Ah, zo. Want uit dat linkje bleek dat niet echt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Documentaire gezien. Dan gaat die vent allerlei dure messen testen en dan komen ze uiteindelijk uit op dat merk dat zijn messen nog met de hand slijpt met walrussenhuid et cetera.
Degene die mede test is een instrumentenslijper en die toetst de hoek en wijze van slijpen en al die dure standaard messen waren onder een bepaalde hoek geslepen, omdat het qua fabricage het gemakkelijkste was. Dat is in de keuken dus een verkeerde hoek.
??quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
duim vouw je altijd weg achter je hand?
Leef er maar mee... dat je binnen enkele jaren niet kan lopen maakt niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, het is de aanhechting van de pees, boven en onder de knieschijf die niet recht boven elkaar staan maar waar 11mm verschil in zit.. niet abnormaal genoeg om te opereren, dus leef er maar mee
Ik kon die conclusie idd ook niet vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, zo. Want uit dat linkje bleek dat niet echt.
Dat durfde ie niet te zeggen. Dus ik doe lekker waar ik zin in heb en draag hakken als ik voornamelijk moet zittenquote:
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beschamend iig![]()
En hij vind zichzelf dan zo tof
Vooral met wat bier op
Kijk aan, hakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat durfde ie niet te zeggen. Dus ik doe lekker waar ik zin in heb en draag hakken als ik voornamelijk moet zitten
Daarom werd ik een beetje boos en zei ie dat ik maar een brace moest nemen voor als ik moest werken/veel lopenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Leef er maar mee... dat je binnen enkele jaren niet kan lopen maakt niet uit.
Wow... geniaal mooie pumps!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aan, hakken
In dat geval moet je zeker Iron Fist bekijken! Die zijn echt geweldig! Helaas in NL niet meer in mijn maat... Over een half jaar weer
Wij hebben dezelfde maat, en ik geen geldquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aan, hakken
In dat geval moet je zeker Iron Fist bekijken! Die zijn echt geweldig! Helaas in NL niet meer in mijn maat... Over een half jaar weer
Kon geen beter linkje vinden! En mijn geheugen is ook net als Google he. Ik onthoud alleen de laatste data.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, zo. Want uit dat linkje bleek dat niet echt.
Gelukkug maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom werd ik een beetje boos en zei ie dat ik maar een brace moest nemen voor als ik moest werken/veel lopen![]()
Maar werkt wel een stuk hoor
Adios vaarwelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gelukkug maar.![]()
Even film afkijken.
Dat laatste is geen issue, onze maat is er toch niet in NLquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde maat, en ik geen geld
succes alvastquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Mja, slapen. Morgen nog even leren en dan tentamen maken![]()
Succes morgenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Mja, slapen. Morgen nog even leren en dan tentamen maken![]()
Thanks, jij ookquote:
Black Swan met Nathalie Portmanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef -Engel- het volgende:
Die Hard Rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Die befscène zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Black Swan met Nathalie Portmanrules
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |