Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ahh, heb je ook Grandes Lignes?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Frans opdracht 18abc + opdracht 19 en leren bron E + I + J
Oeh, die had ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, heb je ook Grandes Lignes?
opwindend heurrr.quote:
Kut methodequote:
Joaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, heb je ook Grandes Lignes?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
ah mijn NDS start eindelijk op.... Ik ben er weer vandoor
quote:
Bis Later LLquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Dit is pas Instrumentale agressie MPGquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is pas Instrumentale agressie MPG
Naja, ik vind Frans in het algemeen zwaar kut, vooral omdat ik echt de slechtste en stomste en kutste lerares heb die er bestaat.quote:
eb nog nooit een andere gehadquote:
Ik ookquote:
Maar het ligt dus niet aan de methodequote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik vind Frans in het algemeen zwaar kut, vooral omdat ik echt de slechtste en stomste en kutste lerares heb die er bestaat.
laters lovelyquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
miniquote:
ik heb dus nog nooit een andere methode gehad, dus ik weet niet of er betere zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar het ligt dus niet aan de methode
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
wokkeltje?
ik heb het boekje voor vanavond al gevonden![]()
[ afbeelding ]
waarvoor?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
Oooooh, we hebben niet heel even geduld
heeee Race-eendquote:
Aah zoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dus nog nooit een andere methode gehad, dus ik weet niet of er betere zijn
ahhhh wat een lief boekjequote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
wokkeltje?
[ afbeelding ]
Flesssssquote:
iedereen hier heeft GL, dus tjahquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah zoIk ook niet, maar hoor het van mensen van andere scholen
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
wokkeltje?
[ afbeelding ]
daarom zit je ook op FOK!quote:
Nee dank jequote:
Whehehe prikkie prikkiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffelen, met jou
bijna![]()
en ik moet symp nog steeds zoenen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
knuffelen, met jou
bijna![]()
Ik zal me scheren voor de gelegenheidquote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffelen, met jou
bijna![]()
De 5de kan dat tochquote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffelen, met jou
bijna![]()
Heb je gezien hoe goed we gisteren warenquote:
ik zal suikertaartje vragen wat zij wilquote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal me scheren voor de gelegenheid
jouquote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal suikertaartje vragen wat zij wil
we moeten nog knuffelen dus wil vast ook wel dat ik me scheerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal suikertaartje vragen wat zij wil
Nee, wat was er gisterenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
De 5de kan dat toch
[..]
Heb je gezien hoe goed we gisteren waren
Bis Later RNquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
ComputerwisselKom denk ik niet terug, mijn computer doet sloom als Fok! aanstaat
Ooohquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
ComputerwisselKom denk ik niet terug, mijn computer doet sloom als Fok! aanstaat
ik stond helemaal nergens in, ik had een dagje FOK! vrij en lag vroeg in bedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wij netjes buiten de top 3 stonden
quote:
het maakt haar niet uit geloof ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we moeten nog knuffelen dus wil vast ook wel dat ik me scheer
Ooooh, ik uiteraard want ik ben er op zondag niet zoveel en vandaag zal ik daar ook buiten blijven denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wij netjes buiten de top 3 stonden
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg worden gezegdquote:
Doe je goedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stond helemaal nergens in, ik had een dagje FOK! vrij en lag vroeg in bed
Ikke nietquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, ik uiteraard want ik ben er op zondag niet zoveel en vandaag zal ik daar ook buiten blijven denk ik
Jij staat alweer hoog jij spamkeverquote:
wat hebben jullie gedaan dan ? Sport ?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
De 5de kan dat toch
[..]
Heb je gezien hoe goed we gisteren waren
Sorry, maar op een vrije dag hou ik jou niet bijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij staat alweer hoog jij spamkever
Nou, je deed het best aardig met 500+ die dag andersquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, maar op een vrije dag hou ik jou niet bij
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 3 2 dagen werken tot het weekend is
Het overkomt me gewoonquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je deed het best aardig met 500+ die dag anders
Hou je smoel jijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Heb ik potver een heel topic gemist weer.
En dit is een ST-topic, dus ik heb de Stuversie gegastslot... deze is alleen door de TS al vele malen beter.
Stuversie?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Heb ik potver een heel topic gemist weer.
En dit is een ST-topic, dus ik heb de Stuversie gegastslot... deze is alleen door de TS al vele malen beter.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens een regenpak nodig voor mijn zeiltocht is mij verteld![]()
weten we alquote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens een regenpak nodig voor mijn zeiltocht is mij verteld![]()
Ja, somehow dacht ik dat ik moest openen dus deed dat 5 minuten na jouquote:
Nee, ik was hier met iemand aan het kletsen en dacht toen ooh fuck ik moet nog een topic openenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stu had ook een 2647 geopend.
Stond vast al klaar toen hij de lapo miste denk ik.
quote:
ST en ik vechten niet met elkaarquote:
Jij had gisteren anders 3400 posts hierquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had gisteren anders 3400 posts hier
Hinkelenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me
dat doe ik al maar dan kan ik niet postenquote:
340, hoop ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had gisteren anders 3400 posts hier
wel johquote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
dat doe ik al maar dan kan ik niet posten
hooguit, want zoveel post ik niet meerquote:
Zo niet dan ga ik gewoon op je zitten, dat win je nooooooooooooooooooitquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
Moet nog wel eens, kijken of ik al sterker ben dan sterke ST
quote:
Oh. Ik kon dat ook nooit, motorisch gestoord als ik benquote:
Niet eerlijk, dat was mijn tactiekquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo niet dan ga ik gewoon op je zitten, dat win je nooooooooooooooooooit
Hey Koenquote:
It's truequote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
uit je nek. gaat ff dagcijfers checken
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Ik kon dat ook nooit, motorisch gestoord als ik ben
Afhankelijk van wat je doet werk ik misschien wel meequote:
ik kan ook niet gooien, en niet vangen, en ik ben oprecht verbaasd als ik een keer iets toch wel vangquote:
Ja, de maandag is weer klaar qua werken dus de kop is erafquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
jiehaaaaaaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de maandag is weer klaar qua werken dus de kop is eraf
Ik zal de volgende keer eens wat naar je smijtenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan ook niet gooien, en niet vangen, en ik ben oprecht verbaasd als ik een keer iets toch wel vang
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Waarvan 405 in de KSCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Honkbal niks voor jou?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan ook niet gooien, en niet vangen, en ik ben oprecht verbaasd als ik een keer iets toch wel vang
Hmmmm dat klinkt dan weer gemiddeldquote:
En het ligt niet eens aan mijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Solique het volgende:
Zo ben terug en we zijn weer een topic verder.![]()
what a surprise
Doe maar niet, werkt echt nietquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eens wat naar je smijten
WB Solquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Solique het volgende:
Zo ben terug en we zijn weer een topic verder.![]()
what a surprise
waar haal je dat vandaan, heb je mijn posts zitten tellenquote:
Dat klinkt als een slome darterquote:
zo is het dus ookquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm dat klinkt dan weer gemiddeld
Zelfde als bij mij eigenlijk dus
uit piles, staat linkje naar in de opquote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan, heb je mijn posts zitten tellen
Koen ik had zondag geen leven blijkt netquote:
Nu?quote:
Nee, daar gaat voorbereiding aan vooraf natuurlijkquote:
owee, was het zo erg? Ik las t netquote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
Koen ik had zondag geen leven blijkt net![]()
Talk to the hand matequote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stuart, kappen a.u.b.
Nu weten we het wel.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
uit piles, staat linkje naar in de op
Mijn eerfste dag in GCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Godverdomme. Dit doet me denken aan de meest foute uitspraak van mijn chef... everquote:
Dikbuikers doen het vaak juist goed daar heurquote:
Kommaarrrrrrrrquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Dit doet me denken aan de meest foute uitspraak van mijn chef... ever...
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerfste dag in GC
gezellig he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
[..]
[..]
Mijn eerfste dag in GC
Helemaal ingewijd dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
[..]
Mijn eerfste dag in GC
Dan heb je wel goed kennis gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
maar maar ik ben helemaal normaal nioet zo'n spemmertquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je wel goed kennis gemaakt
Hè gelukkig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar gaat voorbereiding aan vooraf natuurlijk
de KSC verslavingquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
maar maar ik ben helemaal normaal nioet zo'n spemmert![]()
hoe kan dat
Het overkomt je gewoon, je hoeft je er niet voor te schamenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe kan dat
ik blijf me ook maar afvragen waarom mijn postcount zo hard stijgt, maar het gaat hier vanzelfquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
hoe kan dat
Er zijn ook bepaalde spullen voor nodig zoals schoenen met witte zolenquote:
moet gehackt zijn, geloof er niks vanquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de KSC verslaving
Heb ik ook regelmatig last van
Ik heb nooit last gehad van zo'n verslaving hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
moet gehackt zijn, geloof er niks van
Neuh alleen records zetten, meer niet hequote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad van zo'n verslaving hoor
jij met je dagtotaal van zowat 1000quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad van zo'n verslaving hoor
Tss 400 posts op een dagquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
moet gehackt zijn, geloof er niks van
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh alleen records zetten, meer niet he
Nee hoor, daar doe ik niet aanquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh alleen records zetten, meer niet he
Negeren werkt beter bij trollen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stuart, kappen a.u.b.
Nu weten we het wel.
Per maand zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij met je dagtotaal van zowat 1000
daar doe ik minimaal 3 dagen over, hoe ik mijn best ook doe...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij met je dagtotaal van zowat 1000
Ja, dat doe ik immers ook bij jou. Het enige wat jij blijft zeggen is dat ik een trol ben. Over zielig gesprokenquote:
Stu had laatst iets van 867 oidquote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar doe ik minimaal 3 dagen over, hoe ik mijn best ook doe...
Hier heb ik toevallig 729 gehad. Dat gebeurd natuurlijk maar sporadisch. Sterker nog, is precies 1x gebeurdquote:
"Als je je werk maar doet, interesseert het me voor de rest geen flikker wat je in de expeditiehal uitvoert. Voor mijn part ga je lekker aan het lint trekken, zolang ik het maar niet hoef te zien, en niet over de rotzooi uitglij"quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef crv het volgende:
ik ga ff film kijken,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk ze
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
ik ga ff film kijken,
veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijkse
Same shit, different day
SC hopper present
die is volgens mij regelmatig aan de postrace.quote:
ik ga ff film kijken,
Veel plezier crvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
klopt, ik kom in exact dezelfde SC's als Stuquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
die is volgens mij regelmatig aan de postrace.
Waar je ook kijkt die zit in elke sc
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik kom in exact dezelfde SC's als Stu
Jaquote:
ik ga ff film kijken,
Veel kijk plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Bierquote:
Het lint?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
"Als je je werk maar doet, interesseert het me voor de rest geen flikker wat je in de expeditiehal uitvoert. Voor mijn part ga je lekker aan het lint trekken, zolang ik het maar niet hoef te zien, en niet over de rotzooi uitglij"
Op een avond als dit kan ik dat niet bijhouden thoughquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik kom in exact dezelfde SC's als Stu
quote:
Een man met Smaakquote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb Bier![]()
Grote Grand Prestige opengetrokken.
heb er nog maar 3
klopt, ik zit nu ook alleen hier....quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op een avond als dit kan ik dat niet bijhouden though
Ja. Het lint.quote:
Oh, dan moet je nog even wachten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
TAL is heel rustig inderdaad en GRTD is een beetje een bendequote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik zit nu ook alleen hier....
TAL lijdt aan chronische stilheid de laatste tijd, en in GRTD vind ik de sfeer ietwat verpest
Nee, ik weet gewoon wat jullie willenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
If possible
ST lokt het wel uit he?![]()
quote:
En wat is dat dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik weet gewoon wat jullie willen
Dat weet jij verduveld goed, inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pesterdquote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bier en tietenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
reclamequote:
Jij wilt iets uit ver weg dichtbijquote:
Die Hardquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt iets uit ver weg dichtbij
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt iets uit ver weg dichtbij
Welke van de 4, 25% kans dat we naar de zelfde dus kijkenquote:
With a vengeancequote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Welke van de 4, 25% kans dat we naar de zelfde dus kijken
geen idee!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
D. is de laatste tijd hier ook vrij onzichtbaar. Is ie op vakantie ofzo?
kinderfietsje de zijwieltjes terugzetten en op de foto zetten voor Marktplaatsquote:
Nee, blijkbaar post hij elders want ik zag hem laatst wel in de dagcijfersquote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
D. is de laatste tijd hier ook vrij onzichtbaar. Is ie op vakantie ofzo?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kinderfietsje de zijwieltjes terugzetten en op de foto zetten voor Marktplaats
Ahaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat de goede kant opquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Succes kerelquote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ben dat nu ff aan het doen!
dus
degenen die komend half uur gaan slapen:![]()
de rest: laterssssssss
Bis Later Koenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ben dat nu ff aan het doen!
dus
degenen die komend half uur gaan slapen:![]()
de rest: laterssssssss
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
ik wil Jopen bier, maar dat is momenteel niet zo goed verkrijgbaar.
Volgende week is de brouwerij weer bij ons op de open dag
Ze brouwen eindelijk weer in Haarlem
mijn vader brouwt z'n eigen bierquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
wanneer is je meet?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
Als ik hier een meet heb weet ik misschien nog wel een biertje voor jullie
Dat dronk mijn vader ook regelmatigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Jopen geeft me andere gedachtesquote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat dronk mijn vader ook regelmatig
Ja, ik zal mijn best voor je doenquote:
http://www.jopen.nl/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |