SPOILER: Reeds geadopteerde kandidatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 25-02-2011 23:07:31 ]
Nope...quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Leukdus in elke categorie kun je max. 2 acts adopteren?
en wie ga je adopteren dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Vet weinig![]()
Mag ik alvast iemand adopteren?
3 kan ook, maar ik weet niet hoeveel animo er is...quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Vet weinig![]()
Mag ik alvast iemand adopteren?
ja dat ga k toch niet zggen nu.. Straks word die persoon voor mn neus weggekaaptquote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wie ga je adopteren dan?
Heten ze zoquote:Op maandag 24 januari 2011 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik adopteer Bruin Broodje Kaas (BBK) en Lesley.
Godver, waarom heb ik de naam nou niet onthouden van die 2 jongensquote:Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, als je nu al wilt adopteren kan dat hoor
Mits naam natuurlijk.
..en dat je maar weet dat je niet mag wijzigen
Fuuuuuuuuu--quote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik adopteer tania, dat meisje uit de reclame. (volgend het spoilertopic heet ze zo!)
jij was toch gewoon eerder? Met de naamquote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar als je misschien hebt gelezen.. wou ik al iemand adopteren dit meisje dus..
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, als je nu al wilt adopteren kan dat hoor
Mits naam natuurlijk...
en dat je maar weet dat je niet mag wijzigen
Jaaa... i knowquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij was toch gewoon eerder? Met de naam
[..]
hier ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef ranja het volgende:
Beetje jammer, ik had best mee willen doen maar heb geen zin allerlei spoilers te lezen.
Ook jammer dat sommige kandidaten al 'vergeven' zijn voor er een uitzending op tv is geweest.
Volgende keer anders doen?
Mensen die bij audities zijn geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Het begint vrijdag toch pas, hoe kunnen mensen dan al een adoptiekindje hebbenKijken of ik iets leuks voorbij zie komen, dan doe ik wel mee
jij bent nog geen eens bij de audities geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mensen die bij audities zijn geweest
Lesje voor de volgende keer idd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef ranja het volgende:
Beetje jammer, ik had best mee willen doen maar heb geen zin allerlei spoilers te lezen.
Ook jammer dat sommige kandidaten al 'vergeven' zijn voor er een uitzending op tv is geweest.
dat denk jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent nog geen eens bij de audities geweest
Zegt toch nog niks over de winnaar...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef ranja het volgende:
ik wacht tot de theaterrondequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Is het nou juist slim om vroeg een te noemen, of te wachten tot theater-ronde ofzo... ??
je moet nomineren met namenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
Ik adopteer:
- de eerste kandidaat die een Justin Bieber liedje zingt
- de eerste knappe, mannelijke 30+ er.
Dat je 't alvast weet.
Ik nomineer de eerste kandidaat die Arie heet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet nomineren met namen
Mensen van boven de 30 die Arie hetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik nomineer de eerste kandidaat die Arie heet!
of bedoel je dat ook niet
Boomsma, Koomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mensen van boven de 30 die Arie heten
Tot de auditie denk ik maar he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Tot wanneer kun je adopteren eigenlijk? Alleen tijdens de audities of ook nog daarna?
daar heb je ook een puntquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar niet alle audities komen op tv
deze die Ordinary people zingt dus.quote:
Ok, ik wil FERRY!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg het dan, muts, je mag 'm hebben! Als ik peettante mag zijn.
Maakt niet uit toch. Degene die in de liveshows komen zitten echt wel in de tv audities.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |