De PvdA is niet tegen veel verdienen de PvdA is tegen graaien. Dat is een heel verschil.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, de VVD legt zichzelf niet de principes op dat veel verdienen slecht is, de PvdA wel. Maar als het hun zelf betreft dan zijn ze ook niet tegen bonussen.
Dit dus. Hieruit blijkt eens temeer dat juist de PvdA, in tegenstelling tot wat boze tongen beweren, betrouwbare politici voorbrengt.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef betyar het volgende:
ja lijkt mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me logisch dat je dat weet, anders kun je ook niet tegen zijn.![]()
![]()
Je zou het topic ook kunnen lezen, natuurlijk, in plaats van dit soort onzinnige one-liners te plaatsen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Morendo het volgende:
De PvdA zuigt. Eigenlijk best oud nieuws. Desalniettemin lijkt mij een slotje niet op zijn plaats.
En jij zou eens kunnen ophouden om voor de helft van de topics in POL een slotje aan te vragen in feedback.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou het topic ook kunnen lezen, natuurlijk, in plaats van dit soort onzinnige one-liners te plaatsen.
Doe niet zo achterlijk man, jij ziet volgens mij het verschil niet tussen de PvdA en de SP. Uit niets blijkt dat de PvdA ''verdienen slecht vindt'' of op wat voor manier dan ook ''anti-kapitalistisch'' zou zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, de VVD legt zichzelf niet de principes op dat veel verdienen slecht is, de PvdA wel. Maar als het hun zelf betreft dan zijn ze ook niet tegen bonussen.
Dat is juist het probleem. Het standpunt van de PvdA was helder; er werd ook steeds gewezen op de afspraken die waren gemaakt in 2007.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Bos gelogen en bedrogen? Uit de woorden van Rouvoet maak ik op dat Bos serieus heeft meegepraat en meegewogen over een eventuele verlenging, maar dat uiteindelijk niet heeft gedaan en toch steeds onder druk gezet werd, maar bleef bij zijn standpunt.
Dan mag jij mij aanwijzen waar Bos precies iets fout heeft gedaan, ik zie het niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Het standpunt van de PvdA was helder; er werd ook steeds gewezen op de afspraken die waren gemaakt in 2007.
Vervolgens schuiven de PvdA-ministers 17 keer aan bij een overleg dat over verlenging gaat. Ik vind het niet met elkaar rijmen, want daarmee wek je op zijn minst de suggestie dat er nuanceringen aan te brengen zijn in dat standpunt.
Al helemaal toen bleek dat Bos wel degelijk iets af wist van de een (!!) brief van de NAVO.
Natuurlijk. De precieze inhoud was niet bekend, maar dat de inhoud niet ver af lag van de voorwaarden die uit het beraad van de 6 waren gekomen lijkt me evident.quote:
Misschien. Maar een officieel verzoek (zeer gedetailleerd!) lijkt mij wat anders dan een brief om te kunnen sonderen... (en dat is uiteindelijk dan ook waar het misging...). De eerste lag er en de tweede werd verwacht (iig door Bos dus).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Natuurlijk. De precieze inhoud was niet bekend, maar dat de inhoud niet ver af lag van de voorwaarden die uit het beraad van de 6 waren gekomen lijkt me evident.
De inhoud van de brief, een officieel verzoek van de NAVO, bestond nu juist uit een aantal opties.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef FTWO het volgende:
[..]
Misschien. Maar een officieel verzoek (zeer gedetailleerd!) lijkt mij wat anders dan een brief om te kunnen sonderen... (en dat is uiteindelijk dan ook waar het misging...). De eerste lag er en de tweede werd verwacht (iig door Bos dus).
Op het moment dat Bos stelde dat omdat de PvdA had gesteld dat een verlenging van de missie een 'no-go' was het onbegrijpelijk was dat desondanks er een officieel verzoek van de NAVO lag, daarmee suggererend dat Verhagen een soloactie had geïnitieerd.quote:
Volledig met deze reactie eens. Dit is het enige dat uit de tekst valt af te leiden. De rest is erbij verzonnen door hysterische figuren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Bos gelogen en bedrogen? Uit de woorden van Rouvoet maak ik op dat Bos serieus heeft meegepraat en meegewogen over een eventuele verlenging, maar dat uiteindelijk niet heeft gedaan en toch steeds onder druk gezet werd, maar bleef bij zijn standpunt.
Dan mag jij mij aanwijzen waar Bos precies iets fout heeft gedaan, ik zie het niet.
De TS heeft zijn ei gelegd en heeft verder geen interesse? De Bos-bash is niet gelukt ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
Bijna iedereen wil hier volgens mij een antwoord van TS.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |