DIT DUS. Wat een sukkel ben jij dat je je zo laat bedriegen door je vriendin. Ze houdt blijkbaar niet genoeg van je.quote:
Maar ik hou zo veel van haar... Ik zou haar wel wilen vergevenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:51 schreef beatrijs het volgende:
[..]
DIT DUS. Wat een sukkel ben jij dat je je zo laat bedriegen door je vriendin. Ze houdt blijkbaar niet genoeg van je.
Ja dan verdien je het gewoon.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Maar ik hou zo veel van haar... Ik zou haar wel wilen vergeven
Ja, en dumpen, zonder vertrouwen is er geen relatie en dat vertrouwen gaat echt niet meer terugkomen. T vreemdgaan/de aandacht zit er gewoon in bij haarquote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens een vriendin gehad die vreemd ging?
Ja, laatst liep ze heel verbaasd de deur uit toen ik mijn versgeschoren balzak achter een handdoek vandaan toverde.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
Ja gehad en je mag wel een beetje trots hebben. Gewoon dumpen dus. Tevens beginnen met ballen te krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
Ja, en die vuile hoer heeft het meerdere keren gedaan. In genade teruggenomen, en vervolgens ging ze WEER vreemd. 6 jaar van mijn leven weggegooid.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef pisnicht het volgende:
Snel omkijken als je je vriendin met iemand anders in één auto ziet zoenenMan je bent haar bitch gewoon.
Godverdomme wees een man. Het is duidelijk dat haar liefde voor jou niet sterk genoeg is, anders kon ze zelfs dronken inhouden.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Maar ik hou zo veel van haar... Ik zou haar wel wilen vergeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |