Ben ik het helaas niet mee eens, Bij jouw link staan de hoogspanningsmasten dwars op de weg. Mijn suggestie zou hier zijn.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:58 schreef NoBody122 het volgende:
Ik denk ergens langs de Schoneveldsweg.
Die vage gehuchten elke keer
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:09 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zal hem voor je laten liggen, ik mag nog niet...
Oh ja.. De sattelietbeelden zijn er ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:33 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ben ik het helaas niet mee eens, Bij jouw link staan de hoogspanningsmasten dwars op de weg. Mijn suggestie zou hier zijn.....
Zeker omdat de foto's zo gemaakt zijn dat het kanaal vooral niet te zien is.....
quote:
och als ik het nog wat lastiger had willen maken had ik deze 2 foto's er wel in gezetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:33 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ben ik het helaas niet mee eens, Bij jouw link staan de hoogspanningsmasten dwars op de weg. Mijn suggestie zou hier zijn.....
Zeker omdat de foto's zo gemaakt zijn dat het kanaal vooral niet te zien is.....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef Maruna het volgende:
Ter aller informatie, hij ligt achterin mijn auto op het moment.
morgen nieuwe locatie, 100km van de oude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Ga over een uurtje weg, pics en locatie tegen een uur of 1 denk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:53 schreef NoBody122 het volgende:
Weer terug naar het zuiden zeker?
Zou weer typisch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef Thijz het volgende:
...gmtaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
staat er idd niet opquote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef glasbak het volgende:
Ben ik nou blind of is dat fietsroutebord niet op streetview te zien?
Modjes slapen ook wel eensquote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Maruna het volgende:
heb trouwens TT change aangevraagd, maar zie het nog niet gebeuren
om 1 uur aangevraagdquote:
wie zei dat klagen niet werkt?quote:
In de buurt? Utrecht - Amersfoort is een kwartier! Ik ben 3 weken geleden bijna 2,5 uur onderweg geweest om hem op te halen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef NoBody122 het volgende:
Komt al aardig in de buurt van Utrecht in ieder geval
Ik ben niet de enige die er ver voor rijd, en als dat niet gebeurd blijft ie veel vaker langer liggen en zal die veel minder snel het hele land doorgaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef NoBody122 het volgende:
Dat jij er 2,5 uur voor gaat rijden, is jouw keuze. Mijns inziens schiet je daarmee het doel van dit spel wel ver voorbij, maar je bent er vrij in (want niet hinderlijk).
Maar juist jij zal dan dus begrijpen, dat het 'aardig in de buurt' is vanuit Utrecht, relatief gezien
spijtig!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
In de buurt? Utrecht - Amersfoort is een kwartier! Ik ben 3 weken geleden bijna 2,5 uur onderweg geweest om hem op te halen.
En je hebt mazzel, ik ben vandaag en gister 2x langs amersfoort gereden (en gisteravond in Amersfoort geweest) maar ik ben hem kats vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |