Nu?quote:
Nee, daar gaat voorbereiding aan vooraf natuurlijkquote:
owee, was het zo erg? Ik las t netquote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
Koen ik had zondag geen leven blijkt net![]()
Talk to the hand matequote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stuart, kappen a.u.b.
Nu weten we het wel.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
uit piles, staat linkje naar in de op
Mijn eerfste dag in GCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Godverdomme. Dit doet me denken aan de meest foute uitspraak van mijn chef... everquote:
Dikbuikers doen het vaak juist goed daar heurquote:
Kommaarrrrrrrrquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Dit doet me denken aan de meest foute uitspraak van mijn chef... ever...
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerfste dag in GC
gezellig he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
[..]
[..]
Mijn eerfste dag in GC
Helemaal ingewijd dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
[..]
Mijn eerfste dag in GC
Dan heb je wel goed kennis gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
maar maar ik ben helemaal normaal nioet zo'n spemmertquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je wel goed kennis gemaakt
Hè gelukkig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar gaat voorbereiding aan vooraf natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |