DIT DUS. Wat een sukkel ben jij dat je je zo laat bedriegen door je vriendin. Ze houdt blijkbaar niet genoeg van je.quote:
Maar ik hou zo veel van haar... Ik zou haar wel wilen vergevenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:51 schreef beatrijs het volgende:
[..]
DIT DUS. Wat een sukkel ben jij dat je je zo laat bedriegen door je vriendin. Ze houdt blijkbaar niet genoeg van je.
Ja dan verdien je het gewoon.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Maar ik hou zo veel van haar... Ik zou haar wel wilen vergeven
Ja, en dumpen, zonder vertrouwen is er geen relatie en dat vertrouwen gaat echt niet meer terugkomen. T vreemdgaan/de aandacht zit er gewoon in bij haarquote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens een vriendin gehad die vreemd ging?
Ja, laatst liep ze heel verbaasd de deur uit toen ik mijn versgeschoren balzak achter een handdoek vandaan toverde.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
Ja gehad en je mag wel een beetje trots hebben. Gewoon dumpen dus. Tevens beginnen met ballen te krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
Ja, en die vuile hoer heeft het meerdere keren gedaan. In genade teruggenomen, en vervolgens ging ze WEER vreemd. 6 jaar van mijn leven weggegooid.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef pisnicht het volgende:
Snel omkijken als je je vriendin met iemand anders in één auto ziet zoenenMan je bent haar bitch gewoon.
Godverdomme wees een man. Het is duidelijk dat haar liefde voor jou niet sterk genoeg is, anders kon ze zelfs dronken inhouden.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Maar ik hou zo veel van haar... Ik zou haar wel wilen vergeven
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:07 schreef pisnicht het volgende:
Dumpen, en naaktpics van haar op internet posten.
Allebei stompenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:09 schreef skippy22 het volgende:
Oh oh ohhh A ligt mijn vriendin te pompen laten we het maar snel vergetenKlap A op z'n bek en dump die hoer slapjanus
Ik dacht dat alles wel goed gekomen was na de eerste 2 keer, we wonen sinds kort samen en alles gaat gewoon goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef Bloempje. het volgende:
Dumpen, hoe moeilijk het ook is. Wil je echt bij een meisje blijven dat duidelijk niet zo veel van je houdt als jij van haar? Die je nooit meer helemaal zal vertrouwen, omdat ze dit nou al 3 keer gedaan heeft?
Hork van een vriend heb je ook trouwens.
Ik was niet de persoon die achter het stuur zat.quote:
Natuurlijk peter alles gaat komt goed heus echt helemaal 100%quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles wel goed gekomen was na de eerste 2 keer, we wonen sinds kort samen en alles gaat gewoon goed.
A was altijd te vertrouwen maar dit keer nogal aangeschoten, een paar biertjes te veel iig.
Ik was gelukkig totdat ik die 2 aan het zoenen zag.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:07 schreef Lief_Snoezepoesje het volgende:
TS, ben je nu op dit moment gelukkig. Je hoeft het ons niet te vertellen. Maar als jij jezelf nu in de spiegel kan aankijken en eerlijk te zeggen dat je gelukkig bent, dan mogen wij geen oordeel geven blijf dan (ondanks dat ik van mening ben dat je veeel beter verdient) bij haar. Ben je nu niet gelukkig verlaat haar dan. En kijk niet naar morgen oid. Kijk hoe je je NU voelt.
Blijkbaar is het dus niet goed, klinkt heel hard, maar een meisje dat dit al 3 keer doet, geeft echt niet genoeg om je om zo veel tijd in te steken. Je komt over als een jongen die heel veel van haar houdt, maar niet helemaal wil accepteren wat ze je aandoet. Net als bij die vriend van je trouwens, dat flik je gewoon niet. Excuses als 'iets te veel gedronken' zijn heel leuk, maar het blijft alsnog een kutactie natuurlijk. Zeker om daar nog over te gaan smsen ook. Dat ze elkaar gezoend hebben is al achterlijk, maar dan nog gaan smsen om nog iets af te spreken ofzo, dat is toch meer dan 'per ongeluk' zoenen in een dronken bui.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles wel goed gekomen was na de eerste 2 keer, we wonen sinds kort samen en alles gaat gewoon goed.
A was altijd te vertrouwen maar dit keer nogal aangeschoten, een paar biertjes te veel iig.
Wat ben jij voor een slappe mongool. Vindt je het gek dat ze 't bij iemand anders gaat zoekenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef PeterSch het volgende:
Van het weekend samen met 2 maten en mijn vrienden de stad in gegaan om onder het genot van een paar biertjes eens gezellig bij te praten.
Een maat ( laten we hem vanaf nu maar A noemen ) kreeg blijkbaar honger en bestelde een tosti.
Blijkbaar had mijn vriendin ook wel trek in een tosti waarop A hierop reageerde door het laatste beetje tosti in zijn mond te doen en tegen mijn vriendin te zeggen: “Kom maar halen”.
Mijn vriendin ging hierop in en A zei nog iets van “nee dat kan ik niet maken” en draaide zich weg en at die tosti zelf op.
Niks om raar van op te kijken want A en mijn vriendin kennen elkaar immers al bijna 2 jaar en in al die tijd is er nog nooit iets gebeurt, A is verder ook gewoon te vertrouwen.
Tegen het eind van de avond en een hoop biertjes later stapte A en mijn vriendin nog even samen op de dansvloer en 15 minuten later zijn we de jassen gaan halen om naar huis te gaan, het was immers al erg laat.
A gaf zijn kaartje aan een maat en zou samen met mijn vriendin buiten wachten totdat we terug waren.
Op weg naar de auto had mijn vriendin een paar dropjes bemachtig van mijn andere maat die ze tussen haar tanden stopte en A ging aankijken en vroeg of hij er ook 1 wou.
A had blijkbaar wel trek in een dropje en ging op het aanbod in van mijn vriendin.
Dit zag er zo klungelig uit en stelde zeer weinig voor, ze waren immers redelijk aangeschoten van het bier dat ik er verder gaan aandacht aan besteedde.
Eenmaal bij de auto aangekomen ben ik maar voorin gaan zitten omdat A en mijn vriendin nogal druk waren en had geen zin om daar tussen in te zitten.
Nadat we ongeveer 10 minuten aan het rijden waren vond ik A en mijn vriendin wel verdacht rustig op de achterbank waarop ik mij omdraaide om even te kijken of alles wel goed ging.
Tot mijn verbazing was A met mijn vriendin aan het zoenen, op dat moment draaide ik me terug en wist niet wat ik moest zeggen of doen.
Gelukkig waren we bijna thuis en was het voor hun snel afgelopen.
Eenmaal thuis aangekomen zijn we maar gewoon gaan slapen om het maar gewoon te vergeten.
De volgende dag in de middag had ik even de mobiel van mijn vriendin te pakken ( omdat ze dat ding overal laat slingeren ) waarop net een berichtje binnenkomt van A “1 keertje kan geen kwaad ; ) Peter heeft toch niks door” waaruit blijkt dat ze dus al het een en ander af aan het spreken zijn en het niet bij eenmalig zoenen zal blijven.
Wat moet ik doen?
Ze is al 2 keer vreemd gegaan in 3 jaar wat ze wel eerlijk toegegeven heeft en heel veel spijt van heeft maar een 3de keer gaat mij echt te veel worden.
Maar ik hou ook heel erg veel van haar.
Je vriendin welquote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Ik was gelukkig totdat ik die 2 aan het zoenen zag.
Wonen nu een half jaartje samen waar we beide erg naar uit keken en het vreemd gaan was een beetje in het begin van de relatie toen ik een tijdje weg was.
Maar nu ze met A aan het zoenen was schrok ik wel, vooral omdat A zoiets nooit zou doen.
Maar kennelijk doet A dat dus wel hè?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef PeterSch het volgende:
Maar nu ze met A aan het zoenen was schrok ik wel, vooral omdat A zoiets nooit zou doen.
Is het nu de linker of de rechter? Werd me in dat andere topic ook al niet duidelijk.quote:
De linkerquote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
S het nu de linker of de rechter? Werd me in dat andere topic ook al niet duidelijk.
Zet ik ook mijn geld op in.quote:
De TS laat zich liever neuken denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef welkominspace het volgende:
je kan d'r natuurlijk ook terug pakken door d'r zus of moeder te neuken ofzo
broer/vader danquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De TS laat zich liever neuken denk ik.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Peter, het zal best dat jij van haar houdt, maar of dat echt wederzijds is valt te betwijfelen.
En ik had ook een WTF momentje toen ik las dat jij je snel omdraaide toen je ze zag zoenen, WAT?! Alsof jij je moest schamen? Man, er zijn er twee die zich moesten schamen en dat was jij niet. Je had direct op dat moment moeten reageren (een pets in d'r gezicht of zo en dan niks meer zeggen behalve dat het over is). Maar dat je niet hebt gereageerd is wel iets om je voor te schamen. Wees eens een man, allemachtig.
Kerel, serieus... wordt wakker en dump die bitch want ze heeft gewoon letterlijk en figuurlijk schijt aan jou. En jouw vriend ook, dat je het uberhaupt een vriend kan noemen...WTF..In je auto nog wel, that disloyal..&%$#@#!. Ik had m totalloss geslagen, ze hebben geen greintje respect voor je.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef PeterSch het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef Killaht het volgende:
[..]
Kerel, serieus... wordt wakker en dump die bitch want ze heeft gewoon letterlijk en figuurlijk schijt aan jou. En jouw vriend ook, dat je het uberhaupt een vriend kan noemen...WTF..In je auto nog wel, that disloyal..&%$#@#!. Ik had m totalloss geslagen, ze hebben geen greintje respect voor je.
Hier hoef je noggeneens over na te denken. Ze is het niet waard en die zogenaamde vriend van je ook niet.
Ze moest vanavond werken zei ze.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef welkominspace het volgende:
maar als ik het goed begrijp zijn TS en de dame in kwestie op dit moment nog bij elkaar ?
vraag je je nu niet af of madame niet vaker dit soort geintjes heeft uitgehaald?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Ze moest vanavond werken zei ze.
Van mij A kan ik het helemaal niet begrijpen, in de 2 jaar heeft hij nog nooit wat geflikt en dit keer had hij iets te veel bier op en ging het fout.
Ik hoop van niet...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vraag je je nu niet af of madame niet vaker dit soort geintjes heeft uitgehaald?
bedankt voor de notequote:Op maandag 24 januari 2011 20:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik snap dat je hier even om bevestiging komt vragen, maar er is maar 1 antwoord mogelijk
D-U-M-P-E-N
Staat het huis op jouw naam slapjanus ?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Ze moest vanavond werken zei ze.
Van mij A kan ik het helemaal niet begrijpen, in de 2 jaar heeft hij nog nooit wat geflikt en dit keer had hij iets te veel bier op en ging het fout.
Dat gelukkig nog wel maar ze betaald wel mee aan de maandelijkse huur.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Staat het huis op jouw naam slapjanus ?
das mooi kutquote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Dat gelukkig nog wel maar ze betaald wel mee aan de maandelijkse huur.
om het in me eentje te betalen word het iets te veel waarschijnlijk.
Ze moet zeer binnenkort weer binnenkomen maar wou het er nog niet over hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
das mooi kut
moet zeggen dat je heel wat pikt
of zit je alles op te kroppen voor als ze thuiskomt?
Betaal je niet alles voor haar dan ?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Je bent toch wel een troll he ?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Ze moet zeer binnenkort weer binnenkomen maar wou het er nog niet over hebben.
Hoop gewoon dat het nooit tot een afspraak komt en het gewoon kwam omdat A en vriendin nogal het een en ander gedronken hadden.
Ze betaald een klein gedeelte van de huur en de boodschappen etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Betaal je niet alles voor haar dan ?
Dat zal best jaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Ze betaald een klein gedeelte van de huur en de boodschappen etc.
Nu snap ik je reactie wel beter, je ziet je leven zoals je dat had voorgesteld in rook opgaan, ineens moet je gaan denken aan verhuizen en alles wat erbij komt kijken, weer opnieuw een thuis voor jezelf maken. En dan ook nog eens met een zure nasmaak, als een relatie nu uitgaat in goed overleg dan is het toch anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef PeterSch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |