SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef crv het volgende:
ik ga ff film kijken,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk ze
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
ik ga ff film kijken,
veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijkse
Same shit, different day
SC hopper present
die is volgens mij regelmatig aan de postrace.quote:
ik ga ff film kijken,
Veel plezier crvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
klopt, ik kom in exact dezelfde SC's als Stuquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
die is volgens mij regelmatig aan de postrace.
Waar je ook kijkt die zit in elke sc
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik kom in exact dezelfde SC's als Stu
Jaquote:
ik ga ff film kijken,
Veel kijk plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Bierquote:
Het lint?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
"Als je je werk maar doet, interesseert het me voor de rest geen flikker wat je in de expeditiehal uitvoert. Voor mijn part ga je lekker aan het lint trekken, zolang ik het maar niet hoef te zien, en niet over de rotzooi uitglij"
Op een avond als dit kan ik dat niet bijhouden thoughquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik kom in exact dezelfde SC's als Stu
quote:
Een man met Smaakquote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb Bier![]()
Grote Grand Prestige opengetrokken.
heb er nog maar 3
klopt, ik zit nu ook alleen hier....quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op een avond als dit kan ik dat niet bijhouden though
Ja. Het lint.quote:
Oh, dan moet je nog even wachten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |