Eigenlijk vedracht ik tot de executie donderdag Horace... daarna maar veranderd naar Art, al zal ik donderdag weer op alle kandidaten gaan letten, omdat mijn Horacetunnel dicht isquote:Op maandag 24 januari 2011 14:30 schreef Jabberwocky het volgende:
Art heeft een heel groot montagebord boven zich hangen met 'IK BEN DE MOL!', daarom zou ik het verrassend vinden als hij het ook is.![]()
Maarja niets is wat het lijkt!
Ja dat idee had ik ook, maar dat is nog een aardige klus, vooral met alle vergezochte hints die geroepen worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:48 schreef texelonia het volgende:
Ik weet het inmiddels echt niet meer.
Misschiens eens alle hints en verdachte dingen op een rijtje zetten ofzow...
Lijkt mij ook een goed plan, misschien iets voor de OP en dan als spoiler?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:48 schreef texelonia het volgende:
Ik weet het inmiddels echt niet meer.
Misschiens eens alle hints en verdachte dingen op een rijtje zetten ofzow...
Handig! Is dat er ook van aflevering 1 en 2?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef GotC het volgende:
Handige linkdump van WIDM @ Facebook:
http://img828.imageshack.us/img828/2167/aflevering3.png
Anna schildert de Santa Ana vulkaan, hmm...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Miendientje het volgende:
De 'vulkaan' in het schilderij door Anna geschilderd kan ook een molshoop zijn. (uit dat fb plaatje)
[ afbeelding ]
Ik verdenk Anna, Patrick en Art allemaal evenveel
Aflevering 2:quote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef texelonia het volgende:
[..]
Handig! Is dat er ook van aflevering 1 en 2?
quote:Mogelijke Hint Naar Anna
Ik ga niet tegen jullie liegen, ik kreeg het idee om deze hint uit te werken op het forum van FOK!. Iemand vond het opvallen dat de lijntjes romeinse cijfers vonden lijken, maar was hier niet echt verder op in gegaan, iemand anders is daarna deze cijfers op gaan tellen en kwam volgens mij op 65 uit en concludeerde dat het misschien een jaartal zou kunnen zijn. Echter zijn er geen kandidaten geboren in 65, dus was ik het na gaan rekenen.
Noeeeeees. Lucille als zombie ofzeau.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef texelonia het volgende:
Op twitter:
IkBenDeMol
Donderdag. Mol meets Lingo. From hell.
Die van Anna is wel goed hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Aflevering 2:
http://img156.imageshack.us/img156/9969/aflevering2.png
Aflevering 1:
http://img705.imageshack.us/img705/7893/aflevering1.png
Leader:
http://img688.imageshack.us/img688/1091/leadertheorie.png
Edit:
Ook wel een leuke:
[..]
http://img207.imageshack.us/img207/4789/annahint.png
Allemaal van http://molgraphic.tumblr.com/
Je hebt wel gelijk dat het niet zozeer de montage is die Patrick benadrukt. Maar toch lijken heel veel mensen na aflevering 3 te denken dat hij de Mol is (voornamelijk door Elvis, vermoed ik) en dat maakt mij weer wantrouwig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Jabberwocky het volgende:
Alles wat jij nu schrijft is eigenlijk mijn redenatie achter Patrick. Ik vind namelijk niet dat de montage hem zo benadrukt eigenlijk. Art wel, natuurlijk.
Maar Pepijn is er ook een om in de gaten te houden inderdaad.
Hoe jij het nu omschrijft, is precies mijn reden om bij Pepijn te blijven.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Jane het volgende:
Ik denk nog steeds dat het Pepijn is.
In eerste instantie twijfelde ik even na aflevering 3, maar na de uitzending nog een keer bekeken te hebben, was het toch duidelijk dat hij elke keer op de verkeerde/ongunstige beslissingen probeert aan te sturen. Het lukt niet altijd (men koos bijv. toch voor Beatrix i.p.v. zijn suggestie Pieter Jan Hagens), maar hij probeert het wel. En soms lukt het wel, zoals bij de keuze van het verkeerde schilderij. Dat is vooral door Pepijns toedoen (ineens begint hij heel hard te roepen), kijk maar na. Terwijl hij nota bene nog gaat voelen of de verf nog nat is!
En misschien wel het belangrijkste... hij doet niets 'onmols' en dat vind ik altijd een van de duidelijkste aanwijzigen. Een kandidaat kan soms bewust of per ongeluk molgedrag vertonen, maar de Mol is nooit zonder goede reden onmols. De Mol kan best wel eens iets goed doen, maar dan heeft het altijd een reden, bijv. omdat het anders teveel zou opvallen of om verdenking weg te nemen. Of omdat de opdracht op het einde nog een twist krijgt en er weer geld verloren gaat ofzo. De dingen die de Mol goed doet, brengen echter slechts zelden grote bedragen op.
Karin was bijvoorbeeld behoorlijk onmols toen ze 3000 euro pakte (ze had ook voor een lager bedrag kunnen gaan). Voor Miryanna geldt hetzelfde en die riep ook nog vanuit het niets "Beatrix!". Jan was ook onmols door uit zichzelf de schooldirecteur te vragen de kinderen eerder vrij te geven.
Pepijn heb ik nog niet op dergelijk onmols gedrag kunnen betrappen. Tuurlijk, hij doet z'n best bij de voorstelling, maar ik denk niet dat het de bedoeling was om de voorstelling an sich te verpesten. En hij stuurt publiekronselaars Art en Jan nog wel even (ver) weg om petroleum te vinden.
Op Art en Patrick wordt veel te veel nadruk gelegd in de uitzendingen en die worden nu ook het meest verdacht. Die kunnen het dus gewoon niet zijn.
Nee, ik blijf bij Pepijn.
en nog meer..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Hoe jij het nu omschrijft, is precies mijn reden om bij Pepijn te blijven.
Je kunt ook te ver gaan, dit gaat echt helemaal nergens meer overquote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Aflevering 2:
http://img156.imageshack.us/img156/9969/aflevering2.png
Aflevering 1:
http://img705.imageshack.us/img705/7893/aflevering1.png
Leader:
http://img688.imageshack.us/img688/1091/leadertheorie.png
Edit:
Ook wel een leuke:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal van http://molgraphic.tumblr.com/
Dit is de busopdracht (zie trailer voor de aflevering van donderdag).quote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef texelonia het volgende:
Op twitter:
IkBenDeMol
In principe gaat het niet verder dan het tellen v/d romeinse cijfers, wat hier ook is gedaanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan, dit gaat echt helemaal nergens meer over
Denk tquote:
Ik wilde net zeggen, die woorden komen bij bekend voor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit is de busopdracht (zie trailer voor de aflevering van donderdag).
P.S. Driemaal raden wie deze woorden spreekt in de trailer.
Ik vermoed dat zij de winnaar is van de Mol.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:30 schreef Susi het volgende:
Maar waarom is Soundos dan gespiegeld geweest in de intro van de tweede (?) aflevering ?
Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitvliegt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zij de winnaar is van de Mol.
Het is helemaal niet zeker dat Soundos er dan in afl. 1 uit zou zijn gegaan. Als Pepijn ervoor gekozen had niet iedereen door te laten gaan, dan hadden ze een hele andere volgorde kunnen nemen van wie er door was of eruit ging.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:58 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitvliegt.
Ze hadden haar er in aflevering 1 nooit in moeten houden.
Wat een verschrikkelijk irritant figuur is dat mens
Dat hartje bij Jan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef GotC het volgende:
Ik volg precies dezelfde redenering als jullie (geen onmols gedrag vertonen en niet te veel aandacht van de productie) en kom dan ook uit bij Patrick of Pepijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Jabberwocky het volgende:
Alles wat jij nu schrijft is eigenlijk mijn redenatie achter Patrick. Ik vind namelijk niet dat de montage hem zo benadrukt eigenlijk. Art wel, natuurlijk.
Maar Pepijn is er ook een om in de gaten te houden inderdaad.
Over welke WIDM @ Facebook heb je het? Er zijn er zes ofzo en ik kan degene waar dit soort informatieve plaatjes geplaatst worden nog niet vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef GotC het volgende:
http://www.facebook.com/wieisdemolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef sverbern het volgende:
[..]
Over welke WIDM @ Facebook heb je het? Er zijn er zes ofzo en ik kan degene waar dit soort informatieve plaatjes geplaatst worden nog niet vinden.
En daar komt nu bij:quote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef texelonia het volgende:
Op twitter:
IkBenDeMol
Ik vind dat zoiets. Als we altijd maar rekening moeten houden met mensen die nog niet gekeken hebben. Die moeten zelf dan maar opletten hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel een beetje spoilerachtig als er namen in de TT worden gegeven, dat is toch ook niet leuk kijken als mensen een aflevering nog niet gezien hebben, zo weet je meteen wie de executie is doorgekomen.
Dan let je inderdaad op dat je niet op het topic klikt, maar een TT komt regelmatig in de AT voorbij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets. Als we altijd maar rekening moeten houden met mensen die nog niet gekeken hebben. Die moeten zelf dan maar opletten hoor.
Ik heb er ook zin in naar aanleiding van de interviews! Waarom zegt Miryanna trouwens dat ze zo heeft uitgekeken naar de busrit? Wist de groep al dat ze deze opdracht zouden krijgen? En waarom zijn de laatste twee stukjes interview met PJ en Patrick ineens met galm?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef alors het volgende:
oh mijn god die preview ziet er zooo tof uit, en ik kan het niet live zien![]()
Nou ja, een TT met: Horace is eruit!!! als je nog niet gekeken hebt is natuurlijk niet echt leuk. Dat soort dingen kun je prima vermijden. Maar een TT zoals van dit topic zegt helemaal niks natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Miendientje het volgende:
Dan let je inderdaad op dat je niet op het topic klikt, maar een TT komt regelmatig in de AT voorbij.
Al vind ik deze TT persoonlijk niet zo spoilerachtig, het kan van alles betekenen. Misschien sloeg het wel op iets wat in de uitzending gebeurt is.
De berg waar ze aan hangen heet El (?) Diablo toch? Dat zegt Pepijn in het interview. Vandaar waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Dave het volgende:
[..]
En daar komt nu bij:
@maarten2411 Vooruit, nog een Moltweet dan: zet je schrap voor een duivelse donderdag
hell/duivels... Ik zie een thema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in aflevering 2 zegt hij tegen haar: je was mijn mol. Volgens hem antwoordde ze: "en jij mijn mol". Dat heb ik haar zelf echter nooit zo expliciet horen zeggen.
Impliceren dat iemand eruit vliegt terwijl zij jou als mol gekozen heeft is natuurlijk een hele mooie methode om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef goeiemoggel het volgende:
Nog iets tegen Pepijn (misschien wat ver gezocht): bij het afscheid nemen vanDat zou zeker een methode zijn om op het verkeerde been gezet te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in aflevering 2 zegt hij tegen haar: je was mijn mol. Volgens hem antwoordde ze: "en jij mijn mol". Dat heb ik haar zelf echter nooit zo expliciet horen zeggen.
Impliceren dat iemand eruit vliegt terwijl zij jou als mol gekozen heeft is natuurlijk een hele mooie methode om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten.
Ik ben benieuwd naar morgen! Ga nog meer op Pepijn letten![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef goeiemoggel het volgende:
Nog iets tegen Pepijn (misschien wat ver gezocht): bij het afscheid nemen vanDaar is ze in het interview op de radio verder op in gegaan. Dat heeft ze wel gezegd, met een toevoeging, maar dat is eruit geknipt voor de uitzending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in aflevering 2 zegt hij tegen haar: je was mijn mol. Volgens hem antwoordde ze: "en jij mijn mol". Dat heb ik haar zelf echter nooit zo expliciet horen zeggen.
Impliceren dat iemand eruit vliegt terwijl zij jou als mol gekozen heeft is natuurlijk een hele mooie methode om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Maartel het volgende:
En Vriendlief is weer bezig geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
whehe nicequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2008
Mooi hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2008
Volgens mij maakt het helemaal niks uit waar de mol zat, want die opdracht was bij voorbaat al gedoemd om te mislukkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef tdrone het volgende:
ik weet niet of het al eerder gezegd is maar het lijkt mij zo dat bij de opdracht met de kamers de mol het lieft op de plaats van Horace zit of op de plaats die Horace moet instrueren.. (wie zaten op die plaats?)
Inderdaad een kansloze opdracht imoquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het helemaal niks uit waar de mol zat, want die opdracht was bij voorbaat al gedoemd om te mislukken
Ik denk dat de mol hier geen voorkeur heeft omdat de opdracht in alle kamers zwaar verpest kon worden door 'gewoon de opdracht niet door te hebben'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef tdrone het volgende:
ik weet niet of het al eerder gezegd is maar het lijkt mij zo dat bij de opdracht met de kamers de mol het lieft op de plaats van Horace zit of op de plaats die Horace moet instrueren.. (wie zaten op die plaats?)
Jawel, want als diegene wat alleen zat niet naar buiten kwam, had je die bagageopdracht waar ze nog eens extra geld uit de pot konden halen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mol hier geen voorkeur heeft omdat de opdracht in alle kamers zwaar verpest kon worden door 'gewoon de opdracht niet door te hebben'.
dat was nu het geval maar dat kon de mol van tevoren niet weten... voor het zelfde geld hadden ze wel snel door hoe alles zat en dan was je toch in de beste positie als je op die twee plaatsen zou zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het helemaal niks uit waar de mol zat, want die opdracht was bij voorbaat al gedoemd om te mislukken
dus dan blijven over: degenen die wisten waar de sleutel van Horace lag of diegenen die moesten aanwijzen aan Horace waar zijn sleutel lag...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja of de mol die te zien is op het scherm van Horace en hem op het verkeerde been probeert te brengen.
Precies, ik denk ook dat de mol daar het liefst had gezeten, die had alle tassen kunnen halveren en zo mogelijk veel meer geld uit de pot kunnen halen. En wie wilde er als eerste in die kamer? Juist, Patrick, met z'n gesnurk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel, want als diegene wat alleen zat niet naar buiten kwam, had je die bagageopdracht waar ze nog eens extra geld uit de pot konden halen.
edit:quote:
wie heeft er twitter?quote:Er is iets uitgelekt via Twitter. Mocht je niets over vanavond willen weten ontwijk #widm dan even.
Schijnbaar is de promo van volgende week al uitgelekt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Van FB een paar minuten geleden:
[..]
wie heeft er twitter?
De afvaller is per ongeluk gemeld volgens mij..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Van FB een paar minuten geleden:
[..]
wie heeft er twitter?
Aardig idioot foutje is dat dan..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef sheotah het volgende:
Ik vind het ook jammer, ik weet 't nu ook.
Toch raar, hoor. Nog nooit vertoond dit bij WIDM. Foutje of expres?
Zal wel foutje zijn, denk ik.
Maar wat zou het doel dan zijn?quote:
Wat zou AVRO hier mee kunnen winnen dat ze het laten uitlekken?quote:
Maar opzich is het persoon dat er nu uit gaat (misschien dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat zou briljant zijn, als iemand anders er uitgaat dan iedereen nu denkt.
Mindfucks.. ze proberen nu iedereen te laten denken dat persoon X er uit vliegt. Wie zegt dat die promo niet gewoon nep is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Wat zou AVRO hier mee kunnen winnen dat ze het laten uitlekken?
edit: te laat.![]()
Overigens is er zelfs als je het weet geen reden om niet te kijken, want je wilt toch de mol ontmaskeren lijkt me. Ik wel in ieder geval.
En in de "intervieuws aflevering 3" zegt Karin dat ze bij de kamerverdeling nog niet wisten dat daar een opdracht aan verbonden was (jaja de mol wist dat natuurlijk wel) en dat ze hadden gezegd dat snurkers alleen moesten slapen. Dus blijkbaar was het niet zo gek dat Patrick alleen wilde?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat de kans dat de opdracht geslaagd was zo goed als onmogelijk was. Dan had iedereen het snel door moeten hebben, duidelijk hun aanwijzingen hebben doorgegeven, én die van degenen die ze konden zien, en allemaal op elkaars beurt hebben moeten wachten en dan ook nog binnen de tijd. Nee, de mol had niet veel hoeven doen om de opdracht te laten mislukken.
Maar volgens dit plaatje zagen Miryana en Karin Horace. Maar weet niet wie de aanwijzing van Patricks sleutel had.
[..]
edit:het ging er natuurlijk om wie Horace zag, Art en Jan, want die konden hem de aanwijzing geven. En Karin en Miryanna hadden de aanwijzing waar Horace's sleutel lag.
Als Patrick ook echt de mol is heb ik eigenlijk wel een beetje medelijden met hem, altijd als hij bij een groep wilt mislukt hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat niemand wist dat daar een aflevering aan zat verbonden, kon hij natuurlijk vrij low key die kamer claimen. Andere mensen hebben last van 'm, dus hij is nobel en kiest die kamer. Dat hij daarna de bagage zou halveren is een tweede, wisten zij veel.
Alleen Horace verneukte dat even, zoals bijna iedere intentie van Patrick mislukt, want de pot gaat best lekker.
Ja dat kan. Maar als hij niet de Mol is is het ook prima te verklaren. Dus ik vind dít niet echt een duidelijke hintquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat niemand wist dat daar een aflevering aan zat verbonden, kon hij natuurlijk vrij low key die kamer claimen. Andere mensen hebben last van 'm, dus hij is nobel en kiest die kamer. Dat hij daarna de bagage zou halveren is een tweede, wisten zij veel.
Alleen Horace verneukte dat even, zoals bijna iedere intentie van Patrick mislukt, want de pot gaat best lekker.
Reversed psychology.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef megamandy het volgende:
Was net op radio 2, ze zeggen dat een hacker de computer van de producent gehackt heeft en het promofilmpje dus openbaar gemaakt heeft.
Ik denk niet dat het een stunt is, anders waarschuwen ze niet overal om juist NIET te kijken.
Of misschien toch wel is het een nepfilmpje met allemaal hints?Nee, ik ga toch niet kijken.
Screenshot? Ik zie de oude nog..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Iemand al opgevallen dat de achtergrond van de WIDM site veranderd is? Geen JA ART en santa Ana meer...
Als mensen nadrukkelijk wordt gezegd iets niet te doen, gebeurt vaak het tegenovergestelde. Ze worden nieuwsgierig gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef megamandy het volgende:
Was net op radio 2, ze zeggen dat een hacker de computer van de producent gehackt heeft en het promofilmpje dus openbaar gemaakt heeft.
Ik denk niet dat het een stunt is, anders waarschuwen ze niet overal om juist NIET te kijken.
Of misschien toch wel is het een nepfilmpje met allemaal hints?Nee, ik ga toch niet kijken.
Sure.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
DE PROMO IS DOOR EEN KLASGENOOT VAN MIJ GELEKT, ZIJN OUDERS ZIJN ANDERHALF UUR PLATGEBELD
Het was wel geniaal, hij tijdens kcv promo's op youtube zetten, ziet ie ineens dat het voor volgende week een promo is, hij enthousiast enzo, zet het op youtube, tijdens het volgende uur van anw heeft hij alle BN'ers platgetwitterd, uurtje later bellen zijn ouders hem om te zeggen wat ie gedaan heeft, want ze hadden anderhalfuur lang widm aan de lijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ben ik blij dat ik hem niet gezien heb.
Nee, echtquote:
Weetniet, ergens op nederland 1 ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar stond die promo dan origineel? Op de Avro site?
als hij de promo gewoon van de nederland 1 site afgehaald heeft zoals naatje zegt kunnen ze hem niks maken. En ik kan me niet voorstellen dat die jongen op school een site gaat zitten hacken..quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd wat voor consequenties er voor die lullo aanzitten.
Als kandidaten informatie over WIDM lekken, krijgen ze toch een boete van vele duizenden euro's? Gewoon nu ook vorderen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kan je een 15 jarige verwijten dat hij op de site van ned1 snuffelt en in zijn stomme enthousiasme de promo van volgende week ziet en dus op youtube zet... Het is de schuld van degene die die promo bij de bestanden hadden neergezet... Hij zet namelijk al 2 weken promo's op het web voor tvgids.nl, waar hij dan werkzaam is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan je vertellen, zo slim is hij nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
als hij de promo gewoon van de nederland 1 site afgehaald heeft zoals naatje zegt kunnen ze hem niks maken. En ik kan me niet voorstellen dat die jongen op school een site gaat zitten hacken..
Hij is als ik het begrijp enkel de jongen die het filmpje tegenkwam en op youtube zette, het filmpje was dus al door een fout van iemand anders openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als kandidaten informatie over WIDM lekken, krijgen ze toch een boete van vele duizenden euro's? Gewoon nu ook vorderen dan.
Ik doelde ook meer op degene die het daadwerkelijk online heeft gezet c.q. heeft gelekt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hij is als ik het begrijp enkel de jongen die het filmpje tegenkwam en op youtube zette, het filmpje was dus al door een fout van iemand anders openbaar gemaakt.
neuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Er is al niks meer te vinden hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor diegene die het wel willen weten, het is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor diegene die het wel willen weten, het is:Neeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef gohan16 het volgende:
neeee ik heb de spoiler gezien en het is de schuld van GotC met haar![]()
reactie
![]()
verstandigquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.![]()
Mijn reactie was dan ook als waarschuwing bedoeld voor ons soort mensen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.![]()
Ik deed die reactie, omdat ik op twitter heb gelezen dat het iemand anders wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef gohan16 het volgende:
neeee ik heb de spoiler gezien en het is de schuld van GotC met haar![]()
reactie
![]()
Wij hebben radio2 opstaan op het werk. Dus voor mij is het vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef ry4life het volgende:
Blijft lastig om niet de uitslag te weten voor je het kijkt
Ik zal morgen de aflevering van vanavond pas kunnen kijken
Ik heb het echt alleen nog maar op radio2 gehoord, en nergens anders.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Ooi86 het volgende:
Misschien is het wel gewoon een aanwijzing....
Zou wel weer een aanwijzing naar Patrick kunnen zijn, hij zegt het immers en kan dus idd de 11e mol zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:32 schreef GotC het volgende:
Ik zat nog eens te denken over dat cijfer 11..
In de intro zie je iemand op een paard zitten, en dat paard aansporen. En hij roept 'oche oche oche' (of zoiets).
11 is in het spaans..once.
Geen idee, gewoon een kleine ideetje? Klinkt wel iets anders, maargoed, het zijn en blijven Nederlanders.
Hij denkt het zeker te weten en heeft nu al twee keer groen gehad terwijl hij (in ieder geval zo de montage doet vermoeden) volledig op een persoon is gegaan. Dan kan er wel een zelfvoldaan lachje vanaf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef gohan16 het volgende:
Heb je weleens naar Jan's hoofd gekeken tijdens de executies?
ja uiteraard, ik noem het natuurlijk ook geen keihard bewijs, maar voor mijn gevoel is dat wel een hint richting Anna aangezien ik vaak veel kan aflezen van iemand gezicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef gohan16 het volgende:
Heb je weleens naar Jan's hoofd gekeken tijdens de executies?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Viridis het volgende:
Kijken wat voor molstreken Patrick nu weer uit gaat halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzo, WIDM > Ajaxquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Daar zijn we weer Ajax maar even opnemen zodat ik Wie is de Mol kan kijken.
Zou het nou echt zo simpel worden? Kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
we gaan 4 mensen op de mollijst afstrepen nu
yepquote:
Lijkt me niet he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef GotC het volgende:
Patrick met zn Lingo from hellToeval, gezien tweet van de mol?
GMTAquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
Witte bus:
Art Pepijn Miryanna Soundos
Gele bus:
Anna Jan Patrick Karin
gmtaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef GotC het volgende:
Dus in witte bus: Miryanna, Soundos, Art, Pepijn
Gele bus: Patrick, Anna, Karin, Jan
In 1 v/d bussen zit de mol. Die bus, verliest dus 3000 euro?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Zou het nou echt zo simpel worden? Kan het me niet voorstellen.
Dat wilde ik ook net posten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef henkde_j het volgende:
Wat was dat voor symbolisch shot. Jan die twee handen met blauwe ballen inde lucht gooit wanneer ie uitstapt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef n0ir het volgende:
Oke effe, als de mol bij winnaars zat ging er dus geld uit de pot?
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef amaranta het volgende:
Met dit spel heb je toch het heft in eigen handen? Als iemand 1 stap van je boekje afstat, dan vertel je toch de waarheid?
Doh wat domquote:
Boeie, dat kan toch zogenaamd per aflevering veranderen.??quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef Turbomuis het volgende:
Klopt, maar je wil niet altijd aan de ander laten weten op welke Mol je zit
Yep. Maar blijkbaar maakt het toch uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Boeie, dat kan toch zogenaamd per aflevering veranderen.??
Precies wat ik ook zat te denken. Domme wijven allemaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waaaaarom het foute antwoord geven op de ja/nee-vraag
als ik moet kiezen tussen zeggen wie ik als laatste mol had verdacht, of inzage in mijn mollenboekje...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep. Maar blijkbaar maakt het toch uit
Heeft ie toch niet nodig dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef GotC het volgende:
En Patrick geeft zn joker gewoon weg..hm.
Art had vertrouwen kunnen wekken door te zeggen dat hij er wel twee had. Plus hij heeft ze zelf niet nodig.quote:
denk hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Was een scheermes verboden om mee te nemen trouwens?
Bij dezequote:Jan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |