Maar hoezo was het nu een film met mij dan? En vooral: Welke film?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad! Er werd heel goed in gesekst (helaas niet door Klutsie)...
Bijzonder weinigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik was het even kwijt, heb ik wat gemist?
Geloven doe je in de kerk (geloof, ook zoiets dat grotendeels op angst gebaseerd is). Als jij angstig en/of in paniek bent dan denk je niet helder meer. Dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat angst en voorzichtig handelen niks met elkaar te maken hebben. Niet iedereen handelt irrationeel wanneer die persoon bang is.
Ik heb juli vorig jaar Yuki met HIV besmet, verder niks.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik was het even kwijt, heb ik wat gemist?
Idem. Ik lees echt alles. Teveel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kranten. Nieuws. Actualiteiten. Achtergronden.
Ik ben een junkie wat dat betreft.
Ah. Het was toch wel een lekker wijf he.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkey Punch. Een Britse actrice.
Haven't we all?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb juli vorig jaar Yuki met HIV besmet, verder niks.
Als je maar niet verliefd op me wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil het Beest wel zijn.
Zo 127 hours maar es aanzetten...
Het is dat je Beetman al hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Kluts het volgende:
Kranten. Nieuws. Actualiteiten. Achtergronden.
Ik ben een junkie wat dat betreft.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloven doe je in de kerk (geloof, ook zoiets dat grotendeels op angst gebaseerd is). Als jij angstig en/of in paniek bent dan denk je niet helder meer. Dat is gewoon een feit.
Ja eigenlijk wel, maar in het huidige tijdperk ontkom je niet aan de computer. Films als Shrek, Monsters Inc en Antz doen het evengoed heel prima bij mijquote:
Zoals ik al zei, dies tofquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil het Beest wel zijn.
Zo 127 hours maar es aanzetten...
Ik niet, ik kreeg het van haarquote:
Dat. TENZIJ het om noodsituaties gaat die in welke vorm dan ook levensbedreigend zijn. Dan schakelt je overlevingsmechanisme in.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloven doe je in de kerk (geloof, ook zoiets dat grotendeels op angst gebaseerd is). Als jij angstig en/of in paniek bent dan denk je niet helder meer. Dat is gewoon een feit.
Dat kan ik hebben, zie mijn zombie-remarkquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb juli vorig jaar Yuki met HIV besmet, verder niks.
Dan ben ik zeker de uitzondering op die regel? Of het was natuurlijk geen angst die ik had toen ik met paard en al de weg af kletterde richting de autobaan...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze leek op jou en op een hippie-ONS die ik had. Supermooie meid was dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah. Het was toch wel een lekker wijf he.
Die deelt die hobby dan weer totaal niet met me.quote:
Onverwoestbaar!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik hebben, zie mijn zombie-remark
Maar ik ga Beauty and the Beast kijken, dat is wel echt een tekenfilm.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar in het huidige tijdperk ontkom je niet aan de computer. Films als Shrek, Monsters Inc en Antz doen het evengoed heel prima bij mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |