Slingersequote:
Jij bent geen lief meisje he snoetquote:
Sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, fuck, dat ging ik zeggen![]()
Hoi lieverdjepieverdje
osteochondritis.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeee...kapotte kniebanden die niet meer te repareren zijn met een bandenplaksetje?
boeiend, weten meer dan 500 mensen als je connecties van m'n broer en ouders meetelt, eentje meer of minder maakt echt niks uitquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OMIJNGODINBREUKOPM'NPRIVACY.Muwhaha ik vind het interessant om mensen 'te leren kennen'SPOILER: boeiende inhoud!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder dat ze het doorhebben
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat klinkt niet al te overtuigendquote:
slinger zequote:
www.hyves.nlquote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Muwhaha ik vind het interessant om mensen 'te leren kennen'Zonder dat ze het doorhebben
![]()
Geeft niet, jij mag datquote:
slingah zequote:
Het boeit me niet echt veel ofzo, maar vind het leuk om te weten met wie ik zoal Fok!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Het maakt me meer bang dat dat je allemaal boeit
Ooh god, kruipt onder steen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Muwhaha ik vind het interessant om mensen 'te leren kennen'Zonder dat ze het doorhebben
![]()
quote:
ik ga wel even googelen....quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
osteochondritis.
half jaartje herstellen...
dat ga ik even googlenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
osteochondritis.
half jaartje herstellen...
Het was maar een grapje hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ooh god, kruipt onder steen. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het boeit me niet echt veel ofzo, maar vind het leuk om te weten met wie ik zoal Fok!
Ik Fok! toch niet allemaal met hen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog 1123 leden en 2330 gasten te gaan, zou ik zeggen
Onkruid vergaat niet hequote:
Oh, valt mee dus. Kruipt onder steen vandaanquote:
Maar wel met ons hierquote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik Fok! toch niet allemaal met hen!
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Oh, valt mee dus. Kruipt onder steen vandaan
met crvquote:
Misschien wel, en ben ik wel een kloon van 2460 mensen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik Fok! toch niet allemaal met hen!
Nietusquote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien wel, en ben ik wel een kloon van 2460 mensen!
Ken jullie namen nietquote:
Nog meer? Dat kan niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Op hyves spam ik nog meer dan hier
Waarom vind ik jou niet half zo irritant als die kutvriend van je?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Op hyves spam ik nog meer dan hier
Jawelquote:
Heb ik een vriend?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom vind ik jou niet half zo irritant als die kutvriend van je?
Met de nadruk op somsquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JawelDeze berichten hebben soms nog inhoud
Tsja, als ik hierover iets kon vertellen....quote:
Oh, god. Nog minder inhoud.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JawelDeze berichten hebben soms nog inhoud
Kom onder de steen uit!quote:
Mooie steen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Solique het volgende:
Oh, god. Nog minder inhoud. [ afbeelding ]
Edit gelezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Oh, god. Nog minder inhoud. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |