Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ahh, heb je ook Grandes Lignes?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Frans opdracht 18abc + opdracht 19 en leren bron E + I + J
Oeh, die had ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, heb je ook Grandes Lignes?
opwindend heurrr.quote:
Kut methodequote:
Joaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, heb je ook Grandes Lignes?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
ah mijn NDS start eindelijk op.... Ik ben er weer vandoor
quote:
Bis Later LLquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Dit is pas Instrumentale agressie MPGquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is pas Instrumentale agressie MPG
Naja, ik vind Frans in het algemeen zwaar kut, vooral omdat ik echt de slechtste en stomste en kutste lerares heb die er bestaat.quote:
eb nog nooit een andere gehadquote:
Ik ookquote:
Maar het ligt dus niet aan de methodequote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik vind Frans in het algemeen zwaar kut, vooral omdat ik echt de slechtste en stomste en kutste lerares heb die er bestaat.
laters lovelyquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
miniquote:
ik heb dus nog nooit een andere methode gehad, dus ik weet niet of er betere zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar het ligt dus niet aan de methode
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
wokkeltje?
ik heb het boekje voor vanavond al gevonden![]()
[ afbeelding ]
waarvoor?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
Oooooh, we hebben niet heel even geduld
heeee Race-eendquote:
Aah zoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dus nog nooit een andere methode gehad, dus ik weet niet of er betere zijn
ahhhh wat een lief boekjequote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
wokkeltje?
[ afbeelding ]
Flesssssquote:
iedereen hier heeft GL, dus tjahquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah zoIk ook niet, maar hoor het van mensen van andere scholen
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
wokkeltje?
[ afbeelding ]
daarom zit je ook op FOK!quote:
Nee dank jequote:
Whehehe prikkie prikkiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffelen, met jou
bijna![]()
en ik moet symp nog steeds zoenen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
knuffelen, met jou
bijna![]()
Ik zal me scheren voor de gelegenheidquote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffelen, met jou
bijna![]()
De 5de kan dat tochquote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffelen, met jou
bijna![]()
Heb je gezien hoe goed we gisteren warenquote:
ik zal suikertaartje vragen wat zij wilquote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal me scheren voor de gelegenheid
jouquote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal suikertaartje vragen wat zij wil
we moeten nog knuffelen dus wil vast ook wel dat ik me scheerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal suikertaartje vragen wat zij wil
Nee, wat was er gisterenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
De 5de kan dat toch
[..]
Heb je gezien hoe goed we gisteren waren
Bis Later RNquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
ComputerwisselKom denk ik niet terug, mijn computer doet sloom als Fok! aanstaat
Ooohquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
ComputerwisselKom denk ik niet terug, mijn computer doet sloom als Fok! aanstaat
ik stond helemaal nergens in, ik had een dagje FOK! vrij en lag vroeg in bedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wij netjes buiten de top 3 stonden
quote:
het maakt haar niet uit geloof ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we moeten nog knuffelen dus wil vast ook wel dat ik me scheer
Ooooh, ik uiteraard want ik ben er op zondag niet zoveel en vandaag zal ik daar ook buiten blijven denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wij netjes buiten de top 3 stonden
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg worden gezegdquote:
Doe je goedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stond helemaal nergens in, ik had een dagje FOK! vrij en lag vroeg in bed
Ikke nietquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, ik uiteraard want ik ben er op zondag niet zoveel en vandaag zal ik daar ook buiten blijven denk ik
Jij staat alweer hoog jij spamkeverquote:
wat hebben jullie gedaan dan ? Sport ?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
De 5de kan dat toch
[..]
Heb je gezien hoe goed we gisteren waren
Sorry, maar op een vrije dag hou ik jou niet bijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij staat alweer hoog jij spamkever
Nou, je deed het best aardig met 500+ die dag andersquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, maar op een vrije dag hou ik jou niet bij
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 3 2 dagen werken tot het weekend is
Het overkomt me gewoonquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je deed het best aardig met 500+ die dag anders
Hou je smoel jijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Heb ik potver een heel topic gemist weer.
En dit is een ST-topic, dus ik heb de Stuversie gegastslot... deze is alleen door de TS al vele malen beter.
Stuversie?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Heb ik potver een heel topic gemist weer.
En dit is een ST-topic, dus ik heb de Stuversie gegastslot... deze is alleen door de TS al vele malen beter.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens een regenpak nodig voor mijn zeiltocht is mij verteld![]()
weten we alquote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens een regenpak nodig voor mijn zeiltocht is mij verteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |