculum-vitae/quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.
Ik vind het ook erg moeilijk... Ik moet de inspiratie soms uit m'n tenen halenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk het sowieso nietquote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
En kan iemand mij uitleggen waarom Boer Zoekt Vrouw 5.1 miljoen kijkers haalt..
Geen idee, ik hoor niet bij die 5.1 miljoen kijkers.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
En kan iemand mij uitleggen waarom Boer Zoekt Vrouw 5.1 miljoen kijkers haalt..
Dat is zo. Overigens schijnt volgens een paar vrienden het merk van Herman de Blijker ook goed te zijn (bij de Blokker te koop).quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Anders had ik wel Zwillings o.i.d. aangeraden.
Victorinox is trouwens ook goed èn betaalbaar.
Nee, Zwillings is afgekeurd, ik ga geen 120 euro betalen voor een mes. Volgens mij is dat ook niet het merk dat pa wil hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht besteden aan de brief zeg ik dan. Selectie gebeurt vooral op je cv. Je brief wordt voor de vorm nog naar gekeken en daar word je alleen op afgewezen als die vol staat met taal-, stijl- of grammaticafouten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet uiteindelijk toch uit jezelf komen.
Zucht.quote:Het gaat niet alleen om diploma's en werkervaring, het gaat er om wie jij bent en wat jij te bieden hebt, vindt Van Zwieten. Een onderdeel van de cursus is daarom het maken van een moodboard. Door plaatjes uit tijdschriften te knippen en op te plakken maken de cursisten een sfeerbeeld van zichzelf. 'Sommige mensen nemen hun moodboard mee naar het sollicitatiegesprek. Dan krijg je dus automatisch een veel persoonlijker gesprek.'
Is laatst wel erg achteruitgegaan in kwaliteit heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Van Zwieten, waar ken ik die naam toch van...?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Zucht.
* pakt lijm, schaar en tijdschriften.
Een fucking moodboard naar je sollicitatie meenemenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Zucht.
* pakt lijm, schaar en tijdschriften.
Victorinox is wel (als we het over dezelfde messen hebben) van erg zacht staal gemaakt dat voor slagers fijn is maar wel heel vaak geslepen moet worden (wat voor dezelfde slagers weer geen probleem is) wat vervelend kan zijn vor een thuissituatie.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik krijg altijd positief commentaar over mijn CV. Die is duidelijk, maar er blijft nog wel ruimte voor een gesprek over. Ik heb alleen bij de brief zelf al snel dat ik denk "nu heb ik wel gezegd wat ik wilde zeggen". En dan heb ik 1.5 alinea.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht besteden aan de brief zeg ik dan. Selectie gebeurt vooral op je cv. Je brief wordt voor de vorm nog naar gekeken en daar word je alleen op afgewezen als die vol staat met taal-, stijl- of grammaticafouten.
Is dat zo? Zou best kunnen. Ik heb er 2 en die zijn al meer dan 20 jaar oud. En die zijn nog steeds perfect.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
Is laatst wel erg achteruitgegaan in kwaliteit heb ik me laten vertellen
geen idee, het komt van die site die Q postte.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van Zwieten, waar ken ik die naam toch van...?
Pa is een slager he... Maar hij zal de messen wel voor thuis gebruiken, want de slagerij is al meer dan 25 jaar gesloten. Als het niet meer is.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Victorinox is wel (als we het over dezelfde messen hebben) van erg zacht staal gemaakt dat voor slagers fijn is maar wel heel vaak geslepen moet worden (wat voor dezelfde slagers weer geen probleem is) wat vervelend kan zijn vor een thuissituatie.
Hierbij is Sabatier trouwens een streek in Frankrijk, je hebt meerdere fabrikanten die met deze naam schermen. Net zoiets als Solingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat zo? Zou best kunnen. Ik heb er 2 en die zijn al meer dan 20 jaar oud. En die zijn nog steeds perfect.
Intermediair, toch niet een hele onbekende site op zich.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
geen idee, het komt van die site die Q postte.
Prima toch? Twee regels erbij om je brief te openen en 1 regel om je brief te sluiten en daar is je sollicitatiebrief. Laat je niet verleiden tot een herhaling van je cv of semi-grappige zinsnedes. De kans dat de lezer jouw gevoel voor humor niet deelt, is best aanwezig namelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Kluts het volgende:
Ik krijg altijd positief commentaar over mijn CV. Die is duidelijk, maar er blijft nog wel ruimte voor een gesprek over. Ik heb alleen bij de brief zelf al snel dat ik denk "nu heb ik wel gezegd wat ik wilde zeggen". En dan heb ik 1.5 alinea.Taalkundig klopt het sowieso, daar zorg ik wel voor.
Die naam komt me vaag voor uit een film of zo... Ah! Het Huis Anubisquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
geen idee, het komt van die site die Q postte.
Slagerijen zijn dol op Victorinox messen omdat ze onverwoestbaar zijn, HACCP-codes hebben en makkelijk te slijpen. En goedkoop. En lekkere grip met vette klauwen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa is een slager he... Maar hij zal de messen wel voor thuis gebruiken, want de slagerij is al meer dan 25 jaar gesloten. Als het niet meer is.
Ze zien me aankomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een fucking moodboard naar je sollicitatie meenemen
Jij bent ook van alle markten thuis he, fashionista/keukenprinses.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Victorinox is wel (als we het over dezelfde messen hebben) van erg zacht staal gemaakt dat voor slagers fijn is maar wel heel vaak geslepen moet worden (wat voor dezelfde slagers weer geen probleem is) wat vervelend kan zijn vor een thuissituatie.
Nee, ik kende het ook wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Intermediair, toch niet een hele onbekende site op zich.
Het kan best zijn dat hij die messen bedoelt hoor... Ik kan me alleen het merk niet herinneren. Ik heb het ook nog niet gevraagdquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slagerijen zijn dol op Victorinox messen omdat ze onverwoestbaar zijn, HACCP-codes hebben en makkelijk te slijpen. En goedkoop. En lekkere grip met vette klauwen.
Ik heb in een slagerij gewerkt en me met een Victorinox klauwhard in mijn vinger gesneden, niet normaal meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat hij die messen bedoelt hoor... Ik kan me alleen het merk niet herinneren. Ik heb het ook nog niet gevraagd
Sorry babe.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle markten thuis he, fashionista/keukenprinses.
Dat dus. En dan had ik niet eens aan jouw wervelwind-karaktertrekken gedachtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen.
Volgens mij kom ik dan half strompelend ala Kramer in Seinfeld naar binnen stuiteren, achter me aan fladderen nog wat restjes papier die van het moodbord afvliegen in de wervelwind die Kluts heet.
Dat probeer ik idd te vermijden, een brief langer maken omdat het zo hoort. Die brief moet zijn hoe ik ben, en ik ben zelf ook van het niet lullen maar poetsen. En daarbij, ik wil dat ze nieuwsgierig worden, niet gelijk al een oordeel kunnen hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima toch? Twee regels erbij om je brief te openen en 1 regel om je brief te sluiten en daar is je sollicitatiebrief. Laat je niet verleiden tot een herhaling van je cv of semi-grappige zinsnedes. De kans dat de lezer jouw gevoel voor humor niet deelt, is best aanwezig namelijk.
Ja, die messen zijn scherp. Die heb ik volgens mij ook in de handen gehad toen ik nog in de slagerij stond.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb in een slagerij gewerkt en me met een Victorinox klauwhard in mijn vinger gesneden, niet normaal meer.
Dat klopt ja. Zwillings blijft trouwens wel mijn favoriet, maar dat is dus te duur voor haar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
Hierbij is Sabatier trouwens een streek in Frankrijk, je hebt meerdere fabrikanten die met deze naam schermen. Net zoiets als Solingen.
Mijn ex heeft zich er ooit mee in zijn buik gestoken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb in een slagerij gewerkt en me met een Victorinox klauwhard in mijn vinger gesneden, niet normaal meer.
Ze hebben alleen in die slagersserie geen echt lekkere koksmessen, die lopen wat schuin naar mijn mening. Maar de grip.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat hij die messen bedoelt hoor... Ik kan me alleen het merk niet herinneren. Ik heb het ook nog niet gevraagd
Alsof Singles-meets hier doorgaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Toch een keer naar een meet gaan, sommige mensen hier wil ik gewoon eens in het echt gezien hebben.
Nu willen wij natuurlijk weten: Wie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Toch een keer naar een meet gaan, sommige mensen hier wil ik gewoon eens in het echt gezien hebben.
Pa wil de messen voor het bewerken van vlees, dus ik denk dat juist slagersmessen wel geschikt zijn dan. Uitbenen en fileren en zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze hebben alleen in die slagersserie geen echt lekkere koksmessen, die lopen wat schuin naar mijn mening. Maar de grip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |