De waarheid lijkt me inmiddels duidelijk.quote:Zou het dan toch waar zijn? Heeft Bos weer gelogen en bedrogen? Wist Bos toch van de aankomende verlenging? En waarom zou Andre hierover liegen?
Gelukkig worden ze in limburg weggevaagd.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De waarheid lijkt me inmiddels duidelijk.
[ afbeelding ]
Er zijn smerige spelletjes gespeeld door het CDA.
Wil je dat ik een mod ga vragen om de TT te veranderen?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er over praten en ermee instemmen zijn twee heel verschillende dingen.
En leer goddomme eens werkwoorden vervoegen!
Je vergeet wel heel subtiel dat ook PvdA-bewindslieden Bos onder druk zette.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De waarheid lijkt me inmiddels duidelijk.
[ afbeelding ]
Er zijn smerige spelletjes gespeeld door het CDA.
Dat is normaal, maar het CDA heeft gewoon een kabinetsval geforceerd. Om maar te zwijgen over het gelul van eenheid van kabinetsbeleid.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef Holograph het volgende:
[..]
Je vergeet wel heel subtiel dat ook PvdA-bewindslieden Bos onder druk zette.
Jawel, maar het was eerst ook VVD standpunt om in 2010 te vertrekken. Het was voor Kamp zelfs een voorwaarde eraan te beginnen. PvdA stond open voor een compromis zoals bijvoorbeeld een politiemissie.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Montov het volgende:
Dus Bos stond niet met de hakken in het zand, maar oordeelde na veel open gesprekken dat deelname niet goed was, en wist vele poltieke en diplomatieke druk te weerstaan om zijn weloverwogen oordeel te laten vallen.
Eens.quote:Hoe meer er bekend wordt, hoe sterker Bos eruit komt.
Jaaaahquote:En nu probeert Rutte er een 'trainingmissie' door te drukken (als voorbode voor meer inbreng uiteraard), kan het CDA weer Amerikaanse hielen likken voor internationale baantjes en houdt Wilders zich stil in zijn enorme gedoogspagaat omdat hij van 2 walletjes wil blijven eten.
Dat Rouvoet een leugenaar is.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef mlg het volgende:
Is het nieuws nou dat Bos over een verlenging heeft meegepraat, of dat niet alles van wikileaks klopt?
Amerika, Rouvoet, Verhagen, CDA, diplomaten, allemaal leugenaars, behalve Bos?quote:
Verhagen sowieso.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amerika, Rouvoet, Verhagen, CDA, diplomaten, allemaal leugenaars, behalve Bos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spreken niet allemaal Wouter Bos tegen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amerika, Rouvoet, Verhagen, CDA, diplomaten, allemaal leugenaars, behalve Bos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me logisch dat je dat weet, anders kun je ook niet tegen zijn.![]()
![]()
Ik hoorde bij Buitenhof dat Wouter Bos weigert commentaar te geven op de hele situatie. Hij heeft aangegeven dat hij wel naar Buitenhof wilde komen, maar dan wilde hij absoluut niet praten over de Wikileaks-kwestie. Hij wilde alleen praten over zijn nieuwe passie: de zorg.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die spreken niet allemaal Wouter Bos tegen.
Oja, misschien wil hij ook even vertellen wat nou precies zijn nieuwe loonstrookje behelst.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik hoorde bij Buitenhof dat Wouter Bos weigert commentaar te geven op de hele situatie. Hij heeft aangegeven dat hij wel naar Buitenhof wilde komen, maar dan wilde hij absoluut niet praten over de Wikileaks-kwestie. Hij wilde alleen praten over zijn nieuwe passie: de zorg.
Waarom zou Bos weigeren te spreken allemaal liegt?
Dit is een warrige zin ..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Holograph het volgende:
Waarom zou Bos weigeren te spreken allemaal liegt?
Hier komen de salaris kwesties, een VVD'er mag verdienen wat hij wil en eentje van de PvdA weer niet. Misschien moet het huidige kabinet de topinkomens gaan aanpakken dan pakken ze Wouter Bos misschien ook wel. Prima plan toch Bos naaien. De PvdA zal niet tegen stemmen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oja, misschien wil hij ook even vertellen wat nou precies zijn nieuwe loonstrookje behelst.
Daar gaat het niet om, de VVD legt zichzelf niet de principes op dat veel verdienen slecht is, de PvdA wel. Maar als het hun zelf betreft dan zijn ze ook niet tegen bonussen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier komen de salaris kwesties, een VVD'er mag verdienen wat hij wil en eentje van de PvdA weer niet. Misschien moet het huidige kabinet de topinkomens gaan aanpakken dan pakken ze Wouter Bos misschien ook wel. Prima plan toch Bos naaien. De PvdA zal niet tegen stemmen hoor.
PvdA wil het systeem veranderen. Dat doe je niet door zelf 50% van je salaris terug te geven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, de VVD legt zichzelf niet de principes op dat veel verdienen slecht is, de PvdA wel. Maar als het hun zelf betreft dan zijn ze ook niet tegen bonussen.
De PvdA is niet tegen veel verdienen de PvdA is tegen graaien. Dat is een heel verschil.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, de VVD legt zichzelf niet de principes op dat veel verdienen slecht is, de PvdA wel. Maar als het hun zelf betreft dan zijn ze ook niet tegen bonussen.
Dit dus. Hieruit blijkt eens temeer dat juist de PvdA, in tegenstelling tot wat boze tongen beweren, betrouwbare politici voorbrengt.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef betyar het volgende:
ja lijkt mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me logisch dat je dat weet, anders kun je ook niet tegen zijn.![]()
![]()
Je zou het topic ook kunnen lezen, natuurlijk, in plaats van dit soort onzinnige one-liners te plaatsen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Morendo het volgende:
De PvdA zuigt. Eigenlijk best oud nieuws. Desalniettemin lijkt mij een slotje niet op zijn plaats.
En jij zou eens kunnen ophouden om voor de helft van de topics in POL een slotje aan te vragen in feedback.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou het topic ook kunnen lezen, natuurlijk, in plaats van dit soort onzinnige one-liners te plaatsen.
Doe niet zo achterlijk man, jij ziet volgens mij het verschil niet tussen de PvdA en de SP. Uit niets blijkt dat de PvdA ''verdienen slecht vindt'' of op wat voor manier dan ook ''anti-kapitalistisch'' zou zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Het standpunt van de PvdA was helder; er werd ook steeds gewezen op de afspraken die waren gemaakt in 2007.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Bos gelogen en bedrogen? Uit de woorden van Rouvoet maak ik op dat Bos serieus heeft meegepraat en meegewogen over een eventuele verlenging, maar dat uiteindelijk niet heeft gedaan en toch steeds onder druk gezet werd, maar bleef bij zijn standpunt.
Dan mag jij mij aanwijzen waar Bos precies iets fout heeft gedaan, ik zie het niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Het standpunt van de PvdA was helder; er werd ook steeds gewezen op de afspraken die waren gemaakt in 2007.
Vervolgens schuiven de PvdA-ministers 17 keer aan bij een overleg dat over verlenging gaat. Ik vind het niet met elkaar rijmen, want daarmee wek je op zijn minst de suggestie dat er nuanceringen aan te brengen zijn in dat standpunt.
Al helemaal toen bleek dat Bos wel degelijk iets af wist van de een (!!) brief van de NAVO.
Natuurlijk. De precieze inhoud was niet bekend, maar dat de inhoud niet ver af lag van de voorwaarden die uit het beraad van de 6 waren gekomen lijkt me evident.quote:
Misschien. Maar een officieel verzoek (zeer gedetailleerd!) lijkt mij wat anders dan een brief om te kunnen sonderen... (en dat is uiteindelijk dan ook waar het misging...). De eerste lag er en de tweede werd verwacht (iig door Bos dus).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Natuurlijk. De precieze inhoud was niet bekend, maar dat de inhoud niet ver af lag van de voorwaarden die uit het beraad van de 6 waren gekomen lijkt me evident.
De inhoud van de brief, een officieel verzoek van de NAVO, bestond nu juist uit een aantal opties.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef FTWO het volgende:
[..]
Misschien. Maar een officieel verzoek (zeer gedetailleerd!) lijkt mij wat anders dan een brief om te kunnen sonderen... (en dat is uiteindelijk dan ook waar het misging...). De eerste lag er en de tweede werd verwacht (iig door Bos dus).
Op het moment dat Bos stelde dat omdat de PvdA had gesteld dat een verlenging van de missie een 'no-go' was het onbegrijpelijk was dat desondanks er een officieel verzoek van de NAVO lag, daarmee suggererend dat Verhagen een soloactie had geïnitieerd.quote:
Volledig met deze reactie eens. Dit is het enige dat uit de tekst valt af te leiden. De rest is erbij verzonnen door hysterische figuren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Bos gelogen en bedrogen? Uit de woorden van Rouvoet maak ik op dat Bos serieus heeft meegepraat en meegewogen over een eventuele verlenging, maar dat uiteindelijk niet heeft gedaan en toch steeds onder druk gezet werd, maar bleef bij zijn standpunt.
Dan mag jij mij aanwijzen waar Bos precies iets fout heeft gedaan, ik zie het niet.
De TS heeft zijn ei gelegd en heeft verder geen interesse? De Bos-bash is niet gelukt ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
Bijna iedereen wil hier volgens mij een antwoord van TS.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |