Je weet wel wiequote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsja, als ik hierover iets kon vertellen....
Ben ik weerquote:
voeg me dan maar niet toequote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Op hyves spam ik nog meer dan hier
Okee veel koffiedrinkplezierquote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ik weer
Ben weg
Ben koffie drinken
waarvoor?quote:
Was ik ook niet van plan, sorryquote:
iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom vind ik jou niet half zo irritant als die kutvriend van je?
JONGUH JUH MOED JUH SMOEL HOUWUH RESPECTEER MUH OF ANDERS MAAKT MUH BROOER JE KK D00DT MET ZE MATTIES!!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn berichten hebben nog altijd meer inhoud dan die berichten van mensen die vragen om een reactie met respect![]()
R+Rquote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn berichten hebben nog altijd meer inhoud dan die berichten van mensen die vragen om een reactie met respect![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Drink zequote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ik weer
Ben weg
Ben koffie drinken
NeuhNuehquote:
wat heb je gedaanquote:
OMG!quote:
drink zequote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ik weer
Ben weg
Ben koffie drinken
Die dusquote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JONGUH JUH MOED JUH SMOEL HOUWUH RESPECTEER MUH OF ANDERS MAAKT MUH BROOER JE KK D00DT MET ZE MATTIES!!
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JONGUH JUH MOED JUH SMOEL HOUWUH RESPECTEER MUH OF ANDERS MAAKT MUH BROOER JE KK D00DT MET ZE MATTIES!!
Zeg, wie is mijn vriend volgens jou?quote:
Jaah helaas welquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, in het echt zijn ze NOG beter
TMFquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg, wie is mijn vriend volgens jou?
WB Wokquote:
dat traject vanwege leerachterstandquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar de kleuterpeuterschool met jou
goede redenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Had hier gemeld dat TS zijn vriendin een lekker tussendoortje was
Lolquote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Had hier gemeld dat TS zijn vriendin een lekker tussendoortje was
Aah okeequote:
en voorgelezen, harry potter.quote:
neuh geloof het niet schat!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
misschien was 'ie wel positief?
Dat is nog vrij langquote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en voorgelezen, harry potter.
dat leest ze gewoon in 1 week uit
ruim 600 pagina's ? zo moet nog naar school ook he?quote:
Ja, ik moest dat toen ookquote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruim 600 pagina's ? zo moet nog naar school ook he?
Voor een klein meisje? Nee hoorquote:
en eten en slapen en zoquote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruim 600 pagina's ? zo moet nog naar school ook he?
wat wat wat wacht,quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en voorgelezen, harry potter.
dat leest ze gewoon in 1 week uit
Daar wil jij dan wel foto's van zien hequote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
En papa verkleden als een prinsesje
pienquote:
zij moet nietquote:
dat vind ik dus ookquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor een klein meisje? Nee hoor![]()
Dat is superknap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |